handdator

Visa fullständig version : Finax Sunt&Gott


sig
2005-08-16, 11:49
Klassisk blandning, osötad. Är detta vettigt som mellanmål tillsammans med fil och nån proteinkälla. Är det "långsamma" kolhydrater i den müslin?

gleipner
2005-08-16, 11:58
Klassisk blandning, osötad. Är detta vettigt som mellanmål tillsammans med fil och nån proteinkälla. Är det "långsamma" kolhydrater i den müslin?

Helt klart godkänd, den äter jag själv till frukost bla.
Om de är riktigt långsamma tror jag inte, men är nog bland de bästa müslivalet som finns tror jag..

Rataxes
2005-08-16, 13:08
Klassisk blandning, osötad. Är detta vettigt som mellanmål tillsammans med fil och nån proteinkälla. Är det "långsamma" kolhydrater i den müslin?
Fil är en fullt tillräcklig proteinkälla ;)

sig
2005-08-16, 20:30
Bra, då köper jag några paket nästa gång det handlas!

Pellefant
2005-08-16, 20:42
Denna äter jag tidvis, tycker den mättar allra bäst av de musli och flingor jag provat.

Känns som 100g av denna med mjölk mättar dubbelt så bra som samma mängd tex Euroshoppers musli, som tydligen ska vara ok den med.

Max
2005-08-16, 21:17
Men Sunt&Gott smakar ju inget, är som att tugga papper tycker jag. Smaken är som baken, men jag tycker inte man skall äta det om man inte tycker det är gott.

nemd
2005-08-16, 21:24
Men Sunt&Gott smakar ju inget, är som att tugga papper tycker jag. Smaken är som baken, men jag tycker inte man skall äta det om man inte tycker det är gott.

Jag köper den och bå blandar jag ut det med finax müsli med mandel, russin,apelsin och banan. Då är det svingott :D