handdator

Visa fullständig version : Vem skulle du helst INTE vilja köra ett pass med på kollo ?


Piranha
2005-08-06, 18:13
OBS ingen diss tråd.

Den personen alltså vars träning och din ligger så långt ifrån varandras så de helt enkelt inte skulle fungera.

sunkan
2005-08-06, 18:13
skulle inte vilja köra ett benpass med Allan *spy* Eller jo..eller det finns för och nackdelar :D

H.Emanuel
2005-08-06, 18:21
Jag skulle inte vilja träna med nån härifrån. Det skulle på nåt sätt sabba hela grejen med detta.

Bjorne
2005-08-06, 18:29
Kommer inte ihåg nicket, men han som körde så jäkla många set biceps förhållandevis till ryggen, han skulle nog vara riktigt tråkigt att köra ett rygg/biceps-pass med.

Weird
2005-08-06, 18:42
skulle inte vilja träna med en långdistanslöpare ....

Sverker
2005-08-06, 19:11
OBS ingen diss tråd.

Den personen alltså vars träning och din ligger så långt ifrån varandras så de helt enkelt inte skulle fungera.


Arnes mördarpass är inget för mig. Jag kör många set, 8 - 16 per muskelgrupp men det han kör skulle...skulle...döda min muskler.

nemd
2005-08-06, 19:23
Finns ingen jag inte skulle kunna tänka mig att köra ett pass med. Det är ju alltid kul att se hur andra tränar, deras idéer kring träningen och så..

AFanatic
2005-08-06, 20:22
skulle inte vilja träna med en långdistanslöpare ....

Haha får nog hålla med där.

Allan
2005-08-06, 20:41
Jag har svårt för de där som MÅSTE köra sitt pass från A till Ö. Man ska börja med bänkpress. Är bänkpressen upptagen sätter man sig och väntar tills den blir ledig, även om det tar tjugo minuter.....Nope, inte för mig.


allan

The Wolf
2005-08-06, 20:43
Jag har svårt för de där som MÅSTE köra sitt pass från A till Ö. Man ska börja med bänkpress. Är bänkpressen upptagen sätter man sig och väntar tills den blir ledig, även om det tar tjugo minuter.....Nope, inte för mig.


allan

Då ska du träna med mig, allan! Jag bygger upp träningen och vilka övningar jag ska köra när jag kommer till gymmet och anpassar mig efter möjligheterna. ;)

Jorgen
2005-08-06, 20:49
Då ska du träna med mig, allan! Jag bygger upp träningen och vilka övningar jag ska köra när jag kommer till gymmet och anpassar mig efter möjligheterna. ;)
Jag kan rekomendera att träna med Allan. Det gör jag gärna om igen. Trots att en dipstävling förstörde halva passet för mig. ;)

Finns nog ingen jag inte skulle vilja träna med tror jag. Kan vara intressant att se hur andra kör. Orkar jag inte med det får jag ju ge mig.

Survivor
2005-08-06, 21:15
människor som envisas med 10+ set/muskelgrupp och bara 1-2 muskelgrupp(er)/pass.

Jorgen
2005-08-06, 21:17
människor som envisas med 10+ set/muskelgrupp och bara 1-2 muskelgrupp(er)/pass.
Du menar dom som är grova?






:D

The Wolf
2005-08-06, 21:18
Du menar dom som är grova?






:D

Haha! :laugh: :laugh:

Arnesson
2005-08-06, 21:33
Du menar dom som är grova?






:D

Haha :)

Finns bilder på dig Survivor?

Jörgen har jag sett bilder på.

Timme
2005-08-06, 21:51
Jag skulle inte vilja träna med dig Piranha. Ofta man kör 20+ set för biceps *spy*

Aldrig i livet, det skulle inte funka och jag fattar inte fortfarande hur det funkar för dig.

Så jag antar att jag aldrig skulle kunna träna med Arne. Han kör väl nästan med 30 set?

/Timme

Lillgrabben
2005-08-06, 21:56
Jag skulle inte vilja träna med dig Piranha. Ofta man kör 20+ set för biceps *spy*

Aldrig i livet, det skulle inte funka och jag fattar inte fortfarande hur det funkar för dig.

