handdator

Visa fullständig version : En lärorik kväll?


Karl_alfred
2005-09-02, 21:11
Berättelsen som ni nu kommer kunna läsa handlar om en god vän till mig
till mig låt oss kalla honom "rocky-dennis". Detta utspelar sig enligt personen själv för ca 2-3 år sedan. Aningen komisk men även lärorik? ja bedöm själva:


Ja och polarna var på ett ställe, satt och drack, rätt mkt, det var happy hour, alla var happy. Speciellt jag, jag var full, men inte bara full, ja var ypperligt kåt oxå. Klockan tickade iväg, satt fortfarande och drack, happy houren fortsatte, det började komma en massa folk, vi som tänkte dra vidare, vi stannade kvar på förfestarstället. Det började ju komma en massa brudar för fan!

Började prata med ett gäng tjejer, flickor, what evere, ja började bli gubbfull, tyckte ja själv till och med, och då är det lågt vatten. Ja ska in på toan, när helt plötsligt står en tjej bakom mig, och i mitt fulla tyckte, var hon en vacker skapelse, höfterna satt där dom skulle, brösten och röven likaså, eller rättare sagt, ja var för full för att inse att hon kanske inte va pamela andersson
men skitsamma, klockan börjar närma sig stängningsdags, och som sagt ingen vill ju gå hem ensam, hon frågar dessutom om ja vill följa henne till spårvagnen, ja tänker wtf ok

När ja ska gå, så stoppar en polare mig, han var väl hyfsat nykter och hans öga hade tydligen beskådat denna skapelse, och det var tydligen ingen vacker syn han viskade till mig, fan mannen vad du än gör, FÖLJ INTE MED HENNE HEM! Ja tänkte va fan är det med han, är han avundsjuk eller ?

Skitsamma, ja ska ju bara följa henne till spårvagnen, vi står där nere, eller ja ragglar rättare sagt. Hon frågar om ja inte ska med henne hem en stund, prata lite. Ja tänker ok, eller rättare sagt ja tror inte ja tänker med huvedet längre, utan det är nog snoppen som styr i detta läge och det mina vänner, går inte att hejda, speciellt inte när man är gubbfull! Ja följer med henne hem, och det slutar med att vi har sex, eller ja försöker, är så full så ja hittar inte in, hahhaah, men hon hjälper mig på traven, och jag börjar ställa mig bakom och kör doggy, OH YEAH!

Efter i mitt tycke en evighet, samt vill komma så snart som möjligt , ja vill ju sova för fan, så vill hon ändra ställning, jaha tänker jag. Hon vill rida, tydligen, visst tänker ja, hon sätter sig på penis, oj oj det var mig ingen lätt liten räka vi talar om men hon jucka/red på, ja tänkte fan ska ja såsa henne nu elelr, hahah, men men så sluta det med att man var klar på ett fnt sätt ja slockna direkt efteråt, givetvis.

Vaknar upp 5 timmar (eller dyligt) efteråt, kollar på åbäcket ja dragit hem till OMG vilken jävla syng, ja dööör va fan har ja gjort gud för att förtjäna detta
helvete tänker ja, vart i helvete är jag någonstanns!!


ja försöker smyga, ta på mig mina kläder, MEN GIVETVIS httar man INTE BOXERSHORTSEN!! hon vaknar till, uhh säger hon, ja mååår dåligt, WTF tänker jag, drar på mig byxorna OCH BARA RUSAR UT därifrån, seriöst!

SJUKT UGLY VAR HON!!

Klockan kanske var 6 på morgonen, hade ingen anning om vart jag var någonstanns, hade inte pengar till NATT TAXAB op spårvagnen, dessutom var det kallt, tyop vinter, så ja fick sitta och vänta, samt tänka igenom vad jag gjort, i ungefär en timme ute i kylan har nog aldriog haft sån ånger!! dessutom berättade ja aldrig detta för någon polare!




slutsats:
Alkohol gör kvinnor vackrare än vad dom är

Kwon
2005-09-02, 21:14
Haha så sant så

MilkmaN
2005-09-02, 21:15
Been there done that, fast inte lika allvarligt vis dock.

s_himself
2005-09-02, 21:17
dessutom berättade ja aldrig detta för någon polare!





dock för X antal medlemmar på kolo?

Kwon
2005-09-02, 21:19
dock för X antal medlemmar på kolo?

Förmodligen är ingen av kolomedlemmarna någon av de han brukar festa me så han känner väl att det inte är någon fara! :)

Han har ju inget att skämmas för här hos oss.

palme
2005-09-02, 21:19
Fan hur fulla blir ni när ni är ute? Noll koll på vart eran gräns går tydligen...

Helena B
2005-09-02, 21:19
slutsats:
Alkohol gör män smartare än vad dom är

:thumbup:

mini
2005-09-02, 21:19
Ja herregud vilka töntiga fjortisar det finns.

s_himself
2005-09-02, 21:20
Fan hur fulla blir ni när ni är ute? Noll koll på vart eran gräns går tydligen...


brukar alltid har kontroll på sinne och kropp. Det brukar bara bli typ 14 stora stark på en kväll. dricker sällan mer.

palme
2005-09-02, 21:23
brukar alltid har kontroll på sinne och kropp. Det brukar bara bli typ 14 stora stark på en kväll. dricker sällan mer.

Den tiden jag kunde dra i mig 14 stora är tack och lov förbi, tar 2-3st och lite sprit kanske så räcker det för mig.

s_himself
2005-09-02, 21:26
Den tiden jag kunde dra i mig 14 stora är tack och lov förbi, tar 2-3st och lite sprit kanske så räcker det för mig.


