handdator

Visa fullständig version : Idag kom frullen upp


Ungtuppen
2005-07-27, 14:23
Hej. Vaknade vid nio tiden idag och drog i mig en frukost bestående av 3 grova mackor med skinka, 1 ägg 2 glas mjölk, kreatin utblandat med 4dl vatten samt 2dl mjölk med 20gram protte pulver. Direkt när jag hade klunkat i mig det sista av proteindrycken så kände jag att jag kommer att kräkas så jag rusade in på toaletten och spydde upp det hela.

Vad tror ni detta beror på? Förövrigt mår jag bra, ej någon magsjuka eller illamående på något sätt.

Kanske det kan bero på att jag fick i mig så pass mycket vätska på så kort tid?

King Grub
2005-07-27, 14:25
Du är gravid.

Nej, men din gissning är nog så god som någon.

JAM
2005-07-27, 15:18
Hej. Vaknade vid nio tiden idag och drog i mig en frukost bestående av 3 grova mackor med skinka, 1 ägg 2 glas mjölk, kreatin utblandat med 4dl vatten samt 2dl mjölk med 20gram protte pulver. Direkt när jag hade klunkat i mig det sista av proteindrycken så kände jag att jag kommer att kräkas så jag rusade in på toaletten och spydde upp det hela.

Vad tror ni detta beror på? Förövrigt mår jag bra, ej någon magsjuka eller illamående på något sätt.

Kanske det kan bero på att jag fick i mig så pass mycket vätska på så kort tid?
Vad tror du om: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47906

mangemani
2005-07-27, 15:26
har också börjat må illa på mornarna...värst var det idag efter jag vaknat,tagit en kopp kaffe med 2 ripped fuel och satt sen och cyklade...ju mer jag cyklade desto mer illamående blev jag,så jag fick avsluta passet=/

Piranha
2005-07-27, 15:27
jag tror stor del är att ni stressar in maten på tom mage , ta de lugnt för jäsiken när ni äter , släng inte in skiten å sen ut i 200 å köra cardio eller whatever ..

Allan
2005-07-27, 15:38
jag tror stor del är att ni stressar in maten på tom mage , ta de lugnt för jäsiken när ni äter , släng inte in skiten å sen ut i 200 å köra cardio eller whatever ..

Exakt. Bara för att Aceto eller nån annan påstår det måste man inte göra så. Måhända ni förlorar nån promille i fettförbränningseffektivitet (jävla ord) men å andra sdian tjänar ni in samma procent i välbefinnande.

allan

Piranha
2005-07-27, 15:41
Exakt. Bara för att Aceto eller nån annan påstår det måste man inte göra så. Måhända ni förlorar nån promille i fettförbränningseffektivitet (jävla ord) men å andra sdian tjänar ni in samma procent i välbefinnande.

allan


Jag kan tillsammans med dig annars förespråka kaffe & ciggdieten , måhända den inte är den hälsosammaste med fan så effektiv.

Allan
2005-07-27, 15:43
Jag kan tillsammans med dig annars förespråka kaffe & ciggdieten , måhända den inte är den hälsosammaste med fan så effektiv.

Jag är numer endast koffeinist, icke nikotinist! Och jag går på kvällen oftast.


allan

Jarod
2005-07-27, 17:45
Jag kan tillsammans med dig annars förespråka kaffe & ciggdieten , måhända den inte är den hälsosammaste med fan så effektiv.

Eller "fjortisbanta" som vi kallar det i fånglägerbranshen... Två cigg och en mugg kaffe... :thumbup: