handdator

Visa fullständig version : Bild Arnold 19 år


rosto
2005-08-01, 08:51
Sanslöst med en sådan kropp redan i tonåren ! På nästa bild är han väl något år äldre.

Arnold ger mig mer inspiration med 30 år gamla bilder än vad jag få av tex Colemans groteska kropp.

Arnold :bow:

Jishuku
2005-08-01, 09:30
Vad var länken till där man kunde ladda upp filmer? bearny nånting. Kan bjuda er på ett klipp som jag rippat från min Arnold: The Early Years DVD om jag får ladda upp det nånstans.
Tills dess kan jag ju visa lite screenshots från densamma.. står i DVD-menyn att han är 19 år här.

Jishuku
2005-08-01, 09:31
Inga ben va? :P Nästan så han hade bättre ben på den tiden.. eller kanske för att han hade mindre överkropp? Svårt att säga.

aliquis
2005-08-01, 09:49
Vad var länken till där man kunde ladda upp filmer? bearny nånting. Kan bjuda er på ett klipp som jag rippat från min Arnold: The Early Years DVD om jag får ladda upp det nånstans.
Tills dess kan jag ju visa lite screenshots från densamma.. står i DVD-menyn att han är 19 år här.Det skulle vara LAGLIGT material på den, så Bjorne är nog glad om du inte postar dvd-rippar på den...

Jishuku
2005-08-01, 09:52
Det skulle vara LAGLIGT material på den, så Bjorne är nog glad om du inte postar dvd-rippar på den...

Det är bara ett 1min 30sec. långt klipp från filmen, inte hela filmen. Är det fortfarande olagligt? Isf skiter jag i det.
Höll på posta klippet, men det blev något fel så hela blev inte upplagt. Bjorne får väl ta bort det sedan.. är det lagligt så försöker jag lägga upp det igen sen nångång.

Sonny
2005-08-01, 10:21
Helt sjukt sa bitig han var redan då!

aliquis
2005-08-01, 10:28
Det är bara ett 1min 30sec. långt klipp från filmen, inte hela filmen. Är det fortfarande olagligt? Isf skiter jag i det.Det tror jag, vet inte om man har någon rätt att ta delar av en film, man får/FICK ju kopiera några sidor av en bok tidigare iaf (man fick väl iofs kopiera hela boken, men skolor och grejer fick kopiera en del, tror jag, numera får väl vare sig de eller en själv göra det..)
Höll på posta klippet, men det blev något fel så hela blev inte upplagt. Bjorne får väl ta bort det sedan.. är det lagligt så försöker jag lägga upp det igen sen nångång.Jag har ingen aning, men tror han tänkte sig den för folk som vill posta sina träningsfilmer utan att ha någonstans att lägga dem, inte för att sprida kommersiella träningsklipp/-filmer.

Dipshit
2005-08-01, 12:41
Jishukus bilder va nog de grymmaste jag sett på'nom!

mini_Arnold
2005-08-01, 12:52
Han hade riktigt grym kropp ja.
Arnold :hbang:

Fatalist
2005-08-01, 14:14
Vad är det med benen, slutade han träna dem sen eller vad?