handdator

Visa fullständig version : Underskattad member


H.Emanuel
2005-08-14, 16:57
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?

Gabriel_
2005-08-14, 16:57
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?

Nej han är fett respekterad.

Grahn
2005-08-14, 17:05
Vem kan underskatta megatuttar?

30cm
2005-08-14, 17:10
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?

Jag vet inte hur ni skattar medlemmarna.

Lizard, King Grub & stahlberg bör iaf skattas högt för sina kunskaper.

Nismo
2005-08-14, 17:18
Jag vet inte hur ni skattar medlemmarna.

Lizard, King Grub & stahlberg bör iaf skattas högt för sina kunskaper. + Sverker

z_bumbi
2005-08-14, 17:24
Några underskattade

BörjeH, relevant utbildning plus massor av erfarenhet.

Lillgrabben, väldigt bra tankar om träning.

Nitrometan, ännu en tänkande lyftare

Olof Wiklund, vilka vet vem han är?

stefannn
2005-08-14, 18:06
Några underskattade

BörjeH, relevant utbildning plus massor av erfarenhet.

Lillgrabben, väldigt bra tankar om träning.

Nitrometan, ännu en tänkande lyftare

Olof Wiklund, vilka vet vem han är?

nej men intesett han skriva nåt värst mycket heller..

HenrY
2005-08-14, 18:18
Jag är väldigt underskattad...Ska jag be att få tala om! *grr27*

Matte_Maiden
2005-08-14, 18:26
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?
Jag har kännt på hans håriga bringa, wanna touch me? :D

Megatuttarna
2005-08-14, 18:30
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?

Tack Manolo!

Vad föranleder denna slutsats? :)

nemd
2005-08-14, 18:32
Tack Manolo!

Vad föranleder denna slutsats? :)

Ditt namn, det antyder på att du kanske gillar big tits och denna killen har en liten tuttmani :D Just a guess

Megatuttarna
2005-08-14, 18:36
Ditt namn, det antyder på att du kanske gillar big tits och denna killen har en liten tuttmani :D Just a guess

Det har hänt att några kåta medlemmar har slängt iväg PM utifrån mitt nick. Majoriteten var män. :cryout:

H.Emanuel
2005-08-14, 18:36
Tack Manolo!

Vad föranleder denna slutsats? :)
Hehe, det kan du ju fundera på

nemd
2005-08-14, 19:28
Det har hänt att några kåta medlemmar har slängt iväg PM utifrån mitt nick. Majoriteten var män. :cryout:

Hahahahha :D

Glen
2005-08-14, 19:30
Det har hänt att några kåta medlemmar har slängt iväg PM utifrån mitt nick. Majoriteten var män. :cryout:


En poäng är alltid en poäng , glöm inte det

tp_88
2005-08-14, 19:40
Några underskattade
BörjeH, relevant utbildning plus massor av erfarenhet.
Lillgrabben, väldigt bra tankar om träning.
Nitrometan, ännu en tänkande lyftare
Olof Wiklund, vilka vet vem han är?
Jag. Vann väl -125kg klassen på SL SM iår!? Har en väldigt fin böjteknik och är grymt stark! Böjde 400 ganska lätt ( om nu 400kg kan vara lätt? ) också men fick det underkänt på djupet tror jag. Har väl även varit med på internationella mästerskap. En ära att ha på forumet. Tror att jag sett honom irl också.

Även de andra du nämner är faktiskt underskattade. De besitter alla rejält med kunskaper.

Pez
2005-08-14, 20:26
Jag har inte varit så fasligt länge på detta forum, men jag har hajat vilka som är mer tongivande än andra och också såklart att många aldrig skriver nåt. Min spontana bedömning så här långt är att "Megatuttarna" är grovt underskattad. Har jag fel?
Megasyrianen är en oldschool-member.. men han har tappat lite fart och blivit lite väl seriös nu när han pluggar på högre nivå.. jävla prettojurist är vad han är! *slap* :D

Kebab-Arne
2005-08-14, 21:53
Kire, är mycket kunig i de kostfrågor han deltar i. Iaf har han vunnit alla debatter som jag ser han deltagit i.

Lillgrabben
2005-08-14, 22:07
Några underskattade

BörjeH, relevant utbildning plus massor av erfarenhet.

Lillgrabben, väldigt bra tankar om träning.

Nitrometan, ännu en tänkande lyftare

Olof Wiklund, vilka vet vem han är?


Tack för omdömet, Bjoernen! :)


Medlemmar som har ett gediget intresse & kunnande om min sorts träning är

the_pl_man -> westsideoraklet above all

-AG- -> en tänkt herre som jag vet att jag har många åsikter gemensamt med. Förespråkar liksom jag ren träning & fair play på alla plan i sporten.

Nitro -> jag vet vem det är, men inte så mkt mer. Även han har förstahandserfarenheter av westside bbc.

Hulken -> Sveriges bästa handikappbänkare för närvarande. Även mkt potent i vanliga bänkpressen & en bra träningskamrat! Inte så värst aktiv här nuförtiden.



Japp, jag vet väl vem Olof W. är! Han kommer från Skellefteås södra förorter! ;)



Det finns många fler som har åsikter jag gillar - inte minst farbror Allan för sina gedigna kunskaper om träning!



K.I.S.S. - mottot framför alla

RobbeliRobban
2005-08-14, 22:32
I träningsdelen postar det en hel drös, som sitter på en jefla hög med kunskap, som inte är så speciellt bra att formulera sig i skrift. Många utav dem är jäfligt underskattade där.

(Undviker att skriva vem, då "inte speciellt bra på att uttrycka sig i skrift" kan tolkas som en förolämpning- jag är mest pk)

Lillgrabben
2005-08-14, 22:48
Tack för omdömet, Bjoernen! :)


Medlemmar som har ett gediget intresse & kunnande om min sorts träning är

the_pl_man -> westsideoraklet above all

-AG- -> en tänkt herre som jag vet att jag har många åsikter gemensamt med. Förespråkar liksom jag ren träning & fair play på alla plan i sporten.

Nitro -> jag vet vem det är, men inte så mkt mer. Även han har förstahandserfarenheter av westside bbc.

Hulken -> Sveriges bästa handikappbänkare för närvarande. Även mkt potent i vanliga bänkpressen & en bra träningskamrat! Inte så värst aktiv här nuförtiden.



Japp, jag vet väl vem Olof W. är! Han kommer från Skellefteås södra förorter! ;)



Det finns många fler som har åsikter jag gillar - inte minst farbror Allan för sina gedigna kunskaper om träning!



K.I.S.S. - mottot framför alla



Givetvis får man inte förglömma Stahlberg, MEN jag tror inte att han är speciellt underskattad så därför tog jag inte upp hans namn i mitt svar.

Bolio
2005-08-15, 11:49
jwzrd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JJ
2005-08-15, 12:03
jwzrd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han är väl inte underskattad? Allas vår lilla pluttesnutte :love:

Börje H
2005-08-15, 14:29
Några underskattade

BörjeH, relevant utbildning plus massor av erfarenhet.

Lillgrabben, väldigt bra tankar om träning.

Nitrometan, ännu en tänkande lyftare

Olof Wiklund, vilka vet vem han är?

Härligt, man är underskattad! Då kan man ju bara överaska positivt.... :D

rememberence
2005-08-15, 14:33
jag då? *cry* :cool:

nemd
2005-08-15, 14:53
jag då? *cry* :cool:


Jorå du också *kissass*