handdator

Visa fullständig version : tänkte beställa


Kotten
2005-07-24, 19:26
skulle behöva lite råd. Star märket är billigt har jag märkt, är det bara skit grejer eller ?. Hade tänkt mig att jag ska ha bulk iaf och kanske ett protein pulver, sen undrar jag om det är nödvändigt att man köper glutamin.

Ni kan ju gärna dela med er om vad ni själva äter för tillskott :)

Tack på förhand

King Grub
2005-07-24, 19:28
Det viktigaste är att du tillför protein, inte vad det står för märke på burken.

Glutamin saknar effekt.

Kotten
2005-07-24, 19:30
va det jag tänkte oxå, man undrar ju dock när det verkar vara så mycket billigare än dom andra märkena

aliquis
2005-07-24, 19:44
är väl inte mycket billigare än andra budgetmärken/koncentrat.

GymTT
2005-07-24, 20:13
skulle behöva lite råd. Star märket är billigt har jag märkt, är det bara skit grejer eller ?. Hade tänkt mig att jag ska ha bulk iaf och kanske ett protein pulver, sen undrar jag om det är nödvändigt att man köper glutamin.

Ni kan ju gärna dela med er om vad ni själva äter för tillskott :)

Tack på förhand


Käkar Fairings Rapid Hydro samt Maltodextrin, funkar kanon!
Fairings grejer är bra, rekommenderar dem starkt!

MVH TT

Bjorne
2005-07-24, 21:40
Konsumerar "Micro Whey Active" själv, 125kr/kg. Påstås vara ett isolat, ifall det nu spelar någon roll...

EDIT: Smärre miss :)

Frazze
2005-07-25, 17:52
Konsumerar "Micro Whey Active" själv, 499kr/kg. Påstås vara ett isolat, ifall det nu spelar någon roll...
femhundra spänn per kilo? Scheisse

Bjorne
2005-07-25, 19:22
femhundra spänn per kilo? Scheissehaha, ojoj, 499kr/4kg.

eller 125kr/kg :)

userfriendly
2005-07-26, 08:57
Käkar Fairings Rapid Hydro samt Maltodextrin, funkar kanon!
Fairings grejer är bra, rekommenderar dem starkt!

MVH TT


FAIRINGS = :hbang:

Dock e jag så jääävla fattig att det oftast blir budget tillskott iaf...

jwzrd
2005-07-26, 10:54
Själv köpte jag nått nonamevassleproteintrams igår, 759 för 5kg. SportProtein heter produkten, activeblahblah-nånting märket. Jag är inte tillräckligt avancerad och ELIT för att köpa något dyrare. Nästa år när jag satsar på Olympia-tronen ska jag köpa ett isolat, maltodextrin osv osv.

aliquis
2005-07-26, 12:42
Själv köpte jag nått nonamevassleproteintrams igår, 759 för 5kg. SportProtein heter produkten, activeblahblah-nånting märket. Jag är inte tillräckligt avancerad och ELIT för att köpa något dyrare. Nästa år när jag satsar på Olympia-tronen ska jag köpa ett isolat, maltodextrin osv osv.Sportprotein är väl inte noname? Antar att du menar den gulblåa förpackningen med ett lejon på eller vad det är?