handdator

Visa fullständig version : Köra bil från Karlskrona/Ronneby till Sthlm?


Helen@
2005-09-04, 01:00
Provar att fråga här. Vet ju att här är lite karlskrona/ronnbeyfolk :) och har man tur så kanske :)

Någon som ska köra bil därifrån till Sthlm och har plats för ett barbord och några barstolar och har möjlighet att ta med det upp till mig??? Inom snar framtid förstås. Ska själv inte ner något och vet heller ingen som ska upp i det närmsta.

PM:a mig vid svar :)

Tack så länge....

//Helena

Fettecke
2005-09-04, 09:06
Provar att fråga här. Vet ju att här är lite karlskrona/ronnbeyfolk :) och har man tur så kanske :)

Någon som ska köra bil därifrån till Sthlm och har plats för ett barbord och några barstolar och har möjlighet att ta med det upp till mig??? Inom snar framtid förstås. Ska själv inte ner något och vet heller ingen som ska upp i det närmsta.

PM:a mig vid svar :)

Tack så länge....

//Helena

de kostar några 100 att skicka med DHL. kanske ärvärt det ?

Nitrometan
2005-09-04, 09:54
Jag ska inte upp förrän i december vad jag vet. Då är det bänk-VM och det finns chans att få se lite världsrekord. Peppe från Uppsala ska väl bänka 300 i 110:an? Och Finnpower lär väl slå till igen.

Dessutom har jag inte bestämt mig för om jag ska köra upp. Bangsinen lär ju inte bli billigare till dess. Men kanske flyget kör nån kampanj?

Allan
2005-09-04, 15:19
Min farsa ska dit ner under hösten. Jag kollar om han har plats....


allan

Helen@
2005-09-04, 17:56
Min farsa ska dit ner under hösten. Jag kollar om han har plats....


allan

Tack :)

Har också kollat upp att skicka det men problemet är att packa det så det blir enklare för oss att få upp det med någon istället.

//Helena

Förresten behöver det inte nödvändigtvis vara från K-na/R-by utan min syrra kan köra det till Växjö, Kalmar, Kristianstad och andra närområden och möta upp om nu någon därifrån skulle kunna ta det med upp......

Bolio
2005-09-04, 18:00
Fyfan vilken grym arm Helen@.

Helen@
2005-09-04, 18:12
Fyfan vilken grym arm Helen@.

*flex*

Undrar också över Din signatur - kan det verkligen vara möjligt? *rolleyes*




:D

;)

Bolio
2005-09-04, 18:25
*flex*

Undrar också över Din signatur - kan det verkligen vara möjligt? *rolleyes*




:D

;)

Egentligen inte, men *** är snälla mot mig. ;) Hihi.

Helen@
2005-09-04, 18:27
Egentligen inte, men *** är snälla mot mig. ;) Hihi.

Var lixom inte den delen av signaturen jag syftade på *screwy*

Bolio
2005-09-04, 19:56
Var lixom inte den delen av signaturen jag syftade på *screwy*

Hmmm, Helen@. Jadu, vad ska man säga. Nog är det möjligt - och därtill, nog är det sannolikt. Fast man vet inte riktigt hur det ligger till föränn man har kollat efter, eller hur? Och eftersom jag inte har blivit av med min svendom ( :em: ) ännu, finns det ingen som kan motbevisa mig riktigt (ja, ok, förutom min läkare då). Så, hoho! Jag har störst penis på hela kolozzeum för bövelen! ;)

Helen@
2005-10-17, 19:15
Min farsa ska dit ner under hösten. Jag kollar om han har plats....


allan

Eftersom jag startade denna tråden så avslutar jag den nu också :)

Tack allan för Du fixade så Din pappa tog med sig mitt bord och stolar upp till Sthlm :) och tack till både Dig och Bucyrus som hjälpte mig igår med diverse göromål i min lägenhet :)

Btw - har alla redan lyckats slå huvudet i ena hyllan ovanför sängen *rolleyes*

:D

Kram
//Helena

Allan
2005-10-17, 19:58
Du vet, lockar du med mat så kommer man direkt... :D

allan

Helen@
2005-10-17, 20:26
Du vet, lockar du med mat så kommer man direkt... :D

allan

...ha ha...jo, jag vet - hungriga båddibilddare :D