handdator

Visa fullständig version : Nautilus Hammarby Sjöstad


JJ
2005-09-07, 15:03
Någon som vet om de har några fria vikter där?

MasterChief
2005-09-07, 17:41
De har garanterat ett rum med fria vikter. Men det bästa är väl att ringa:
08-644 70 07

Annars har du ju RÄTT många löparband ;) :
http://www.nautilusgym.com/varagym/gym/sthlm%5Fsjostad/bilder/stora/s3.gif

JJ
2005-09-08, 11:58
Jag gled förbi på lunchen. De har en gigantisk sal med maskiner, Nautilus Nitro samt Nitro plus. 2 salar för klasser, riktigt schysst omklädningsrum med 2 bastu samt ett mindre rum med fria vikter och "plate loaded" maskiner. Saknade bl.a. någonstans att köra fria böj, men den ansvariga lovade att fixa det. Rätt attityd där. Helt OK faktiskt, den fria viktavdelningen kunde varit större men man kan inte få allt. Kommer nog köra där ett halvår, tills mitt hemmagym är klart.

pocoloco
2005-09-08, 14:10
Låter nice att dom fått ett schysst gym i Hammarby Sjöstad, var nåt halvår sen jag flyttade därifrån. Tränade då på Hälsoforum, men det blir en bit att åka och är för mycket snorunge attityd på en del där. Har ni sätt hälsovillan eller vad den nu heter då, måste vara det sämsta gym jag sett i hela mitt liv för 4-5 lax per år.

JJ
2005-09-08, 14:12
Har ni sätt hälsovillan eller vad den nu heter då, måste vara det sämsta gym jag sett i hela mitt liv för 4-5 lax per år.

Ja, den lär inte överleva länge till. Ja, Nautilus är ju bra mycket bättre än de flesta SATS ivarjefall.