handdator

Visa fullständig version : Lite smått och gott från Kollos Skånedivision.


Arne Persson
2005-08-06, 23:07
Jense och Jet under en kärleksfull konversation

Arne Persson
2005-08-06, 23:08
Här är tungkyssen MYCKET nära!

Jorgen
2005-08-06, 23:09
Redan hemma?

Arne Persson
2005-08-06, 23:09
Jet myser med Jense och Leon

Arne Persson
2005-08-06, 23:11
Undertecknad låggradigt berusad med Jet och Leon

Arne Persson
2005-08-06, 23:13
Leon! På trevfligt humör!

Arne Persson
2005-08-06, 23:14
Redan hemma?


Endast jag eftersom jag måste se till mitt lilla monster då hustrun jobbar. Dom andra kan jag inte svara för!

Arne Persson
2005-08-06, 23:17
Jet lätt berusad med lägenhetsinnehavaren (ej kollomedlem)

Jorgen
2005-08-06, 23:17
Endast jag eftersom jag måste se till mitt lilla monster då hustrun jobbar. Dom andra kan jag inte svara för!
I see. Dom skulle kanske behöva ha med sig en "vuxen". :D

Förresten.
Skall du på domarmötet nästa helg Arne?

Arne Persson
2005-08-06, 23:17
I see. Dom skulle kanske behöva ha med sig en "vuxen". :D

Förresten.
Skall du på domarmötet nästa helg Arne?
Var och när?

clash
2005-08-06, 23:18
Fan oxå att ja sumpade det här, hade varit jävligt kul! Inte minst efter att dessutom i sista sekund blivit avbokad på jobbet jag prioriterade... anus! (En viss lättnadskänsla iochförsig då jag skulle lurkat i dörren på en gayclub, det är pride och Jet säger att jag ser tjejig o söt ut)

Fan det känns tryggt att se att ni är uppenbart drängpackade hela högen (Även om Jet spelar i en egen division =)

Vilka jävla Ostar Leon hade förresten! *kickass* *popcorn*

Arne Persson
2005-08-06, 23:18
Fan oxå att ja sumpade det här, hade varit jävligt kul! Inte minst efter att dessutom i sista sekund blivit avbokad på jobbet jag prioriterade... anus! (En viss lättnadskänsla iochförsig då jag skulle lurkat i dörren på en gayclub, det är pride och Jet säger att jag ser tjejig o söt ut)

Fan det känns tryggt att se att ni är uppenbart drängpackade hela högen (Även om Jet spelar i en egen division =)

Vilka jävla Ostar Leon hade förresten! *kickass* *popcorn*


Vi saknade dig självfallet! :bow:

Jorgen
2005-08-06, 23:19
Var och när?
Kommer PM.

Arne Persson
2005-08-06, 23:20
Gissa vems ryggtafvla?

Karate_kid
2005-08-06, 23:20
känns som en jävla brakfest!

Arne Persson
2005-08-06, 23:25
AngelLove i en dubbel biceps! Undertecknad hade vissa invändningar mot den där blomman men AngelLove insisterade.

clash
2005-08-06, 23:27
Jets nya skägg var även det en hit... mycket stilrent o white trash betonat ... det e enda som återstår nu är att Arne sparar ut ett machtande och Jense smetar in hela hakan med Rogain eller nått tills nästa sammankomst. I händelse av att ja då lyckas dyka upp kan ni dessutom vara lite trygga då ni kan hävda "han är inte med oss" eftersom jag försökt medecinera till mig ett par polisonger i flera år nu... helt utan framgång :(

Arne Persson
2005-08-06, 23:27
Tyvärr fick jag lämna denna mkt trefvliga lilla tillställning och öfvriga begav sig till Etagé. Dom lär dominera stället!

Arne Persson
2005-08-06, 23:29
Jets nya skägg var även det en hit... mycket stilrent o white trash betonat ... det e enda som återstår nu är att Arne sparar ut ett machtande och Jense smetar in hela hakan med Rogain eller nått tills nästa sammankomst. I händelse av att ja då lyckas dyka upp kan ni dessutom vara lite trygga då ni kan hävda "han är inte med oss" eftersom jag försökt medecinera till mig ett par polisonger i flera år nu... helt utan framgång :(

Ha ha! Är på min frus inrådan helt slätrakad. Annars inget ..... :D

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:35
Är Leon av KVINNLIGT kön?!?! Fan nu skakas ju hela min kolovärld i sina grundvalar... :MrT:

Arne Persson
2005-08-06, 23:36
Är Leon av KVINNLIGT kön?!?! Fan nu skakas ju hela kolovärlden i sina grundvalar... :MrT:


Ha ha ha! Vad f-n trodde du, mfl???? :laugh: Hon är tveklöst av mycket kvinnligt kön!

