handdator

Visa fullständig version : Ska man skratta eller gråta?


m96olsen
2005-08-17, 07:31
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,686259,00.html

grisbil3n
2005-08-17, 07:35
Jag skulle då ha jävligt lätt att hålla mig för skratt.

Prankie
2005-08-17, 07:36
Jag gillar att de separera brödtexten med förklaring till hur flicka kände igen sin far.

Plötsligt blottade mannen sig inför en webbkamera och filmade sitt könsorgan i sexscener, enligt åklagaren.
Då upptäckte flickan vem den okände mannen var - hennes egen pappa.

Det är inte alla som kan känna igen sina föräldras ägodelar. :D

Hades
2005-08-17, 07:42
Jag gillar att de separera brödtexten med förklaring till hur flicka kände igen sin far.



Det är inte alla som kan känna igen sina föräldras ägodelar. :D
Haha, tänkte på samma sak innan jag läste vidare.

Davil
2005-08-17, 08:22
Jag gråter.

Niclaaas
2005-08-17, 08:43
gråta

Ironbabe
2005-08-17, 08:45
Man ska bli äcklad *grr27*

m96olsen
2005-08-17, 08:55
jag hoppas, topic:en till trots, att ingen tror jag skrattar. Tycker det det hela är över-jävligt.

Man undrar ibland hur f-n folk kan göra som dom gör...

TrasMannen
2005-08-17, 09:22
Självklart är det äckligt. Men hur störd får man inte vara om man som 38 åring påstå sig vara 17 år, visa sig naken. och råkar blotta sig för sin dotter. Den killen ångrar sig nog ganska mycket.

Davil
2005-08-17, 10:11
Man ska bli äcklad *grr27*

Jag håller med ! Men nu fanns inte det svarsalternativet med *s* :)

Ironbabe
2005-08-17, 10:25
Jag håller med ! Men nu fanns inte det svarsalternativet med *s* :)
Jag kan komma på en hel del andra svarsalternativ ang denna patetiska handling.. *spy*

reinholdsson
2005-08-17, 10:57
Ja nog måste hon ha blivit förvånad! Och han med.

Lite tragiskt, och jag skulle nog bli äcklad om det vore jag.

Focus
2005-08-18, 18:38
Jag skrattade. Jag blev till och med lycklig.

kålman
2005-08-18, 18:52
hahahahahaha *spy*

heltzonicka
2005-08-18, 22:38
Fan va hemskt!

Fatalist
2005-08-18, 23:45
extremt tragiskt!! :MrT:

internethjälten
2005-08-19, 01:07
..varför satt hon ens och 'chattade' med en äldre herre för ?

Focus
2005-08-19, 12:47
..varför satt hon ens och 'chattade' med en äldre herre för ?

Han kanske inte utgav sig för att vara så gammal som han var?

jwzrd
2005-08-19, 12:50
..varför satt hon ens och 'chattade' med en äldre herre för ?

Det var det jag tänkte på också. Varför var det ok för henne att någon okänd man visar snorren? Om hon tycker det är ok att andra gubbar visar küken för henne (och i största allmänhet på nätet - alltså beteendet i sig), vad är problemet med att hennes farsa gör det?

internethjälten
2005-08-19, 13:11
Focus : Det är sant, men många yngre slynor (sånna som gärna visar tits och mer än så i webcams) gillar att prata med äldre killar.

jwzrd : Japp, det var ju inte att det var chockande att det var en kük på skärmen utan att det 'denna gången' var hennes farsas... fattar inte vad hon lipar för igentligen för 14år sen så simmade hon ju igenon dem :laugh:

jwzrd
2005-08-19, 13:18
jwzrd : Japp, det var ju inte att det var chockande att det var en kük på skärmen utan att det 'denna gången' var hennes farsas... fattar inte vad hon lipar för igentligen för 14år sen så simmade hon ju igenon dem :laugh:

Sedär, nu börjar vi sjunka ner till en mer bekväm nivå! :D

Davil
2005-08-19, 13:26
..varför satt hon ens och 'chattade' med en äldre herre för ?

