handdator

Visa fullständig version : Ny här, får väl visa lite bilder...


Adio
2005-08-29, 20:37
Goafton!

Tränat i 6 månader, kör 2st helkroppsträningar / vecka. (benbilder kommer sen)
Sen behöver ni inte kommentera att jag ligger efter på brösten, vet att dom är små som fan.. jobbar stenhårt på dem. :whipped:


22 år
71-72 kilo

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/lats.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/pattar.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/rygg.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/bicce.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/front.jpg

:eating:

Adio
2005-08-29, 20:42
188cm lång glömde jag

Mago
2005-08-29, 20:43
Jäklarna go BF%! :)
Bara mer kött så.. :thumbup:

Corpobal
2005-08-29, 20:44
Fasen vad deffad du var, om du jobbar på att lägga på dig massa så borde du nog käka lite mera.

Lindberg
2005-08-29, 20:49
Ser bra ut :thumbup: Mer massa bara

Mago
2005-08-29, 20:57
Mer tunga marklyft ordineras förresten.
Och kanske lite fler chins? :)

blekfet2
2005-08-29, 20:59
bf% såg grymt bra ut...men det fattas massa med massa ;)

mangemani
2005-08-29, 21:02
tja,såg ut att vara en bra grund,ät och träna :thumbup:

sen såg jag att din vänstra arm släpar,men det kanske du redan hade märkt?
samt den högra axseln såg jag nu också.

GymTT
2005-08-29, 21:06
Precis som alla andra säger så fattas den rejäla massan, men det är klart, det är ju beroende på vad du är ute efter? Deffad och muskler ser man ju att du har.

MVH TT

hultman
2005-08-29, 21:10
Det syns att du tränat, men ska du vara sådär deffad så måste du ha mer muskler :D

Kämpa på :)

Sonny
2005-08-29, 21:28
ääääääääääät :D

muddler
2005-08-30, 00:02
kristus det var inte många fett % på den kroppen! påminner lite om hur jag såg ut under lumpentiden, vägde då ca 76kg, men träna och käka på så kommer det där bli kanon

internethjälten
2005-08-30, 02:24
ser bra ut men vad har du för planer i framtiden ???

forsätta vara 'slim' eller lägga på dig massa ??

//nicke

Adio
2005-08-30, 04:34
Tack alla!
Jo jag försöker äta som en häst. Men har man världens bästa ämnesomsättning så är de svårt att lägga på sig massa, men men, jag är påväg :eating:
ne dags för frukost, gröt å mörkt bröd. Till midda (13:30)blir de fullkornspasta å en köttbiff. Iofs frukost (09:00) på jobbet mellan: massa mörkt bröd å nån frukt. Sen mer frukt 11:00, Sen 2 mål till efter jobbet. (brukar smita hem till morsan å farsan å få mer lagad go mat ;) (ibland kan de va praktiskt att bo 200 meter från dom) (igårkväll blev det kycklingsallad å mörka frallor) Sen kan de slinka ner nån gainer innan sängen, (+ tillsammans med varje mål efter träningspass)
Så visst jag käkar rätt mkt vad jag förstått när man jämför med andra, men just lägga på sig har jag satans svårt för.

Framtidsplaner: deffad å muskler, vill inte bli nått stort berg med "massa massa" ;)

tja,såg ut att vara en bra grund,ät och träna :thumbup:

sen såg jag att din vänstra arm släpar,men det kanske du redan hade märkt?
samt den högra axseln såg jag nu också.

Om du kollar noga, så vinklar jag armarna olika, därför ser axlarna olika stora ut. Sen vet jag att vänster arm är lite mindre :\ Men lika stark iafall... men ska köra den lite hårdare.

Yes
2005-08-30, 07:34
Men har man världens bästa ämnesomsättning...
Nänänä, du äter som en kärring(fast ofta, vilket är bra)! Sånt där småätande blir man inte stor av.

Nu bunkrar du upp ett lager med kycklingfiléer och tonfisk-konserver. Och rostbiff - glöm inte rostbiff! Sen äter du helt enkelt mycket av det, med sådär lagom mellanrum. :thumbup:

Sonny
2005-08-30, 07:49
Glöm inte kvargen!!! :hbang:

Mago
2005-08-30, 11:23
Spelar ju egentligen mindre roll att du tycker att du äter mycket.. Går du inte upp i vikt så äter du helt enkelt inte tillräkligt mycket.
Fast sen finns det ju heller ingen anledning att tokbulka.

wintzell
2005-08-30, 12:30
Sen vet jag att vänster arm är lite mindre :\ Men lika stark iafall... men ska köra den lite hårdare.

Kör den exakt lika mycket som höger så jämnar det ut sig efter ett tag. Blir bara konstigt om du skall köra några extra reps eller extra set med vänsterarmen.

Adio
2005-08-30, 16:29
Spelar ju egentligen mindre roll att du tycker att du äter mycket.. Går du inte upp i vikt så äter du helt enkelt inte tillräkligt mycket.
Fast sen finns det ju heller ingen anledning att tokbulka.

Hehe mjo du har väl mkt rätt i båda sakerna du säger..
Jag känner ingen mening me att försöka gå upp/bygga upp sig så fort som bara går, låter gärna ta de den tid de tar..

Grisen
2005-08-30, 16:40
Nänänä, du äter som en kärring(fast ofta, vilket är bra)! Sånt där småätande blir man inte stor av.

Nu bunkrar du upp ett lager med kycklingfiléer och tonfisk-konserver. Och rostbiff - glöm inte rostbiff! Sen äter du helt enkelt mycket av det, med sådär lagom mellanrum. :thumbup:


ÄGG!!!!!1

/Hackstait

rQx
2005-08-30, 17:47
Låter som mig. Trodde jag åt mycket tills jag åt ännu mer och fortfarande knappt gick upp. Försöker äta mycket nu och det blir 3 lagade mål om dagen. Lunch i skolan (allt smakar samma så det är bara att trycka i sig), Omelett 4-5 ägg och Mors lagade på kvällen. Lägg till Kvarg, ost och ägg mackor på kvällen. Själv brukar jag äta Fil och flingor också, har dock gått över till Müsli nu! På morgonen äter jag för lite bara 1.5 dl havregryn och 0.5 l mjölk. Detta är några tips från dig till mig!

Jag har börjat gå upp nu i alla fall!

rememberence
2005-08-30, 17:59
oj oj...76 kilo på den där kroppen..jag väger liksom 65 på min kropp...och 177 lång...ungefär...hur funkar det? :p

userfriendly
2005-08-30, 18:16
tycker inte alls dina tuttar är jättesmå..
fortsätt lägga på dig mer massa bara ( ät som tusan o träna hårt)
axlar får man aldrig för mkt av o lite mer bredd på ryggen ger en ännu smalare midja.. annars ere en bra grund!! :thumbup:

Yes
2005-08-31, 00:41
Fast sen finns det ju heller ingen anledning att tokbulka.
Nu vet jag inte vad du menar med "tokbulka", men jag ser ingen anledning att inte svulla ordentligt om man vill bygga muskler. Adio kan ju dessutom lägga på sig rätt mycket fett innan han börjar se tjock ut.

Dissector
2005-09-04, 20:05
Jävlar vilken bra deff =) pressa lite på tuttarna med. Käka på bara, känner du att du tappar deffen så oroa dej inte, efter ett tag så ligger det ännu mer kött därunder, och det kommer synas vid nästa deff =)

cheesian
2005-09-04, 20:39
ser ut som the machinist.

nivaman
2005-09-04, 20:45
ser ut som the machinist.
det där var taskigt... *grr27*
(fast jag tänkte samma tanke en sekund)
nej... allvarligt...
käka på och var inte rädd för även lite fetare mat så länge som axlarna är bredare än midjan...

Adio
2005-09-05, 20:13
Jävlar vilken bra deff =) pressa lite på tuttarna med. Käka på bara, känner du att du tappar deffen så oroa dej inte, efter ett tag så ligger det ännu mer kött därunder, och det kommer synas vid nästa deff =)

Inte för jag deffar på något vis.. men visst, jag har inte mkt fett på kroppen.. vilket jag är jävligt nöjd me.
För ca 3-4 år sen då jag inte va direkt intresserad av träning.. så käkade jag pizza/kinamat 1-2 ggr/dag + godis för 20-30kr varje dag. Fick jag några bilringar av det? Nope. Alltid haft rutor sen jag va liten pöjk... så gå upp i vikt har jag satans svårt för..
Fast i våras, eller feb - april, gick jag upp från 68,5 till 74. jävlar va nöjd man va... men sen i maj så åkte jag på en magsjuka.. spydda 11ggr på 18 timmar.. gick ner allt jag gått upp. Sen nu då så ligger jag på typ 71..
aja..


