handdator

Visa fullständig version : nautilus gym i norrtälje


666white
2005-08-16, 06:12
nån som varit på de gymet??
jag tycker själv att de gymet är otroligt dåligt. priserna är för höga och själva gymet är dåligt. ett SKIT gym.
älskar badhusets gym :D inget å klaga på

King Grub
2005-08-16, 07:30
Suger.

KAC Gym i badhuset är det enda som gäller.

inget å klaga på

Städningen i duscharna.

Lallle
2005-08-16, 07:45
Finns det nåt Nautilusgym som är bra egentligen? Kalmars Nautilusgym med fria vikter upp till 25 kg och skitmaskiner är inte heller nåt att komma med.

MasterChief
2005-08-16, 08:03
Finns det nåt Nautilusgym som är bra egentligen? Kalmars Nautilusgym med fria vikter upp till 25 kg och skitmaskiner är inte heller nåt att komma med.


Klart det finns bra Nautilusgym! Alla har kanske inte för avsikt att bli lika otroligt grova som du, Lallle?

Nautilus nya som öppnar i Hammarby lär bli riktigt bra.

HenrY
2005-08-16, 11:01
Jupp KAC är det enda som gäller!
Dock så har det på det senaste året kommit en del kärringar tycker jag! :MrT:
Glor på en som om man skulle vara ett monster!

Grisen
2005-08-16, 11:08
Städningen i duscharna.

Ha ha! Fotvårtan?

666white
2005-08-16, 14:36
min farmor tycker det är för lite vikter på Nautilusgym i norrtälje :D
KAC äger :hbang:

Fatalist
2005-08-16, 15:02
Klart det finns bra Nautilusgym! Alla har kanske inte för avsikt att bli lika otroligt grova som du, Lallle?

Nautilus nya som öppnar i Hammarby lär bli riktigt bra.

Du måste skoja, hahha. Rörde han en öm punkt? Buhu. Det går inte att förneka att ett gym med nautilusmaskiner och hantlar upp till 25kg är ett gym där man kan bedriva seriös träning! Kolla bara på de flesta PT-nissarna som jobbar där...

Har stött på många nautliusfanboys men ingen har nog blivit så löjligt kinkig som du blev :booty:

King Grub
2005-08-16, 15:20
KAC äger :hbang:

När brukar du vara där? Jag kommer att träna halv sju i kväll.

MasterChief
2005-08-16, 15:23
Du måste skoja, hahha. Rörde han en öm punkt? Buhu. Det går inte att förneka att ett gym med nautilusmaskiner och hantlar upp till 25kg är ett gym där man kan bedriva seriös träning! Kolla bara på de flesta PT-nissarna som jobbar där...

Har stött på många nautliusfanboys men ingen har nog blivit så löjligt kinkig som du blev :booty:

Jag böjer mig för dig min store grova styrkelyftare. Du verkar sannerligen vara mannen som tränat överallt,främst med tanke på dina 17 år... :sleep:

Lallle
2005-08-16, 16:21
Man behöver inte vara en stor grov styrkelyftare för att tycka att 25 kg är för lite. Klart som fan att det är ett dåligt gym när maskinerna är skräp och sortimentet är uruselt. Vad annars är ett dålig gym? Gå och shape:a dina bajceps i nån maskin nu..

Pez
2005-08-16, 22:17
Lallaren och femme Fatalist - skärp till er lite nu tuffingar, mycket snack och lite verkstad... om ni nu lyckats jucka upp hantlar på 25+ på nåt vänster så finns det bättre sätt att berätta det för omvärlden. :thumbup:

RobbeliRobban
2005-08-16, 22:37
Du måste skoja, hahha. Rörde han en öm punkt? Buhu. Det går inte att förneka att ett gym med nautilusmaskiner och hantlar upp till 25kg är ett gym där man kan bedriva seriös träning! Kolla bara på de flesta PT-nissarna som jobbar där...

Har stött på många nautliusfanboys men ingen har nog blivit så löjligt kinkig som du blev :booty:

Är du Arnes oäkta son? Bara en rent allmän fråga.

Grisen
2005-08-16, 22:44
Lallaren och femme Fatalist - skärp till er lite nu tuffingar, mycket snack och lite verkstad... om ni nu lyckats jucka upp hantlar på 25+ på nåt vänster så finns det bättre sätt att berätta det för omvärlden. :thumbup:


:D

Är du Arnes oäkta son? Bara en rent allmän fråga.

:laugh: :laugh:

666white
2005-08-17, 10:31
När brukar du vara där? Jag kommer att träna halv sju i kväll.


ja brukar träna vid 13-14 tiden.
men idag kommer jag att träna kl 16:00
många här ifrån som tränar på KAC??

King Grub
2005-08-17, 10:33
ja brukar träna vid 13-14 tiden.
men idag kommer jag att träna kl 16:00
många här ifrån som tränar på KAC??

Jag, du, HenrY, Makk, Robban, Rocco är några jag direkt kommer på.

xynd
2005-08-17, 12:02
Finns det nåt Nautilusgym som är bra egentligen? Kalmars Nautilusgym med fria vikter upp till 25 kg och skitmaskiner är inte heller nåt att komma med.

Men det verkar ju räcka till dej iaf så varför klaga :D

Lallle
2005-08-17, 16:33
Lallaren och femme Fatalist - skärp till er lite nu tuffingar, mycket snack och lite verkstad... om ni nu lyckats jucka upp hantlar på 25+ på nåt vänster så finns det bättre sätt att berätta det för omvärlden. :thumbup:

Vadå tuffing?? :confused: säger inte att jag behöver en massa vikter, säger bara att det är dåligt att bara ha upp till 25 kg, det är ju knappast så att jag curlar det, tänkte på andra övningar med hantlar... Vad är isåfall ett dåligt gym om inte ett med få hantlar, dåliga maskiner och dåliga PT's?

Lallle
2005-08-17, 16:34
Men det verkar ju räcka till dej iaf så varför klaga :D

Även om det räcker till mej så betyder inte det att det är mycket..

bengdoktor
2005-08-17, 17:28
jag tränar på nautilus. må alla tycka det suger men jag är nöjd. 28,5 ligger dom största på och mer behövs inte för mig i sned hantelpress efter bänken.

och så mkt maskiner använder jag inte heller fär den delen. OCH jag är barnsligt förtjust i bubbelpoolen. :D

men vad kostar Fitness då? har inte tecknat nåt kort än.

Lallle
2005-08-17, 17:36
jag tränar på nautilus. må alla tycka det suger men jag är nöjd. 28,5 ligger dom största på och mer behövs inte för mig i sned hantelpress efter bänken.

och så mkt maskiner använder jag inte heller fär den delen. OCH jag är barnsligt förtjust i bubbelpoolen. :D

men vad kostar Fitness då? har inte tecknat nåt kort än.

Fitness är ganska dyrt, ca 350 spänn i månaden.. Men om du trivs bra på nautilus finns det ingen anledningen till att byta, bara å köra på =)

Cilia
2005-08-17, 20:13
Lallaren och femme Fatalist - skärp till er lite nu tuffingar, mycket snack och lite verkstad... om ni nu lyckats jucka upp hantlar på 25+ på nåt vänster så finns det bättre sätt att berätta det för omvärlden. :thumbup:
hehehehe jag börjar gilla Pez.
han är ju riktigt festlig...

Fatalist
2005-08-17, 22:17
Fitness är ganska dyrt, ca 350 spänn i månaden.. Men om du trivs bra på nautilus finns det ingen anledningen till att byta, bara å köra på =)

Tills hantlarna är för små för hantelpressar/hantelrodd osv ;)

xynd
2005-08-18, 00:19
Fitness är ganska dyrt, ca 350 spänn i månaden.. Men om du trivs bra på nautilus finns det ingen anledningen till att byta, bara å köra på =)

Eller så tränar man på ak 500:- årskort..
gammla grejjor javisst..men det som är lite av härlighetern :em:
Så slipper man folk med dom senaste träningskläderna och folk som tittar snett för man vrålar..:)