Så jag antar att jag aldrig skulle kunna träna med Arne. Han kör väl nästan med 30 set?

/Timme


Även om du tränar tillsammans med ngn måste du inte kopiera hans / hennes pass.....

Jorgen
2005-08-06, 21:56
Haha :)

Finns bilder på dig Survivor?

Jörgen har jag sett bilder på.
Jag pratade inte om mig själv såklart. Jag skrev faktiskt grova.

Timme
2005-08-06, 22:53
Även om du tränar tillsammans med ngn måste du inte kopiera hans / hennes pass.....

Men om jag tränar med tex Arne då ska jag väl träna tillsammans med honom och köra hans övningar och lika många set. Eller?


/Timme

kimonque
2005-08-06, 22:56
skulle ha problem o köra bänkpass med finnpower

30cm
2005-08-06, 23:26
Jax. Skulle inte hänga med.

Arnesson
2005-08-06, 23:27
Jag pratade inte om mig själv såklart. Jag skrev faktiskt grova.

För mig som är en liten pojke, så är du grov :D

clash
2005-08-06, 23:31
Langster rakt av!!!

Kalrn är så jävla hurtig att det känns hemskt ... dessutom utsedd tre år i rad till sthlms sämsta passare :whipped:

Karate_kid
2005-08-06, 23:32
ja skulle inte vilja köra med Mr_ping, halva rörelser och vrålskrik är inte min grej.Annars är ja nog öppen för förslag .

Pez
2005-08-06, 23:44
Langster rakt av!!!

Kalrn är så jävla hurtig att det känns hemskt ... dessutom utsedd tre år i rad till sthlms sämsta passare :whipped:
Dom där satans orden när man precis rivit av 3-4 set på 3-siffrigtplus i snedbänken och känner sig rätt jävla nöjd med sig själv... "Ska vi ta och höja lite då..?"..
Man kan mörda för mindre.

clash
2005-08-06, 23:49
Att han till på köpet spräckt sönder hela röven på... vad är det nu? 3 par träningsbrallor medelst knäböjj sist ja kolla får honom inte heller att varken

dra ner på vikterna

Pröva träningsbrallor av annat märke och typ

Eller börja fråga sig ifall han är bredstjärtad

Big_Vik
2005-08-06, 23:53
Allan. Eller jo förresten :D Men träningspolare, nja? *spy* :angel:

Tricklev
2005-08-07, 03:44
Mr ping, utan tvekan.

Wopper
2005-08-07, 17:42
Jag skulle absolut inte vilja köra ett pass med mig själv. Jag är rent för lat och hade bara blivit irriterad på mig.

Skulle jag blivit tvungen ändå så skulle jag föredra ett shooto-pass så jag fick spöa mig själv.

Sen skulle jag inte vilja passa Leon i knäböj, då hade jag behövt att byta kläder efter första setet. :)

Arne Persson
2005-08-07, 17:44
Jag skulle absolut inte vilja köra ett pass med mig själv. Jag är rent för lat och hade bara blivit irriterad på mig.

Skulle jag blivit tvungen ändå så skulle jag föredra ett shooto-pass så jag fick spöa mig själv.

Sen skulle jag inte vilja passa Leon i knäböj, då hade jag behövt att byta kläder efter första setet. :)


Ha ha! Jag börjar nästan ångra att jag satte in bilder på den undersköna Leon! :D

Jax
2005-08-07, 17:45
Jax. Skulle inte hänga med.
Låna cykeln ;)

Chris
2005-08-07, 17:48
Helst inga fler 20reppare i benpressen med allan iaf. *screwy*

Skulle däremot vilja köra ett pass med Hackstait. Bara ligga i soffan och ta skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!
Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....
Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....
Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger
mot väggarna för att lyssna.... :D

mini_Arnold
2005-08-07, 17:49
Arne, allan, tcog, herkulez, pirahna, action, überbiffen m.fl. större "biffar"

