handdator

Visa fullständig version : Foooorza MalmÖ...


Jense
2005-08-03, 18:49
HEJA DI BLÅE

2-2 nu en minut kvar!!!!

Jense
2005-08-03, 18:54
MFF vidare i cl-kvalet

n1tro
2005-08-03, 19:05
MFF möter antingen FC TUN ( ? ) eller Dynamo Kiev. Dynamo Kiev - FC Tun (?) slutade 2-2. Så det är en öppen match...

JoelR
2005-08-03, 19:10
Hoppas dom går hela vägen nu då. Det behöver svensk fotboll.

n1tro
2005-08-03, 19:12
Japp det hoppas jag med, fastän jag är DIFare. Men som skrivet, för svensk fotboll är det mycket viktigt med ett lag ute i Europa...

Jense
2005-08-03, 19:24
hm.. ja just det,det va spartak i förkuppen i höstas. dynamo kiev blir det förhoppningsvis. de är inte så starka nu som de var för ca 10 år sen

andeN.
2005-08-03, 19:34
Skit bra av Malmö FF! :hbang:

Lallle
2005-08-03, 19:36
Fy fan va kul! Hoppas det blir vilket av lagen som är sämst för tillfället som malmö får möta.

Krokodil
2005-08-03, 20:25
Det här tar emot men... Grattis mff!

evil
2005-08-03, 20:29
Wow, klara för tredje omgången. Blir nog stryk mot Dynamo Kiev i vilket fall som helst.

Mccartney
2005-08-03, 20:31
MFF är långt ifrån Champions Leuge. Dem har en kvalmatch till ...mot troligtvis Dynamo Kiev...storförlust. MFF var klart bättre förra året än vad dem är nu.

Nej tackar vet jag IFK Göterborg som spelare med en backlinje med en genomsnittsålder på 22år...nästa storlag!!!

MFF går in och köper Litmanien...en spelare som har varit bra....Liksom Patrik Andersson har varit bra men som är långt långt ifrån storformen.....

Jense
2005-08-03, 20:38
MFF är långt ifrån Champions Leuge. Dem har en kvalmatch till ...mot troligtvis Dynamo Kiev...storförlust. MFF var klart bättre förra året än vad dem är nu.

Nej tackar vet jag IFK Göterborg som spelare med en backlinje med en genomsnittsålder på 22år...nästa storlag!!!

MFF går in och köper Litmanien...en spelare som har varit bra....Liksom Patrik Andersson har varit bra men som är långt långt ifrån storformen.....


Amen ge dig, kiev suger ju nuförtiden.

dessutom har malmö nya förmågot på G hela tiden, inte alla på en gång

Mccartney
2005-08-03, 20:42
Med tanke på det laget som Malmö "Köpt" ihop så är dem tvungna till att vinna SM och ta sig till championsleauge om det inte skall se ut som ett misslyckande.

Vad är MFF utan Alfonso och Elanga......Däremot är det kul att se att Mattiason spelar så pass bra som han gör. En av dem få trevliga spelarna i MFF.

Jense
2005-08-03, 20:44
Med tanke på det laget som Malmö "Köpt" ihop så är dem tvungna till att vinna SM och ta sig till championsleauge om det inte skall se ut som ett misslyckande.

Vad är MFF utan Alfonso och Elanga......Däremot är det kul att se att Mattiason spelar så pass bra som han gör. En av dem få trevliga spelarna i MFF.


ja för gbg har så många egna produkter jmf. med malmö *rolleyes*



å andra sidan så handlar denna tråden inte om hurvida bra mff är i sverige eller hur många egna produkter dom har. det handlar om svensk fotboll i europa och just nu är det MFF. klaga kan du göra någon annanstans

z_bumbi
2005-08-03, 20:53
Nej tackar vet jag IFK Göterborg som spelare med en backlinje med en genomsnittsålder på 22år...nästa storlag!!!

Min första tanke är:
Är seniorerna så usla att man måste plocka in så många juniorer?
Den andra:
Juniorer är inte mogna kroppsligt att utgöra ryggraden i ett elitlag, det kommer att kosta klubben mycket i skadade spelare genom att man toppar så många så tidigt.

Det här var visst en tråd om MFF (Eller vad laget från Malmö nu heter.) och då kan det ju vara bra om man i alla fall försöker hålla sig till ämnet eftersom trådskaparen nu vill att det ska handla om MFF i europa så håll det där också.

Oskis
2005-08-03, 21:59
Nej tackar vet jag IFK Göterborg som spelare med en backlinje med en genomsnittsålder på 22år...nästa storlag!!!


20,25 Adam(21)-Kalle(22)-Bjärsmyr(19)-wendt(19)

Oskis
2005-08-03, 22:05
Min första tanke är:
Är seniorerna så usla att man måste plocka in så många juniorer?
Den andra:
Juniorer är inte mogna kroppsligt att utgöra ryggraden i ett elitlag, det kommer att kosta klubben mycket i skadade spelare genom att man toppar så många så tidigt.

Det här var visst en tråd om MFF (Eller vad laget från Malmö nu heter.) och då kan det ju vara bra om man i alla fall försöker hålla sig till ämnet eftersom trådskaparen nu vill att det ska handla om MFF i europa så håll det där också.

Inte riktigt den ordinarie backlinjen som ser ut så en mittback har sålts till turkiet samt ena ytterbacken avstängd. Tidigare under säsongen har medelåldern på backlinjen legat runt 25 . Dock sjunkit endel under de senaste matcherna. Fast samtidigt är Göteborgs försvar det som släppt in minnst mål i serien så..

För att återgå till ämnet så tror(hoppas) jag att Malmö åker på pisk mot Kiew.

Wopper
2005-08-03, 22:07
En bild säger mer än tusen ord.

Andra sidan är ni klara...

Oskis
2005-08-03, 22:08
Inte riktigt den ordinarie backlinjen som ser ut så en mittback har sålts till turkiet samt ena ytterbacken avstängd. Tidigare under säsongen har medelåldern på backlinjen legat runt 25 . Dock sjunkit endel under de senaste matcherna. Fast samtidigt är Göteborgs försvar det som släppt in minnst mål i serien så..

För att återgå till ämnet så tror(hoppas) jag att Malmö åker på pisk mot Kiew.


Såg visst att det blev Thun Malmö fick möta. Rätt bra flyt med lottningen iaf.

EDIT. Lyckades trycka quote istället för edit. Nog dags att gå och lägga sig.

Krokodil
2005-08-03, 23:08
Hoppas nu att mff verkligen tar sig till CL. Det vore mumma för svensk fotboll och skulle ge alla svenska lag en fördel i framtida uefa cup/CL kval tack vare högre rankning.

Allan
2005-08-04, 09:40
Jag tror inte MFF går vidare. Tyvärr är dräneringen av talanger i allsvenskan för långt gången för att det ska kunna vända.

allan

Allan
2005-08-04, 09:43
Sen vill jag inte se massa idiotinlägg i den här tråden som handlade om MalmöFF. Begrips?

allan

mangs
2005-08-04, 12:46
JAAAA :D

SÅ glad man var igår och även idag. Trots en jobbig förkylning så börjar man se positivt på saker och ting. Det känns kul nu när MFF äntligen är tillbaka där de hör hemma, i toppen. Hoppas verkligen att de grejar Thun nu också och inte underskattar dem, de har ett ungt lag ich slog faktiskt ut Dynamo Kiev men det spelar ingen roll. Vi är mästarna från Malmö!