handdator

Visa fullständig version : har krokodilmannen dött?


kålman
2005-08-13, 19:06
eller e det bara skitsnack? *bs*

Kaboffastar
2005-08-13, 19:08
Steve irwin ?

Allan
2005-08-13, 19:09
Steve Irwin är alive and kicking!
http://www.crocodilehunter.com/


allan

Gabriel_
2005-08-13, 19:11
haha han är en skön lirare.. men han måste nästan gå på något uppåttjack? :D

kålman
2005-08-13, 19:17
haha men vad r det för skitsnack som jag har hört då....

blekfet2
2005-08-13, 19:20
haha men vad r det för skitsnack som jag har hört då....


skitsnack

H.Emanuel
2005-08-13, 19:25
Snacket om krokodilmannens död har florerat ett tag, hörde det redan för några år sen. Men sticker man med ett brett leende in skallen i ett stort krokodilgap och säger "If he bites im dead" så får man nog räkna med sådana rykten.

Lillgrabben
2005-08-13, 19:27
eller e det bara skitsnack? *bs*




Skitsnack!


Han var inne i min teve, levandes & i allra högsta grad välmående häromdagen! :thumbup:






Förresten, jag förstår mig inte alls på de som säger att styrketräning är fördummande?!?!? :D

Piranha
2005-08-13, 19:31
Ååååååååå vad jag verkligen inte gillar den mannen.

Man ser verkligen skräcken i djurens ögon när han skall jaga ifatt den brotta ner dem och köra in sin svettiga skalle i gapet på dem.

Varför varför varför ???? måste han jämt skrämma halft ihjäl djuren.

blekfet2
2005-08-13, 19:39
Ååååååååå vad jag verkligen inte gillar den mannen.

Man ser verkligen skräcken i djurens ögon när han skall jaga ifatt den brotta ner dem och köra in sin svettiga skalle i gapet på dem.

Varför varför varför ???? måste han jämt skrämma halft ihjäl djuren.



bra sagt pojkfan.....den där jävla fjollan förtjänar verkligen att få halsen klippt på mitten av en krokodil eller en söt liten kollibri

H.Emanuel
2005-08-13, 19:41
bra sagt pojkfan.....den där jävla fjollan förtjänar verkligen att få halsen klippt på mitten av en krokodil eller en söt liten kollibri
Steve Irwin är fjollig men ändå samtidigt cool. Lite som han Rolf Lassgård, typ

reinholdsson
2005-08-13, 19:43
Steve Irwin är fjollig men ändå samtidigt cool. Lite som han Rolf Lassgård, typ


Visste inte att Rolf Lassgård var cool :D

H.Emanuel
2005-08-13, 19:48
Visste inte att Rolf Lassgård var cool :D
I "capricciosa" är han cool när han spelar ett fyllo

Fartman
2005-08-13, 20:08
Steve Irwin är THE MAN! Jääävligt ball kille, sjyst frilla har han också!

http://images.zap2it.com/20040817/celebs_actingout/095_steveirwin_master&commanderpr.jpg

zanzi
2005-08-13, 20:34
Alltid roligt att se South Park parodin på honom där han hela tiden försöker trycka upp tummen i nån aligator. :D

blekfet2
2005-08-13, 21:05
Alltid roligt att se South Park parodin på honom där han hela tiden försöker trycka upp tummen i nån aligator. :D


haha...det avsnittet är klockrent!! :thumbup: :thumbup:

mangemani
2005-08-13, 21:25
ja efter alla attacker han har gjort på krokodiler,ormar och andra farliga djur så är det ett under att han lever...galning :hbang:

Fatcan
2005-08-13, 21:29
"Im just gonna jem my thumb upp its butt'ole, oh that pissed it of neow!"

Metal_boy_
2005-08-13, 21:55
Hörde också det ryktet för ett tag sen, men sen dess har man sett honom i lite halvnya inspelningar och misstänkt att det var tjurskit.

stefannn
2005-08-13, 22:07
Ååååååååå vad jag verkligen inte gillar den mannen.

Man ser verkligen skräcken i djurens ögon när han skall jaga ifatt den brotta ner dem och köra in sin svettiga skalle i gapet på dem.

Varför varför varför ???? måste han jämt skrämma halft ihjäl djuren.

1 reptil på flera hundra kilo blir säkert jätterädd...

nej croc hunter är faan en av dem grymmaste man kan se på dumburken

JustinCredible
2005-08-13, 23:03
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00129/steve_irwin_200_129565a.jpg
http://members.optushome.com.au/hark/irwinbaby.jpg

http://www.mediaman.com.au/articles/irwinjacko.jpg

:thumbup:

Frantic
2005-08-13, 23:11
bra sagt pojkfan.....den där jävla fjollan förtjänar verkligen att få halsen klippt på mitten av en krokodil eller en söt liten kollibri


Förtjänar? Har du en aning om hur mycket han har gjort för alla de där djuren?

High1ander
2005-08-13, 23:12
Ååååååååå vad jag verkligen inte gillar den mannen.

Man ser verkligen skräcken i djurens ögon när han skall jaga ifatt den brotta ner dem och köra in sin svettiga skalle i gapet på dem.

Varför varför varför ???? måste han jämt skrämma halft ihjäl djuren.
Är ju så jävla bra i South Park då de driver med honom. Cartman får honom som favorithjälte typ... Och i South Park så springer Steve runt och kör upp sin tumme i alla djurs rövar som han träffar, helt utan anledning.

"Hello, look at that beast, I wouldn't want to make him angry, I'm just gonna sneak right up to him, and stick my thumb up his arse." - typ :D

Självklart gör Cartman samma sak, fångar människor och trycker upp en tumme i röven på dem.

Piranha
2005-08-13, 23:19
Är ju så jävla bra i South Park då de driver med honom. Cartman får honom som favorithjälte typ... Och i South Park så springer Steve runt och kör upp sin tumme i alla djurs rövar som han träffar, helt utan anledning.

"Hello, look at that beast, I wouldn't want to make him angry, I'm just gonna sneak right up to him, and stick my thumb up his arse." - typ :D

Självklart gör Cartman samma sak, fångar människor och trycker upp en tumme i röven på dem.

Måste fan skaffa dvd boxarna.

Tricklev
2005-08-13, 23:25
Förtjänar? Har du en aning om hur mycket han har gjort för alla de där djuren?

Word :thumbup:

Sheogorath
2005-08-14, 01:48
Att köra upp tummen i någons rektum är ett utmärkt sätt att lära känna dem närmare. På ett djupare plan, liksom...

/Sheo, mer berusad än på många år

Tricklev
2005-08-14, 03:09
Krokodilmannen är odödlig! *yourock*

bosse_brutal
2005-08-14, 04:32
Haha han är så jävla störd, man får se nån orm, och höra han berätta om att det är en av världens mest aggressiva ormar och att den är den ormen som anfaller mest folk helt oprovocerat osv och att man typ ska springa iväg fort som fan om man får syn på den, och att han skulle dö efter ett par minuter om han blev biten av den. samtidigt som han berättar det smyger han sig på ormen och kör upp tummen i röven på den eller nåt liknande...
gött st-örd grabb, men lite skön att titta på faktiskt
PS: nån som vet vad South Park avsnittet heter så att man kan få tag på det?

Frantic
2005-08-14, 08:36
PS: nån som vet vad South Park avsnittet heter så att man kan få tag på det?

Pre-historic iceman