Så...Du tycker att det är den 13 (!!!)åriga dottern man bör rikta in sig på i detta fall??? Jamenvist fan vad bra ! *grr*

otroligt.

jwzrd
2005-08-19, 13:28
Så...Du tycker att det är den 13 (!!!)åriga dottern man bör rikta in sig på i detta fall??? Jamenvist fan vad bra ! *grr*

otroligt.

Awwwww. Klart det är synd om henne, hon fick se en drule när hon sökte efter en, fixade en videochat osv. Solklart.

Davil
2005-08-19, 13:33
Awwwww. Klart det är synd om henne, hon fick se en drule när hon sökte efter en, fixade en videochat osv. Solklart.

Så om en 13årig flicka vill se en äldre karls drule så är det helt ok att hiva fram den tycker du ?

Vid 13års ålder fungerar inte en hjärna lika moget och vuxet som för en medelålders karl (skall iaf inte göra det).

jwzrd
2005-08-19, 13:38
Så om en 13årig flicka vill se en äldre karls drule så är det helt ok att hiva fram den tycker du ?

Vid 13års ålder fungerar inte en hjärna lika moget och vuxet som för en medelålders karl (skall iaf inte göra det).

Det har inte med saken att göra. Det är 13 år vi snackar om här. Då gick man i sjuan! Nog fan visste du om du ville se en kük eller inte då, det är inte småbarn vi snackar om här! Klart gubben är en snuskgubbe, men inte mer än NÅGON som visar ballen med webcam. Allt jag säger är att hon tammefan visste att hon skulle få se en snorre, det händer mig aldrig att något videofönster plötsligt och helt oförhappandes dammar upp en pick mitt på skärmen - händer det dig ofta?

Yankeee
2005-08-19, 13:41
Det är 13 år vi snackar om här. Då gick man i sjuan! Nog fan visste du om du ville se en kük eller inte då

Haha, har du sett for what its worth? :D

jwzrd
2005-08-19, 13:49
Haha, har du sett for what its worth? :D

Hmm, tror inte det, men jag antar att du menar att jag nog borde se den? :)

clash
2005-08-19, 13:50
*asgarv*!!!! hahahaha fan rätt åt gubbfan!!!! fan bruden e väl bara nyfiken, vem fan e inte det i den åldern hade man själv kunnat lura till sig en massa äldre brudar att blotta sig på nätet när man var 13 hade man ju lätt gjort det!

scythe
2005-08-19, 13:50
Sjukt.


Tror inte att hon var medveten om hans ålder.
I förundersökningen finns bland annat ett mejl där pappan utger sig vara en 17-årig kille, bosatt i Uppsala.

Yankeee
2005-08-19, 13:51
Hmm, tror inte det, men jag antar att du menar att jag nog borde se den? :)

Chappelle säger samma sak när han pratar om r kellys sexskandal och när man ska bedömas som vuxen. Är man 15 år så vet man om man vill att någon ska pissa på en eller inte, man sitter inte kvar och funderar när någon drar fram pillen :)

jwzrd
2005-08-19, 13:51
Chappelle säger samma sak när han pratar om r kellys sexskandal och när man ska bedömas som vuxen. Är man 15 år så vet man om man vill att någon ska pissa på en eller inte, man sitter inte kvar och funderar när någon drar fram pillen :)

Hehe nånting sånt är min poäng i det hela :)

Davil
2005-08-19, 14:14
Det har inte med saken att göra. Det är 13 år vi snackar om här. Då gick man i sjuan! Nog fan visste du om du ville se en kük eller inte då, det är inte småbarn vi snackar om här! Klart gubben är en snuskgubbe, men inte mer än NÅGON som visar ballen med webcam. Allt jag säger är att hon tammefan visste att hon skulle få se en snorre, det händer mig aldrig att något videofönster plötsligt och helt oförhappandes dammar upp en pick mitt på skärmen - händer det dig ofta?

