handdator

Visa fullständig version : Tidningen Body?


SucraM
2005-09-01, 10:21
Någon som vet varför nya numret av Body inte kommer ut någongång, skulle varit i butik redan den 25 augusti.

Om redaktionen har förseningar/problem så borde de informera om det på hemsidan.

Iofs heter det:
"den som väntar på något gott..."

Men det ger ett oseriöst intryck när man missar utgivningsplanen med en vecka utan att medela... *screwy* *screwy* :furious:

The_RobRoy
2005-09-01, 10:22
Har också undrat över det

thomast
2005-09-01, 10:31
Jag har ringt dem angående det. Det hela handlade om ett tryckfel, det skulle stå den 31 Augusti. Alltså skulle vi få tidningen igår, men jag har fortfarande inte fått något och posten har redan varit här. :furious:

palme
2005-09-01, 11:22
Såg den ute i affären igår...lite illa om prenumeranter får den efter den släppts.

SucraM
2005-09-01, 11:28
Jag har ringt dem angående det. Det hela handlade om ett tryckfel, det skulle stå den 31 Augusti. Alltså skulle vi få tidningen igår, men jag har fortfarande inte fått något och posten har redan varit här. :furious:

Skulle prenumeranterna få tidningen till den 31:a, då borde vi andra få vänta ett par dagar till.... :furious: :furious:

Skulle egentligen postat detta på Body´s forum, men eftersom det inte går att registrera nya användare där, och det har inte fungerat de senaste månaderna, så postade jag här istället.

Verkar vara en tillförlitlig IT-organisation de har på den tidningen...
Går inte att regga nya användare till forumet, och de informerar inte om förseningar på deras huvudsakliga produkt *screwy* *screwy*

Runda Grodan
2005-09-01, 12:04
Köp Ironman istället! Den är mycket bättre tycker jag. Fast det är ju inte så mycket svenskt i den om det är det ni är ute efter.

SucraM
2005-09-01, 12:40
Såg den ute i affären igår...lite illa om prenumeranter får den efter den släppts.

Jaså, då skall jag kolla idag jag också. *yourock* *yourock*

thomast
2005-09-01, 13:47
Såg den ute i affären igår...lite illa om prenumeranter får den efter den släppts.


*grr27* *grr27* *grr27* *grr27*

Jag blir tokig! Inte lär det gå att klaga någonstans heller för ingen vill ta på sig ansvaret.

mangs
2005-09-01, 13:48
Det är ingen av er som har adressen till deras hemsida?


*innocent*

thomast
2005-09-01, 13:48
Det är ingen av er som har adressen till deras hemsida?


*innocent*

Google is not your friend I see.

http://www.body.se/content/startpage.asp

thomast
2005-09-01, 13:52
http://www.body.se/images/aktuellt_nummer/puffar/507_nasta_nummer.gif

De har inte ens vettet att ändra uppgifterna på deras hemsida och forumet är nog det sämsta jag någonsin sätt. Jag skulle kunna likna forumet med att ha två stora bitar med glödande kol under ögonlocken.

http://user.bahnhof.se/~bksport/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi

Om ni inte märkt det är jag förbannad ;)

reinholdsson
2005-09-01, 13:52
Jag har ringt dem angående det. Det hela handlade om ett tryckfel, det skulle stå den 31 Augusti. Alltså skulle vi få tidningen igår, men jag har fortfarande inte fått något och posten har redan varit här. :furious:

Hmm.. står 25 på deras hemsida med.

Lasse Kongo
2005-09-01, 17:45
kul att kolos tävling hamna i tidningen i år igen.

för övrigt tycker jag att det känns som att tidningen har snäppat upp sig lite, så om Alex eller ngn annan tjomme på Body läser detta: :thumbup:

Har alltid gillat BK och nu Body, men jag kände en stor glädje i detta nummer, som smitta av sig på mig, aja är ju ständigt glad nuförtiden men ändå :D

Allan
2005-09-01, 17:49
Jag tycker också tidningen höjt sig flera snäpp. Heders åt Alex !!!!


allan

_Magnus_
2005-09-01, 17:59
Jag har fått tidningen senare än den kommit ut i butik minst tre gånger. Det är riktigt illa. Synd på en bra tidning

Alex
2005-09-01, 18:03
Angånde förseningen av tidningen.

Först och främst vill jag verkligen beklaga att tidningen är sen. Att det skulle vara någon form av feltryck i förra numret stämmer dock inte. Tidningen skulle ha nått handeln den 25:e, och prenumeranterna några dagar innan det.

Grunden till förseningen är att man på tryckeriet har gjort en administrativ groda. Man kastade helt enkelt om två datum i produktionsplanen. Från början fick vi beskedet att det skulle åtgärdas relativt snabbt, men så blev det nu uppenbarligen inte. Tyvärr. Jag vill också beklaga att information om denna försening inte nått ut.

Det senaste beskedet jag har (från idag) är att tidningen ska nå både butiker och prenumeranter idag. Jag hoppas innerligt att detta stämmer.



mvh

Alex

PS! Vid ytterligare frågor eller synpunkter är ni självklart välkomna att kontakta mig. Maila på alex@body.se eller ring på 08-347260 (dessa uppgifter har fö alltid funnits völ synliga på vår webbsida, för den som önskat kontalta mig).

Alex
2005-09-01, 18:10
kul att kolos tävling hamna i tidningen i år igen.

för övrigt tycker jag att det känns som att tidningen har snäppat upp sig lite, så om Alex eller ngn annan tjomme på Body läser detta: :thumbup:

Har alltid gillat BK och nu Body, men jag kände en stor glädje i detta nummer, som smitta av sig på mig, aja är ju ständigt glad nuförtiden men ändå :D


Tack, det värmer (och just idag kan det nog behövas)!


mvh

Alex

Alex
2005-09-01, 18:13
Jag tycker också tidningen höjt sig flera snäpp. Heders åt Alex !!!!


allan


Tack vännen! Uppskattas!


mvh

Alex

Allan
2005-09-01, 18:25
I Jakobsberg fanns den till salu på onsdagen. Och haver man sett - vilka bra bilder det är på våra deltagare i BästaFysiken!


allan

bladhet
2005-09-01, 18:27
Kommer i brevlådan i morgon..Fick den till posten nu i kväll.

Jense
2005-09-01, 18:27
vad står det om kolozzeums fototävling. eloge för att ni har med strongman, grepp och liknande saker, även om jag gärna hade velat se mer av det goda =)

sunkan
2005-09-01, 18:28
I Jakobsberg fanns den till salu på onsdagen. Och haver man sett - vilka bra bilder det är på våra deltagare i BästaFysiken!


allan

vilka placeringar finns med, top3?

Lasse Kongo
2005-09-01, 18:29
vilka placeringar finns med, top3?

Jäs, topp 3 herrar/damer.

thomast
2005-09-01, 19:36
Bra, då var det hela uppklarat. Det enda jag inte kan förstå och förlåta i nuläget är att människan jag pratade med mig ljög. Jag ringde premunerationsservice och fick svaret att det handlade om ett tryckfel.

Alex
2005-09-01, 19:55
Bra, då var det hela uppklarat. Det enda jag inte kan förstå och förlåta i nuläget är att människan jag pratade med mig ljög. Jag ringde premunerationsservice och fick svaret att det handlade om ett tryckfel.

Skumt. Tog du något namn på personen?

"Fel i tryckeriet" kan lätt bli till "tryckfel" när ett besked i flera led ska fortplanta sig till någon annan. Absolut ingen ursäkt, men dock en tänkbar förklaring.

Utgivningsplanen för i år spikades i november förra året. Och i mina rullar har det alltid varit den 25:e.

Ledsen om du blev vilseledd.



mvh

Alex

Pez
2005-09-01, 21:20
Bra, då var det hela uppklarat. Det enda jag inte kan förstå och förlåta i nuläget är att människan jag pratade med mig ljög. Jag ringde premunerationsservice och fick svaret att det handlade om ett tryckfel.
Äh.. "förlåta"? Tidningen blev sen, uppenbarligen (som Alex skrev på exhale) är det första gången på en herrans massa år (24?) som det knasade såhär. Du får ju tidningen, om än lite sent - och den som väntar på nåt gott.. ;)
Cred till Alex som går in och hajkar upp lite info på forumen iallafall. :thumbup:

thomast
2005-09-02, 10:23
Äh.. "förlåta"? Tidningen blev sen, uppenbarligen (som Alex skrev på exhale) är det första gången på en herrans massa år (24?) som det knasade såhär. Du får ju tidningen, om än lite sent - och den som väntar på nåt gott.. ;)
Cred till Alex som går in och hajkar upp lite info på forumen iallafall. :thumbup:


Jag kanske tog i lite med att förlåta, ville mest bara ha svar på varför de ljög/gav fel information för/till mig.

Tidningen har fortfarande inte kommit och posten har redan varit här (med en sjuk elräkning) *cry*

thomast
2005-09-02, 11:06
Den har kommit!!! *flex* :eating: :whipped: :confused: :naughty:

puppas
2005-09-02, 11:13
Är det ngn som har en scanner eller bara kan ta ett kort på sidan där jag är med ?
Tänkte lägga upp det på min hemsida, om det är tillåtet enligt svensk lag ? :confused:

Herkulez
2005-09-02, 11:45
har ratat BK bra länge för den blev så dålig (nästan som fitnesseran i början på 90-talet) men måste säga att den höjt sig som fan sen ni lanserade body :thumbup:
har tom börjat köpa den igen.

AFanatic
2005-09-02, 11:57
Kanske dags att inhandla en Body, bara jag kan få B&K ur huvudet när jag väl letar efter den :D

Sverker
2005-09-02, 12:01
Är det ngn som har en scanner eller bara kan ta ett kort på sidan där jag är med ?
Tänkte lägga upp det på min hemsida, om det är tillåtet enligt svensk lag ? :confused:

Det där är nog inte tillåtet enligt upphovsrättslagen :D

puppas
2005-09-02, 12:49
Det där är nog inte tillåtet enligt upphovsrättslagen :D


Men vafan...Jag är ju med i den ju ! Should coun't for something.... :(

Herkulez
2005-09-02, 13:34
Men vafan...Jag är ju med i den ju ! Should coun't for something.... :(
pm:a alex och fråga om du får använda den