Originally Posted by cheesian
ser ut som the machinist.

Hahaha
Med den attityden kommer du inte långt i samhället... men visst, de är lätt å skriva va man tänker bakom tangentbordet.

Klo
2005-09-06, 09:49
Tycker inte att du ser ut som the machinist men du är väldigt smal och behöver ta tag i ditt viktproblem om du vill bygga.
Lycka till :thumbup:

Spannmål
2005-09-06, 10:22
Tycker du har en fett bra grund. Inte onaturligt smal på något sätt, men givetvis behöver du mer massa, och du vet vad du måste göra för att bygga den!

Lycka till!

Liten Men Fet
2005-09-06, 10:43
Hehe mjo du har väl mkt rätt i båda sakerna du säger..
Jag känner ingen mening me att försöka gå upp/bygga upp sig så fort som bara går, låter gärna ta de den tid de tar..

Det kommer ta en massa tid att bygga upp sig även om du svullar så i n i H-E så ät allt du kan annars är det risk att resultat uteblir.

Det är inte så kul att träna 2 år för att gå upp 3 kilo, motivationen försvinner lätt då.
Jag var precis som dig smal som fanken och svårt att lägga på mig fett, jag fick tillfälle att äta MYCKET lagad mat och jag svullade som fanken. Gick upp snabbt, blev mycket starkare och rutorna var kvar.
Så du har inget att förlora på att svulla, försvinner rutorana lägger du om kosten lite springer lite och vips är dom tillbaka.

Kolla på vad den här nissen gjort på 3 månader:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=50142

keffat_liv
2005-09-06, 10:58
"pizza/kinamat 1-2 ggr/dag + godis för 20-30kr varje dag"

Att du inte gick upp på det kan ju ha varit för att du fortf låg på underskottsenergi.... eller så åt du mycket som fan av det.

Toel
2005-09-06, 18:52
Grym definition! Kommer nog bli mkt fint när det fastnat mer på den ramen.

Men....

Sen kan de slinka ner nån gainer innan sängen, (+ tillsammans med varje mål efter träningspass)

Ingen gainer såvida du inte tränat :nono: Varken bra för ditt byggande eller häsla med snabba kolisar sådär innan säng. Sedan är det ju inte så bra heller inför den långa natten =)

Sheogorath
2005-09-07, 07:30
Men helvete människor. Man bygger inte hur snabbt som helst. Han har tränat SEX MÅNADER. Det är inget. Ser han till att käka bra och träna med kontinuitet och progressivt så har han lätt ett kilo hyfsad kvalitativ massa i månaden att se fram emot sådär halvår framåt.

Jag vägde 64 kg på 185 cm när jag började träna. Inte vägde jag mer än han gör nu efter sex månader.

Men för fan, för att balansera: det är klart att du ska äta. Ät mycket, och träna kanske lite MER (två ggr i veckan låter lite i underkant).

larre
2005-09-07, 09:36
Jag tycker du har ett kanonläge för att varje gram muskel du lägger på dig kommer att synas väl och då kommer det kännas underbart varje dag du går till gymmet.
Sen säger jag som alla andra ät ät ät träna ät ät ät.
Ifall du inte kan lägga på dig fett så är det juh ännu bättre - då kan du äta mer och växa mer jue =)

xynd
2005-09-07, 23:31
dax att börja äta

Adio
2005-10-25, 18:34
*uppdate* *uppdate*


Hej igen!

Lagt om lite från två helkroppsträningar/vecka till detta:


mån - bicce, underarm, mage
ons - bröst, rygg
fre - ben, mage, axlar/nacke, triceps

Kört detta sen mitten av augusti, å tycker de funkar 100 ggr bättre!
Lagt axlar på fredagen för å kunna vila ut helt, då jag jobbar som installationselektriker.. 90% jobb ovanför huvudet :) Täääär på en verkligen!

Nya bilder:

http://hem.bredband.net/b396924/hrm1.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/hrm2.jpg

"massa mer massa / ät mer för fan / BULKA" osv osv ... Jag vet! Så tjöta inte!

Ändå kul å visa lite bilder....

*uppdate* *uppdate*

IfK
2005-10-25, 18:51
Riktigt bra förbättring!

SchiVen
2005-10-25, 19:19
Bra tryck på kaggen!
Triccarna såg lite mindre ut :/

Lindberg
2005-10-25, 19:21
Ser bra ut! Hur mycket väger du på dom nya bilderna?

Adio
2005-10-25, 21:11
tack tack!
Triccarna är större, (om jag jämför mina andra mer tydliga bilder)
vore konstigt annars, för jag har kört dem nått så galet hårt. Sen tar jag det lite lugnare med biccarna.

Ligger väl på samma vikt ungefär, kanske nått kilo upp. Litar inte fullständigt på min ikeavåg. Vägde mig nu nyss med kläder på iafall. Då ställde den sig på 72,9

tigerofsweden
2005-10-25, 21:27
Hur fan har du tränat den magen? Riktigt avundsjuk blir jag =(

negative
2005-10-25, 21:54
Hur lång är du ?

mr.moon
2005-10-25, 22:01
Läs andra posten. (188cm lång :))

Johan O
2005-10-25, 23:07
Hur fan har du tränat den magen? Riktigt avundsjuk blir jag =(

Banta ner dig så du har lika lite kroppsfett som honom, så ska du se att du har ett fint sexpack du med.

tigerofsweden
2005-10-25, 23:25
Banta ner dig så du har lika lite kroppsfett som honom, så ska du se att du har ett fint sexpack du med.

kan ju garantera dig att sånt sexpack har inte alla. :)

chidde
2005-10-26, 17:39
wooow, ripped *flex*

är inte så bra på att kommentera vad som släpar och vad som inte släpar
men lite mer axlar och rygg hade varit kanon, underarmar också kanske...

fast nu såg jag på dina senare bilder att axlarna blivit lite bättre
bra jobbat! :thumbup:

Adio
2005-10-27, 04:59
tack tack! .. Mjo magen är jag väl nöjd me, men mindre nöjd me bröst å ben.

(vågar inte lägga upp bilder på benen än) :P

mini_Arnold
2005-10-27, 06:46
Nya bilder:

http://hem.bredband.net/b396924/hrm1.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/hrm2.jpg

"massa mer massa / ät mer för fan / BULKA" osv osv ... Jag vet! Så tjöta inte!

Ändå kul å visa lite bilder....

*uppdate* *uppdate*

Ser ingen skillnad! Du får äta mer. :D

Robbin
2005-10-27, 07:57
Nästan lika smal som mig nått år innan jag började träna, mer muskler dock :thumbup:

Jag vet inte hur snabbt du ökar i vikt nu men om du ökar väldigt sakta alternativt inte alls så tycker jag att du ska våga öka ännu lite mer på energiintaget. Som sagt var ju i ungefär lika smal som dig när jag började utan knappt något kroppsfett, jag gick upp 10kg på ganska kort tid och hade ändå rutorna (de små jag hade) kvar. Fanns det inte någon/flera trådar där man talar om att man får mer muskler jämfört med fettvikt per kilo man går upp ju lägre bf man har? Eller är jag helt fel ute?

Lägger upp en bild för skojs skull, skratta inte ihjäl er :D

184-185cm, 67kg, 15år, inte börjat med styrketräningen.

Adio
2005-10-27, 19:16
Hehe najs ökning robbin! Hur gammal är du nu?

Igår tog jag 100 kilo 8reps på latsdrag med V-handtag, sen 90kg 8reps*2
(körde me rak stång innan dess me, fast me lättare vikt) Rätt trött man va efter de! :hbang:

Adio
2005-10-28, 04:23
Ser ingen skillnad! Du får äta mer. :D

Jag ser inte heller nån skillnad så :) Men starkare har jag blivit iafall ;)

tigerofsweden
2005-10-28, 06:57
Jag ser inte heller nån skillnad så :) Men starkare har jag blivit iafall ;)

Klart där är skillnad, Arnold är bara ledsen över att han kommer få lida på gymmet idag :thefinger
Har du blivit starkare så har där även kommit muskler, kämpa på :eating: :thumbup:

Lindberg
2005-10-28, 08:18
Hehe najs ökning robbin! Hur gammal är du nu?

Igår tog jag 100 kilo 8reps på latsdrag med V-handtag, sen 90kg 8reps*2
(körde me rak stång innan dess me, fast me lättare vikt) Rätt trött man va efter de! :hbang:

Startk! Men vad tar du i mark, böj & bänk?

Robbin
2005-10-28, 09:25
Hehe najs ökning robbin! Hur gammal är du nu?

