handdator

Visa fullständig version : Vem var snyggast av Beatlarna?


Akilles
2005-08-30, 20:05
George, oftast.

Kwon
2005-08-30, 20:13
Ringo me näsan

Han var så snygg så japanerna gjorde en film om honom, Ringu, som fick uppföljare och dessutom fick amerikansk version. (Amerikanerna började uppskatta Ringo's skönhet).

Det e mer än vad de andra skalbaggarna (beetles) fick, en tribut till sin skönhet.

Jolene
2005-08-30, 20:18
Skön poll, anledningen till att fråga just detta?

Akilles
2005-08-30, 20:33
varför? Jag undrar vad NI tycker. Själv är jag säker.

I och för sig var George inte alltid den snyggaste. Men han hade naturligt ett vackert utseende, och det gjorde att han är den som i flest och längst perioder såg bra ut. Ringo såg väl okej ut så länge han hade kort hår, men kolla tex hur han ser ut vid tiden för det vita albumet:
http://home.earthlink.net/~melhayward/beatlism/ringo.jpg .

Fast då såg i och för sig alla ut som troll:
http://home.earthlink.net/~melhayward/beatlism/paul.jpg

http://home.earthlink.net/~melhayward/beatlism/john.jpg .

Paul såg bra ut under en väldigt begränsad tid, det var väl egentligen perioden runt Yesterday och strax före de gjorde Sgt Pepper som han såg okej ut. Sedan var han ju alltid flickornas favorit, man kan ju undra varför (kan det vara hundögonen?). Den allra yttersta tiden, just innan bandet splittrades, såg han kanske som bäst ut. Se omslaget till Abbey Road. Sedan kommer han faktiskt undan med Let it be-skägget också.

Johns attraktion hos flickorna kan jag verkligen inte förstå. Han hade ett kompakt och knubbigt ansikte, och dessutom en näsa knasigare än Ringos. Han såg rätt okej ut under Sgt Pepper-perioden eller strax före, men ju längre karriären fortgick desto jävigarelät han hår och skägg växa. Dock bantade han ner sig en del kilon, vilket var honom till fördel.

George såg dock nästan alltid bra ut. Sin vackraste period hade han nog under de tidiga, naiva pop-åren. Naturliga benighet gick väldigt bra ihop med minimalistiska kostymer och den övriga modernistestetiken.

Loke
2005-08-30, 20:35
LoL! Så det är där günther har sin förebild! =)

mini_Arnold
2005-08-30, 20:42
Ringo för det rimmar på mongo.

Akilles
2005-08-30, 20:55
Men vafan. Ös på med mer åsikter nu. Ni menar väl inte att ni är för rädda om er maskulina framtoning för att våga uttala er om vem som var snyggast?

Eller ni kanske har lyssnat för mycket på Slipknot för att veta hur de ser ut?
För det kan väl inte vara så att bara fyra personer bryr sig?

Kwon
2005-08-30, 21:03
Jag skrev ju Ringu!

Akilles
2005-08-30, 21:04
Du är en av de fyra.

Och Ringu är en film.

Kwon
2005-08-30, 21:06
Nej nej, jag är 20 pers.

Ringu e ju han, me näsan! Som e snyggast!

H.Emanuel
2005-08-30, 21:17
Lennon såg oförskämt bra ut. Han med näsan var fulast av dem alla

Akilles
2005-08-30, 21:32
Lennon är ju "han med näsan" (den fula näsan). Ringo är "han med den snygga näsan".

backflash
2005-08-30, 21:44
Ringo me näsan

Han var så snygg så japanerna gjorde en film om honom, Ringu, som fick uppföljare och dessutom fick amerikansk version. (Amerikanerna började uppskatta Ringo's skönhet).

Det e mer än vad de andra skalbaggarna (beetles) fick, en tribut till sin skönhet.


de andra fick ju Beetlejuice!

f.ö LOL! :D

Pingu
2005-08-30, 21:54
Ringo för det låter nästan som Pingu *kissass*

MilkmaN
2005-08-30, 22:13
Jag.