handdator

Visa fullständig version : Vem är den där Allan egentligen?


delta_mats
2005-07-28, 23:57
Som rubriken lyder.
Vem är den där Allan som man ser figurera i var och varannan diskussion här på forumet?
Vad har han att backa upp sina åsikter och teorier med?
Inget påhopp utan enbart nyfikenhet.

mini
2005-07-29, 00:00
Haha, vi andra undrar samma sak. Vem är den där Allan Almighty egentligen? Är han ond eller god? Är han stor eller liten? Och, icke att förglömma, vad har han för superkrafter?

Destra
2005-07-29, 00:01
Hahaha :laugh:

High1ander
2005-07-29, 00:02
Men viktigaste av allt vad tar han i bänkpress?

Myten
2005-07-29, 00:03
Anabolicprotein hade sagt att det är en tjurig gammal gubbe!

Jag nöjer mig med att skriva att det är en snäll undergiven familjefar som på kolo.. kan leva ut sin totala makt, vilket han inte kan göra hemma!
;)

Pez
2005-07-29, 00:04
Haha, vi andra undrar samma sak. Vem är den där Allan Almighty egentligen? Är han ond eller god? Är han stor eller liten? Och, icke att förglömma, vad har han för superkrafter?
Allan.. Kapten Stofil.. kärt barn har många namn. :D
http://www.kaptenstofil.net/img/skrivbord/kapten_stofil_800x600.gif

Skämt (?) åsido, Mats - du har inte lekt forum så länge va?

Diana
2005-07-29, 00:08
:laugh: :laugh:

Karate_kid
2005-07-29, 00:08
den därra allan är nog mer stor i orden än vad han är på jorden.Fast dock hans ring i örat är rätt matig.

Myten
2005-07-29, 00:09
Vill se den berömda ringen!

Jense
2005-07-29, 00:13
Vill se den berömda ringen!


kolla då i tråden som handlar om kolozzeumträffen i stockholm, där finns typ 20 bilder på han..

aliquis
2005-07-29, 00:13
Tar väl och svarar på minis frågor ;)

Är han ond eller god? god
Är han stor eller liten? relativt stor
Och, icke att förglömma, vad har han för superkrafter? evig ungdom

JAM
2005-07-29, 02:10
Som rubriken lyder.
Vem är den där Allan som man ser figurera i var och varannan diskussion här på forumet?
Vad har han att backa upp sina åsikter och teorier med?
Inget påhopp utan enbart nyfikenhet.Tja, han har tränat i runt 30 år, dvs. från tidig tonår. Tävlat, dock inte i byggning. I Hur tränar moderatorerna-tråden återfinns lite stats:Böj 255. mark 272,5, bänk 170 (med regler 157,5)

Bolio
2005-07-29, 02:15
Allan är en person man respekterar. Enklare än så blir det inte.

Metal_boy_
2005-07-29, 02:28
Allan är en wanabee. Du vet den där killen som går till gymet och står med armarna i kors vid dom stora grabbarna och säger; precis, med flint och ölmage. Han är den där udda mannen som står och pratar med busschaufören med en brun portfölj, gubbkeps, röd näsa och tumvantarna fulla med snor påväg till sin dagverksamhet. Killen som åker hem till mor sin varje Lördag och äter köttbullar med potatismos och lingon för att sedan spela bingolotto hemma hos henne. Allan brukar stå nere vid tågstationen ibland också och vinka åt tågen. Dom är häftiga har han sagt. Allan har inget körkort, men han har satt dit blinkers, bromsljus och en liten stereo på cykeln. Flickorna sneglar ibland på han när han kommer på sin jättetuffa cykel nu berättar han rodnande. Allan har en tågbana hemma, han brukar sköta om den varje dag och om han har sovmorgon så leker han gärna med tågen också. Ibland tar han fram kameran och spelar in lite actionfilmer med sina tåg när dom krockar och kör över legogubbar.

Allan is the shit helt enkelt! :hbang:

internethjälten
2005-07-29, 04:57
Allan är Allan - så enkelt är det och vill man leka i hans sandlåda (kolozzeum) så respekterar man han och hans ord... -väldigt enkelt igentligen.

Blev dock föga förvånad när jag såg i bilder från Thaibuffen att han hade 2 ringar i ena örat eller om jag såg dubbelt ?!?!?!

Allan
2005-07-29, 08:06
Jag är byggnadsarbetare, farsa till två barn, Tränat och tävlat i styrkesporter. Genomgått tränarutbildningar inom Tyngdlyftningsförbundet, dessutom en massa andra lösa utbildningar. Jobbat som instruktör i tjugo år. Fystränat olika klubbar inom hockey, basket, fotboll, friidrott. Umgåtts, tränat och levt med byggare och styrkefolk i trettio år. Läst ohyggligt mycket, testat ohyggligt mycket. Tränar för tillfället med en kille som kallar sig Bucyrus här eftersom jag vill kolla hur bra det kan gå för en medelålders man med hyfsad kunskap. Tränar på Fairings, simhallen i Jakobsberg och Delta.
Vill lägga till att jag har två ringar. I vardera örat.
Vill man veta mer kan man alltid PMa.


allan

zanzi
2005-07-29, 09:20
...och han är en jävel på nakenböjar. ;)

Skojar bara, har inget annat än respekt för Allan. :bow:

jwzrd
2005-07-29, 09:31
Allan.. Kapten Stofil.. kärt barn har många namn. :D
http://www.kaptenstofil.net/img/skrivbord/kapten_stofil_800x600.gif

Skämt (?) åsido, Mats - du har inte lekt forum så länge va?

Men för tusan och vid alla stålpennor, om någon här är Kapten Stofil så är det väl du? (Vilket är ett medelbra omdöme fö)

precis
2005-07-29, 09:43
jag förstår grabben som frågar,

jag undrade också i början.



det var som att komma till Mecka och inte riktigt veta vem Mohammed var

Ninjasmurf
2005-07-29, 09:47
Jag är byggnadsarbetare, farsa till två barn, Tränat och tävlat i styrkesporter. Genomgått tränarutbildningar inom Tyngdlyftningsförbundet, dessutom en massa andra lösa utbildningar. Jobbat som instruktör i tjugo år. Fystränat olika klubbar inom hockey, basket, fotboll, friidrott. Umgåtts, tränat och levt med byggare och styrkefolk i trettio år. Läst ohyggligt mycket, testat ohyggligt mycket. Tränar för tillfället med en kille som kallar sig Bucyrus här eftersom jag vill kolla hur bra det kan gå för en medelålders man med hyfsad kunskap. Tränar på Fairings, simhallen i Jakobsberg och Delta.
Vill lägga till att jag har två ringar. I vardera örat.
Vill man veta mer kan man alltid PMa.


allan
Du glömde att du brukade stå och vara macho på world class i mitten på 90-talet :)

Åse Columbus
2005-07-29, 09:54
Å e en djävul på att flörta!!!!!!! *kissass*

Allan
2005-07-29, 10:01
jag förstår grabben som frågar,

jag undrade också i början.



det var som att komma till Mecka och inte riktigt veta vem Mohammed var

Det är Grub som är Mohammad. Jag är på sin höjd en imam.

allan

Karate_kid
2005-07-29, 10:02
allan i dalen ?

Jense
2005-07-29, 10:02
Det är Grub som är Mohammad. Jag är på sin höjd en imam.

allan


aja, jense är någon sorts gud han med

Piranha
2005-07-29, 10:03
"Ibland tar Allan av sig dräkten och går runt bland de vanliga människorna"

Gammalt gymordspråk.

Sheogorath
2005-07-29, 10:11
Allan är en wanabee. Du vet den där killen som går till gymet och står med armarna i kors vid dom stora grabbarna och säger; precis, med flint och ölmage. Han är den där udda mannen som står och pratar med busschaufören med en brun portfölj, gubbkeps, röd näsa och tumvantarna fulla med snor påväg till sin dagverksamhet. Killen som åker hem till mor sin varje Lördag och äter köttbullar med potatismos och lingon för att sedan spela bingolotto hemma hos henne. Allan brukar stå nere vid tågstationen ibland också och vinka åt tågen. Dom är häftiga har han sagt. Allan har inget körkort, men han har satt dit blinkers, bromsljus och en liten stereo på cykeln. Flickorna sneglar ibland på han när han kommer på sin jättetuffa cykel nu berättar han rodnande. Allan har en tågbana hemma, han brukar sköta om den varje dag och om han har sovmorgon så leker han gärna med tågen också. Ibland tar han fram kameran och spelar in lite actionfilmer med sina tåg när dom krockar och kör över legogubbar.

Allan is the shit helt enkelt! :hbang:

Du är fan helt galen, Metal! :bow: :laugh: :bow: :laugh:

JAM
2005-07-29, 11:35
Allan är en wanabee. Du vet den där killen som
(...)
Allan is the shit helt enkelt! :hbang:Hahaha! :laugh: