handdator

Visa fullständig version : Är det någon idé att fortsätta?


Metal_boy_
2005-09-01, 22:36
Jag hade en vilovecka nyligen, sen hann jag bara köra igång nån vecka innan jag blev förkyld. Jag har inte skött kosten ett skit under den här veckan. Det har blivit macdonalds och sopiga frukostar. Frågan är, ska jag deffa vidare? Jag känner mig bara tunn nu, kommer jag fylla på glokogenet igen och återfå formen samt kunna pinna på där jag slutade eller är det bättre att lägga ner det till efter jul?


Edit: med återfå formen menar jag att få tillbaka eventuell muskelförlust och ja..

King Grub
2005-09-02, 05:32
kommer jag fylla på glokogenet igen

Självklart.

Någon nämnvärd mängd muskelprotein tvivlar jag på att du förlorat.

Mental
2005-09-02, 06:33
Låter bara som du vill ha en ursäkt att börja bulka, bit ihop och kör klart deffen nu

Jay-Z
2005-09-02, 06:35
Låter bara som du vill ha en ursäkt att börja bulka, bit ihop och kör klart deffen nu

:thumbup:

Var inte meningen med dieten även att byta matvanor?

Herkulez
2005-09-02, 08:55
fan metal, du måste få ur din skalle att 2veckors vila INTE har nån betydelse för muskelvolymen, så jävla fort går det inte att tappa muskler.

och vill du inte fortsätta dieta så gör inte det men börja inte ät skräpmat och för mycket kolisar igen för då smäller det bara till så är du i samma sits som förra året.

Metal_boy_
2005-09-02, 10:33
Jag vill jum komma iform det är ju det som är kruxet. Antar att jag ändå fick lite på hjärnan ändå av detr jag fick höra på exhale.

Bjorne
2005-09-02, 20:56
I någon dokumentär jag såg eller någon artikel jag läste, så sas det att bara 4% av alla som var överviktiga och gick ner, faktiskt klarade av att hålla vikten nere i längen och inte återgå till sitt gamla "jag". Så Metal_boy, visa nu att du inte tillhör de där 96% av tjockisarna :)

Kolla på dina för- och efterbilder så lär du väl förstå hur jäkla skönt det är att du har tappat vikt, tänk om du tappar lite till dessutom.

När det är svåra tider får du bara försöka bita ihop och inte ge efter, sådant gör dig stark.

Action
2005-09-02, 21:05
Jag vill jum komma iform det är ju det som är kruxet. Antar att jag ändå fick lite på hjärnan ändå av detr jag fick höra på exhale.

Äh.. skit i de kommentarerna.. gäller att sålla lite i de kommentarer man får. Jag tycker det syns tydligt att du gått ner i vikt. Går du ner ytterligare ska du se att definitionerna kommer än mer. :thumbup:

Metal_boy_
2005-09-02, 23:52
Äh.. skit i de kommentarerna.. gäller att sålla lite i de kommentarer man får. Jag tycker det syns tydligt att du gått ner i vikt. Går du ner ytterligare ska du se att definitionerna kommer än mer. :thumbup:

Tack. Jo jag antar det. Känns bara som jag deffat bort musklerna. Armarna är bara 45cm *cry* Men genom att veta att det ser större ut med slimmad midja så blir jag på lite bättre humör :)

HenrY
2005-09-03, 11:10
Tack. Jo jag antar det. Känns bara som jag deffat bort musklerna. Armarna är bara 45cm *cry* Men genom att veta att det ser större ut med slimmad midja så blir jag på lite bättre humör :)

Asså varför säger du jämt att armarna är bara 45 cm?
Först o främst, trodde du inte armarna skulle minska när du började deffa?
Det var faktiskt inte så att du enbart hade muskler på¨armarna när du började deffa...
För det andra, 45 cm e inte litet. Men du har fortfarande en del att skära bort vilket betyder att armarna kommer minska ytterliggare några cm.

Men i slutändan kommer du endå se bättre ut, så fortsätt!