handdator

Visa fullständig version : Dags igen: 28 årig bikinimodell hade sex med 13 åring


John M
2005-08-12, 14:26
Hehe dags igen...en till lärare som har haft sex med sin elev :D


Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,684489,00.html)

mini_Arnold
2005-08-12, 14:28
Äckliga peddokärring.
Kastrering på plats.
usch fy

mela
2005-08-12, 14:30
uuuuusch!

Zozza
2005-08-12, 14:31
mysigt

Spinkot
2005-08-12, 14:32
Jag hade gärna knullat en 28-årig bikinimodell när jag var 13,men om det rör sig om regelrätt våldtäkt så är det förkastligt.

Fartman
2005-08-12, 14:33
Ja va i helskotta...

Jonesss
2005-08-12, 14:33
heheh fattar inte riktigt hur skönt det kan vara för läraren men 13åringen lär vara ganska stolt :laugh:
Men håller med om att det är äckligt om det rör sig om tvång.

MAXX
2005-08-12, 14:35
Jag hade gärna knullat en 28-årig bikinimodell när jag var 13,men om det rör sig om regelrätt våldtäkt så är det förkastligt.
det var väl inte våldtäkt? dom hade ju ett förhållande stod det.

Garnax
2005-08-12, 14:38
Som den dom skrev om senast...

Killen kom ut och sa till sina polare: Jag har knullat fröken...

Hon kan dömas för våldtäckt.

Det är skillnad mellan att ha sex med någon som inte är "byxmyndig" enligt våran kära stat och att tvinga någon till att ha sex emot dennes vilja...

Jag knullade som fan med min dåvarande flickvän innan jag var byxmyndig, hon var 20 då.

Ibland drömmer jag mardrömmar om dom övergreppen som jag tvingades utstå vid så låg ålder...

Minns att polarna i klassen också var avundsjuka över dessa övergrepp jag fick utstå, en ren gissning är att alla andra i klassen var sjuka på något vis för dom hade inte tackat nej till denna form av övergrepp.

Davil
2005-08-12, 14:39
och isf återigen fel av 28åringen.

Gabriel_
2005-08-12, 14:40
varför en 13-åring.. fattar inte.

RobbeliRobban
2005-08-12, 14:43
Påpekar i förhand till alla som inte tycker det är förkastligt: Om det hade varit ER 13- årige son eller dotter som legat med sin lärare, en 28-årig attraktiv man, hur hade ni reagerat då?

mini_Arnold
2005-08-12, 14:49
Påpekar i förhand till alla som inte tycker det är förkastligt: Om det hade varit ER 13- årige son eller dotter som legat med sin lärare, en 28-årig attraktiv man, hur hade ni reagerat då?
Förutsatt att jag är farsa och det inte var våldtäkt.
Om det hade varit min son hade jag stämt/anmält lärarinnan bara för sakens skull, vem vet kanske tjänar vi en hacka på det.
För det är väl olagligt?!
Sen hade vi kollat upp så hon inte är gravid, ingen är smittad osv.
Min sons mor hade nog varit upprörd och jag hade antagligen spelat med men innerst inne hade jag inte velat nåt hellre än att high-five'a sonen och gratulera.
Han gjorde inget fel.

Frantic
2005-08-12, 14:49
Sjukt är ordet. Sjukt....


Robban - Jag har varken en son eller en dotter men jag kan tänka mig att jag inte hade gillat det. Tyvärr så tror jag att jag hade blivit mer förbannad om det gällt min dotter än min son. 28-åringar ska inte ha sex med 13-åringar. Det är SJUKT

RobbeliRobban
2005-08-12, 14:54
men innerst inne hade jag inte velat nåt hellre än att high-five'a sonen och gratulera.
Han gjorde inget fel.

ok. Istället för 28-årig man, tänk 68-årig man? Hade det blivit high-five då med?

mini_Arnold
2005-08-12, 14:58
ok. Istället för 28-årig man, tänk 68-årig man? Hade det blivit high-five då med?
Jag syftade på om en 28 årig kvinna hade haft sex med min 13 åriga son.

christian
2005-08-12, 14:59
Jag syftade på om en 28 årig kvinna hade haft sex med min 13 åriga son.

