handdator

Visa fullständig version : Tank Abbot Den 28:e Smäller Det.


PopEye2
2005-08-09, 15:00
David "Tank" Abbot ska fightas den 28:e under samma event som fedor-cro cop, om jag inte fattat det fel hans nan står under aditional matches. Hur tror ni det kommer att gå för honom mot Yoshida? Har åldern börjat ta ut sin rätt eller kommer han vara samma dynamitgubbe? det tror jag inte men hoppas det går bra för honom, fan så bra det eventet kommer bli med silva mot arona och shogan mot overeem *flex*

Fatalist
2005-08-09, 15:15
Tror faktiskt Abbot knäcker honom! :hbang:

PopEye2
2005-08-09, 15:27
Ja de vore skitkul, men man kan ALDRIG räckna bort Yoshida. Vet inte hur mycket Tank har tränat på senaste eller supit så ja vet inte alls hur matchen kommer att gå.

Griip
2005-08-09, 15:31
Han KAN ju knäcka honom pga viktövertag, men risken är minimal :/

PopEye2
2005-08-09, 15:44
Jag tror nästan på Yoshida :( fighten kommer gå till backen sen kommer Tanks kondis ta slut sen e de submission från Yoshida, Om nu inte Yoshida blir knockad av Tanks KOpower, fast Yoshida har börjat fightas mycket stående som mot silva var han villig att byta massa rallarsvingar gör han de mot Abbot så tar han en stor risk.

chevychase
2005-08-09, 16:20
Silva kunde ju inte sänka Yoshida så det blir nog svårt för Tank. Dessutom hur länge orkar Tank, 2 minuter?

Hoppas verkligen Werdum vs. Alex Emelianenko blir av. Grym fight!

PopEye2
2005-08-09, 16:22
Tank har tunga nävar iallafall haft som sagt ja vet ingenting om mannens nuvarande physique :)

XarsioN
2005-08-09, 17:35
Han har en häftig KO-power, har han tränat lite så kanske han kan klara de, sätter han en av sina rallarsvingar så finns chansen att han knockar Yoshida.

men jag tror
Yoshida wins by Submission ;)
hur tror ni i övriga matcher?


Silva VS Arona? - Arona är duktig, men jag tror Silva
Fedor emelianenko Vs Mirko crocop? - Öjj vilken match, vill helst att Fedor vinner men tror tyvärr crocop via en highkick.


Vilka fler matcher är det ?

PopEye2
2005-08-09, 19:01
Silva-Arona e helt klar för mig silva kommer att vinna. Mauricio "Shogun" Rua kommer att möa Alister Overeem, vinnaren från dom vardera matcherna får möta varann, så kanske Silva får möta sin kompis Shogun :)
Sen har vi Igor Vovanchyn mot Kazuhiro Nakamura i additional match.
Fedor-CroCop vet ingen, inga experter som helst kan förutse den matchen tycker jag till ens 70%

Jense
2005-08-09, 19:01
RATATATATATATANK abbot.


hoppas han vinner

Kwon
2005-08-09, 19:07
Detta ska ju vara Abbots comeback-match så att säga.

Förlorar han nu så vet jag ej hur populär han kommer att vara, visst han har ju sin fan-base, men vinner han så kommer hans popularitet att öka enormt och han kommer få fightas i fler matcher! :)

Lite klurigt mot Yoshida dock, det e bara vänta och se.

OM Tankan ska vinna så måste göra det i första ronden med en riktig FET KO! :)

Annars kommer Yosh ta ner han och ha han där nere tills Tankan tappar orken och han blir subbad.

Han måste ge allt han har från början, vilket han ofta ger!

Jense
2005-08-09, 19:08
en mindre hård bild av tank.
http://www.fightsol.com/img/fotos/curious/tank_cr.jpg

Kwon
2005-08-09, 19:08
Han har en häftig KO-power, har han tränat lite så kanske han kan klara de, sätter han en av sina rallarsvingar så finns chansen att han knockar Yoshida.

men jag tror
Yoshida wins by Submission ;)
hur tror ni i övriga matcher?


Silva VS Arona? - Arona är duktig, men jag tror Silva
Fedor emelianenko Vs Mirko crocop? - Öjj vilken match, vill helst att Fedor vinner men tror tyvärr crocop via en highkick.


Vilka fler matcher är det ?


Intressant att höra att du tycker detta om Fedor Crocop matchen, de flesta tror ju Fedor vinner! Många vill dock att Cro vinner! (Hans fanbase!)

Silva VS Arona blir jäkla intressant, vi får se om Arona lyckas med "lay and pray" innan Silva får in en KO! :D

PopEye2
2005-08-09, 19:18
en mindre hård bild av tank.
http://www.fightsol.com/img/fotos/curious/tank_cr.jpg

du ger fan i att lägga upp sånnadär bilder :laugh: fick en sträckning på gymmet idag så de gjorde ont å garva

Tank är redan legend och har sin plats i hall of fame i ufc, men de vore kul om hans comeback kunde blomstra :bow:

chevychase
2005-08-09, 20:27
Det är lite Rocky 4 drag över Fedor & Crocop fighten. Där Fedor tränar i en park och i en i sliten gympasal medans Crocop tränar på fina gymmet med en massa hightech prylar.

Fagen
2005-08-09, 20:35
Nån av er som vet om man kan se dessa matcher på någon "svensk" kanal. Typ om eurosport kommer att visa dem. Har nämligen bara com hems basutbud.

PopEye2
2005-08-09, 20:58
nej det tror jag inte tyvärr :( www.pridefc.com