Allan
2005-08-06, 23:38
Är Leon av KVINNLIGT kön?!?! Fan nu skakas ju hela min kolovärld i sina grundvalar... :MrT:

Och så inihelvete också!!!! Rock'n'roll!!!! Mer leon åt....allan?


allan

clash
2005-08-06, 23:40
Är Leon av KVINNLIGT kön?!?! Fan nu skakas ju hela min kolovärld i sina grundvalar... :MrT:

hehe kan lätt tänka mig att det är för att du i månader nu suttit om pmat o frågat om tips för hur du skall bli lika stark eller nått sånt ...och nu upptäcker att du är ägd av en tjej *hoho*

Jag hade oxå vanföreställningar tills Jet (med mycket svordomar och på den bredaste skånska) förklarade för mig att det faktiskt var hon på hennes avatar.

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:42
Ha ha ha! Vad f-n trodde du, mfl???? :laugh: Hon är tveklöst av mycket kvinnligt kön!

En stenhård yrkesmördare sambo med en krukväxt såklart. Tveklöst, mina bröst släpar ju lite får väl höra om man kan hänga med på ett pass där*duckar för censuren*

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:43
hehe kan lätt tänka mig att det är för att du i månader nu suttit om pmat o frågat om tips för hur du skall bli lika stark eller nått sånt ...och nu upptäcker att du är ägd av en tjej *hoho*.

Näe, men nu kan det ju bli ett och annat pm... :naughty:

Arne Persson
2005-08-06, 23:43
Och så inihelvete också!!!! Rock'n'roll!!!! Mer leon åt....allan?


allan


Vassego Allan! Som den stora moderator du är så kan jag inte neka dig din önskan!

Jorgen
2005-08-06, 23:44
bear.flowertwig: Vill du verkligen bli ägd av en kvinna?

För det är vad som kommer att hända. :whipped:

clash
2005-08-06, 23:44
Ur ett säkerhets och hälsoperspektiv lägger jag härmed fram förslaget om att nån modderar Leons avatar till nån bild nära till hand :D ... ifall fler tar fel och Jet sitter hemma med ett sexpack 3,5or kan det sluta i en katastrof när folk tar fel på kön på hans träningspartner ... han kan mycket väl ta det personligt och få det till att dom försöker säga att han är fjollig eller nått o vips så sitter han på sin chockgula EU-moped och skall hämnas :devil:

Arne Persson
2005-08-06, 23:45
hehe kan lätt tänka mig att det är för att du i månader nu suttit om pmat o frågat om tips för hur du skall bli lika stark eller nått sånt ...och nu upptäcker att du är ägd av en tjej *hoho*

Jag hade oxå vanföreställningar tills Jet (med mycket svordomar och på den bredaste skånska) förklarade för mig att det faktiskt var hon på hennes avatar.


Har du bevis nog nu? ;)

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:49
bear.flowertwig: Vill du verkligen bli ägd av en kvinna?

För det är vad som kommer att hända. :whipped:

Jag ser inte riktigt problemet :)

clash
2005-08-06, 23:50
Har du bevis nog nu? ;)

*popcorn* , njaa han ni fler pics eller? *rolleyes*

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:51
*popcorn* , njaa han ni fler pics eller? *rolleyes*

Jag är också fortfarande lite osäker *popcorn*

Jorgen
2005-08-06, 23:52
Jag ser inte riktigt problemet :)
Dig, liggandes i fosterställning i duschen, hulkandes om att du känner dig smutsig, så smutsig.
Bilderna på detta som sen kommer att spridas över internet, hit, till ditt jobb och till alla du känner.

Är det det du vill? Verkligen?

