handdator

Visa fullständig version : Ta en eldusch?


MacLeod
2005-08-10, 00:48
Jag har glömt att isolera ett gäng sladdar som satt i mitt badrumskåp jag rev ned i söndags under en manisk morgon. Problemet är att jag inte hittar någon tejp att isolera med, men jag skulle vilja ta en dusch.
Det borde ju bara vara att lite på turen. Om jag tar på mig hawaiianas av gummi borde det ju funka hur bra som helst va?

Metal_boy_
2005-08-10, 00:52
Jag har glömt att isolera ett gäng sladdar som satt i mitt badrumskåp jag rev ned i söndags under en manisk morgon. Problemet är att jag inte hittar någon tejp att isolera med, men jag skulle vilja ta en dusch.
Det borde ju bara vara att lite på turen. Om jag tar på mig hawaiianas av gummi borde det ju funka hur bra som helst va?


kommer sladdarna från en strömbrytare?

MacLeod
2005-08-10, 01:01
Nope, från väggen..

Jarod
2005-08-10, 01:10
Skruva ur proppen alt. kortslut (om du inte vet vilken propp det är). =)

Dusha i skenet av levande ljus istället...

MacLeod
2005-08-10, 01:12
Fuck it, jag är inte rädd för en kyss!

Vet vilken propp det är, o här i Stockholm så drar man inte ur den...man trycker bara på en knapp!

blekfet2
2005-08-10, 01:17
Fuck it, jag är inte rädd för en kyss!

Vet vilken propp det är, o här i Stockholm så drar man inte ur den...man trycker bara på en knapp!


jävla framsteg med automatiska säkringar, snart får vi Elektricitet upp till boden...jag märker då att du aldig fått en lite kyss, då skulle du inte vara så stursk :D

Jarod
2005-08-10, 01:19
Vet vilken propp det är, o här i Stockholm så drar man inte ur den...man trycker bara på en knapp!

Ok...ska det vara på det sättet så svarar jag med att det inte är någon knapp du trycker på utan en liten svart spak som du för neråt.

PWN3D!

Metal_boy_
2005-08-10, 01:26
Ok...ska det vara på det sättet så svarar jag med att det inte är någon knapp du trycker på utan en liten svart spak som du för neråt.

PWN3D!


Ja snabbsäkringarna är bäst. Annat än dom här jävla keramik-klumparna jag har.

Fartman
2005-08-10, 02:14
snart får vi Elektricitet upp till boden...:D

bah, det är bara en såndär "fluga"! om tie år så är det något nytt som gäller och ingen kommer längre ihåg det där tramset

internethjälten
2005-08-10, 04:22
o här i Stockholm så drar man inte ur den...man trycker bara på en knapp!

Hahahahaha - så dåligt att det blir kul =)

Herkulez
2005-08-10, 09:34
Skruva ur proppen alt. kortslut (om du inte vet vilken propp det är). =)

Dusha i skenet av levande ljus istället...
prop från amplio?

Jay-Z
2005-08-10, 09:44
prop från amplio?

:laugh: Då funkar det säkert inte. :D

Jet
2005-08-10, 10:32
[QUOTE=Herkulez]prop från amplio?[/QUOTE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, så sjuuuuuuuuuukkkkk