handdator

Visa fullständig version : Smakat Whey 80 Mintchoklad?? Bra?


Helea
2005-08-01, 20:36
Nu e det dags att införskaffa mer proteinpulver! Var inne och såg att de har nya smaker på Whey! Jag har alltid haft chokladen men såg nu att de har en i mintchoklad!

Är det någon som testat den? Vilket betyg av 1-5 ger ni?

tillägger: Även ni som har testat banan, hallon får GJÄRNA säga vad ni tycker om dem!!

MrBoris
2005-08-01, 20:52
Nu e det dags att införskaffa mer proteinpulver! Var inne och såg att de har nya smaker på Whey! Jag har alltid haft chokladen men såg nu att de har en i mintchoklad!

Är det någon som testat den? Vilket betyg av 1-5 ger ni?

tillägger: Även ni som har testat banan, hallon får GJÄRNA säga vad ni tycker om dem!!

Hallon smakar riktigt bra! Iofs har jag aldrig varit kräsen men vaniljprotein är väl bland det värsta jag vet...

MyungChul
2005-08-01, 20:57
Mintchokladen tycker jag smakar okay. Den ger inga kväljningar och den går ner utan minsta grimas.

Hallon provade jag med mjölk, den va inte super men de va inget fel på den.

Båda är väl något bättre än vanlig chokladsmak, imho.

Helea
2005-08-01, 21:10
Hmm, det lutar åt mintchokladen för min del tror jag ,-)

Banan då? Milkshake hållet kanske??

blekfet2
2005-08-01, 21:13
alltså är det jag som är sjuk typ?
just nu äter jag whey-80 choklad. blandar med vatten (kaaaaaallt), tycker det är skitgott....om det är nån klump så tuggar jag bara i mig den å njuter....fan folk verkar juh lida av smaken....fan vad lömska ni är *screwy* *screwy*

mini_Arnold
2005-08-01, 21:15
Den är riktigt god.
Men gillar man mintchoklad men bara har vanlig choklad så funkar det med att ha ett tuggummi i munnen med smaken spearmint o sen dricka träningsdrinken.
Voilá - mintchoklad :thumbup:

Helea
2005-08-01, 21:19
alltså är det jag som är sjuk typ?
just nu äter jag whey-80 choklad. blandar med vatten (kaaaaaallt), tycker det är skitgott....om det är nån klump så tuggar jag bara i mig den å njuter....fan folk verkar juh lida av smaken....fan vad lömska ni är *screwy* *screwy*

Själv e jag en RIKTIG fantast av chokladsmaken! Den e riktigt god! Det e ju klumparna som e goda ,-) hehe

Bonnie
2005-08-01, 21:29
Mint chokladen är god, men är lite tröttsamt att dricka varje dag. Men den ger som sagt inga kväljningar eller någon mysko eftersmak.

Betyg: 5/5

Arnesson
2005-08-01, 21:31
Jag har både mintchoklad, banan och hallon hemma. Hallon tycker jag är riktigt god.
Mintchokladen är inte lika god tycker jag, men det beror nog på att jag för tankarna till sloow protein, som smakar skit enligt mig. Banan är helt okej, men blir godare om man blandar med hälften vanilj.

blekfet2
2005-08-01, 23:16
Själv e jag en RIKTIG fantast av chokladsmaken! Den e riktigt god! Det e ju klumparna som e goda ,-) hehe



du måste vara den Goda tvillingen! :D

bedlam
2005-08-02, 06:18
köpte just hallon, funkar rätt bra änn så länge. (kört 1v typ), kört med jordgubb ett bra tag och kände mig kräkfärdig på det.

Bobbokrull
2005-08-02, 09:06
Minchokladen är rätt svag i smaken. Testa ON´s 100% whey mintchoklad så vill ni inte smaka annat sen! Men SN´s mintchoklad fungerar väl, men liksom alla Whey-80 smaker så misstänker jag att de snålar med det smakämnen och därav den futtiga smaken.

Personligen diggar jag vaniljsmaken, mixa den tjock med lite mjölk och ha som topping på havregrynsgröten (med rivet äpple& kanel) :eating: :thumbup:

mr ruhl
2005-08-02, 09:27
tycker att mintchokladen är riktigt god, hallon är grymt bra! :thumbup:

Helea
2005-08-02, 10:07
tycker att mintchokladen är riktigt god, hallon är grymt bra! :thumbup:

Fasen beslutsångest! *grr27* Har ju tänkt köpa upp mig på ngra kilo - ett plus e ju att man trivs med smaken då. Hmm, de borde ha provpåsar i affären så man kunde köpa en påse för en 10a el ngt. Så man kan testa innan man lägger ut pengarna!

Arnesson
2005-08-02, 10:13
Smakerna finns väl i 1kg påsar, så då är det väl bara köpa sådana och testa smakerna.

Helea
2005-08-02, 10:24
jo, men fattig student vill spara pengar ;)

Fettecke
2005-08-02, 10:30
jag chansköpte 8kg av mintchoklad... Jävlar om de smakar peckel.!
men, de lär ju inte vara värre än ren vaniljsmak direkt :D

Arnesson
2005-08-02, 10:36
jo, men fattig student vill spara pengar ;)

Det kan u inte vara värre än att du får äta nått kilo protte som du inte gillar smaken av. :)

Mac
2005-08-02, 12:59
jag chansköpte 8kg av mintchoklad... Jävlar om de smakar peckel.!
men, de lär ju inte vara värre än ren vaniljsmak direkt :D


Mintchoklad är mycket godare än vanilj ;)

Metal_boy_
2005-08-03, 15:32
Mintchokladen är god som fan tycker jag.