handdator

Visa fullständig version : Hej då i en vecka !!


Pdaddy
2005-08-01, 12:11
Haha

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på mitt flyg till Amsterdam :D

Skall va där 1 vecka på kurs, så ni slipper mig *flex*

Är de nån som skall ha nåt ?? *popcorn* hehe

Haaa de gött

Marcus

JJ
2005-08-01, 12:13
Kan du köpa en barnvagn åt mig, så jävla dyra här hemma? :)

mini_Arnold
2005-08-01, 12:13
Ok, hej då.
Vi hörs om en vecka, ha det bra.
Trevlig resa.

Pdaddy
2005-08-01, 12:19
Kan du köpa en barnvagn åt mig, så jävla dyra här hemma? :)


Dom är dyra där också ..

Synd att du inte va snabbare, Kärringen sålde vår Bugaboo för nåra veckor sen ;)

Nu köpte hon en jävla Urban Jungle one tree hill (iof välldigt smutt)
Det blir vår 9'onde vagn jävel.


M

JJ
2005-08-01, 12:21
Dom är dyra där också ..

Synd att du inte va snabbare, Kärringen sålde vår Bugaboo för nåra veckor sen ;)

Nu köpte hon en jävla Urban Jungle one tree hill (iof välldigt smutt)
Det blir vår 9'onde vagn jävel.


M

Bugaboo'n är grymt cool, men de små hjulen och den låga ställningen gör att det inte blir en sån. Urban äger, men priset avskräcker. Hon kanske ska sälja den snart :)

Pdaddy
2005-08-01, 12:27
Bugaboo'n är grymt cool, men de små hjulen och den låga ställningen gör att det inte blir en sån. Urban äger, men priset avskräcker. Hon kanske ska sälja den snart :)

Vi böt faktiskt.. så vår Bugaboo -02 mot en Urban -03 ;)

Fint som snus surru, ja modda den direkt med M90 kammo sittskydd och väska under sittdelen.. Skit hitta ingen bild på den.

M

bedlam
2005-08-01, 12:44
Nyblivna mödrar och deras barnvagnar är sannerligen ett mysterium.
Jag har faktiskt lyckats bromsa min sambos mani *stolt*
Billigt är bäst, dom ska ändå kräkas, drägglas och kissas på!

Kiboor
2005-08-01, 12:49
Ok nu har intresseklubben antecknat alla intressanta saker i den här tråden. *bs*
Vad menas med den här dumma smilisen ?

mini_Arnold
2005-08-01, 12:55
Ok nu har intresseklubben antecknat alla intressanta saker i den här tråden. *bs*
Vad menas med den här dumma smilisen ?
*bs* ? BS=BullShit

zanzi
2005-08-01, 12:58
Ok nu har intresseklubben antecknat alla intressanta saker i den här tråden. *bs*
Vad menas med den här dumma smilisen ?

Bullshit, Skitsnack kort och gott.

OnT: Amsterdam! Finns det gym där? :D
Du får ha det bra men nått säger mig att du inte kommer kunna hålla dig borta från kolo där nere. Du kan ju inte äns hålla dig borta medans du väntar på flyget. ;)

GymTT
2005-08-01, 13:46
Ha det bra Pdaddy! Du har med skivstång hoppas jag ;)

Piranha
2005-08-01, 13:47
Kan ja få beställa ett halvkilo marrokansk ..

Jisses får dåliga vibbar på de där , när jag flög ifrån Amsterdam hem så blev det att klä av sig i tullen ..

mangemani
2005-08-01, 13:47
happy trails

påven
2005-08-01, 17:20
Dom är dyra där också ..

Synd att du inte va snabbare, Kärringen sålde vår Bugaboo för nåra veckor sen ;)

Nu köpte hon en jävla Urban Jungle one tree hill (iof välldigt smutt)
Det blir vår 9'onde vagn jävel.


M

hoppas du inte är lika lång som mig, det är ett helvete att köra den vagnen, antingen får man gå böjd som en ostbåge eller så går man rak i ryggen och sparkar i vagnen varje steg man tar. 7000spänn kostade skiten dessutom :furious:

Pdaddy
2005-08-02, 07:07
Kan ja få beställa ett halvkilo marrokansk ..

Jisses får dåliga vibbar på de där , när jag flög ifrån Amsterdam hem så blev det att klä av sig i tullen ..

Haha ja du sa de sist ja traffa dig :D

Jag tror det ar pga att du ar sa liten a klen :laugh:
Mig ar det ingen risk att de stannar i tullen, jag ar for liten a ser inte skrackinjagande ut :thumbup: .

Na nu borjar kursen snart, har vrakt i mig mycke aggrora a bakon , sa ja e Anabol just for tillfallet *HAHAHAHAHA*

I'll keep u guys updated .. Inge redlight eller coffie shops yet

M

Mental
2005-08-02, 09:34
Appropå tull, jag blev plockat på stationen i trondheim på tåget från östersund, trodde inte de hadde tullkontroll till norge, givetvis hade jag för mycket sprit i ryggan då norrbaggarna vägrar EU.
Jag frågade lite nyfiket om det var pga mitt fina talibanskägg som de halade in mig, och bara mig för kontroll, han harklade sig lite, men snodde i allafall inte min sprit :)
Men jag fick strippa och vända ut och in på all packning. Han måste haft kul åt min skinjacka, den har trasigt foder i fickorna och en miljad prylar som driver runt i fodret, småmynt, kvitton, pennor, en reflex, ventilgummin mm. Det roligaste var när han skulle kontrolera min sovsäck, dragkjedjan är trasig så jag har nitat fast den i toppläget, han fick krypa in i den med huvudet före.
Det hade varit lätt att smita då ;) (varför han inte vände ut och in på den vet jag inte, han kanske gillade svettdoften?