handdator

Visa fullständig version : Power Grabs by Raw Power


Markus H
2005-09-05, 13:44
http://www.rawpowerfitness.com/item67.htm

Är det ngn som har testat dessa, Jag var i Umeå i helgen och besökte då givetvis Budo & Fitness, blev då övertalad att handla dessa av den muskulösa tjejjen i kassan.
De känns helt ok och det ska bli ul att testa dem (kostade bara 299:- så om de inte känns bra så är det jhu ingen större förlust)

Prov klämde även på deras HG-Grippers och de komme rjhu inte i närheten v kvalitets-kännsla på en RB-Gripper (tycker jag).

Mart|n
2005-09-05, 15:28
http://www.rawpowerfitness.com/item67.htm

Är det ngn som har testat dessa, Jag var i Umeå i helgen och besökte då givetvis Budo & Fitness, blev då övertalad att handla dessa av den muskulösa tjejjen i kassan.
De känns helt ok och det ska bli ul att testa dem (kostade bara 299:- så om de inte känns bra så är det jhu ingen större förlust)

Prov klämde även på deras HG-Grippers och de komme rjhu inte i närheten v kvalitets-kännsla på en RB-Gripper (tycker jag).

Ser riktigt skittöntiga ut. Men du har rätt angående grippersen.

JJ
2005-09-05, 15:46
Det är det sista jag skulle köpa om jag ville ha starkare händer, men du får väl rapportera hur de fungerar sedan.

Markus H
2005-09-05, 21:16
Jag håller med er båda, men jag tänkte att de kunde vara till hjälp i marklyften och rodd-övningarna. Sen att de ser töntiga ut behöver jhu inte betyda att de är värdelösa.

Men jag kommer att skriva vad jag tyckte om dem, i morgon kväll....

Weird
2005-09-05, 21:55
varför inte vanliga dragremmar om man nu ska ha någo ??

Markus H
2005-09-06, 07:17
varför inte vanliga dragremmar om man nu ska ha någo ??

Dessa verkar oerhört mycket lättare att använda...

får dit dem med en hand utan minsta ansträngning...

Weird
2005-09-06, 08:42
Dessa verkar oerhört mycket lättare att använda...

får dit dem med en hand utan minsta ansträngning...
jag får dit mina dragremmar med ganska lätt. men dom kanske e bra, säg vad du tycker sen .

Markus H
2005-09-08, 15:26
De fungerade mycket bra, jag ökade ca 10 kilo på min träningsvikt i marklyft, om det beror påatt jag inte behövde koncentrera mig på att hålla i stången eller om det var psykiskt det vet jag inte.

Jag kommer iaf att använda dessa när jag ska köra marklyft och vissa rodd övningar. Men nu måste jag ta tag i mina grippers och köra seriöst.

Mart|n
2005-09-08, 18:15
De fungerade mycket bra, jag ökade ca 10 kilo på min träningsvikt i marklyft, om det beror påatt jag inte behövde koncentrera mig på att hålla i stången eller om det var psykiskt det vet jag inte.

Jag kommer iaf att använda dessa när jag ska köra marklyft och vissa rodd övningar. Men nu måste jag ta tag i mina grippers och köra seriöst.

Ajt! Kör utan dina POWERGRABS RAW RAGE 2000 så länge du kan hålla stången. Använd dom bara på vikter som du verkligen inte kan hålla.

Okej?! :D

zipper
2005-09-08, 19:13
Vill du inte träna grepp eller ? anser att de e bättre å träna grepp å verkligen ta det man tar ist för å "fuska" ;). Det bästa som finns me grepp ju

Markus H
2005-09-08, 19:59
Nu har jag ju stått still på 120 kilo i (träningsvikt) marklyften i över ett halvår, bara för att greppet sviker.

Men givetvis så kör man bara de sista setten med "hjälpmedel"

Och diskutionen huruvida man ska ha "hjälpmedel" när greppet sviker har vi jhu haft här förut eller??! *whatever*