Och om en 28-årig man haft sex med din 13-åriga dotter?

RobbeliRobban
2005-08-12, 15:01
Jag syftade på om en 28 årig kvinna hade haft sex med min 13 åriga son.

Och om en 78-årig man hade haft sex med din 13-årige son?

mini_Arnold
2005-08-12, 15:03
Och om en 28-årig man haft sex med din 13-åriga dotter?
Hade blivit förbannad men när det gäller sex och åldersskillnader kan jag tänka mig vara mer beskyddande mot min dotter än son.
Jag är kille och jag vet bara vad jag ville när jag var 13.

Sen handlar det också om hur pass mogen min grabb är.
Inte bara fysiskt.

mini_Arnold
2005-08-12, 15:04
Och om en 78-årig man hade haft sex med din 13-årige son?
Läs mitt senaste inlägg.
Vet han om att han är homosexuell redan vid 13 års åldern och är mogen nog för sex så blir jag inte arg.

Jonesss
2005-08-12, 15:04
jag håller med mini_Arnold tror man är mycket mer beskyddande om sin dotter än sin son. tror inte sonen hade lidit, och killar i 13års åldern tänker ganska mycket på sex.
Men om ens 13åriga son hade fått ponk av en 73 årig man så hade jag blivit desto argare!

Zonyk83
2005-08-12, 15:08
Läs mitt senaste inlägg.
Vet han om att han är homosexuell redan vid 13 års åldern och är mogen nog för sex så blir jag inte arg.

Med en 78-åring? Vem hade inte blivit förbannad, speciellt på gubben.

mini_Arnold
2005-08-12, 15:10
Med en 78-åring? Vem hade inte blivit förbannad, speciellt på gubben.
Även om din son försöker övertyga dig om att det var han själv som ville sätta på gubben?

Zonyk83
2005-08-12, 15:14
Även om din son försöker övertyga dig om att det var han själv som ville sätta på gubben?

Gubben har ju sitt ansvar och räknas som pedofil så den saken är klar.
Jag hade blivit besviken på grabben inte för att han är homosexuell utan för att han trots allt är 13 år. Vilket, enligt mina värderingar, är för ungt. Sedan hade jag tyckt att man kan ta någon som är lite yngre, lite för magstarkt för mig att han hoppar på gamla gubbar om man nu måste börja hoppa på folk i den åldern. Då är det ett tecken på att något är fel i skallen.

Fartman
2005-08-12, 15:14
Även om din son försöker övertyga dig om att det var han själv som ville sätta på gubben?

Jag hade nog gett både son och gubbe smörj då *spy*

mini_Arnold
2005-08-12, 15:17
Gubben har ju sitt ansvar och räknas som pedofil så den saken är klar.
Jag hade blivit besviken på grabben inte för att han är homosexuell utan för att han trots allt är 13 år. Vilket, enligt mina värderingar, är för ungt. Sedan hade jag tyckt att man kan ta någon som är lite yngre, lite för magstarkt för mig att han hoppar på gamla gubbar om man nu måste börja hoppa på folk i den åldern. Då är det ett tecken på att något är fel i skallen.
Har du rätt i. Samma om han hade hoppat på en gammal tant.
Svårt att skriva på internet hur man hade reagerat, speciellt om man inte ens är förälder.

Sen varför robbelirobban drog in gubbar vet jag inte.

reinholdsson
2005-08-12, 15:36
Har du rätt i. Samma om han hade hoppat på en gammal tant.
Svårt att skriva på internet hur man hade reagerat, speciellt om man inte ens är förälder.

Sen varför robbelirobban drog in gubbar vet jag inte.


Det är väll just därför, att du inte är förälder, som du kan ha dessa åsikter.
Tror din inställning blir en annan när du blir förälder.

Själv är jag inte förälder men skulle klart ogilla detta, man gör nog allt för att skydda sina barn. Det är fel av lärarinnan att ha sex med ett barn, han är inte mogen för det ännu och förstår inte betydelsen.

Tycker det verkar vara mode bland lärarinnorna att sätta på sina elever nuförtiden.

RobbeliRobban
2005-08-12, 15:38
Sen varför robbelirobban drog in gubbar vet jag inte.

För att en 28-åring är vuxen, precis som en 78-åring är vuxen, och en trettonåring inte är det?

mini_Arnold
2005-08-12, 15:41
För att en 28-åring är vuxen, precis som en 78-åring är vuxen, och en trettonåring inte är det?
Sannolikheten att en 13årig kille vill sätta på en 28 årig tjej är mycket större än dina andra alternativ.

Cilia
2005-08-12, 15:50
Hade blivit förbannad men när det gäller sex och åldersskillnader kan jag tänka mig vara mer beskyddande mot min dotter än son.
därför att pojkar mognar så mycket tidigare än flickor?


sen har vi väl precis haft en tråd om det här ämnet med fast det var andra huvudpersoner?

edit
Sannolikheten att en 13årig kille vill sätta på en 28 årig tjej är mycket större än dina andra alternativ.
hur vet du det?

Wayfaerer
2005-08-12, 15:53
Ja, hon gör fel. Absolut. Jag har läst hela den förra diskussionen också, och nej, jag hade inte önskat att mina barn hade blivit förförda av vuxna människor.

Men, om jag sätter mig själv som 13-åring i 13-åringes sits hade jag varit en väldigt lycklig 13-åring. Fatta själv att bli upplärd av en tokfräsch brud som är mer än dubbelt så gammal. Vilket försprång man hade haft på den fronten under hela tonårstiden!

Zozza
2005-08-12, 15:56
hur vet du det?

Det är väl rätt så självklart att han hellre har sex med en 28åring än en pensionär? ;)

mini_Arnold
2005-08-12, 15:58
därför att pojkar mognar så mycket tidigare än flickor?

Nej, därför att jag har varit 13 år och jag har känt många 13 åringar.

Cilia
2005-08-12, 16:07
Nej, därför att jag har varit 13 år och jag har känt många 13 åringar.
och normalt så mognar flickor fortare än pojkar.
så om du vet hur du var som 13-åring borde det vara mer än fritt fram för din dotter vid 11 eller liknande.

Mikeman
2005-08-12, 16:08
Jag hade blivit förbannad på sonen och straffknullat henne själv...

Jag menar...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/0508/12/lararinna.jpg

Jorgen
2005-08-12, 16:11
Jag hade blivit förbannad på sonen och straffknullat henne själv...

Det tror inte jag på.

Mikeman
2005-08-12, 16:16
Det tror inte jag på.

Ok, jag erkänner.
Jag sa så för att verka tuff.

Fast på någiot vis hade jag blivit mer äcklad om en man hade gjort något med min dotter, trots att det egentligen är samma sak.
Tror många känner så.

JoelR
2005-08-12, 16:17
Ja, hon gör fel. Absolut. Jag har läst hela den förra diskussionen också, och nej, jag hade inte önskat att mina barn hade blivit förförda av vuxna människor.

Men, om jag sätter mig själv som 13-åring i 13-åringes sits hade jag varit en väldigt lycklig 13-åring. Fatta själv att bli upplärd av en tokfräsch brud som är mer än dubbelt så gammal. Vilket försprång man hade haft på den fronten under hela tonårstiden!

:thumbup: håller med.

RobbeliRobban
2005-08-12, 16:54
Sannolikheten att en 13årig kille vill sätta på en 28 årig tjej är mycket större än dina andra alternativ.

Men det är inte vad trettonåringen vill som är frågan. Trettonåringen är ett barn, och agerar inte efter samma villkor som en vuxen. Det är bla. därför det finns tex strafflindring för omyndiga brottslingar, skolplikt, åldersgränser på cigaretter, spec. vårdinstanser . mm. mm. Borde vara helt självklart att 28-åringen skall hänga från ett rep kring halsen i närmsta lyktstolpe med en stor skylt där det står: "Jag straffades för min pedofili" på.

Metal_boy_
2005-08-12, 17:13
Killar vill tydligen ofta ha sex i de här fallen, man vet ju själv hur man tänkte när pubishåren kom på plats. Vi har helt enkelt i regel en starkare sexualdrift än kvinnor, för i naturen så kan vi avla bra mycket mer barn på kortare tid och befrukta en kvinna långt upp i våra åldrar. Vi SKA sprida vår säd helt enkelt :D

Fartman
2005-08-12, 17:44
och normalt så mognar flickor fortare än pojkar.

