handdator

Visa fullständig version : Är det någon som "leker" med firesticks eller pois här?


Frantic
2005-08-03, 00:00
Japp ni ser frågan!
För er som inte vet vad det är så kan jag säga att en firestick (eldpinne låter inte rätt) är mer eller mindre en pinne som man tuttar eld på i båda ändarna och snurrar runt i olika kombinationer, kastar upp i luften och har sig, så snabbt som möjligt. En poi är en kedja med en "klump" i änden som man sätter eld på och snurrar runt och gör mönster och kombinationer. Man har en poi i varje hand.

Är svaret ja på frågan så skulle det va kul att veta hur länge ni har kört och vart ni lärde er osv...

Jag själv, lärde mig på Koh Phagnan i Thailand där jag gick en tredagarskurs där man övade två timmar om dagen

Så här kan det se ut; här är jag sista dagen på kursen

Frantic
2005-08-03, 00:00
Och det här kortet är taget för en timme sen;

clash
2005-08-03, 01:22
*hmmm* ... location = Värmland ... ahh förklaring

Bolio
2005-08-03, 01:24
Haha, tänkte detsamma, men jag vågade inte skriva. Men ärligt, är det brist på tjejer där du bor eller vad är grejen? Låt elden vara fan. Grilla om du får lust, men lek med en fotboll eller nåt...

Krampus
2005-08-03, 01:25
*hmmm* ... location = Värmland ... ahh förklaring

Sektmedlem eller scout... Ev inavel.. Måste vara så..



*OBS! Det ena inte mindre allvarligt än det andra...

clash
2005-08-03, 01:28
hahahaha krampus ... glöm ej att vara extra vaksam i det egna hemmet... skräckhistorierna från "rallardolmen" är ej att förkasta

Krampus
2005-08-03, 01:36
hahahaha krampus ... glöm ej att vara extra vaksam i det egna hemmet... skräckhistorierna från "rallardolmen" är ej att förkasta


*Plockar fram en banjo ur garderoben och börjar fundera på att sätta på hunden*

clash
2005-08-03, 01:37
betalar bra för eventuell filmatisering !!!!!!!

*uppdate*