Arne Persson
2005-08-06, 23:55
*popcorn* , njaa han ni fler pics eller? *rolleyes*


Jag tror och hoppas att det kommer fler........... :)

clash
2005-08-06, 23:58
Dig, liggandes i fosterställning i duschen, hulkandes om att du känner dig smutsig, så smutsig.
Bilderna på detta som sen kommer att spridas över internet, hit, till ditt jobb och till alla du känner.

Är det det du vill? Verkligen?


Fan jag blev lite kåt nu... Det e nog dags att logga ner o gå ut o hitta nått att ligga med tror jag *host*

bear.flowertwig
2005-08-07, 00:05
Dig, liggandes i fosterställning i duschen, hulkandes om att du känner dig smutsig, så smutsig.
Bilderna på detta som sen kommer att spridas över internet, hit, till ditt jobb och till alla du känner.

Är det det du vill? Verkligen?

Eftersom du redan varit igenom det ringer jag helt enkelt dig för stöd då. :) Fram tills dess kommer proteinintaget bestå av 100% O-S-T-A-R! :bow:

Krampus
2005-08-07, 00:08
Fan vad glad jag blir!
Männen ser sig ut som män bör och kvinnorna som kvinnor. Arne är grov, Jet ser ut som en biker, Leon är tjej, osv..
Har legat sömnlös över att Jense skulle vara en sminkad (Nu får jag stryk) AF-Kille i T-shirt med oförståligt tryck på, konstig frisyr och någon jävla alkoläsk i handen...

Nej fan, det var inte Exhale jag loggade in på.. *rolleyes*

Jet
2005-08-07, 01:59
Är Leon av KVINNLIGT kön?!?! Fan nu skakas ju hela min kolovärld i sina grundvalar... :MrT:

Ja, jag är hemme nu, kan säga at det ble inte som man trott riktigt, haha

Och Leon är MYCKET kvina

clash
2005-08-07, 01:59
o jet , förtälj!

Jet
2005-08-07, 02:01
Näe, men nu kan det ju bli ett och annat pm... :naughty:

Ja, det ser hon fram emot tror ajg

Jet
2005-08-07, 02:06
Vafan, jag vet är bättre bild er på mig

JAM
2005-08-07, 02:13
Undertecknad låggradigt berusad med Jet och Leon
Ser ju otroligt trevligt ut!

Jet
2005-08-07, 02:19
Jet lätt berusad med lägenhetsinnehavaren (ej kollomedlem)

Lägg märke till att flickan faktiskt SER nöjd ut bredvid mig...... :laugh:

mangemani
2005-08-07, 02:20
woa!
visste att Leon såg bra ut,men detta var ju :hbang:

Grisen
2005-08-07, 04:57
Lägg märke till att flickan faktiskt SER nöjd ut bredvid mig...... :laugh:


Vad har du för ursprung, Turk?

AngelLove
2005-08-07, 08:25
Fest.... javisst... Det blev bra drag under sulorna :D

Arne, haha.. jag säger fortfarande.. en blomma vid örat drar inte ner din manlighet ;)

Var någon av er andra inne på Etage ?? *ASG* Kom ni sålångt ?

AngelLove
2005-08-07, 08:30
HAr ni förresten läst att en 62åring blev avrättad vid Pressbyrån inatt...... Pressbyrån vid Gågatan typ där vi har GÅTT INATT !!!!!

Jävla web-tidningar... De skriver en sak på förstalöpet som hände för en månad sedan !! Glöm texten ovan........

Leon
2005-08-07, 09:07
hm nä det blev liksom inget Etage, vi körde ganska slut på oss på festen. Men jag kan ju lätt säga att det var länge sedan jag hade så kul och skrattade så mycket! :D

Jense
2005-08-07, 09:22
haha jag gick min uttråkade runde från det där skitstället vi hamnade på. sen hittade jag inte er, var stack ni? hem antar jag

Arne Persson
2005-08-07, 10:03
Jag kan bara instämma att våra diskussionsämnen gav ibland svåra skrattkramper i magtrakten. Detta är något som bör upprepas! JAg tror att det självklart blir en HELT annan uppslutning nästa gång! Saknar bilder från fortsättningen?
Jet, Du skall självklart få tillbaka min gåva (Diekirch=starköl från Luxembourg) som jag råkade dricka upp för dig! :D

AngelLove
2005-08-07, 10:11
Massa bilder inallen som jag inte får över till datan...

