handdator

Visa fullständig version : body for life


aliquis
2005-07-30, 14:40
De säljer ju produkter, så jag kan inte länka, men om ni letar upp body for lifes sida och kollar på resultatbilderna för 97-04 så måste ju en del ha fuskat? Vet inte om de valideras med någon tidning med datum eller så, för 97 har en kille ökat 31lbs muskler på 12 veckor, känns lite extremt? Iaf om han inte har tagit tveksamma tillskott.
04 finns någon kille som ser ut att ha tappat massa fläsk och fått grövre rygg, osv.
En del av bilderna känns lite väl extrema, de har visst dock en nordisk tävling nu där man kan vinna 100.000 och lite prylar, i den internationella (som man dock inte hinner delta i om man börjar nu) kan man vinna $1.000.000. Ja tack. Bra motivation för folk som deffar att vara med antar jag :D, nästan så man blir sugen ju men jag är nog inte tillräckligt fet för att få enorma resultat på 12 veckor.

aliquis
2005-07-30, 14:41
Före och efter 97:
http://www.bodyforlife.com/media/images/challenge/champions/1997/anthony_ellis.jpg
http://www.bodyforlife.com/media/images/challenge/champions/1997/brad_wadlow.jpg
04:
http://www.bodyforlife.com/media/images/challenge/champions/2004/GrandChamps/charles_damiano.jpg

På 12 veckor? På ett sådant program? ;/ (fast man är kanske inte tvingad att köra med deras..)

Vad fungerar inte img-taggen för?

Jarod
2005-07-30, 15:18
Jag har både boken och videon och dom är faktiskt riktigt bra. Har även Bill Philips bok "Sports Suplements Rewiev" och kan väl säga att han visst är *host* lite partiskt men det hade man ju inte väntat sig annat. :cool:

Kost och träningstipsen han ger i boken och videon är helt ok men det han "säljer" på är själva inspirationen. Alla i boken (samma personer som i videon) va feta, fula och mådde kass - tills dom testade Body for Life och blev jätte-successful och mådde toppen... :D

aliquis
2005-07-30, 15:31
Jag har boken med, och tycker med den var rätt inspirerande skriven, men vet ju inte om själva träningsprogrammen, uppläggen och framförallt matmängderna är något vidare.
Och varför fungerar inte mina bilder? Är det inte bilder utan någon form av länkar som visar bilder? Och tror ni det där verkligen är på 12 veckor?

zam
2005-07-30, 15:33
De säljer ju produkter, så jag kan inte länka, men om ni letar upp body for lifes sida och kollar på resultatbilderna för 97-04 så måste ju en del ha fuskat? Vet inte om de valideras med någon tidning med datum eller så, för 97 har en kille ökat 31lbs muskler på 12 veckor, känns lite extremt? Iaf om han inte har tagit tveksamma tillskott.
04 finns någon kille som ser ut att ha tappat massa fläsk och fått grövre rygg, osv.
En del av bilderna känns lite väl extrema, de har visst dock en nordisk tävling nu där man kan vinna 100.000 och lite prylar, i den internationella (som man dock inte hinner delta i om man börjar nu) kan man vinna $1.000.000. Ja tack. Bra motivation för folk som deffar att vara med antar jag :D, nästan så man blir sugen ju men jag är nog inte tillräckligt fet för att få enorma resultat på 12 veckor.


Bill Philips har ju även skrivit en bok som heter "Medicinbruk inom idrotten"(?)och stod väl också bakom tidningen MuscleMedia 2000,kanske finns ett samband där.. *innocent*

MrBoris
2005-07-30, 15:57
Jag har boken med, och tycker med den var rätt inspirerande skriven, men vet ju inte om själva träningsprogrammen, uppläggen och framförallt matmängderna är något vidare.
Och varför fungerar inte mina bilder? Är det inte bilder utan någon form av länkar som visar bilder? Och tror ni det där verkligen är på 12 veckor?

ser ju lite väl otroligt ut isf. snarare 3år i mina ögon:)