Igår tog jag 100 kilo 8reps på latsdrag med V-handtag, sen 90kg 8reps*2
(körde me rak stång innan dess me, fast me lättare vikt) Rätt trött man va efter de! :hbang:


Är 86a alltså 19år, började träna när jag var ca 16,5år. Tränade runt 10-12månader och sen hade jag uppehåll i något år. Började träna igen förra vintern och har hållt på fram till nu med ett uppehåll runt studenten/sommaren. Så sammanlagt har jag väl tränat i 2år.

100 kg 8 reps är riktigt bra! Du verkar ha stark rygg, själv har jag en klen :D

thomast
2005-10-28, 09:33
Måste bara säga att du har enormt bra potential att lägga på dig massa! Önskar jag hade din kroppsfettprocent, då skulle jag kunna träna i minst ett år till innan deff var nödvändigt.

Adio
2005-10-28, 15:04
Startk! Men vad tar du i mark, böj & bänk?

Lite pinsamt å säga det, men vi har ingen riktig bänk eller skivstång me lösa vikter (förutom en curlstång som vi kan lasta på 50-60kilo på) på mitt "gym".
De är inget stort seriöst gym direkt, (ligger i en simhall)
Närmast bänkpress har vi en sittandes tryckluftmaskin.. enligt den mätaren pumpar jag på ca 75 kilo.
Saken är den att jag tränar gratis där genom jobbet, sen har vi ONYX här i ulricehamn me, men där kostar årskort 4000kr.. så jag skiter nog i det :P




100 kg 8 reps är riktigt bra! Du verkar ha stark rygg, själv har jag en klen :D

Mjo ryggen är stark.. jobbat i skogen nästan varje helg sen jag va liten grabb.

egge
2005-10-28, 18:01
Slår man upp ej fet i ordboken så kan jag ge mig fasiken på att det står "se Adio". :hbang:
Nä men seriöst, ser mkt bra ut. Bättre än mig och jag har tränat i ett och ett halvt år.

gatesman
2005-11-01, 12:16
öööh?
va liggeru på för BMR? + vad har du för totalt energibehov under dagen? torde väl ligga runt 3-4000 kcal i alla fall? får du i dig det eller?
Ser inte speciellt bra ut ur träningssynpunkt, kör du hårt ska du äta, du behöver knappast tänka så mycke på va du äter under uppbyggnad men kanske ligga runt 55e% kolhy 15e% prot å 30 e% fett ev. mer fett skulle rek i ditt fall.
sorry för å va neggo men jag tycker de ser lite halvsuspekt ut,
:hbang: *grr27* ciao ciao för fan.

tigerofsweden
2005-11-01, 12:44
öööh?
va liggeru på för BMR? + vad har du för totalt energibehov under dagen? torde väl ligga runt 3-4000 kcal i alla fall? får du i dig det eller?
Ser inte speciellt bra ut ur träningssynpunkt, kör du hårt ska du äta, du behöver knappast tänka så mycke på va du äter under uppbyggnad men kanske ligga runt 55e% kolhy 15e% prot å 30 e% fett ev. mer fett skulle rek i ditt fall.
sorry för å va neggo men jag tycker de ser lite halvsuspekt ut,
:hbang: *grr27* ciao ciao för fan.

Tycker du verkar lite halvsuspekt *screwy*

thomast
2005-11-01, 13:27
Tycker du verkar lite halvsuspekt *screwy*

Det minsta man kan säga...

Adio
2005-11-01, 17:19
öööh?
va liggeru på för BMR? + vad har du för totalt energibehov under dagen? torde väl ligga runt 3-4000 kcal i alla fall? får du i dig det eller?
Ser inte speciellt bra ut ur träningssynpunkt, kör du hårt ska du äta, du behöver knappast tänka så mycke på va du äter under uppbyggnad men kanske ligga runt 55e% kolhy 15e% prot å 30 e% fett ev. mer fett skulle rek i ditt fall.
sorry för å va neggo men jag tycker de ser lite halvsuspekt ut,
:hbang: *grr27* ciao ciao för fan.

Jag är inte den bästa på å räkna på vad jag får i mig... men under en dag kan de se ut såhär:

05:30 - 1dl fiberhavregryn, mellanmjölk, 1 matsked hemmagjord sockerfattig äppelmos, 2 mörka mackor, 1 glas multivitaminjuice

08:45 - 4-6 mörka mackor me skinka , 2st 125g yoggi fetthalt 2% , 2 glas vatten

11:15 - Banan/äpple o vatten , + fika på stan om vi jobbar nära ett fik.

