handdator

Visa fullständig version : Rible12 bilder


rible12
2005-08-16, 21:46
tja, lagger upp en bild pa mig nu, skulle vilja fa lite konstruktiv kritik vad ja ska trana osv... :bow:

Tranat mycket lopning, men ha senaste 2 manaderna aven borjat trana pa gym... Gerda i Lund! :hbang:

langd: 180 cm
vikt: 70 kg


mvh

kimonque
2005-08-16, 21:50
inget specifikt, mycket basövningar och mycket mat så blir det jävligt bra :thumbup:

rible12
2005-08-16, 22:04
oki thx, har ju som sagt tranat mycket lopning sa det gor att ja blir liten till formatet... haha.. borde ja dra ner pa lopningen om ja vill bli grovre??

Sonny
2005-08-16, 22:08
borde ja dra ner pa lopningen om ja vill bli grovre??
ja, o äta som en tok. Vad är det man ska se på den andra bilden btw?

hubbabubba
2005-08-16, 22:25
Träna alla muskelgrupper och ät! Efter några månader ska du få se på resultat ;)

Mago
2005-08-16, 22:26
oki thx, har ju som sagt tranat mycket lopning sa det gor att ja blir liten till formatet... haha.. borde ja dra ner pa lopningen om ja vill bli grovre??

Om du springer _extremt_ mycket nu så kanske.. Annars tycker jag du ska fortsätta men bara äta mer, mer! MER! :)

rible12
2005-08-16, 22:32
tycker ju att ja kakar som en hast... men tydligen maste ja pressa i mig ner om ja vill bli biffigare om ja forstatt ratt, med traning forstas... :eating:

Javla heltids arbete det dar med att ata :naughty:

Liten Men Fet
2005-08-16, 23:10
Å gud, ät allt som inte är fastskruvat och lyft allt du kan slå ihjäl!

Mera av allt och ät så du alltid är äckligt mätt 20 timmar om dygnet. Tunga basövningar, benböj, marklyft..
Sen äter du lite till och ser till att vila ordentligt, träna varannan dag eller så.

Sen äter du lite till.


Glöm inte äta heller.. Inte supernyttigt bara MYCKET, kolhydrater protein fett..
MASSOR


Sen så äter du ännu mer så kommer resultaten säkert som skatten.

myggan
2005-08-16, 23:12
tycker ju att ja kakar som en hast... men tydligen maste ja pressa i mig ner om ja vill bli biffigare om ja forstatt ratt, med traning forstas... :eating:

Javla heltids arbete det dar med att ata :naughty:

när du tränar tungt på gymmet kommer du känna att aptitet skjuter i taket med :thumbup:

GymTT
2005-08-17, 08:15
ja, o äta som en tok. Vad är det man ska se på den andra bilden btw?



Varför dra ned på löpningen? Träna styrketräning samt cardio regelbundet samt äääät, år in år ut så blir du grov.

MVH TT

Sonny
2005-08-17, 11:00
Varför dra ned på löpningen? Träna styrketräning samt cardio regelbundet samt äääät, år in år ut så blir du grov.

MVH TT
Jag fattade det som att springer i väldigt hög omfattning och då kan det vara bra att dra ner på det, men springer han nåra km i veckan så ere självklart bara positivt, kunde kanske ha uttryckt mig bättre i frågan.

GymTT
2005-08-17, 11:13
Jag fattade det som att springer i väldigt hög omfattning och då kan det vara bra att dra ner på det, men springer han nåra km i veckan så ere självklart bara positivt, kunde kanske ha uttryckt mig bättre i frågan.


Inget dåligt att springa i väldigt hög omfattning, det ger bättre kondition = kan pumpa mer och hårdare.
Ett schema utan cardio är ett värdelöst schema.

Sonny
2005-08-17, 11:15
Inget dåligt att springa i väldigt hög omfattning, det ger bättre kondition = kan pumpa mer och hårdare.
Ett schema utan cardio är ett värdelöst schema.
ok

blekfet2
2005-08-17, 11:17
Glöm inte äta heller.. Inte supernyttigt bara MYCKET, kolhydrater protein fett..
MASSOR



när man ligger i bulk är det lika jävla viktigt att äta nyttigt som när man ligger under deff!!!!!

Arnesson
2005-08-17, 11:46
Inget dåligt att springa i väldigt hög omfattning, det ger bättre kondition = kan pumpa mer och hårdare.
Ett schema utan cardio är ett värdelöst schema.

Jag kör ett schema helt utan cardio höst och vinter. Funkar bra för mig iaf.

Klo
2005-08-17, 11:51
Ett schema utan cardio är ett värdelöst schema.

Fuuuck all min träning i sommar har varit värdelös *cry*

Klo
2005-08-17, 11:54
tja, lagger upp en bild pa mig nu, skulle vilja fa lite konstruktiv kritik vad ja ska trana osv... :bow:

Tranat mycket lopning, men ha senaste 2 manaderna aven borjat trana pa gym... Gerda i Lund! :hbang:

langd: 180 cm
vikt: 70 kg


mvh

Och så lite ontopic: Som ngn nämnde tidigare kör mkt basövningar och ät mkt.

GymTT
2005-08-17, 12:13
Jag kör ett schema helt utan cardio höst och vinter. Funkar bra för mig iaf.

Hade förmodligen gått bättre om du körde cardio :)
Men vem vet, du kanske har sjukt bra flås redan.

Andyh
2005-08-17, 13:01
tja, lagger upp en bild pa mig nu, skulle vilja fa lite konstruktiv kritik vad ja ska trana osv... :bow:

Tranat mycket lopning, men ha senaste 2 manaderna aven borjat trana pa gym... Gerda i Lund! :hbang:

langd: 180 cm
vikt: 70 kg


mvh
Tjena Rickard, kul att se dig här. hur va det på harvard förresten?

Vill du bygga muskler så gäller det att äta, tycker du att du äter mkt men ändå inte får resultat ät mer!!

Vad gäller träningen så är det bara till att pumpa på med dom stora övningarna bänk, knäböj, marklyft. om du träffar Martin på gerda be honom köra ett marklyftspass med dig så får du en känsla om hur pass hårt man måste köra.

tp_88
2005-08-17, 13:08
Ett schema utan cardio är ett värdelöst schema.
Ja eller hur.... *screwy*

Men fy fan va OT; Men resten har väl sagts redan. Ät, träna, och vila! ;)

GymTT
2005-08-17, 13:21
Ja eller hur.... *screwy*

Men fy fan va OT; Men resten har väl sagts redan. Ät, träna, och vila! ;)


Ja?

Pez
2005-08-17, 13:22
Hade förmodligen gått bättre om du körde cardio :)
Men vem vet, du kanske har sjukt bra flås redan.
Ur ett rent hälsoperspektiv kanske.. att utesluta cardio för att iallafall kortsiktigt bygga mer muskelmassa / tidsenhet tror jag starkt på.
Sen är cardio rätt jävla trist också.

GymTT
2005-08-17, 13:26
Ur ett rent hälsoperspektiv kanske.. att utesluta cardio för att iallafall kortsiktigt bygga mer muskelmassa / tidsenhet tror jag starkt på.
Sen är cardio rätt jävla trist också.


Vet inte om jag delar era synpunkter, i och med att cardion även den stimulerar proteinsyntes, men man må väl ha fel :)

tp_88
2005-08-17, 13:36
Ja?
Så du menar, på fullaste allvar, att ett perfekt ( för dig just då ) schema blir "värdelöst" ( citat: dig ) utan cardio? Sen kan Grub posta exakt vilka rapporter han vill ( om du nu hänvisar till dem ) det där tror jag inte en sekund på.

GymTT
2005-08-17, 13:42
Så du menar, på fullaste allvar, att ett perfekt ( för dig just då ) schema blir "värdelöst" ( citat: dig ) utan cardio? Sen kan Grub posta exakt vilka rapporter han vill ( om du nu hänvisar till dem ) det där tror jag inte en sekund på.

Ja, i längden i, med motiveringen att hur skall du kunna orka lyfta tungt dag in dag ut, år in, år ut utan att träna någon konditionsträning på det?
Jag tycker iaf det verkar realistiskt.

Men det är möjligt att jag är helt fel ute, jag är en lärande medlem som sitter här för att lära mig så mycket som möjligt, då kritik är oerhört välkommen.
:)

tuben
2005-08-17, 13:45
Jag har kört i flera år och har kanske cyklat en sammanlag sträcka på 4 mil under dom åren och jag ökar fortf. stadigt i mina övningar.
Jag sätter mig fan inte och sliter ut skrevet på nått som är tråkigt.

King Grub
2005-08-17, 13:58
Den som vill diskutera konditionsträningen plats i ett upplägg startar en tråd om saken och gör det där, inte här!