Men som sagt, det var en skitkul kväll och MÅNGA skratt var det !!!

Jet
2005-08-07, 11:21
Vad har du för ursprung, Turk?

Gissa?

Jet
2005-08-07, 11:29
Min skittelefon strular minnet på, har några vackra kort men de har jag för personliga stunder med mig själv, tyvärr....

Kvällens vackraste kommentar kom dock från en kille under kvällens avslut som säger "Du är inte tjock, du har sån där matmage som alla stora killar har".....

Stark 2á är dock söt flicka som säger "Du är inte tjock, allting är liksom stort på dig"..........

Det var en succe afton, jag tom tog inte mindre än 3 "slaps" i ansiktet utan att ge igen..... Men det var iofs lite speciell situation, men spänningen höjdes något bland närvarande kan jag säga. Terapin funkar mao

Äckligast drink var utan tvekan en blandning at 50% vodka och 50% 3,2% lime alkocider... Fy fan

Arne Persson
2005-08-07, 11:30
Min skittelefon strular minnet på, har några vackra kort men de har jag för personliga stunder med mig själv, tyvärr....

Kvällens vackraste kommentar kom dock från en kille under kvällens avslut som säger "Du är inte tjock, du har sån där matmage som alla stora killar har".....

Stark 2á är dock söt flicka som säger "Du är inte tjock, allting är liksom stort på dig"..........

Det var en succe afton, jag tom tog inte mindre än 3 "slaps" i ansiktet utan att ge igen..... Men det var iofs lite speciell situation, men spänningen höjdes något bland närvarande kan jag säga. Terapin funkar mao


:laugh: :laugh: :laugh:

spacedog
2005-08-07, 12:36
Hm...när jag kom till fjärde bilden tänkte jag "fan vad stor Jense ser ut helt plötsligt, är det ljuset som gör det?" :laugh:

Arne Persson
2005-08-07, 12:37
Hm...när jag kom till fjärde bilden tänkte jag "fan vad stor Jense ser ut helt plötsligt, är det ljuset som gör det?" :laugh:


:D

nemd
2005-08-07, 13:32
haha jag gick min uttråkade runde från det där skitstället vi hamnade på. sen hittade jag inte er, var stack ni? hem antar jag


Att du redan är uppe jense, fuskade du med spriten eller? :D

daja
2005-08-07, 14:34
då man är på blixtvisit i malmö var man ju tvungen att testa utbudet, så det blev en svängom på etage.
fick en 3 meter lång snubbe över mig på dansgolvet, var tämligen säker på att det var en överförfriskad Arne tills jag såg att han varit hemma och nattat barnen.
eller smet han ut som bagaren sa?
;)

Pingu
2005-08-07, 14:42
Partybilder, mer mer :bow:

Jense
2005-08-07, 15:03
Att du redan är uppe jense, fuskade du med spriten eller? :D


ja jag va trött och uttråkad på utestället så jag drack inget där.

men på festen hade jag kul, det va bra med sprit, och jag måste nämna att tjejen vi var hos hade något jävulskt mycket sprit! jag ljuger inte om jag säger 40 flaskor starksprit

s_himself
2005-08-07, 15:17
jense ser ju helt galen ut på 3:e bilden är det för att arne sliter honom i benen för att arne vill sitta och kramas med Jet? Det tror jag och Arne verka ju vunnit eftersom han sitter på jenses plats på bilden efter.

Sedan tror jag att jense gav igen och det va därför arne va hemma tidigt.. fast han skyllde på barn *rolleyes*







:D

Jense
2005-08-07, 15:18
vet inte riktigt vad jag sysslar med. men kul va det :D

bosse_brutal
2005-08-07, 15:21
ja jag va trött och uttråkad på utestället så jag drack inget där.

men på festen hade jag kul, det va bra med sprit, och jag måste nämna att tjejen vi var hos hade något jävulskt mycket sprit! jag ljuger inte om jag säger 40 flaskor starksprit

perfekt med andra ord, heta brudar med mycke sprit brukar aldrig gå fel;)
skön min på 3e bilden föresten:laugh: o jet ser lite lagom borta ut, trots utsikten:D

Nismo
2005-08-07, 16:41
Gissa?Jag gissar på att om det vorit en skönhetstävling hade det varit trångt i toppen...

nemd
2005-08-07, 16:42
ja jag va trött och uttråkad på utestället så jag drack inget där.

men på festen hade jag kul, det va bra med sprit, och jag måste nämna att tjejen vi var hos hade något jävulskt mycket sprit! jag ljuger inte om jag säger 40 flaskor starksprit


hahah okej, shit!! :D

Jet
2005-08-07, 18:44
Jag gissar på att om det vorit en skönhetstävling hade det varit trångt i toppen...

