handdator

Visa fullständig version : Bästa Daxupplägget?


yohann
2005-07-24, 20:55
Har Testat Twinlanbs tripple whey fuel och Twinlabs Kreatin Men jag måste vara ärlig o säga att det inte gav mycket. *cry* Böt till Ultra pro 3 från pirategold och Sen c-x3 Kreatin och detta gav mycket bättre resultat än den tidigare kuren. :D

Nu Tänker jag köra ett 10 veckors hardcore Program. Nu undrar jag vilka dem bästa kosttillskotts produkterna som ni rekomenderar att kombinera är utöver Protein o Kreatin . Testosteronhöjare och Cortisol hämmande produkter? :confused: (C&E vitamin samt beta-carotene kör jag redan) Pengar och Vilja Finns det gott om. Vill Köra på det bästa.

ReQard
2005-07-28, 08:00
mina favvosar,

weider megamass 4000
protein spelar ingen roll vilket märke
v12
tribex 500
sen kan du väl testa en NO produkt också, finns en annan tråd om sånt här nånstans, tro mig du kommer inte bli besviken på de här grejjerna men glömm inte mycke kalorier

King Grub
2005-07-28, 08:04
weider megamass 4000

Kollagenprotein. Helt värdelöst, och går inte att använda i proteinsyntesen.

Jonesss
2005-07-28, 08:24
Om du ändå kör med Kreatin så kan du lika gärna börja med ALA tycker jag.
N02 produkter har jag inte testat men verkar som många gillar det.

Och weider megamass 4000 skulle jag aldrig få för mig att käka....

z_bumbi
2005-07-28, 10:10
Nu Tänker jag köra ett 10 veckors hardcore Program. Nu undrar jag vilka dem bästa kosttillskotts produkterna som ni rekomenderar att kombinera är utöver Protein o Kreatin .

Hur länge har du tränat?
Vilka protein äter du?
Hur äter du de tillskotten som du använder idag?
Hur ser maten i ut?
Vilket träningsprogram?

Testosteronhöjare och Cortisol hämmande produkter? :confused:

Finns inte mycket som funkar som är lagligt, i alla fall inte om du är under 30-40 år.

(C&E vitamin samt beta-carotene kör jag redan) Pengar och Vilja Finns det gott om. Vill Köra på det bästa.


Finns det gott om pengar så betala någon som lagar bra mat varje måltid.

I övrigt så har du lämnat för lite upplysningar om dig själv för att någon ska kunna rekommendera något tillskott.

yohann
2005-08-15, 03:36
är 20 år.
185cm
87kg

Protein från pirategold (Har tidigare kört med gainers och whey-80)
Är lite konfunderad när det gäller deras protein. Dem har blandat i 1000 andra saker i blandningen och här får man höra att ju renare desto bättre.

Kreatin från twinlabs. (dock slut nu. Tips på bra kreatin?)
twinlabs ala

Jag har tränat i lite över 2 år.
Jag körde ditt 3 dagars program för ett tag sen och måste ge dig creds för det funkade riktigt bra :bow: Kroppen fick sig en rejäl omgång efter varje pass ;) :whipped: Men vill nu dela in kroppen lite mer för att köra varje del mer utförligt.

Just nu har jag en 5kg burk med Protein från pirategold. Jag äter ca 3g protein per kg. Tar en proteinshake 3 gånger om dagen . morgonen efter frukost (tillsammans med NSP nutritional supplement) sen till lunch och efter träningen. zma en timma innan läggdags.

Kosten är ganska balanserad. Äter en stadig frukost där jag försöker få i mig över hälften av kroppens fettbehov. havregryns gröt. juice hårdmackor.ägg osv. omega3 .. Det varierar. I övriga fallen håller jag mig till tallriksmodellen fast mycket mer o i många många mer portioner o mera grönsaker :D Dricker minst en liter vatten om dagen.. förutom det som man häller i sig under träningen.. Håller mig borta från skräpmaten men har även en dag i veckan då jag unnar mig nått smaskigt.. oftast söndagar då jag får nån sorts fat attack ångest och kan knappt vänta en dag te jag får dra te gymmet o träna magen :em:

Jo nu får man ju inte direkt länka. Men hittade ett antal träningsupplägg på muskelpiratens hemsida. Så hade dem även nått som hette 10veckors hardcore. Även fast dem försöker pracka på en tonvis med kosttillskott så går det ju att köra utan dessa.. tänkte höra ifall det är ngt att hänga i granen?


tack för visat intresse