Kroppsligt sett ja, men i skallen är dom MINST lika omogna fast kanske på ett annat sätt..

Pingu
2005-08-12, 17:49
9 månaders fängelse .....

hade det varit en man som hade sex med 13 årig flicka så hade han fått 20-40 år *screwy*

Fatalist
2005-08-12, 17:50
fy FAN vad jag är avundssjuk!

Tigerkotten
2005-08-12, 18:31
hade nog inte brytt mig om jag nu hade en son och han ville och hade sex med en 28åring fräsch tjej. Kan man fina visdoms ord istället.

Lär dig nu så mycket som möjligt osv :] Och fråga farsan om det e något.
Öppen relation helt.

13 då går man i 7an?

Cilia
2005-08-12, 18:39
13 då går man i 7an?
exakt!!
man är bara ett litet barn

Davil
2005-08-12, 18:48
Ja jag vet hur jag själv var som 13årig kille med hormoner som satte fart på snorren bara man såg en tjej. Det spelar ingen roll, oavsett 13årig kille eller tjej.
Det är fel av 28åringen att ha någon som hellst sexuell kontakt med ett BARN på 13år.
I den åldern är det utforskning av sin egna kropp på egen hand som gäller.

Trance
2005-08-12, 19:07
Killar vill tydligen ofta ha sex i de här fallen, man vet ju själv hur man tänkte när pubishåren kom på plats. Vi har helt enkelt i regel en starkare sexualdrift än kvinnor, för i naturen så kan vi avla bra mycket mer barn på kortare tid och befrukta en kvinna långt upp i våra åldrar. Vi SKA sprida vår säd helt enkelt :D

Sedan kan man ju vara försiktig med att säga hur det är när gemene mans syn på kvinnans och mannens sexualdrift inte direkt är baserad på biologi utan mer traditioner.

Kvinnan SKALL få ett barn helt enkelt, jag kommer inte ihåg siffror men har för mig den optimala åldern biologiskt sett för barnafödandet var rätt lågt. Så det vore ju naturligt att söka sig till en äldre person som har sitt på sitt torra?

Klart 28-åringen gör fel.

Kwon
2005-08-12, 23:57
Han var säkert mogen för sin ålder :laugh:

Metal_boy_
2005-08-13, 00:10
Sedan kan man ju vara försiktig med att säga hur det är när gemene mans syn på kvinnans och mannens sexualdrift inte direkt är baserad på biologi utan mer traditioner.

Kvinnan SKALL få ett barn helt enkelt, jag kommer inte ihåg siffror men har för mig den optimala åldern biologiskt sett för barnafödandet var rätt lågt. Så det vore ju naturligt att söka sig till en äldre person som har sitt på sitt torra?

Klart 28-åringen gör fel.


Att mannen i regel har större sexualdrift är väl iom det jag sa tidigare med en smula ironi, både biologisk och logisk? Tradition är resultatet.

internethjälten
2005-08-13, 00:13
Kul att läsa att alla "jag-vet-bäst" har reggat sig på kolozzeum =)

Grabben gick ju med på det frivilligt... allt som hände står INTE i Atfonbladet som ni så ofta hänger ut som en ljugarblaska så vad är det i denna artikeln som är sann då ??

Trance
2005-08-13, 00:15
Kul att läsa att alla "jag-vet-bäst" har reggat sig på kolozzeum =)

Grabben gick ju med på det frivilligt... allt som hände står INTE i Atfonbladet som ni så ofta hänger ut som en ljugarblaska så vad är det i denna artikeln som är sann då ??

1. Hon var hans lärare, med andra ord visste hon hans ålder.
2. De hade sex.
3. Det är fel av en 28-åring att ha sex med en 13-åring, även om 13-åringen vill.

Japp, det är skönt att alltid veta bäst. Så bara fråga på om du undrar något.

Metal_boy_
2005-08-13, 00:17
1. Hon var hans lärare, med andra ord visste hon hans ålder.
2. De hade sex.
3. Det är fel av en 28-åring att ha sex med en 13-åring, även om 13-åringen vill.

