handdator

Visa fullständig version : Fairing Complete Diet - innehåll


fonzie
2005-09-03, 22:12
Detta verkar som ett inressant tillskott för mig som behöver sätta lite extra sprätt på min fettförbränning. :whipped:
Men vad innehåller den?

Är den likgiltig de flesta andra måltidsersättningar och innehåller massa glukossirap/fruktos/maltodextrin mfl..? *spy*

Vid första anblicken verkar den faktiskt rätt reko... ;)

Jarod
2005-09-04, 14:24
Detta verkar som ett inressant tillskott för mig som behöver sätta lite extra sprätt på min fettförbränning. :whipped:
Men vad innehåller den?

Är den likgiltig de flesta andra måltidsersättningar och innehåller massa glukossirap/fruktos/maltodextrin mfl..? *spy*

Vid första anblicken verkar den faktiskt rätt reko... ;)


Complete Diet (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=26&products_id=64)

Nej, den är inte lik andra måltidsersättare.
"Complete Diet är en unik svensk måltidsersättare som uppfyller EUs och livsmedelsverkets normer för en VLCD (very low calory diet) produkt."

:thumbup:

King Grub
2005-09-04, 14:26
Det står ju inte vad den innehåller någonstans. :(

Jarod
2005-09-04, 14:32
OM det krisar sig så kan jag hämta en burk och manuellt skriva in innehållsdeklarationen...men fy va jobbigt det hade varit... =)

mini_Arnold
2005-09-04, 14:35
Jag måste veta vad den innehåller annars beställer jag inte.

King Grub
2005-09-04, 14:41
Det är inte måttliga krav du ställer på stackars Jarod!

Jarod
2005-09-04, 15:07
Jag måste veta vad den innehåller annars beställer jag inte.

Precis som om du skulle beställa den ändå. Med dina 52kg skinn och ben så är Complete Diet det sista du behöver. *slap*

mini_Arnold
2005-09-04, 15:09
Precis som om du skulle beställa den ändå. Med dina 52kg skinn och ben så är Complete Diet det sista du behöver. *slap*
Glöm inte fettet, känner att jag har lite på fingrarna.