Detta är personer som förmodligen dwarfar mig både i vikt, längd och styrka.
Dock tycker jag det är kul att vistas på samma gym som übermongot, hans motivation och järnvilja är väldigt motiverande.
Funkar nästan bättre än rocky soundtracket

Arne Persson
2005-08-07, 17:50
Ingen Kollomedlem men värd att nämnas! JAg skulle definitivt INTE cykla mot min svärfader. Han tränar ett par 5 timmarspass i veckan och tävlar mycket. Han har bl.a genomfört flera Tour de France samt det ännu jävligare Alploppet. Han är över 60 år idag. :bow:

tp_88
2005-08-07, 18:01
Jag skulle inte vilja träna med nån härifrån. Det skulle på nåt sätt sabba hela grejen med detta.
Skulle det? *screwy*

Jag har tränat med flera här inne som jag aldrig träffat innan. Vi hade hur jävla skoj som helst iaf. Hoppas de tyckte det också... *rolleyes*

EDIT: OT: Någon som kör långa och stenhårda konditionspass, spelar ingen roll vem. *spy*

mini
2005-08-07, 18:11
Mela.

stridis
2005-08-07, 18:15
Finns ju fler som tränar annat än styrketräning och långdistans, kampsport tex. Så det finns ett par minimala mig inte skulle vilja få bank av.

Arne Persson säger jag iaf. Han skulle döda mina armar så svårt att jag skulle behöva amputera illa kvickt så att kallbranden inte hinner sprida sig.

Allan
2005-08-07, 20:00
Det är förbannat nyttigt att träna med någon som ligger på en högre nivå, på samma vis som det är bra att träna med någon som är svagare. Det kan vara rent destruktivt att alltid träna med samma person, för att inte tala om att man lyfter sönder sig genom att träna med nån som är jämnstark.
Jag måste lägga till - de där som ska köra ETT set till max är bara trams. Något så trist.....


allan

AnimalGen
2005-08-07, 20:03
Alla som kör DC, MAX-OT och liknande skit.

Arne Persson
2005-08-07, 20:04
Alla som kör DC, MAX-OT och liknande skit.


Som jag tex? ;)

AnimalGen
2005-08-07, 20:09
Ja, som tex du.

z_bumbi
2005-08-07, 20:11
Låna cykeln ;)

Bil möjligtvis. :D

Jorgen
2005-08-07, 20:17
Det är förbannat nyttigt att träna med någon som ligger på en högre nivå
Det där är otroligt motiverande för mig.
Att träna med någon som är större, starkare och bättre än mig får mig att höjas ett par snäpp.

mini
2005-08-07, 20:20
Det är förbannat nyttigt att träna med någon som ligger på en högre nivå

:thumbup:

Piranha
2005-08-07, 20:21
Det där är otroligt motiverande för mig.
Att träna med någon som är större, starkare och bättre än mig får mig att höjas ett par snäpp.


Instämmer helt.

rememberence
2005-08-07, 21:01
ingen i trosa/nyköpings trakten som kan visa mig vad riktig smärta är? *flex* :hbang:

spacedog
2005-08-07, 21:39
De enda personer kan inte står ut med i träningslokalen är de som skall snacka åtminstone fem minuter mellan varje set. Eller ännu värre, folk som pratar medan de lyfter. *screwy* Finns det några sådana här så vill jag inte träna med er.

Cilia
2005-08-07, 21:46
jag är så trist så jag kommer bara på personer jag vill köra pass med.

kimonque
2005-08-07, 21:53
finns nog ingen jag inte skulle vilja köra pass med... mena tidigare att det skulle vara svårt o hänga med på vikterna Finnpower lirar me :bow:

mela
2005-08-07, 21:57
Mela.
w00t ? *flex*

Matte_Maiden
2005-08-07, 23:29
ingen i trosa/nyköpings trakten som kan visa mig vad riktig smärta är? *flex* :hbang:
Om du har lust att åka till Järna kan jag visa dig hur man slötränar. =)

Megatuttarna
2005-08-08, 00:06
Vic älskar att träna med Abrahamson. :thumbup:

Fatalist
2005-08-08, 00:33
Tror inte jag skulle palla ett allan-benpass just nu, men ska prova att sno ett sånt där "spy-i-hinken"-pass från hans journal och ge det en chans med nån polare :)

Rob The Man
2005-08-08, 06:45
Skulle vilja ta ett monster benpass med Allan och även köra
ett par pass till med Sverker.