13:30 - lunch typ ris/pasta kött/kyckling vatten osv..

16:45 - pasta / gainerdrink

20:00 - mackor me ägg eller så, vatten eller multivitaminjuice...

Sen blir de väl endel jordnötter framför datorn me...

(käkar bara fullkornspasta me så du vet)

Adio
2005-11-02, 17:25
Ni får ju gärna säga hur man ska förbättra sin kost.... den som orkar

Mago
2005-11-02, 17:53
Är ju alltid svårt (omöjligt) att säga man inte får reda på några mängder.
Men jag tycker det ser lite fattigt ut. Bara en bra fukost och ett riktigt mål plus några mellanmål.

Jense
2005-11-02, 18:41
Tycker du verkar lite halvsuspekt *screwy*


håller med. 15% protein i en uppbyggnadsfas. jävligt bra mängd bygg aterial.

det är som ett bygga ett fyrvåningshus med 10 tegelstenar

målen ser bra ut - mängden ser dålig ut.

jag tycker du ska äta mer av det du redan gör

egozzor
2005-11-02, 20:28
Bulk bulk och åter bulk!

Du har en bra stomme må jag säga, men du är på tok för lite massa att ta av...

Hur mycket bulk/gainer käkar du och hur länge har du ätit det?

För om du har så pass bra ämnesomsättning och att du har ett bra byggar "hjärta" så var inte rädd att "lägga på" dig lite.

Adio
2005-11-02, 20:42
Bulk bulk och åter bulk!

Du har en bra stomme må jag säga, men du är på tok för lite massa att ta av...

Hur mycket bulk/gainer käkar du och hur länge har du ätit det?

För om du har så pass bra ämnesomsättning och att du har ett bra byggar "hjärta" så var inte rädd att "lägga på" dig lite.


Käkat gainer sen mars.. en portion är 1,5 dl , å de är vad jag brukar käka då jag tar det. 3-4 dagar i veckan.

Min ämnesomsättning är lite jobbig.. iofs så rör jag på mig konstant på jobbet, tunga lyft, mkt arbete ovanför huvudet, klättrande på stegar osv osv.

men efter varje måltid blir jag totalt proppmätt! Så de är svårt att få i sig mer.. iofs kan jag ju trycka i mig lite mer nyttigt vid fikat vid 11..
Sen alltid ha en jordnötspåse bak i verktygsbältet :)

Angel
2005-11-02, 20:53
jag tyckte du hade rätt het kropp jag..men men...va vet jag.... *rolleyes*

Adio
2005-12-17, 00:15
Va ett tag sen man visa snuskbilder.. så här kommer tre nya...

Kroppsmässigt har de inte hänt så mkt, fast triceps å lats har vuxit lite. Styrkan har ökat iafall :)
Sen lyckas jag som vanligt inte ha samma vinkel på armarna, så axlarna ser olika stora ut...

snabb info: 22år, 188cm, började träna nu iår i februari, men började käka "riktigt" sedan en månad tebax, å började med kreatin sedan 2 veckor sen.. å lyckats gå upp 1,5 kilo sen dess.. *överlycklig* hehe

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/x1-1.jpg

Adio
2005-12-17, 00:15
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/x2-2.jpg

Adio
2005-12-17, 00:16
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/x3-3.jpg

The_RobRoy
2005-12-17, 00:58
du har fanimej tävlingslågt kroppsfett, hur lyckas du?

TrasMannen
2005-12-17, 03:22
Sjuuukt hård i alla fall ;)

Jag skulle fan inte palla gå runt sådär hård iaf ;)

Adio
2005-12-17, 07:33
Hehe ,.. käkar varannan timme tills jag nästan spyr nu iafall.. så de blir nog ändring på hårdheten hoppas jag. :)

Har tyvärr ett jvligt rörligt jobb, så bränner en satans massa kallorier verkar de som..

garm
2005-12-17, 08:34
bara kötta på med allt :eating: *flex*

Lycka till förövrigt, ska bli kul att se om du gör någon mer framgång senare!

Adio
2005-12-25, 16:37
Lyfter tråden lite bara....

ca 140år gammal gran, grooov stock

http://hem.bredband.net/b396924/Laesk-gran2.jpg

userfriendly
2005-12-25, 16:49
Hehe ,.. käkar varannan timme tills jag nästan spyr nu iafall.. så de blir nog ändring på hårdheten hoppas jag. :)

Har tyvärr ett jvligt rörligt jobb, så bränner en satans massa kallorier verkar de som..


haha, blir så jäääävla avis på sånna som du.. alltså sånna som har svårt att lägga på sig fett... *grr27* (jag e tvärtom)

annars ser det bra ut! kämpa på ! :whipped: :bow:

sanoj
2005-12-25, 17:00
Lyfter tråden lite bara....

ca 140år gammal gran, grooov stock

http://hem.bredband.net/b396924/Laesk-gran2.jpg


Har en likadan jacka, fast utan det är cky då :D

GymTT
2005-12-25, 17:27
Grymt, bilder på dagsformen?

fonzie
2005-12-25, 17:29
Snart kommer du bli lika grov som stocken!! :hbang:

Adio
2005-12-25, 20:07
haha, blir så jäääävla avis på sånna som du.. alltså sånna som har svårt att lägga på sig fett... *grr27* (jag e tvärtom)

annars ser det bra ut! kämpa på ! :whipped: :bow:

Om du hade vetat hur jvla jävligt de är att "va som mig" så hade du inte velat det :\ Fy fan säger jag bara!

Har en likadan jacka, fast utan det är cky då :D

cky owns :P

Grymt, bilder på dagsformen?

Hmm njae de har inte hänt så mkt sen dom 3 sista bilderna på sidan före..

mistermr
2005-12-25, 20:12
Goafton!

Tränat i 6 månader, kör 2st helkroppsträningar / vecka. (benbilder kommer sen)
Sen behöver ni inte kommentera att jag ligger efter på brösten, vet att dom är små som fan.. jobbar stenhårt på dem. :whipped:


22 år
71-72 kilo

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/lats.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/pattar.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/rygg.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/bicce.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/front.jpg

:eating:


Hej...

eftersom du också tränar hela kroppen, vad tycker du om mitt nya omjusterade helkroppsprogram?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=58821

MVH

Adio
2005-12-26, 10:01
Hej...

eftersom du också tränar hela kroppen, vad tycker du om mitt nya omjusterade helkroppsprogram?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=58821

MVH

Slutade med helkroppsträningar i somras...

Nu kör jag:

mån - biceps, bröst, mage
ons - rygg, underarmar
fre - ben, axlar/nacke, triceps

Adio
2006-02-12, 09:57
Igårkväll efter en jvla massa tacos :P

(188cm, 74kilo, 22år, tränat seriöst sen oktober, men började lite smått för ett år sen ungefär)

(min canon 350D är på service, så polarens horkamera fick duga)

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/hrm.jpg

Pepz
2006-02-12, 10:38
bättre och bättre dag för daaaag!!

Kör på ba det går ju åt rätt håll

huldz
2006-02-12, 16:29
Ser "hårt" ut :)

mistermr
2006-02-12, 16:33
Igårkväll efter en jvla massa tacos :P

(188cm, 74kilo, 22år, tränat seriöst sen oktober, men började lite smått för ett år sen ungefär)

(min canon 350D är på service, så polarens horkamera fick duga)

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/hrm.jpg

Hur tränar du och hur gjorde du för att få en sådan vältränad kropp?

MVH

Adio
2006-02-12, 18:10
Hur tränar du och hur gjorde du för att få en sådan vältränad kropp?

MVH


mån - biceps, bröst, mage
ons - rygg, underarmar
fre - ben, axlar, triceps

klämmer ibland in bröst på fredagen me

mistermr
2006-02-12, 19:10
mån - biceps, bröst, mage
ons - rygg, underarmar
fre - ben, axlar, triceps

klämmer ibland in bröst på fredagen me

Du får gärna om du vill berätta mera om övningarna som du kör. Anledningen att jag ställer frågan beror på att jag är väldigt imponerad av resultatet på din träning. PM:a om du föredrar det istället.

MVH

blekfet2
2006-02-12, 19:47
Lyfter tråden lite bara....

ca 140år gammal gran, grooov stock

http://hem.bredband.net/b396924/Laesk-gran2.jpg



du verkar ha glömt att ta av dig byxorna, eller vilken stock menar du? :MrT:

:D

tossefar
2006-02-12, 21:17
Snyggt rippad!

Adio
2006-02-15, 06:24
1 års skillnad , 6 månaders seriös träning

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/1-ar.jpg

Samboy
2006-02-15, 16:57
Goafton!

Tränat i 6 månader, kör 2st helkroppsträningar / vecka. (benbilder kommer sen)
Sen behöver ni inte kommentera att jag ligger efter på brösten, vet att dom är små som fan.. jobbar stenhårt på dem. :whipped:


22 år
71-72 kilo

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/lats.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/pattar.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/rygg.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/bicce.jpg
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/front.jpg

:eating:


damn dude du har ungefär samma fysik som jag har på kroppen...väldigt gämnlik. :thumbup: då är man iallafall inte själv med sin fysik :D

Twosaint
2006-02-15, 18:11
1 års skillnad , 6 månaders seriös träning

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/1-ar.jpg


Ser jävligt bra ut men nyfiken fråga hur tycker du det funkar att kombinera träningen med endurokörning ?

bluelight
2006-02-15, 18:23
1 års skillnad , 6 månaders seriös träning

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/1-ar.jpg

Finfin BF! Men varför inte lägga på lite fläsk nu när det ändå är så kallt ute? :thumbup:

Vic_1981
2006-02-15, 18:32
Tack alla!


Framtidsplaner: deffad å muskler, vill inte bli nått stort berg med "massa massa" ;)

då får du nog ta å hålla tillbaks lite när du är på gymet, annars är risken att du blir ett massmonster.

SchiVen
2006-02-15, 18:42
då får du nog ta å hålla tillbaks lite när du är på gymet, annars är risken att du blir ett massmonster.

haha :D

Adio
2006-02-15, 19:34
då får du nog ta å hålla tillbaks lite när du är på gymet, annars är risken att du blir ett massmonster.


Va du rolig nu eller?

Jag har ändrat uppfattning sen jag skrev dedär... du själv ser ju ut att behöva lägga på dig *screwy*

Adio
2006-02-15, 19:35
Ser jävligt bra ut men nyfiken fråga hur tycker du det funkar att kombinera träningen med endurokörning ?


Får erkänna att jag inte kör så mkt längre, sen sålde jag den sista jag hade i höstas.. men ska väl bli ny till våren.

Sen kör jag inte så seriöst.. bara drar ut nån sväng ibland på fars marker åså...


Finfin BF! Men varför inte lägga på lite fläsk nu när det ändå är så kallt ute? :thumbup:

Försöker :)

Twosaint
2006-02-15, 22:14
Får erkänna att jag inte kör så mkt längre, sen sålde jag den sista jag hade i höstas.. men ska väl bli ny till våren.

Sen kör jag inte så seriöst.. bara drar ut nån sväng ibland på fars marker åså...




Försöker :)

Ok ja jag är ingen tävlingsåkare än, men dom jag kör med satsar på att genomföra kåsan nästa år. Har man tex kört en veckas träning och sen ska hänga på dom en heldag i skogen på lördag så kan man vara rätt körd.
Orkar inte hålla i styret då man har träningsvärk i underarmarna osv...
Värst var då vi åkte ut efter att jag kört 2-3 pass under dagen med min CoC :smash: Orkade fan inte hålla kvar i styret. Det har hänt att jag efter ett styrkepass klättrat upp på hojen och hakat på dom i skogen :whipped:

qubie
2006-02-16, 20:13
Fin BF! Och du har lyckats få en fin ådra på din arm, var rädd om den :MrT:

GymTT
2006-02-16, 20:19
Diggar din fysik helt också, lite mer muskler så ser det kanon ut!

kör hårt adio.



TT

Anonym112
2006-02-28, 09:41
.....

Har du en brorsa som heter Jakob?

Adio
2006-02-28, 16:06
Har du en brorsa som heter Jakob?
Nej!


Förra veckan:

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/Rygg1.jpg

Kör såhär nu:

mån - bröst - triceps
ons - rygg - underarmar
fre - axlar - biecps
sön - ben/vader - mage

Adio
2006-03-04, 20:20
köpte mig en ny blixt i veckan, me ir-sändare

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/xd-bicce.jpg

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/xkrabba.jpg

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/xlats.jpg

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/xRygg.jpg

http://hem.bredband.net/b396924/kolo/xside.jpg

Adio
2006-03-05, 09:30
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/Tillskott.jpg

tigerofsweden
2006-03-05, 09:42
http://hem.bredband.net/b396924/kolo/Tillskott.jpg

:thumbup:

Kan du inte ta lite av mitt fett? Jag bjuder :D