Ja just precis ! Det är 13år vi snackar om, och vid den åldern är man ett barn. Vissa är mer mogna medans andra är mer att likna barn i sättet.

Sådant som är lite "fy&ajjabajja" är ofta väldigt intresant och därför söker man säkert sig till det som alla vuxna säger man skall hålla sig borta från (förutom just hennes far kan jag tro).

Hon viste säkert att hon skulle få se naket, men bara för det så är det inte rätt att hon ska få det? Speciellt inte av en vuxen !!! Hur skulle dets e ut om alla barn fick som de vill...

jwzrd
2005-08-19, 14:18
Ja just precis ! Det är 13år vi snackar om, och vid den åldern är man ett barn. Vissa är mer mogna medans andra är mer att likna barn i sättet.

Sådant som är lite "fy&ajjabajja" är ofta väldigt intresant och därför söker man säkert sig till det som alla vuxna säger man skall hålla sig borta från (förutom just hennes far kan jag tro).

Hon viste säkert att hon skulle få se naket, men bara för det så är det inte rätt att hon ska få det? Speciellt inte av en vuxen !!! Hur skulle dets e ut om alla barn fick som de vill...

Vad är det du säger egentligen? Tänk lite mer än att bara härja över din egna perfekta moral så att du kan hjäla andra som inte har någon. Jag vet mycket väl att man klassas som barn tills dess man fyllt 18, men inte fan är du så ung så att du inte vet vad du pysslar med när det kommer till kön när du är 13. Folk förlorar oskulden i den åldern ffs!

Det enda jag tycker är synd i hela historien är hennes farsa är en riktig snuskgubbe. Kul med en sån farsa. Resten är bara summan av folk med sexdrift, nyfikenhet och snuskig fantasi som lyckas visa varandra könen.

Tricklev
2005-08-19, 14:23
Är det någon som ens har läst artikeln, han utgavi sig för att vara 17, och hon visste kanske inte vad han skulle visa när han slog på cammen.

fat_joe
2005-08-19, 14:43
Är det någon som ens har läst artikeln, han utgavi sig för att vara 17, och hon visste kanske inte vad han skulle visa när han slog på cammen.

Är ju bara att stänga ner fönstret då. Tar 1 sek, låter som hon sett ett tag (dock hemskt som fan för tjejen att det var hennes farsa)

men ärligt... så skrattar jag

Megatuttarna
2005-08-19, 15:18
Haha en elektronisk incest-blottare liksom.

High1ander
2005-08-19, 15:23
Haha en elektronisk incest-blottare liksom.
Nördarnas sätt att ha incest :/

Megatuttarna
2005-08-19, 15:28
Nördarnas sätt att ha incest :/

Du skriver på fel forum min vän. Hela kolo är förhärligat med nördar. Vi har nog Sveriges enda kurdiska linux-guru. Vem fan kan stoltsera med något sånt?

Bjorne
2005-08-19, 15:44
Jäkligt synd om tjejen, men lite komiskt tycker jag ändå det är. Jäkla otur där...

internethjälten
2005-08-19, 16:26
Btw, om han utgav sig för att vara 17 vad utgav sig då bruden att vara ? 16 ? -eller är hon en sån där liten oskyldig tjej med rosa tofsar i håret som är helt ärlig på internet och dess comunityn ? :laugh:

clash
2005-08-19, 17:01
Ja jag håller fan med impegas här.

Fan jag glodde på porrfilm när jag var 12 bast och då var jag antagligen sen i starten. Klart som fan hon satt där just i syfte att få se en ***. Fan jag ser inte ens nått fel i det. Vem fan är inte nyfiken på sånt när man kommer upp i en ålder då man börjar bli könsmogen?

Fatcan
2005-08-19, 17:12
Jag skrattade.