handdator

Visa fullständig version : F.e.a.r.


Zonyk83
2005-08-12, 15:22
Någon som testat demot? Bara väntar på att fullversionen ska släppas. Riktigt snyggt FPS och riktigt skoj/skrämmande. Doom3 meets The Ring meets Max Payne.

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/fear/fear_spdemo_en.exe

King Grub
2005-08-12, 15:29
Jag ser fram emot det! Jag har däremot inte provat demot - det är sällan (aldrig) jag gör det, utan jag väntar tills det riktiga spelet kommer. Jag tycker inte om att ha spelat första delen av spelet och sedan inget mer på kanske flera månader. Jag vill ha allt på en gång.

Sparrisen
2005-08-12, 15:31
Jag har testat demot. Tyckte det var ganska stelt och inte speciellt snyggt. Spelar dock inte så mycket spel...

Loke
2005-08-12, 15:39
ugh, 600 mb för ett demo =(

miblom
2005-08-12, 15:43
Har längtat efter detta spel ända sedan jag först hörde talas om det. Efter att ha provat demot så längtar jag ännu mer :)

Verkligen hur kul som helst, snyggt, läskigt, grym AI och skithäftig slowmo. Garanterat köp för min del :thumbup:

Maglor
2005-08-12, 15:45
jofan, lite grafikbuggar i demot bara. Annars verkade det riktigt hett, och det var lite creepy :)

slow motion läget var skitnajs :thumbup:

Java_Java
2005-08-12, 15:50
Jag har testat demot. Tyckte det var ganska stelt och inte speciellt snyggt. Spelar dock inte så mycket spel...
Inte snyggt? vilka inställningar kör du på?

mangemani
2005-08-12, 15:52
gillade det inte.

Zonyk83
2005-08-12, 18:43
Jag ser fram emot det! Jag har däremot inte provat demot - det är sällan (aldrig) jag gör det, utan jag väntar tills det riktiga spelet kommer. Jag tycker inte om att ha spelat första delen av spelet och sedan inget mer på kanske flera månader. Jag vill ha allt på en gång.

Iofs är det ju bäst så, lätt att tröttna på att vänta sedan svalnar glädjen. Men hur vet du då att spelet är bra? Trist att köpa ett spel och sedan upptäcka att det är trist eller att burken inte klarar av att köra det ;)

Jag har testat demot. Tyckte det var ganska stelt och inte speciellt snyggt. Spelar dock inte så mycket spel... .

Inte snyggt? Stelt? Ja du spelar nog för lite. Inte många spel som är så mycket snyggare heller, beros såklart på detaljnivån du kör på.