handdator

Visa fullständig version : Grova armar


WinternetAlm
2005-08-23, 15:43
Heej , Har precis börjat träna seriöst och vill få grövre armar då menar jag överarmarna & underarmarna. Bra att köra mycket triceps eller är det bästa att köra mycket bicepsövningar ? Underarmar är det väll bara att köra ovända curls ? *screwy*

Jorgen
2005-08-23, 15:55
Hur länge har du tränat?
Hur ser ditt schema ut?
Hur gammal är du?
Vad har du för mål med din träning?

WinternetAlm
2005-08-23, 16:06
Hur länge har du tränat?
Hur ser ditt schema ut?
Hur gammal är du?
Vad har du för mål med din träning?

Jaadu : ) Ska försöka med 3-5 ggr i veckan. 15 år(90) . Mål med träningen Hmm.. Inte svår fråga :P GRÖVRE :D är då inte precis tjock om man säger så : P

Jorgen
2005-08-23, 16:10
Du har alltså inte tränat så länge antar jag.
Har du läst http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9555 ?

WinternetAlm
2005-08-23, 16:15
Du har alltså inte tränat så länge antar jag.
Har du läst http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9555 ?


Tja sån träning är jag då inte ute efter . har väll tränat i 2 år på gym men första året var rehabelitering för ajg har bådasxlarna överrörliga så var tvungen att bygga muskler runt axeln för att inte den ska fara ur led. har ingen skålad axel skål har en flat så jag måste byggamuskler runt annars hoppar den ur led jätte lätt. så jag har en hel del erfarenhet. är inte så jättesvag heller men vill få grova armar på ganska kort tid jag vet de tar sin tid men allt snabbastmöjliga : ) mvh alm

Jorgen
2005-08-23, 16:18
Hur menar du med att du inte är ute efter sån träning?
Hur tränar du nu?

WinternetAlm
2005-08-23, 16:29
Jag är inte ute efter, ja 10 ggr lätta vikter, utan tunga få gånger de e ju då man bygger ? så tränar jag då iaf nu .

Langster
2005-08-23, 16:31
Jag är inte ute efter, ja 10 ggr lätta vikter, utan tunga få gånger de e ju då man bygger ? så tränar jag då iaf nu .
Men om du tränar så redan och det är då man bygger så är det väl bara att fortsätta med det? ;)

beckman88
2005-08-23, 16:32
Tja sån träning är jag då inte ute efter . har väll tränat i 2 år på gym men första året var rehabelitering för ajg har bådasxlarna överrörliga så var tvungen att bygga muskler runt axeln för att inte den ska fara ur led. har ingen skålad axel skål har en flat så jag måste byggamuskler runt annars hoppar den ur led jätte lätt. så jag har en hel del erfarenhet. är inte så jättesvag heller men vill få grova armar på ganska kort tid jag vet de tar sin tid men allt snabbastmöjliga : ) mvh alm

Att gå in med den inställningen kan inte vara mer annat än fel =P
Alla vill ha muskler snabbt och endel tränar så mycket att dom blir skadade. Ta det lugnt med träningen och tänk på kosten! För att få en grov kropp som det verkar som att du syftar på så måste du tänka att träning gör 50% och kosten gör 50% av hur du kommer att se ut. Läs lite kost trådar!

Lycka till! :)

WinternetAlm
2005-08-23, 16:46
Okeeey Tack : )

Weird
2005-08-23, 18:09
se bara till att du äter 4-5 gånger/dag och träna

Ninjasmurf
2005-08-23, 18:42
glöm inte att vila emellan åt också, musklerna växer när man vilar inte på gymmet

Jompi
2005-08-23, 21:31
Haha bara träna tungt och ordentligt:)
Tränar ju på samma gym tror jag om du är ALM?

WinternetAlm
2005-08-23, 21:34
Haha bara träna tungt och ordentligt:)
Tränar ju på samma gym tror jag om du är ALM?


Haha men sjklart är jag Alm ! :) Vem är durå ?