Japp, det är skönt att alltid veta bäst. Så bara fråga på om du undrar något.


Skulle bara tillägga att 28åringen självklart gjorde fel för det.

internethjälten
2005-08-13, 00:18
Japp, det är skönt att alltid veta bäst. Så bara fråga på om du undrar något.

Nice - tänk om alla kunde vara lika ödmjuka som dig, nästan så man får en tår *yourock*

Metal_boy_
2005-08-13, 00:18
Kul att läsa att alla "jag-vet-bäst" har reggat sig på kolozzeum =)

Grabben gick ju med på det frivilligt... allt som hände står INTE i Atfonbladet som ni så ofta hänger ut som en ljugarblaska så vad är det i denna artikeln som är sann då ??

hehe sant det där du nämner med aftonbladet. En del tror det man vill tro helt enkelt :)

internethjälten
2005-08-13, 00:29
hehe sant det där du nämner med aftonbladet. En del tror det man vill tro helt enkelt :)

Japp, det var det som var ironin med hela mitt inlägg då aftonbladet skriver att en kroppsbyggare är dopad så skrivs det flera tusen inlägg här på forumet om vilken skitblaska det är som bara ljuger och far med osanning men när det händer något annat så är det genast saning.

Själv står jag för att det är en skitblaska som kan vara intressant på torsdagar då det finns en korsordsbilaga..

Beast
2005-08-13, 02:31
Klart det är fel, men hade jag varit 13-åringen hade jag verkligen inte klagat. Hur många är det inte som hade sex runt den åldern? För övrigt så är det inte samma sak, killen penetrerar, tjejen penetreras.
Hade blivit upprörd i båda fallen, men hade det varit en man på min dotter (om ja haft nån) hade jag själv fått sitta i fängelse.

userfriendly
2005-08-13, 06:37
Blir rent ut sagt förbannad när media skriver "bikinimodell"- precis som om att folk typ ska tänka "ja men hon va ju snygg iaf"...
eller liknande...

om det hade stått " 13 årig pojke blev tvingad till sex av en klassmormor" hade alla spytt rakt ut.

Kränkningen för denna POJKE är förjävlig o hans syn på sex kommer va rubbad flera år framåt ÄVEN om han ville... han KOMMER få problem sen

Om det hade varit en tjej som blivit våldtagen av en modell på 30år hade alla tyckt att det var sjukt då med..

MANSDISKRIMINERING.. varför tycker vi aldrig synd om män o killar??

mini_Arnold
2005-08-13, 06:40
Blir rent ut sagt förbannad när media skriver "bikinimodell"- precis som om att folk typ ska tänka "ja men hon va ju snygg iaf"...
eller liknande...

om det hade stått " 13 årig pojke blev tvingad till sex av en klassmormor" hade alla spytt rakt ut.

Kränkningen för denna POJKE är förjävlig o hans syn på sex kommer va rubbad flera år framåt ÄVEN om han ville... han KOMMER få problem sen

Om det hade varit en tjej som blivit våldtagen av en modell på 30år hade alla tyckt att det var sjukt då med..

MANSDISKRIMINERING.. varför tycker vi aldrig synd om män o killar??
there was no goddamn rape!!

Pingu
2005-08-13, 08:22
Håller med dig userfriendly.

Jag har jobbat med barn som har varit utsatta för sexuella övergrepp. Om ni fattade vilka skador psykiskt det ger så skulle merparten av er hålla käften.
alltså tänk eran 13 åriga dotter kommer hem och säger "pappa jag har knullat med min gympalärare som är 28 och vi är jätte kära och jag ville". Hur skulle ni reagera då, uppmuntra henne till fler möten med han ???
Vänd på det igen, sonen kommer hem och säger samma sak, blir det en klapp på axeln då ???

Det är för faan skrämmande att flera av er får vistas ute bland folk...
Det är ALDRIG rätt att som vuxen ha sexuella anspelningar mot barn.

Dagens tips är dock att den 28 åriga kvinnan själv har varit utsatt för sånt när hpon var ung

christian
2005-08-13, 09:43
Sayid i Lost did it. ;)

http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,684620,00.html

Fartman
2005-08-13, 17:02
Sayid i Lost did it. ;)

http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,684620,00.html

hehe, det var en jävla milf-hunter.. först en 15år äldre kvinna, sedan en 21år äldre..

sen kanske jag bör tillägga att han var ändå 16år då, det är världens skillnad på att vara 13 eller 16

High1ander
2005-08-13, 17:44
MANSDISKRIMINERING.. varför tycker vi aldrig synd om män o killar??
Därför om man tar bort kåthet och maktbegär så saknar vi känslor?

Nej, men liksom som många andra, det är ju fel, men nästan alla killar även jag har ju haft lärare man skulle vilja läxa upp genom åren. Det där är mer en pojkfantasti än en mardröm. Dock som sagt, det är ett brott och alla är lika inför lagen, eller bör vara lika hon är ju lite snyggare ;).

Men på nått sätt känns det ju ändå fel när två personer får nått som båda vill ha, men i det här fallet och liknande så "omyndigförklarar" man barnen, vilket är rätt, men ändå kanske inte. De är ju för unga för att veta vad som är rätt för dem enligt oss vuxna... men men...

Cupofcoffee
2005-08-13, 17:54
Ni fokuserar på helt fel grejer. Det står ju att hon var skönhetsdrottning och bikinimodell.

Frågan är; vart är bilderna?

Big_Vik
2005-08-14, 00:14
Kränkningen för denna POJKE är förjävlig o hans syn på sex kommer va rubbad flera år framåt ÄVEN om han ville... han KOMMER få problem sen

Varför? Hur vet du? Kan du berätta för oss om dina djupa barnpsykologkunskaper? Har du som den psykolog du utger dig för att vara gjort en grundläggande bedömning gällande varenda pojkes risk att drabbas av rubbad sexsyn efter samlag med vuxen? Och vad är det i själva knullandet som skiljer sig mellan en vuxen och en 13åring? Om pojken är 14år och 364 dagar kommer han då få men för livet om han har lite trevligt med en kvinna/man över 18 år? Tror du att han slipper rubbad syn på sex om han väntar till sin femtonde födelsedag med att sätta henne eller honom?

Allt det här hatandet, diskussonerna och kortsfästandet i media kommer bara leda till att pojkarna (som det är så synd om) i fortsättningen noga döljer sina urhäftiga sexuella erfarenheter, vilket betyder att dessa hemska pedofilbrott förblir dolda. De vill ju inte skicka personerna som tog deras oskulder och lärde dem allt om livets högsta njutningskälla till fängelset och få dem märkta och hatade för resten av livet? (Tesen bygger på att 13åriga pojkar och flickor producerar massor av könshormoner, rusar in i puberteten och vill sätta allt som rör på sig, i synnerhet då sina egna lärare, dvs. inte bli våldtagna eller uttnyttjade mot sin egen vilja)

Trance
2005-08-14, 00:34
Det finns små gulliga 8-åringar som älskar de vuxna män som förgriper sig på dem. Ett barn och en vuxen har inte ett jämlikt förhållande, den vuxne är alltid i en maktposition.

JLL
2005-08-14, 00:37
Oroväckande trend det här. Illa när killar som inte lämnat puberteten snor alla snygga tjejer.

High1ander
2005-08-14, 00:40
Oroväckande trend det här. Illa när killar som inte lämnat puberteten snor alla snygga tjejer.
Bwahaha! Jo jag tänker detsamma, vad fan är det för raggningsrepliker som fungerar på lärarinnor? Hur kan en 13 åring verka "mogen" för en 28 åring, måste fan nästan vara så att hon tänder på spänningen, på det förbjudna... Men vad vet jag...

Unsub
2005-08-14, 01:54
Att en vuxen har sex med ett barn är fel, vilket ger att 28 åringen som har haft sex med en 13 åring har begått ett fel(läs:brott).
,Även om sagda 13åring inte får ngra bestående men av det, tänk vidare om denna "romans" lett till en graviditet, hur lyckat hade det varit?.

Tricklev
2005-08-14, 02:56
Klart som fan det är fel, även om 13åringen njöt ;)