Alltid roligt att träna med nya människor.

Fultjack
2005-08-08, 08:13
Det är förbannat nyttigt att träna med någon som ligger på en högre nivå, på samma vis som det är bra att träna med någon som är svagare. Det kan vara rent destruktivt att alltid träna med samma person, för att inte tala om att man lyfter sönder sig genom att träna med nån som är jämnstark.
Jag måste lägga till - de där som ska köra ETT set till max är bara trams. Något så trist.....


allan


håller med, är grymt motiverad om man tränar med nån som är starkare än mig själv, klarar ipp emot 5 reps mer i allt typ

skulle nog inte vilja träna med Arne, så många set är ingenting för mig *flex*

HenrY
2005-08-08, 09:45
Det där är otroligt motiverande för mig.
Att träna med någon som är större, starkare och bättre än mig får mig att höjas ett par snäpp.

Definitivt!
Som de säger i pumping iron

"the wolf thats on top of the hill, is not that hungry as the wolf climbing the hill!"

Vet inte hur man stavar "climbing"....

Arne Persson
2005-08-08, 09:47
håller med, är grymt motiverad om man tränar med nån som är starkare än mig själv, klarar ipp emot 5 reps mer i allt typ

skulle nog inte vilja träna med Arne, så många set är ingenting för mig *flex*

Tack! Känner mig djupt hedrad! :)

Fultjack
2005-08-08, 10:33
Tack! Känner mig djupt hedrad! :)

det krävs ett djävla psyke att orka så många set, har testat nån gång, vid 5-6 set så är man helt död *cry*

The Wolf
2005-08-08, 10:43
det krävs ett djävla psyke att orka så många set, har testat nån gång, vid 5-6 set så är man helt död *cry*

5-6 set är väl inte så mycket? Det är när du kommer till 20+ set det börjar bli lite jobbigt. :D

Bucyrus
2005-08-08, 11:31
Definitivt!
Som de säger i pumping iron

"the wolf thats on top of the hill, is not that hungry as the wolf climbing the hill!"

Vet inte hur man stavar "climbing"....
Från Pumping iron: Arnold svarar Eddie Giuliani på ovanstående: " When he want the food...he is there".........sedan vet vi ju vem som vann :cool:

s_himself
2005-08-08, 11:38
Från Pumping iron: Arnold svarar Eddie Giuliani på ovanstående: " When he want the food...he is there".........sedan vet vi ju vem som vann :cool:


ja vargen som klättrar bli lagom mör tills han är uppe på toppen :thumbup: :eating:

Baan
2005-08-08, 12:54
hm typ alla skulle jag säga, skulle inte vilja köra ihop något med någon, men visst kan man vara tillsammans på gymmet men jag kör min grej :booty:

stahlberg
2005-08-08, 23:50
Det beror på vad man menar med att "köra ett pass med". Jag kan vara i träningssalen samtidigt som nästan vem som helst. Jag kan också komma dit tillsammans med vem som helst, och var och en tränar enligt sitt eget program.

Men om det är meningen att vi ska träna ihop, och efter SAMMA PROGRAM, så kan jag säkert inte träna med nästan någon här. Jag tränar alltid efter mina egna program, och det skulle aldrig falla mig in att rätta mig efter någon annan. Jag vill inte heller ha med någon som - helt plötsligt, bara för ett pass - börjar kopiera mina program.

Det mest roliga(?) är att Allan skulle avsky att träna samtidigt som mina adepter. Har vi bänk så har vi bänk, och då är det dessutom först i programmet. Vi väntar dessutom inte tills bänken blir ledig (annat än i mycket korta undantagsfall), utan går fram till den som bänkar och säger : "Det passar säkert att vi hoppar in här".