Arne Persson
2005-08-23, 21:36
Grova armar. Träna hårt, tungt och målmedvetet. lägg 70 % på triceps och resten på biceps.

Catar
2005-08-23, 21:37
så du hitta till kollo också till sist :thumbup:
rekommenderar att du tittar in på Best of..., finns mycket om allt möjligt där:hbang:
Om du inte kan gissa vem jag är så är jag nära, I'm watching you :devil:

Catar
2005-08-23, 21:39
Rekommenderar att träna resten av kroppen också, blir större gensvar på träningen då :whipped:
Samt ät! Mycket och ofta :eating:

WinternetAlm
2005-08-23, 21:45
så du hitta till kollo också till sist :thumbup:
rekommenderar att du tittar in på Best of..., finns mycket om allt möjligt där:hbang:
Om du inte kan gissa vem jag är så är jag nära, I'm watching you :devil:

Haha Näämen tjenare på dig med : P zlaatan va många bodenbor de var här :P ajja vem eru ? 170 lång 75kg ? 17år, Säger mig fan inte mycke ^^

Erik__
2005-08-23, 22:21
Haha Näämen tjenare på dig med : P zlaatan va många bodenbor de var här :P ajja vem eru ? 170 lång 75kg ? 17år, Säger mig fan inte mycke ^^

HEHE vi förökar oss........

(också från wnet om du inte lista ut det)

Jompi
2005-08-24, 07:43
Tycker vår käre alm ska lägga upp träningsjournal/dagbok, det är början till grova armar:angel:

WinternetAlm
2005-08-24, 12:44
Tycker vår käre alm ska lägga upp träningsjournal/dagbok, det är början till grova armar:angel:

Haha jasså du är johans kompis han som är så jävla stark i benen ^^ haha men jag har då fått grövre armar än vad jag hade när jag börja men de går ju så sakta ^^ Mjo jag får göra det när jag kommit igång med träningen ^^ *flex*

WinternetAlm
2005-08-24, 12:46
HEHE vi förökar oss........

(också från wnet om du inte lista ut det)

Haha And who are you ? : P Har säkert sett dig : P men svårt om man inte ser ngn bild :P hur gammal ? :P

Jompi
2005-08-24, 12:46
Haha jasså du är johans kompis han som är så jävla stark i benen ^^ haha men jag har då fått grövre armar än vad jag hade när jag börja men de går ju så sakta ^^ Mjo jag får göra det när jag kommit igång med träningen ^^ *flex*


"han som är så jävla stark i benen ^^" hehe:D jepp !
Det är jag, joo men det tar sin lilla tid, har själv lite problem med armarna även fast styrkan finns växer dom dåligt.
Aa upp med journal !

WinternetAlm
2005-08-24, 13:46
"han som är så jävla stark i benen ^^" hehe:D jepp !
Det är jag, joo men det tar sin lilla tid, har själv lite problem med armarna även fast styrkan finns växer dom dåligt.
Aa upp med journal !

Haha ; ) Visst kör du marklyft ? kör du mycket greppträning då eller ? : P
Joo Jag kan väll langa upp en nu eller sen :) Haha mjo ;P :naughty:

Jompi
2005-08-24, 13:51
Inge grepp träning alls faktiskt, greppet hinner med bra ändå ! :D

WinternetAlm
2005-08-24, 13:55
Inge grepp träning alls faktiskt, greppet hinner med bra ändå ! :D

Okeey .. Ajja blire winternet ikväll då ?
:MrT:

Jompi
2005-08-24, 14:00
Okeey .. Ajja blire winternet ikväll då ?
:MrT:

Nope, vilodag. Men imorgon :hbang:

måste sluta "chatta" nu, modsen blir sura *innocent*

nubben81
2005-08-24, 17:35
Men snälla nån, chatta kan ni väl göra på MSN eller nåt liknande?

Spannmål
2005-08-24, 18:15
Men snälla nån, chatta kan ni väl göra på MSN eller nåt liknande?

Tur att de inte konstaterade det för 4 timmar sen då!