Va skönt det vore att bara kunna sitta där med en öl i 3 timmar.. Gud va billigt det skulle bli :)

Grahn
2005-09-02, 21:29
Hoppas hon inte skäms allt för mycket nu då.

Dumleman
2005-09-02, 21:30
Beauty is in the eye of the beerholder!

spacedog
2005-09-02, 21:41
Ämenvafaaan...jag satt ju och väntade på ett kul slut, typ att det var en transa eller något. *grr27*

Kwon
2005-09-02, 21:43
Ämenvafaaan...jag satt ju och väntade på ett kul slut, typ att det var en transa eller något. *grr27*

Trodde faktiskt det först skulle sluta på liknande sätt, men istället så slutade det på ett vanligt sätt. :)

Halvvägs in i storyn var det första jag tänkte, haha Transa! :naughty:

Ungtuppen
2005-09-02, 21:43
hahaha! been there :P

palme
2005-09-02, 21:44
Ämenvafaaan...jag satt ju och väntade på ett kul slut, typ att det var en transa eller något. *grr27*

Trodde jag oxå iom att han körde doggy...och sen typ höll på att bli tagen doggy han oxå hahaha! Nej då slår min polare den där berättelsen som gick hem med en "säris" eller utvecklingsstörd eller vad ni vill kalla det och inte upptäckte det förrens när han vakna...sprang därifrån rätt kvickt haha!

Kwon
2005-09-02, 21:45
Trodde jag oxå iom att han körde doggy...och sen typ höll på att bli tagen doggy han oxå hahaha! Nej då slår min polare den där berättelsen som gick hem med en "säris" eller utvecklingsstörd eller vad ni vill kalla det och inte upptäckte det förrens när han vakna...sprang därifrån rätt kvickt haha!

OJ! Han måste varit rejält packad! :D

Ryska_raketen
2005-09-02, 21:46
Trodde jag oxå iom att han körde doggy...och sen typ höll på att bli tagen doggy han oxå hahaha! Nej då slår min polare den där berättelsen som gick hem med en "säris" eller utvecklingsstörd eller vad ni vill kalla det och inte upptäckte det förrens när han vakna...sprang därifrån rätt kvickt haha!


hahaha.. EN DOWNA ? HAHAHAHA :laugh:

palme
2005-09-02, 21:48
hahaha.. EN DOWNA ? HAHAHAHA :laugh:

JA! :D

Och den har han berättat för alla, trodde man höll tyst om sånt hahaha!

spacedog
2005-09-02, 21:49
Ok, när vi ändå är i gång så har jag en...eh... polarespolare som tillsammans med sin brorsa drog hem med en tjej för en trekant. De jufsade på ett tag i dubbelsängen, killen hånglade lite och stoppade in ett finger och pillade runt, men var för full och gick ut och la sig på soffan istället. Morgonen därpå förhörde han brorsan om hur det varit, varpå brorsan berättar att "jo, det var helt ok - lite skumt att hon skulle upp med fingret i röven på mig i början bara..."

Ridå.

palme
2005-09-02, 21:52
Ok, när vi ändå är i gång så har jag en...eh... polarespolare som tillsammans med sin brorsa drog hem med en tjej för en trekant. De jufsade på ett tag i dubbelsängen, killen hånglade lite och stoppade in ett finger och pillade runt, men var för full och gick ut och la sig på soffan istället. Morgonen därpå förhörde han brorsan om hur det varit, varpå brorsan berättar att "jo, det var helt ok - lite skumt att hon skulle upp med fingret i röven på mig i början bara..."

Ridå.

HAHAHA! Lägg ner skitsnacket nu :D

Tricklev
2005-09-02, 21:52
Oväntat slut ;)

Kwon
2005-09-02, 21:52
Ok, när vi ändå är i gång så har jag en...eh... polarespolare som tillsammans med sin brorsa drog hem med en tjej för en trekant. De jufsade på ett tag i dubbelsängen, killen hånglade lite och stoppade in ett finger och pillade runt, men var för full och gick ut och la sig på soffan istället. Morgonen därpå förhörde han brorsan om hur det varit, varpå brorsan berättar att "jo, det var helt ok - lite skumt att hon skulle upp med fingret i röven på mig i början bara..."

Ridå.

LEWL!!!!! :thumbup:

sunkan
2005-09-02, 21:56
Ok, när vi ändå är i gång så har jag en...eh... polarespolare som tillsammans med sin brorsa drog hem med en tjej för en trekant. De jufsade på ett tag i dubbelsängen, killen hånglade lite och stoppade in ett finger och pillade runt, men var för full och gick ut och la sig på soffan istället. Morgonen därpå förhörde han brorsan om hur det varit, varpå brorsan berättar att "jo, det var helt ok - lite skumt att hon skulle upp med fingret i röven på mig i början bara..."

Ridå.


ha, eller inte *bs*

spacedog
2005-09-02, 22:34
ha, eller inte *bs*

Jag vet. Men det skulle inte alls förvåna mig om det verkligen var sant. Jag har träffat den här killen ett par gånger och... han är inte riktigt som alla andra. Om det verkligen hänt så skulle han garanterat inte tveka en sekund att berätta det för vem som helst. Inklusive sina egna föräldrar.

Big_Vik
2005-09-03, 22:02
Och som vanligt är det killen som startat tråden som skrivit texten? :D Jag som trodde du hade en het dejt gurra :( ;)