handdator

Visa fullständig version : Jeans? blir fan tokig


Rockhard
2005-08-30, 14:28
Var och letade efter ett par jeans idag eftersom mitt enda par gått sönder. Hur som helst, nästan alla jeans har massa krusiduller och skit, finns det inga vanliga jeans längre? Dom få par jag hittade som såg okej ut satt helt värdelöst och hade allmänt underlig passform.

Så om nån vet var man kan köpa normala jeans för folk med knäböjsröv och hyffsat stora lår skulle jag vilja veta var dom finns :)

Rockhard
2005-08-30, 14:31
suck...fanns visst en likadan tråd.....

erk
2005-08-30, 14:33
Levis 512 är mitt senaste inköp i byxväg. sitter ganska bra, har lite att "växa i" tycker jag.

Rockhard
2005-08-30, 14:34
Levis 512 är mitt senaste inköp i byxväg. sitter ganska bra, har lite att "växa i" tycker jag.

Okej...var köpte du dom?

jakke
2005-08-30, 14:46
Tycker Lee har ganska bra modeller

Rockhard
2005-08-30, 14:52
Tycker Lee har ganska bra modeller

Okej...dom hade några Lee men dom modellerna var konstiga.


En annan fråga. I stockholm, finns det någon affär som har riktigt mycket jeans? Alltså massor av modeller så man slipper gå runt till olika affärer.

mela
2005-08-30, 14:56
Okej...dom hade några Lee men dom modellerna var konstiga.


En annan fråga. I stockholm, finns det någon affär som har riktigt mycket jeans? Alltså massor av modeller så man slipper gå runt till olika affärer.


SOLO i GBG har det mesta, SOLO i Sthlm bör ha samma utbud.

erk
2005-08-30, 15:11
Okej...var köpte du dom?
Jag köpte mina på Carlings, men JC har också 512 i nån annan tvätt...

Fultjack
2005-08-30, 15:34
jakc and jones är rätt billiga och sitter bra, kanske inte världens snyggaste / mest inne märke, men passar man inte i lee så är det ett val :thumbup:

Rockhard
2005-08-30, 15:43
jakc and jones är rätt billiga och sitter bra, kanske inte världens snyggaste / mest inne märke, men passar man inte i lee så är det ett val :thumbup:

haha..låter som dom skulle kunna passa mej. ska kolla upp det :thumbup:

pelle_p
2005-08-30, 16:08
E du beredd att lägga ut lite mer... Så är Replay en solklar favorit..!

Fatalist
2005-08-30, 16:44
jakc and jones är rätt billiga och sitter bra, kanske inte världens snyggaste / mest inne märke, men passar man inte i lee så är det ett val :thumbup:

Du glödme säga att de går sönder fort som fan om man gillar att sätta sig/stå upp!

Jag skulle tipsa om Gabba, snygga som fan och finns med/utan tvättar på de flesta modeller. Jag har liiite knäböjsröv (snarare små lår) och de sitter skitsnyggt (no shit)

Går runt tusingen

Yooo
2005-08-30, 18:14
Cheap Monday är mitt favoritmärke :hbang:

Fultjack
2005-08-30, 18:17
Du glödme säga att de går sönder fort som fan om man gillar att sätta sig/stå upp!

Jag skulle tipsa om Gabba, snygga som fan och finns med/utan tvättar på de flesta modeller. Jag har liiite knäböjsröv (snarare små lår) och de sitter skitsnyggt (no shit)

Går runt tusingen


Hur lyckas du med det då? INGET av mina par har gått sönder, dom äldsta är väl ~3 år iaf

pecson
2005-08-30, 18:41
nudie super slim jim! ;)

nae men levis 512 e ju bra

Slartibartfast
2005-08-30, 18:43
Jag brukar ibland gå in i en affär och pröva supertajta jeans. jag skulle aldrig köpa några för jag har för spinkiga ben, men det är min hobby. kanske en dag...

BigForre
2005-08-30, 18:45
Okej...dom hade några Lee men dom modellerna var konstiga.


En annan fråga. I stockholm, finns det någon affär som har riktigt mycket jeans? Alltså massor av modeller så man slipper gå runt till olika affärer.

Ja det finns en butik som är riktigt bra att kolla på jeans på, Åhléns City högst upp (våning 5?)...där hänger alla jeans snyggt upphängda bredvid varandra och vi snackar kanske hm 50 meter? Dock vet jag inte riktigt hur personalen är där, har bara gått in och handlat själv utan att fråga om råd...SOLO i Sthlm har en del jeans de också, men de har framförallt haft bra personal där...gått in och frågat om råd så langar de på en 5-6 jeans som stämmer precis med den beskrivning man gett...lycka till

no1fitness
2005-09-02, 05:07
Min sambo har köpt Peak-jeans. Dyra, men stora i största storleken och är "vanliga" jeans. Midjan är stor, men de sitter snyggt på böjröven nu när han väger 3 siffrigt. *kissass*