Jag visste inte att du ville vara den snygga i dina gayförhållanden

Piranha
2005-08-07, 18:48
Jag visste inte att du ville vara den snygga i dina gayförhållanden


Jet du kan ju få den allrs straightaste person att revidera sin sexuella läggning :)

Jet
2005-08-07, 18:56
Jet du kan ju få den allrs straightaste person att revidera sin sexuella läggning :)

Man ska inte vara rädd att kyssa en snygg kille....

Arne Persson
2005-08-07, 18:59
Här tycks Jet få en spontan ejakulation? :D

Nismo
2005-08-07, 19:01
Jag visste inte att du ville vara den snygga i dina gayförhållanden
Nu vet du.

Jet
2005-08-07, 21:41
Nu vet du.

Mest jobbigt för dig att behöva bli kåt varje gång du ser din egen avatar, men det är ju ditt val.......

Hälsa brorsan förresten....

Cilia
2005-08-07, 21:43
Jag vill ha Leons solbränna.
Men det funkar ju inte en sån här sommar när jag blir dränkt bara jag går utanför dörren.

bosse_brutal
2005-08-07, 21:45
Här tycks Jet få en spontan ejakulation? :D

:laugh: leons min :thumbup:

Grisen
2005-08-07, 21:53
Här tycks Jet få en spontan ejakulation? :D


:D

Arne Persson
2005-08-07, 22:26
Jag saknar fortfarande bilder från stadskärnan. :(

LexSinner
2005-08-07, 22:29
Jag saknar fortfarande bilder från stadskärnan. :(

Ja, på tok för lite skvaller och skandalbilder i denna tråden ;)

Arne Persson
2005-08-07, 22:35
Ja, på tok för lite skvaller och skandalbilder i denna tråden ;)

Detta var en mycket städad och välartikulerad tillställning. :D

LexSinner
2005-08-07, 22:42
Detta var en mycket städad och välartikulerad tillställning. :D

Ja det verkar inte bättre *cry*

Arne Persson
2005-08-07, 22:46
JAg insåg att när vår lilla Ystadfest, med Ystadskräcken huvudrollen, försvann så var det inte ens lönt att ta några mer "vågade" bilder.......

Jense
2005-08-10, 20:06
Detta var en mycket städad och välartikulerad tillställning. :D


ja fast tvärtom :D

det va mkt trevligt. får vi göra om snart

Nismo
2005-08-10, 20:10
Hälsa brorsan förresten....Ska jag göra, pratade med honom igår.

Jet
2005-08-10, 20:42
Ska jag göra, pratade med honom igår.

Be honom maila någon dag, det var ett tag sedan

Leon
2005-08-11, 09:07
ja fast tvärtom :D

det va mkt trevligt. får vi göra om snart
verkligen, det var riktigt kul hemma hos Linda!

aliquis
2005-08-11, 11:26
Dig, liggandes i fosterställning i duschen, hulkandes om att du känner dig smutsig, så smutsig.
Bilderna på detta som sen kommer att spridas över internet, hit, till ditt jobb och till alla du känner.

Är det det du vill? Verkligen?Det där var lite äckligt faktiskt.

Herkulez
2005-08-11, 11:30
Och Leon är MYCKET kviga
burro jet :D



Jense dwarfade jet och arne

aliquis
2005-08-11, 11:47
Kvällens vackraste kommentar kom dock från en kille under kvällens avslut som säger "Du är inte tjock, du har sån där matmage som alla stora killar har".....
Stark 2á är dock söt flicka som säger "Du är inte tjock, allting är liksom stort på dig"..........Hur kommer det sig att ni diskuterade huruvida du var tjock eller inte från första början?

AngelLove
2005-08-11, 12:08
Hur kommer det sig att ni diskuterade huruvida du var tjock eller inte från första början?

What happens at a Kolo-träff stays at the Kolo-träff :hbang: