handdator

Visa fullständig version : VarfÖr?


dtox
2005-07-26, 17:56
VARFÖR är dom så dumma och har ENDAST vågiga och inga raka stångar på friskis? va? man får ju inget riktigt grepp ffs. De är ju inte bekväma!

King Grub
2005-07-26, 17:57
Du tror inte att personalen där kan svara på saken bättre?

Gabber
2005-07-26, 20:25
VARFÖR är dom så dumma och har ENDAST vågiga och inga raka stångar på friskis? va? man får ju inget riktigt grepp ffs. De är ju inte bekväma!

jag har svar på detta. F&S är och kommer alltid vara en samlingsplats för kvinnor, män, äldre, unga, snygga och fula som inte är ute efter hård styrketräning.

jag pratade med chefen på Kista F&S om just detta förra året, varför har ni ingen stång, bänkpress och knäböj LÖST.

Svar: vi vill inte ha några grovisar här, F&S har riktlinjer som vi måste följa.

jag kan förstå honom men efter en massa tjat så köpte han in en 10 kgs rak stång :)

med andra ord, byt gym.

Sonny
2005-07-26, 20:28
Svar: vi vill inte ha några grovisar här, F&S har riktlinjer som vi måste följa.Seriöst? Står det typ i deras policy att inga byggare eller dyl. får träna hos dem? :laugh:

Gabber
2005-07-26, 20:36
Seriöst? Står det typ i deras policy att inga byggare eller dyl. får träna hos dem? :laugh:

har inte läst deras policy men om chefen säger så, så litar jag på onom. jag kan förstå honom också. F&S är ju mer för allmänheten med fika, gympa, spinning och sällskap hellre än knäböj, mark och bänkpress med svettiga byggare. det passar inte in.