handdator

Visa fullständig version : Bilder från Kolozzeumträffen 23/7 2005.


Sidor : [1] 2

Krampus
2005-07-24, 14:30
17 pers kom till Mongolian BBQ på Regeringsgatan och vi fick äta på världens största turntable...

perarvid
2005-07-24, 14:32
Fler bilder? :D

Krampus
2005-07-24, 14:32
Alla sammlade.. Pez får fylla i med namnen.

Fr v Flash rygg, adeleine, en aning av Oxe, Janna, Clash, JAM, Pez, Pdaddy, allan, tinus, Bucyrus, Jarod o Maria

Krampus
2005-07-24, 14:35
Jürgen - Der alte Skåning och Jarod som försöker göra "morgonfrillan" till 2007 stora grej...

Krampus
2005-07-24, 14:38
Det tränades på anrika Delta gym tidigare på dagen.
Mannen på bilden är vinnaren av dipps-tävlingen.

Krampus
2005-07-24, 14:42
Sen blev vi utslängda av kung-fu kocken...
Dubbel gluteus, bakifrån. 10 poäng.

Fr v Oxe, Clash,Maria, JAM, Killer_ante, Pdaddy och Bucyrus

MrBoris
2005-07-24, 14:43
Sen blev vi utslängda av kung-fu kocken...
Dubbel gluteus, bakifrån. 10 poäng.

lätt, 10poäng :hbang:

Krampus
2005-07-24, 14:45
Sen gick ett par st vidare till 54 på Götgatan.
Det dracks öl kommer jag ihåg..
Det var gemütligt.

Allan
2005-07-24, 14:46
....Det dracks öl kommer jag ihåg..


Nähääääääää


allan

Krampus
2005-07-24, 14:47
Pez och King Grubb.

Allan
2005-07-24, 14:48
Pez och King Grubb.


:D



allan

Krampus
2005-07-24, 14:48
Nähääääääää


allan


Alian! :) Upp med foto!

Kaboffastar
2005-07-24, 14:48
Pez och King Grubb.


vaaaaaaaaaaaaaadå :P

Allan
2005-07-24, 14:49
Det kommer fler bilder - det togs bilder med kamera av både Jarod och Jörgen och Pdaddy....


allan

HenrY
2005-07-24, 14:49
Vem är det som putar me röven???? Tinus??

Allan
2005-07-24, 14:50
Vem är det som putar me röven???? Tinus??

Nope, Krampus barnvakt....


allan

aliquis
2005-07-24, 14:50
Jag ville förmedla samma budskap som mrboris gjorde fast där uppe vid matbordet men kom inte på något vårdat sätt att göra det på :)Nope, Krampus barnvakt....
allantypiskt, som sagt, bara de har lite rutor ;) :cool:

mystic[-_-]
2005-07-24, 14:52
Vem är det som putar me röven???? Tinus??

Krampus kona

Krampus
2005-07-24, 14:53
Jag blev lite traumatiserad av en pundare som högg tag i min arm...
Han hävdade att det var den största han sett i hela sitt liv osv..
"Fy Fan, Anabola va!!?? Visst, visst..Osv..."
Ville inte släppa mig! *slap*
Det finns en bild på spektaklet vet jag..
Efter det var jag tvungen att supa ner mig för att kunna leva med mig själv...
Fick bara en bra bild till...

Allan
2005-07-24, 14:54
Jag blev lite traumatiserad av en pundare som högg tag i min arm...
Han hävdade att det var den största han sett i hela sitt liv osv..
"Fy Fan, Anabola va!!?? Visst, visst..Osv..."
Ville inte släppa mig! *slap*
Det finns en bild på spektaklet vet jag..
Efter det var jag tvungen att supa ner mig för att kunna leva med mig själv...
Fick bara en bra bild till...

Var det han som ville ha en spänn, och när han inte fick det så ville han ha en hundring istället?
*screwy* :D


allan

Krampus
2005-07-24, 14:54
Sen kom en legend inom modern Hollywoodfilm:
Sean Penn och allt var bra igen..

Allan
2005-07-24, 14:56
Bra jobbat Krampus! Och du var både bitig och trevlig!


allan

Krampus
2005-07-24, 14:57
Var det han som ville ha en spänn, och när han inte fick det så ville han ha en hundring istället?
*screwy* :D


allan


Haha, jag tror det var innan ni kom tillbaka.
Men han kom säkert igen, puckot...
Mannen som är King Grubb på bilden har fotobevis..
Nu har jag inte fler bilder. :)

Pecca
2005-07-24, 14:58
Mez>
Nu förstår jag varför du har sån snygg cafébränna jämt :laugh:

Jarod>
Snygg Keps *flex* :thumbup:

Allan>
Varför har du ett gäng tomma ölglas framför dig vid bordet??? *rolleyes* :hbang:

King Grub
2005-07-24, 14:58
Mannen som är King Grubb på bilden har fotobevis..

Kul för honom att han är det på bilden i alla fall; en upplevelse. I verkligheten är han det i alla fall inte. ;)

Krampus
2005-07-24, 14:59
Bra jobbat Krampus! Och du var både bitig och trevlig!


allan

Jag tyckte du var så snygg men vågade inte säga ngt... :em:

Jag tyckte det var kul, fast att det inte blev ngt i Rålis.
Kanske tom bättre det här!
Ser fram imot nästa träff.

















(Anna B SM-Guld 2005...! :D )

Oxe
2005-07-24, 15:02
Vafan vart är bilden där jag hetsade maria till posedown i rövputande!?!?!? Inte minst eftersom jag vann!!!!.... på walkover ...


///Clash från oxes omständiga jävla lapptopp som vägrar göra som jag vill

Allan
2005-07-24, 15:02
För att jag drack öl, givetvis!

allan
Tina T goes for second win in AF!!!!

Krampus
2005-07-24, 15:02
Vem är det som putar me röven???? Tinus??

Se bild två..
Hon har typ dragit i sig 7 öl innan vi andra hann börja...

Krampus
2005-07-24, 15:04
Vafan vart är bilden där jag hetsade maria till posedown i rövputande!?!?!? Inte minst eftersom jag vann!!!!.... på walkover ...


///Clash från oxes omständiga jävla lapptopp som vägrar göra som jag vill


Haha, måste vara ngn annan som har den...

Fan ni skulle varait med senare på kvällen! Mkt rövputande blev det!

Allan
2005-07-24, 15:04
För övrigt - usch vad jag åt. Förutom lasset på krogen åt jag när vi var hemma och vände, och sen glufsade jag i mig pasta på krogen och sen hemma igen i natt. Hade gått upp tre kilo på vågen i morse... :em:


allan

Oxe
2005-07-24, 15:05
btw så skulle ja nog hängt på er ... jag sitter utelåst ur min lägenhet, förvisad till oxes hem efter att ha råkat somna med en annan polare i nån tjejs säng på nån hemmafest någonstans mellan bromma och älmhult ... där jag i min ångestladdade hast glömde mina hemnycklar... nu blir ja tvungen att hora för oxe och fixa hans disk för att han skall agera choufför åt mig för att återerövra dom... fy fan vilken dag

MrBoris
2005-07-24, 15:05
För övrigt - usch vad jag åt. Förutom lasset på krogen åt jag när vi var hemma och vände, och sen glufsade jag i mig pasta på krogen och sen hemma igen i natt. Hade gått upp tre kilo på vågen i morse... :em:


allan

that's the spirit Allan, du står för vad du hela tiden säger iaf, ÄT ÄT OCH ÄT! *popcorn*

Lallle
2005-07-24, 15:06
Pez var ritkigt grov

Krampus
2005-07-24, 15:08
btw så skulle ja nog hängt på er ... jag sitter utelåst ur min lägenhet, förvisad till oxes hem efter att ha råkat somna med en annan polare i nån tjejs säng på nån hemmafest någonstans mellan bromma och älmhult ... där jag i min ångestladdade hast glömde mina hemnycklar... nu blir ja tvungen att hora för oxe och fixa hans disk för att han skall agera choufför åt mig för att återerövra dom... fy fan vilken dag



:D Damn!
Låter som om vi skulle hängt med ER! :hbang:

*Flash*
2005-07-24, 15:17
Jag visste att jag skulle haft mössa på mig :MrT:

Matte_Maiden
2005-07-24, 15:24
Synd att man inte kunde ta sig dit... Ni såg ut att ha det riktigt trevligt. =)

Har Clash fixat ny tatuering sen förra sommaren?

JAM
2005-07-24, 15:25
Jag blev lite traumatiserad av en pundare som högg tag i min arm...
Han hävdade att det var den största han sett i hela sitt liv osv..
"Fy Fan, Anabola va!!?? Visst, visst..Osv..."
Ville inte släppa mig! *slap*
Det finns en bild på spektaklet vet jag..
Efter det var jag tvungen att supa ner mig för att kunna leva med mig själv...
Fick bara en bra bild till...
Vi har två bilder på honom... Galning!

Allan
2005-07-24, 15:25
Synd att man inte kunde ta sig dit...

Hade de rivit upp rälsen eller vad?


allan

Krampus
2005-07-24, 15:25
Upp med bilder nu! :D


F.ö var jag grymt impad av Oxes valross-mustasch!
Hårdrock som fan! :hbang:

zanzi
2005-07-24, 15:26
Trevligt, trevligt!

Matte_Maiden
2005-07-24, 15:27
Hade de rivit upp rälsen eller vad?


allan
Kombinationen av helg, att bo ute i bushen och tidigare regnoväder gjorde det svårt. Var tråkigt, för jag hade gärna kommit upp.

clash
2005-07-24, 15:56
Yeah ny tattoo, fan tom. börjat träna igen ju fan så armen skall matcha den =)

men seså nu... vem har gruppfotot med min posedown ... ja vill se om jag har en söt stjärt i tunna slappa byxor utan kalsonger under för i helvete!

Jay-Z
2005-07-24, 16:01
Dubbel gluteus, bakifrån. 10 poäng.
Fr v Maria,

Shiiiiiet. :hbang: :hbang:

Myten
2005-07-24, 16:20
Lite skvaller!

Såg en måttligt pigg Allan på gymmet med två vapendragare, dracks det lättöl igår eller?

Skönt att någon kom hem levande efter gårdagens strapatser!

*Flash*
2005-07-24, 16:25
Tror snarare det var starköl dom drog i sig

Krampus
2005-07-24, 16:27
Lite skvaller!

Såg en måttligt pigg Allan på gymmet med två vapendragare, dracks det lättöl igår eller?

Skönt att någon kom hem levande efter gårdagens strapatser!



Fan vad du spanar!
Varför kom inte du då?

Myten
2005-07-24, 16:30
Trevligt med folk som har råd med att träffas på krogen, ska ta med mig kikaren nästa gång och kameran och ta lite mer paparazzi bilder!

Axon
2005-07-24, 16:31
Pez är ju big daddy för fan :thumbup:

Jet
2005-07-24, 16:32
Jag är ledsen över att min tvillingsjäl Oxe ser ut att ha fått ätstörningar, därmemot är Clash fortfarande vacker som en sommarmorgon :naughty:

Zafer
2005-07-24, 16:33
Fan vad du spanar!
Varför kom inte du då?

Jag, Myten och AP stod utanför fönstret och kika in genom fönstret :)

Myten
2005-07-24, 16:34
Fan vad du spanar!
Varför kom inte du då?


Jag är en man med heder, står det att det skall vara koloträff ute i naturen då skall de ta me fan vara det, gör aldrig massa onödiga utlägg på individer jag träffat mer eller mindre tidigare!
Nej en riktig koloträff skall vara ute, dessutom är jag alldeles för lång och grov för sådana här typer av tillställningar!
:D
Dessutom va det ju koloträff på heron på kvällen, kan inte vara överallt samtidigt!

Officer
2005-07-24, 16:34
Jag, Myten och AP stod utanför fönstret och kika in genom fönstret :)


Med varsin kebabtallrik i handen!

Krampus
2005-07-24, 16:34
Jag, Myten och AP stod utanför fönstret och kika in genom fönstret :)

Så klart...

Myten
2005-07-24, 16:37
Med varsin kebabtallrik i handen!


Trodde du va på sjukhuset?

Krampus
2005-07-24, 16:39
Jag är en man med heder, står det att det skall vara koloträff ute i naturen då skall de ta me fan vara det, gör aldrig massa onödiga utlägg på individer jag träffat mer eller mindre tidigare!
Nej en riktig koloträff skall vara ute, dessutom är jag alldeles för lång och grov för sådana här typer av tillställningar!
:D
Dessutom va det ju koloträff på heron på kvällen, kan inte vara överallt samtidigt!


Jag tror att du är blyg... :em: Tihi tihi!

Allan
2005-07-24, 16:42
Pez är ju big daddy för fan :thumbup:

Mmmm....det är HÅRT att envisas med att lillesyrrans t-shirts och samtidigt frysa så man skakar!


allan

Myten
2005-07-24, 16:43
Krampus, nej får inte nått ut av det bara!

Allan
2005-07-24, 16:47
.....dessutom är jag alldeles för lång och grov för sådana här typer av tillställningar!


Såg ingen lång och grov på Delta. Däremot en driva wannabees....


allan

Myten
2005-07-24, 16:49
Såg ingen lång och grov på Delta. Däremot en driva wannabees....


allan

Du hade tränat klart vännen!

Allan
2005-07-24, 16:52
Den ende grove som var där när jag fortfarande var kvar var Tor, och du är inte han! Det var ingen groving som gick ner för trappen när jag satt där.


allan

Myten
2005-07-24, 16:53
Den ende grove som var där när jag fortfarande var kvar var Tor, och du är inte han! Det var ingen groving som gick ner för trappen när jag satt där.


allan


Jag vet..... ;)
Och det va inga grovingar som satt brevid fåraherden heller!

Allan
2005-07-24, 16:57
Nu ska vi reda ut det här. Om man skriver att man är för lång och grov och tränar på Delta så förutsätter jag att man faktiskt är lång och grov. Om man inte blir impad av 230 kilo moderatorer (90 kg allan + 90 kg jörgen + 50 kg Jarod) så är väl det inget att snacka om. Folk vet hur vi ser ut. Jag vet fortfarande inte hur du ser ut, och att du stryker förbi utan att ens säga hej är fjompigt, tycker jag.


allan

Myten
2005-07-24, 17:00
Nu ska vi reda ut det här. Om man skriver att man är för lång och grov och tränar på Delta så förutsätter jag att man faktiskt är lång och grov. Om man inte blir impad av 230 kilo moderatorer (90 kg allan + 90 kg jörgen + 50 kg Jarod) så är väl det inget att snacka om. Folk vet hur vi ser ut. Jag vet fortfarande inte hur du ser ut, och att du stryker förbi utan att ens säga hej är fjompigt, tycker jag.


allan


Måste hålla på min stenhårda fasad och mitt namn, dessutom krävs det att nån hälsar för att jag skall hälsa tillbaka!

Maggie
2005-07-24, 17:29
Hej allesammans och tack för igår, nu har lilla jag reggat mig på detta galna forum...
Ja, det är jag som är den ökända "röven" *kissass*
Vansinnigt snygg bild på den 3 meter breda röven för den delen, hann aldrig se bilden innan min kära man blottade den här *grr27*

Ja,ja....så kan det bli ibland, trevlig var det igår iallafall!
Hoppas det blir någon mer träff snart!

/Maria

clash
2005-07-24, 17:47
Vafan OT!!! Fram med gruppbilderna got damn it!

Jense
2005-07-24, 17:48
ngn jävel som sitter och ruvar! jorgen är väl inte hemma än, men det va en till som tog bilder! va det jarod då? typiskt!

Leon
2005-07-24, 17:49
ngn jävel som sitter och ruvar! jorgen är väl inte hemma än, men det va en till som tog bilder! va det jarod då? typiskt!
Ja då lär vi få vänta!!

Slartibartfast
2005-07-24, 17:51
Pez är ju sjukt grofv! :bow: Alla andra är småa.

Mer bilder!

Leon
2005-07-24, 17:52
AA vänta lite där är en riktig doffsing iallafall! :naughty:

Myten
2005-07-24, 18:04
Kom aldrig Lange till partyt?

Bucyrus
2005-07-24, 18:12
ngn jävel som sitter och ruvar! jorgen är väl inte hemma än, men det va en till som tog bilder! va det jarod då? typiskt!
Det är Pdaddy som vi väntar på.......han lär ha problem att komma ut på nätet.....antingen beroende på teleavbrottet......eller så beror det på hon-som-bestämmer-i-pdaddys-hem :D ....

clash
2005-07-24, 18:12
Hej allesammans och tack för igår, nu har lilla jag reggat mig på detta galna forum...
Ja, det är jag som är den ökända "röven" *kissass*
Vansinnigt snygg bild på den 3 meter breda röven för den delen, hann aldrig se bilden innan min kära man blottade den här *grr27*

Ja,ja....så kan det bli ibland, trevlig var det igår iallafall!
Hoppas det blir någon mer träff snart!

/Maria


Ja allvarligt ... det där var den mest osmickrande bilden på sveriges - 3e mest inavlade samhälles, kanske enda välformade gåva till omvärlden... Antagligen har Krampus börjat ledsna på alla vill glo på hans bruds arsle och testar en ny taktik =)

Jag vill tar gärna fotografen i tjänst framöver när ja vill ta ett par bra "pussypics" på´mig ... Att göra den där rökan så förtvivlat oatraktiv måste krävts en jävulsk skicklighet!
mitt nätraggande kommer blomstra!!!! =)

clash
2005-07-24, 18:20
Jag är ledsen över att min tvillingsjäl Oxe ser ut att ha fått ätstörningar, därmemot är Clash fortfarande vacker som en sommarmorgon :naughty:

Men vadihelvete måste jag göra!!!!!! jag har rakat huvet, jag har tattuerat hela jävla armen, tom. börjat träna igen... kom faktiskt till buffen efter att just tangerat mitt personliga i bänk. Jag har en nyckelrem som det står på "vild" på, småkickersarna går omvägar runt mig och jag lever dåligt!!!!!! VAFAN MÅSTE JAG GÖRA!!!! BLI FET!?!??!?!?! *RHAAAAAA*

Bucyrus
2005-07-24, 18:21
ngn jävel som sitter och ruvar! jorgen är väl inte hemma än, men det va en till som tog bilder! va det jarod då? typiskt!
Jörgen och Jarod har synts på låg höjd utmed E4:an på väg söderut :) ....

Jense
2005-07-24, 18:22
Jörgen och Jarod har synts på låg höjd utmed E4:an på väg söderut :) ....


ja dom kör väl som fan nu i jorgens nya saab

Jense
2005-07-24, 18:23
Men vadihelvete måste jag göra!!!!!! jag har rakat huvet, jag har tattuerat hela jävla armen, tom. börjat träna igen... kom faktiskt till buffen efter att just tangerat mitt personliga i bänk. Jag har en nyckelrem som det står på "vild" på, småkickersarna går omvägar runt mig och jag lever dåligt!!!!!! VAFAN MÅSTE JAG GÖRA!!!! BLI FET!?!??!?!?! *RHAAAAAA*




hur många kilo är ditt PB på då

för att bli hård måste du se arg ut, alltid

Herkulez
2005-07-24, 18:24
Men vadihelvete måste jag göra!!!!!! jag har rakat huvet, jag har tattuerat hela jävla armen, tom. börjat träna igen... kom faktiskt till buffen efter att just tangerat mitt personliga i bänk. Jag har en nyckelrem som det står på "vild" på, småkickersarna går omvägar runt mig och jag lever dåligt!!!!!! VAFAN MÅSTE JAG GÖRA!!!! BLI FET!?!??!?!?! *RHAAAAAA*
:laugh:


var som du är clash, det räcker haha

clash
2005-07-24, 18:33
Jens: 170 , men jag var en svettig millimeter från 175 direkt efter så nu jävlar skall det ökas... kom på att i händelse att av ja skulle hinna bli gammal nog för att hamna på ålderdomshem en dag så vill ja kunna skryta om 200 ... så nu skall det övas flitigt =)


Herk: Fan fattas bara, hur många killar där eventuell dates morsa kan riinga ett samtal och snabbt återkomma med "Skitdåliga meriter, inget för dig gumman" ... skall fan boka en tågbiljett till danmark nu och reda ut det här med familjen "lite mer sås tack" en gång för alla

*grr* min magkatarr ger mig vredgad styrka... att sitta fängslad hos oxe med nycklarna i ägo hos nån småfet tjej ja inte vet namnet på gör även sitt

Maggie
2005-07-24, 18:50
Ja allvarligt ... det där var den mest osmickrande bilden på sveriges - 3e mest inavlade samhälles, kanske enda välformade gåva till omvärlden... Antagligen har Krampus börjat ledsna på alla vill glo på hans bruds arsle och testar en ny taktik =)

Jag vill tar gärna fotografen i tjänst framöver när ja vill ta ett par bra "pussypics" på´mig ... Att göra den där rökan så förtvivlat oatraktiv måste krävts en jävulsk skicklighet!
mitt nätraggande kommer blomstra!!!! =)

Japp, han har antagligen tröttnat,
det kom verkligen som ett brev på posten detta, när man kommer hem från jobbet trött sur och jävlig och sen ser den enorma bajslådan på dataskärmen och ett stort flinande tryne framför... :(

JAM
2005-07-24, 19:24
Hej allesammans och tack för igår, nu har lilla jag reggat mig på detta galna forum...
Ja, det är jag som är den ökända "röven" *kissass*
Vansinnigt snygg bild på den 3 meter breda röven för den delen, hann aldrig se bilden innan min kära man blottade den här *grr27*

Ja,ja....så kan det bli ibland, trevlig var det igår iallafall!
Hoppas det blir någon mer träff snart!

/Maria
Hej hej och välkommen hit. Hade dock för mig att du redan var reggad.

Ja, tack för igår som sagt. Det var trevligt. En höstkoloträff borde ju inte vara omöjlig att styra upp.

Jay-Z
2005-07-24, 19:31
Det tränades på anrika Delta gym tidigare på dagen.
Mannen på bilden är vinnaren av dipps-tävlingen.

http://www.uta.edu/english/danahay/WW/mars_attacks/mars_attacks_1/ma_003.jpg

Han vann för att han är en utomjording! :D

Banna mig inte...

clash
2005-07-24, 20:13
Japp, han har antagligen tröttnat,
det kom verkligen som ett brev på posten detta, när man kommer hem från jobbet trött sur och jävlig och sen ser den enorma bajslådan på dataskärmen och ett stort flinande tryne framför... :(

Seså du är i gott sällskap kolla hur resten av gänget ser ut för fan, oxe står o undrar vart hyan är och jag ser ut som en östeuropeisk torped med mål i sikte samt begynnande flint .... fast det e klart att va brud ochfalskeligen ewxponerad som innehavare av en 3-meters röv e ju svårt o slå

Ungtuppen
2005-07-24, 20:14
Blev det inga fler bilder? :P

Allan
2005-07-24, 20:50
Blev det inga fler bilder? :P

Det kommer, det kommer. Finns andra saker som måste prioriteras. Banna folk, varna, ta bort trådar och inlägg......
Maggie - din rumpa är bara :thumbup:


allan

Cilia
2005-07-24, 20:53
Hej allesammans och tack för igår, nu har lilla jag reggat mig på detta galna forum...
Ja, det är jag som är den ökända "röven" *kissass*
Vansinnigt snygg bild på den 3 meter breda röven för den delen, hann aldrig se bilden innan min kära man blottade den här *grr27*

Ja,ja....så kan det bli ibland, trevlig var det igår iallafall!
Hoppas det blir någon mer träff snart!

/Maria
välkommen till detta forum *s*

Sonny
2005-07-24, 21:04
Maggie - din rumpa är bara :thumbup:
Trode aldrig jag skulle se Allan skriva något sånt :eek:

Jarod
2005-07-24, 21:04
Jag är hemma nu men orkar inte lägga upp några bilder idag... Får se nästa vecka...

;-)

mystic[-_-]
2005-07-24, 21:05
Even Allan is human *popcorn*

Jense
2005-07-24, 21:06
Jag är hemma nu men orkar inte lägga upp några bilder idag... Får se nästa vecka...

;-)


haha.. skicka dom till mig ni som har så ska jag fixa det om ni är trötta, jorgen :D

Allan
2005-07-24, 21:06
Aha, jag anar censur och Photoshop här!


allan

Allan
2005-07-24, 21:08
Trode aldrig jag skulle se Allan skriva något sånt :eek:

Varför inte det? Det är en bra rumpa, då kan jag skriva det. Ligger inga svettiga pubertetsdrömmar idet.



allan

Bolio
2005-07-24, 21:08
Pez är grov. Min favorit inom träningsvärlden clash och hans polare Oxe behöver man inte säga så mycket om - det är ju självklarhet där. Jarod såg skitbra ut! Snygg som fan.

Myten
2005-07-24, 21:10
Sen gick ett par st vidare till 54 på Götgatan.
Det dracks öl kommer jag ihåg..
Det var gemütligt.





Fredrik Ljungberg åt höger?

Allan
2005-07-24, 21:11
Jarod är jättesööööööt


allan

HookersUnited
2005-07-24, 21:21
Jarod är jättesööööööt


allan
Är du fortfarande packad?


:D

Jorgen
2005-07-24, 21:35
Men Jarod ÄR söt. :naughty:

Eftersom det var han som fotade med min kamera så har jag inga bilder på söteJarod, men det har han säkert själv.

Pdiddy-Tinus-Bucyrus-Jorgen.

Bolio
2005-07-24, 21:38
Tinus ser ut som en av mina tjejkusiner, exakt på pricken. Fast med blont hår istället för svart...

Bucyrus ser respektabel ut.

Pdaddy ser SÖT ut som vanligt.

Jörgen ser snäll och söt ut, en sån man vill vara polare med.

Jorgen
2005-07-24, 21:39
Här hade precis Clash försökt ragga på Tinus (som bara hade ögon för Jarod :naughty: ), det är därför hon har den där whatthefuckdidyoujustsay blicken. :D
Allan mumsar såklart vidare på maten och Pez, tja, vem vet vad som försigår i hans huvud? :D

Jorgen
2005-07-24, 21:40
Jörgen ser snäll och söt ut, en sån man vill vara polare med.
Tack gubben. Jag är snäll iallafall. :)
You, me, friend?

Jorgen
2005-07-24, 21:41
Såhär glad blev Pez över priset som Bucyrus delade ut till segraren.
Jam och Daddy ser lite rädda ut för galningen.

Cilia
2005-07-24, 21:42
Men Jarod ÄR söt. :naughty:

Eftersom det var han som fotade med min kamera så har jag inga bilder på söteJarod, men det har han säkert själv.

Pdiddy-Tinus-Bucyrus-Jorgen.
det var han faktiskt!
(btw killar älskar att bli kallade för söta)
du var lite småsöt med *G*

och excuses, du får väl åka förbi honom i skåneland och fota lite då
så stort är det ju inte där nere. *s*


Visste inte att Tinus skulle vara där
då kunde hon ha kört ett spinningpass med mig

Jense
2005-07-24, 21:42
jam och daddy ser ut som brödrar

Jense
2005-07-24, 21:43
det var han faktiskt!
(btw killar älskar att bli kallade för söta)
du var lite småsöt med *G*

och excuses, du får väl åka förbi honom i skåneland och fota lite då
så stort är det ju inte där nere. *s*


speciellt eftersom han bor i småland.

Jorgen
2005-07-24, 21:43
Oxe åt så mycket att han blev trött, Janna slutade aldrig äta trots våfflor till frukost :D och Clash bara drack. Jam fick vara med på en hörna också.

Cilia
2005-07-24, 21:44
speciellt eftersom han bor i småland.
attans, men det var en bra gissning.
smålänning?
så han är inte bara söt han är "ekonomisk" också

Jorgen
2005-07-24, 21:44
Visste inte att Tinus skulle vara där
då kunde hon ha kört ett spinningpass med mig
Du kunde kommit och käkat istället din jäkla mes. ;)

Jorgen
2005-07-24, 21:46
Allan äter, fortfarande. Portion nr fem slinker ner (han käkade dessutom vid halv 11 och lite till när vi hade kommit hem vid halv 2). Tinus ber bordsbön. Bucyrus visar vilken gainer som är den bästa. :thumbup:

Jorgen
2005-07-24, 21:47
Vems skalle är detta?

Cilia
2005-07-24, 21:47
Du kunde kommit och käkat istället din jäkla mes. ;)
yep, that is me and proud of it *G*

Jense
2005-07-24, 21:48
Vems skalle är detta?


oxes

Jorgen
2005-07-24, 22:01
Krampus pillade bara i maten hela tiden. Han skulle ju bli full ju.
Flash undrade var hennes mat tog vägen.
Lange sneglar misstänkt mot Krampus, det kan ha varit han.
Adeleine satt djupt försjuken i tankar, om jobbet.
Det var ju Oxe som tog Flashens mat, det är därför han ser så nöjd ut.

JAM
2005-07-24, 22:06
Krampus pillade bara i maten hela tiden. Han skulle ju bli full ju.
Flash undrade var hennes mat tog vägen.
Lange sneglar misstänkt mot Krampus, det kan ha varit han.
Adeleine satt djupt försjuken i tankar, om jobbet.
Det var ju Oxe som tog Flashens mat, det är därför han ser så nöjd ut.Vilka intriger! Ni skulle ha varit där... :D

mangemani
2005-07-24, 22:06
Krampus pillade bara i maten hela tiden. Han skulle ju bli full ju.
Flash undrade var hennes mat tog vägen.
Lange sneglar misstänkt mot Krampus, det kan ha varit han.
Adeleine satt djupt försjuken i tankar, om jobbet.
Det var ju Oxe som tog Flashens mat, det är därför han ser så nöjd ut.



kommentarerna
:laugh: :thumbup:

ante
2005-07-24, 22:06
Gruppbild coming up

Myten
2005-07-24, 22:07
Krampus pillade bara i maten hela tiden. Han skulle ju bli full ju.
Flash undrade var hennes mat tog vägen.
Lange sneglar misstänkt mot Krampus, det kan ha varit han.
Adeleine satt djupt försjuken i tankar, om jobbet.
Det var ju Oxe som tog Flashens mat, det är därför han ser så nöjd ut.


Har Krampus två hakor?

Myten
2005-07-24, 22:08
Gruppbild coming up


:D :D
Här behöver man inte vara grov endast genom muskler!
Sött!

jakke
2005-07-24, 22:09
Haha.. Allan ser så nöjd ut för att han dwarfar en person(tjej)

ante
2005-07-24, 22:09
Clash berättar om helgens bravader...

ante
2005-07-24, 22:11
Flash drar nån konstig pose

ante
2005-07-24, 22:11
Krampus är känd på söder, det här var en av beundrarna.

ante
2005-07-24, 22:12
Lite senare så får allan känna av att oxfilé med pasta inte alltid är så jävla gott.

ante
2005-07-24, 22:14
JAM! fick utslag på radarn...

ante
2005-07-24, 22:16
kommentar överflödig...

mystic[-_-]
2005-07-24, 22:23
kommentar överflödig...

:D

Allan
2005-07-24, 22:29
Lite senare så får allan känna av att oxfilé med pasta inte alltid är så jävla gott.

Ah, det var DÄR jag tappade den där plomben.....


allan

spacedog
2005-07-24, 22:30
Clash berättar om helgens bravader...

Men vad stirrar egentligen Pez på? :D

JAM
2005-07-24, 22:31
Gruppbild coming upFör den som inte sett det: *Flash* gömmer sig bakom allan...Clash berättar om helgens bravader......vilket naturligtvis slår det mesta! allan ser pilsk ut...Flash drar nån konstig pose:laugh: :naughty:Krampus är känd på söder, det här var en av beundrarna.Detta är den galning krampus snackade om här:Jag blev lite traumatiserad av en pundare som högg tag i min arm...
Han hävdade att det var den största han sett i hela sitt liv osv..
"Fy Fan, Anabola va!!?? Visst, visst..Osv..."
Ville inte släppa mig! *slap*
Det finns en bild på spektaklet vet jag..
Efter det var jag tvungen att supa ner mig för att kunna leva med mig själv...
Fick bara en bra bild till...JAM! fick utslag på radarn...Jo du...kommentar överflödig...:laugh:

Pez
2005-07-24, 22:35
Krampus är känd på söder, det här var en av beundrarna.
Mannen på bilden var uppenbart förtjust i Krampus...tills han fick syn på Jarod.
Ytterligare kommentarer är överflödiga, den våta blicken säger allt och lite till.

JAM
2005-07-24, 22:36
Flash drar nån konstig pose
Och en till. Blir dock lite ledsen över att alla tittar på kyparen.

Pez
2005-07-24, 22:37
Men vad stirrar egentligen Pez på? :D
Om man känner Clash så vet man att man ALLTID ska ha koll på den lilla lila soldaten. 'Nuf said.

Jay-Z
2005-07-24, 22:39
Och en till. Blir dock lite ledsen över att alla tittar på kyparen.

"uhu-you-know-you-don't-be-saying-that-to-me"-posen? :D

Pez
2005-07-24, 22:41
Och en till. Blir dock lite ledsen över att alla tittar på kyparen.
Apropå kyparen.. en höjdpunkt under middagen var ju när servitören hoppade upp och började köra bänkdips med fötterna på bordet. :D

I det chocktillstånd som rådde så var det nog ingen som fick för sig att hala fram kameran tyvärr.. smått absurd kungfuservitör. :thumbup:

ante
2005-07-24, 22:42
Och en till. Blir dock lite ledsen över att alla tittar på kinesen.

Oxe brummade något om att den lilla jävla sinesen skulle ta och smaka lite på hans cigalett, då blev sinesen livlädd och splang däliflån.

Allan
2005-07-24, 22:42
Apropå kyparen.. en höjdpunkt under middagen var ju när servitören hoppade upp och började köra bänkdips med fötterna på bordet. :D

I det chocktillstånd som rådde så var det nog ingen som fick för sig att hala fram kameran tyvärr.. smått absurd kungfuservitör. :thumbup:


Sällan sett en kines som visat så mycket tänder när han flinade....
:D


allan

Pez
2005-07-24, 22:42
kommentar överflödig...
Ja jävlar vad rolig jag var där. Antar jag. :)

ante
2005-07-24, 22:44
Apropå kyparen.. en höjdpunkt under middagen var ju när servitören hoppade upp och började köra bänkdips med fötterna på bordet. :D

I det chocktillstånd som rådde så var det nog ingen som fick för sig att hala fram kameran tyvärr.. smått absurd kungfuservitör. :thumbup:

Var synd att Lange inte stannade längre... Hade varit kul att se honom först slå ner såstanten, sedan sänka sista bossen (kocken) med en roundkick.

Jorgen
2005-07-24, 22:44
Apropå kyparen.. en höjdpunkt under middagen var ju när servitören hoppade upp och började köra bänkdips med fötterna på bordet. :D

I det chocktillstånd som rådde så var det nog ingen som fick för sig att hala fram kameran tyvärr.. smått absurd kungfuservitör. :thumbup:
Det där var ju Jannas idé ju. Varför man nu får för sig tanken att börja köra dips inne på en restaurang. *screwy*

Myten
2005-07-24, 22:47
Var synd att Lange inte stannade längre... Hade varit kul att se honom först slå ner såstanten, sedan sänka sista bossen (kocken) med en roundkick.


Killen är ju kär för fasen!

Pez
2005-07-24, 22:47
Det där var ju Jannas idé ju. Varför man nu får för sig tanken att börja köra dips inne på en restaurang. *screwy*
Du menar att det var upptakten till en klassiker inom Kung Fu-filmer?

"The Showdown" - där ena kombatanten gör en wurstingimpressivesideflipdip och den andra måste svara med nåt värre för att inte tappa ansiktet? :D

Jorgen
2005-07-24, 22:49
Du menar att det var upptakten till en klassiker inom Kung Fu-filmer?

"The Showdown" - där ena kombatanten gör en wurstingimpressivesideflipdip och den andra måste svara med nåt värre för att inte tappa ansiktet? :D
Exakt. :thumbup:

JAM
2005-07-24, 22:52
Apropå kyparen.. en höjdpunkt under middagen var ju när servitören hoppade upp och började köra bänkdips med fötterna på bordet. :D

I det chocktillstånd som rådde så var det nog ingen som fick för sig att hala fram kameran tyvärr.. smått absurd kungfuservitör. :thumbup:
Hahaha, ja, det var fan obetalbart. Efter att han sett smått rastlösa Janna börja köra dips mellan stolarna provade han det samma. Hade nog det största flin jag sett på år och dag! :D

Jorgen
2005-07-24, 22:54
Det var väldigt roligt att träffa alla. Och den träningsvärken jag har i min rygg efter passet (som blev avbrutet av en jämra massa dips) på Delta med Allan och Bucyrus (som var en stark jäkel) är inte nådig. Och axelpasset innan i dag kommer säkert göra mig invalid under morgondagen.

Pez
2005-07-24, 22:56
Det var väldigt roligt att träffa alla. Och den träningsvärken jag har i min rygg efter passet (som blev avbrutet av en jämra massa dips) på Delta med Allan och Bucyrus (som var en stark jäkel) är inte nådig. Och axelpasset innan i dag kommer säkert göra mig invalid under morgondagen.
Jarod sitter på en hel hög bilder både från dippande, ätande och ölande.. tyvärr så verkar hans kamera tagit självmord eller nåt. Han jobbar på det - sen kommer det, kanske, mer bilder.

Allan
2005-07-24, 22:56
Det var väldigt roligt att träffa alla. Och den träningsvärken jag har i min rygg efter passet (som blev avbrutet av en jämra massa dips) på Delta med Allan och Bucyrus (som var en stark jäkel) är inte nådig. Och axelpasset innan i dag kommer säkert göra mig invalid under morgondagen.

Jag har träningsvärk i påkarna kan jag säga!


allan

Jorgen
2005-07-24, 22:58
Jag har träningsvärk i påkarna kan jag säga!


allan
Det hoppas jag.
Det är ingen mesträning du sysslar med direkt.

Bolio
2005-07-24, 22:59
Jarod sitter på en hel hög bilder både från dippande, ätande och ölande.. tyvärr så verkar hans kamera tagit självmord eller nåt. Han jobbar på det - sen kommer det, kanske, mer bilder.

BEGÅTT självmord, inte TAGIT! PEZ!!!!!!!

*Flash*
2005-07-24, 22:59
Hur fan lyckas jag se helt cp ut på varenda jävla bild *cry*





Kom just på varför jag hatar när folk tar kort på mig *grr27* *grr*

Pez
2005-07-24, 22:59
BEGÅTT självmord, inte TAGIT! PEZ!!!!!!!
Det är en småländsk kamera.

Bolio
2005-07-24, 23:00
Det är en småländsk kamera.

Aha. Förklarar saken. Jävla smålänningar. Vad fan vill de.

JAM
2005-07-24, 23:02
jag se helt cp ut på varenda jävla bild *cry*Inte då! :)

Bolio
2005-07-24, 23:04
Hur fan lyckas jag se helt cp ut på varenda jävla bild *cry*

Av samma anledning som clash och Jarod alltid ser bra ut kanske... =)

*Flash*
2005-07-24, 23:07
Av samma anledning som clash och Jarod alltid ser bra ut kanske... =)
Och den är?

BajareN
2005-07-24, 23:07
Jag tyckte alla fruntimmer såg bra ut :naughty:

Jorgen
2005-07-24, 23:09
Jag tyckte alla fruntimmer såg bra ut :naughty:
Jarod hälsar och tackar.

mini
2005-07-24, 23:10
Jag får väl säga att jag tycker Allan är sötast. :love:

*Flash*
2005-07-24, 23:14
Jag tyckte allan såg mycket yngre ut än vad han är

Bolio
2005-07-24, 23:17
Ja, Allan är tammefan skitsnygg. Så ska en riktig karl som kan sin Marx se ut. Bärs är säkert liten och tönt.

Bärs
2005-07-24, 23:19
Har Allan lite mage? Varför ser han alltid arg ut?

Pingu
2005-07-24, 23:21
Härliga bilder :thumbup:

Karl_alfred
2005-07-24, 23:23
Kul med pics :thumbup:

Rambo
2005-07-24, 23:23
Jag som trodde det var bara en massa biffar här inne .
Hm är detta verkligen ett träningsforum ? :D

JAM
2005-07-24, 23:26
Jag som trodde det var bara en massa biffar här inne .
Hm är detta verkligen ett träningsforum ? :D
Haha, det var verkligen skitkul att vara tunnast bland killarna... Eller, tja, inte bara bland killarna. Får ju :whipped: av Janna också! :D

Jorgen
2005-07-24, 23:28
Janna dwarfade alla.

Leon
2005-07-24, 23:30
Ni verka ha väldigt kul,har lite ågren att jag missade det! ;)

Allan
2005-07-24, 23:50
Har Allan lite mage?

Japp. Det ska man ha efter den där matorgien. Kinestanten tittade misstroget på mig när jag trampade förbi femte gången, men vafan - jag ska ha valuta för pengarna!


allan

Diana
2005-07-24, 23:52
NIIICE som fan me bilder!! :thumbup:

OMG kommentarerna :laugh: :hbang:

Pez
2005-07-24, 23:53
Hej allesammans och tack för igår, nu har lilla jag reggat mig på detta galna forum...
Ja, det är jag som är den ökända "röven" *kissass*
Vansinnigt snygg bild på den 3 meter breda röven för den delen, hann aldrig se bilden innan min kära man blottade den här *grr27*

Ja,ja....så kan det bli ibland, trevlig var det igår iallafall!
Hoppas det blir någon mer träff snart!

/Maria
Sedär - Välkommen till sommarKollo Maria. :thumbup:

Fler kolloträffar blir det garanterat, samt nedslag i gymstockholm.. blev bla lovad ett pass på Jerum Gym av den gode JAM.. sen måste jag ju dra en repa till Flex efter Krampus lovordande av detsamma.

aliquis
2005-07-24, 23:56
Måste hålla på min stenhårda fasad och mitt namn, dessutom krävs det att nån hälsar för att jag skall hälsa tillbaka!Tom jag kan lista ut att de inte har så stor anledning att hälsa på dig om du aldrig hälsar själv (fan, därför jag själv misslyckas).

Funderat på varför du har din signatur?

Allan
2005-07-24, 23:57
Bah, vi vet vem han är nu.....Han får vara med nästa gång istället


allan

Jarod
2005-07-25, 00:01
Har labbat med mitt minneskort nu som tydligen begått självmord och lyckades bara recovra dom 14 första korten (av 56). Dvs. så har jag bara korten från när vi hade dipstävlingen på Delta...

*lipar eftersom mina fantastiska kort på Tinus gått förlorade*

*snyft*

aliquis
2005-07-25, 00:04
Här hade precis Clash försökt ragga på Tinus (som bara hade ögon för Jarod :naughty: ), det är därför hon har den där whatthefuckdidyoujustsay blicken. :D
Allan mumsar såklart vidare på maten och Pez, tja, vem vet vad som försigår i hans huvud? :DAllan ser ju inte ut att vara ett år över 25 :thumbup:

Pez
2005-07-25, 00:06
Bah, vi vet vem han är nu.....Han får vara med nästa gång istället


allan
Han "får vara med" lika mycket som alla andra - dvs om han själv väljer det.
Vill man inte vara med och leka så slipper man såklart, men att vara tuff på heltid kan inte vara lätt. :D

Fö så är "sitrep småland" dyster.. Jarods kamera har tagit ut svängarna rejält och agerar smålänning fullt ut - den är helt enkelt så jävla snål att den vägrar släppa på bilderna.
42 bilder i stöpet. :(

Blekdiddys bilder kvarstår dock. Om han får koppla upp sig för frugan. :D

Tricklev
2005-07-25, 00:07
:laugh:

Jadå, ni verkade ha kul iaf, synd att vi göteborgare är för mesig för att styra upp någor *flex*

Allan
2005-07-25, 00:08
Fulla människor ska inte hantera elektroniska saker inne på en mörk nattklubb när han f ö bara hade ögonen på nån annan - som inte var moderator....


allan

Bjorne
2005-07-25, 00:09
Finns det inte fler bilder?

Pez
2005-07-25, 00:11
Jag blev lite traumatiserad av en pundare som högg tag i min arm...
Han hävdade att det var den största han sett i hela sitt liv osv..
"Fy Fan, Anabola va!!?? Visst, visst..Osv..."
Ville inte släppa mig! *slap*
Det finns en bild på spektaklet vet jag..
Efter det var jag tvungen att supa ner mig för att kunna leva med mig själv...
Fick bara en bra bild till...
Situationen blev smått bisarr.. och jag fick gråta mig till sömns över att ha blivit förbisedd som "grov" i förmån för Slampus da krampus (inget oriktigt med det, tvärtom...men ändå). Det här kommer ta veckor att komma över. *flex* *cry*

Allan
2005-07-25, 00:14
Finns det inte fler bilder?

Läs tråden......


allan

Pez
2005-07-25, 00:16
Yeah ny tattoo, fan tom. börjat träna igen ju fan så armen skall matcha den =)

men seså nu... vem har gruppfotot med min posedown ... ja vill se om jag har en söt stjärt i tunna slappa byxor utan kalsonger under för i helvete!
Fö så måste jag säga att avsaknad av kalsonger inte borde hindrat en exponering av dina bleka skinkor.. det hade inte stoppat Clash anno 2004 inte. :(
Tänk på folket... folket vill ha sin beskärda del av svineri, plumphet och blandade vulgära uttryck för ditt psykes instabilitet serverat vid jämna mellanrum. :D

JAM
2005-07-25, 00:17
Fler kolloträffar blir det garanterat, samt nedslag i gymstockholm.. blev bla lovad ett pass på Jerum Gym av den gode JAM.. sen måste jag ju dra en repa till Flex efter Krampus lovordande av detsamma.Det kanske inte behöver dröja ett år till nästa (stockholms-)träff dock...

Ja, klart vi ska köra ett pass. I morgon ska jag och en polare - om allt går som det ska - hämta 320 kg hantlar, hantelställ och en fiiin spinningcykel. I och med det kliver Jerum Gym upp ett stort steg i graderna, från "schysst källargym" till "litet proffsgym"... :D

Bjorne
2005-07-25, 00:17
Läs tråden......


allanSlumat igenom den redan, uppfattade att någons bilder hade blivit förstörda (Jarods?), dock måste jag ha missat det andra?

Leon
2005-07-25, 00:19
Slumat igenom den redan, uppfattade att någons bilder hade blivit förstörda (Jarods?), dock måste jag ha missat det andra?
Ta inte det så allvarligt tänk på att klockan är över 1 på natten och Allan fortfarande är vaken! :laugh:

JAM
2005-07-25, 00:20
Har labbat med mitt minneskort nu som tydligen begått självmord och lyckades bara recovra dom 14 första korten (av 56). Dvs. så har jag bara korten från när vi hade dipstävlingen på Delta...

*lipar eftersom mina fantastiska kort på Tinus gått förlorade*

*snyft*Men för fan Jarod... Hur lyckades du? Speciellt de där korten på tinus... Tur att jag han se det! :naughty:

Men å andra sidan tror jag inte att tinus ligger sömnlös över att veta att de inte kommer ut på nätet. Kolozzeums testotonårsliga däremot, de borde verkligen göra det...

EDIT: Fy fan vilken fin avatar jag har!

Allan
2005-07-25, 00:21
Ta inte det så allvarligt tänk på att klockan är över 1 på natten och Allan fortfarande är vaken! :laugh:

Det finns fotografer som ännu inte kommit fram till en dator. Jag har några bilder men lyckas inte få fram dem just nu. Paledaddy har det också. Nästan så jag tror Bucyrus tog ett par kort; men det kan ta ett par dagar. Så var det förra året också.
Och jag är bara ledig och lycklig!


allan

Pez
2005-07-25, 00:22
Har labbat med mitt minneskort nu som tydligen begått självmord och lyckades bara recovra dom 14 första korten (av 56). Dvs. så har jag bara korten från när vi hade dipstävlingen på Delta...

*lipar eftersom mina fantastiska kort på Tinus gått förlorade*

*snyft*
*lipar eftersom min och langes parposering är för evigt förlorad..we made such a beautiful couple* :(

Allan
2005-07-25, 00:33
Jag tyckte allan såg mycket yngre ut än vad han är

Jag la på tio år i reggningen för att folk skulle ta mig på allvar.....



allan

Zafer
2005-07-25, 00:35
Jag la på tio år i reggningen för att folk skulle ta mig på allvar.....



allan

tycker inte det har funkat särskilt bra :D

AFanatic
2005-07-25, 00:39
Skoj med bilder...O nu vet jag vem jag ska hälsa på den 30e oxå :D

Pez
2005-07-25, 00:59
Lite pics från dipstävlingen som avhölls på Delta innan buffén räddades ur Jarods snålkamera..

Allan visade att gammal faktiskt är äldst med 10 dips.

Bolio
2005-07-25, 01:02
Haha, 10 dips? Wtf? Jag gör 10 dips med 30kg extravikt, skäms på dig Allan...

Pez
2005-07-25, 01:02
Jörgen dammade av 20 modiga mitt i ett ryggpass, han fick dock en hel del åthutningar när det gällde djupet och fullt sträck i toppläge. "Arnedips! ARNEDIPS SA DU DANSKJÄVEL!"

Bolio
2005-07-25, 01:03
Shit vad grova armar Pez har! Grymt.

Pez
2005-07-25, 01:05
Jarod är inte bara innehavare av ett sött ansikte och en dassig kamera, han besitter även enligt egen utsago triceps som är ett par "mäktiga hästskor" - så mäktiga att han landade på 3e plats med 23 dips.

Krampus
2005-07-25, 01:05
Oxe brummade något om att den lilla jävla sinesen skulle ta och smaka lite på hans cigalett, då blev sinesen livlädd och splang däliflån.



:D :D :D

Pez
2005-07-25, 01:07
Lange - 2a plats med 24 dips.. till hans försvar så får jag säga att han faktiskt kört ett gäng bröstövningar innan, samt att han i vanliga fall springer cirklar runt mig i dipsen.. :D

Bolio
2005-07-25, 01:07
Fyfan vad snygg Jarod är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allan
2005-07-25, 01:08
Haha, 10 dips? Wtf? Jag gör 10 dips med 30kg extravikt, skäms på dig Allan...

Den dan jag blir duktig på dips får ni skjuta mig! Dessutom var det fler som fick bryta sitt ryggpass för att spela med. Jag personligen hade föredragit maxreps i knäböj eller nåt....:cool:



allan *popcorn*

Krokodil
2005-07-25, 01:10
Jag tycker 10 dips är bra. :em:

Krampus
2005-07-25, 01:11
Situationen blev smått bisarr.. och jag fick gråta mig till sömns över att ha blivit förbisedd som "grov" i förmån för Slampus da krampus (inget oriktigt med det, tvärtom...men ändå). Det här kommer ta veckor att komma över. *flex* *cry*


Haha.. Kom att på att det där med servitören som började göra dipps ev var sjukare.. Han såg för övrigt ut såhär: :D med sina plasttänder...

Pez
2005-07-25, 01:12
Vinnare av den högst inofficiella dipstävlingen - moi! Eftersom Jarods fototekniska kunskaper uppenbarligen är i klass med hans kameras förmåga att dela med sig så blev det ingen bild på mig.. (ibland låtsasfotar Jarod uppenbarligen bara - fråga inte varför). Därför väljer jag att representeras av denna bild som visar den ohämmade, rent ut sagt naiva glädje jag kände över det fenomenala priset som jag erhöll för min 1a plats, 28 dips osv. (aah..ego.. :D)

Sponsor: Bucyrus.

Bolio
2005-07-25, 01:17
Den dan jag blir duktig på dips får ni skjuta mig! Dessutom var det fler som fick bryta sitt ryggpass för att spela med. Jag personligen hade föredragit maxreps i knäböj eller nåt....:cool:



allan *popcorn*

Ja, men vafan? 10? Ok, dips och chins är jag bra på, men att jag som ung tönt ska vara så mycket bättre än min idol inom forumträningsvärlden? Skam Allan, stor kurdisk skam.

Pez
2005-07-25, 01:18
Haha, 10 dips? Wtf? Jag gör 10 dips med 30kg extravikt, skäms på dig Allan...
Eftersom Lange är en crazy mofo sadist så tvingade han upp oss till både 40 och 60kgs+ viktade efter tävlingen. Armarna var rätt lelösa efter det... :D

Pez
2005-07-25, 01:20
Ja, men vafan? 10? Ok, dips och chins är jag bra på, men att jag som ung tönt ska vara så mycket bättre än min idol inom forumträningsvärlden? Skam Allan, stor kurdisk skam.
Allan fick iofs ett par bortdömda.. Jörgen snålade inte i sin kritiska bedömning direkt..

JAM
2005-07-25, 01:24
Allan fick iofs ett par bortdömda.. Jörgen snålade inte i sin kritiska bedömning direkt..
Vad blev det då...? Sju...? :D

Pez
2005-07-25, 01:26
Vad blev det då...? Sju...? :D
10 godkända alltså.. :D

Pez
2005-07-25, 01:28
Haha.. Kom att på att det där med servitören som började göra dipps ev var sjukare.. Han såg för övrigt ut såhär: :D med sina plasttänder...
Ännu en fantastisk detalj värd att notera är att han inte verkade ha stött på uttrycket "påtår" under hela sin serveringskarriär... :D

JAM
2005-07-25, 01:30
Ännu en fantastisk detalj värd att notera är att han inte verkade ha stött på uttrycket "påtår" under hela sin serveringskarriär... :DVissa trodde dock att det var ett ytterst medvetet försäljningstrick - på frågan om man kunde få en "påtår" svarare han alltid "vill du ha mel kaffe?"...

Krampus
2005-07-25, 02:04
Har Krampus två hakor?

Föredrar att se det som "grov nacke".... :em:

clash
2005-07-25, 02:48
Fö så måste jag säga att avsaknad av kalsonger inte borde hindrat en exponering av dina bleka skinkor.. det hade inte stoppat Clash anno 2004 inte. :(
Tänk på folket... folket vill ha sin beskärda del av svineri, plumphet och blandade vulgära uttryck för ditt psykes instabilitet serverat vid jämna mellanrum. :D

Ok... jag fixar nått riktigt osmakligt som plåster på såren

Krampus
2005-07-25, 02:57
Och en till. Blir dock lite ledsen över att alla tittar på kyparen.


Haha Flashen! Du flashar ju mig där!!! Kunde dock inte slita min blick från mannen med tänderna.. :D Lis?

J.Saarela
2005-07-25, 06:15
tycker inte det har funkat särskilt bra :D


:laugh:

Slartibartfast
2005-07-25, 06:32
Jarod är ju fett snygg alltså! Tänker PM:a han.

Myten
2005-07-25, 08:00
Jävla tjat om Jarod, det va ju Pezen som vann!
Många dips folket gör, själv får man vara glad om man kommer över 10 sträcket!

Grippster
2005-07-25, 08:06
Vilket djävulskt ASS! *kissass*


Dubbel gluteus, bakifrån. 10 poäng.

Oxe
2005-07-25, 08:17
Jag som trodde det var bara en massa biffar här inne .
Hm är detta verkligen ett träningsforum ? :D

definera träningsforum ....

jag och min träningskamrat kom till insikt att öka träningsfrekvensen ifrån 1-2 pass i veckan till 4a nu ...

är man lat orkeslös och motivationslös så ser man ju inte ut som nåt heller

Oxe
2005-07-25, 08:23
Jag är ledsen över att min tvillingsjäl Oxe ser ut att ha fått ätstörningar, därmemot är Clash fortfarande vacker som en sommarmorgon :naughty:

Well det är inte frivilligt jag har valt att se ut som en belsenfånge...

när kontot gick ner till 22.64Kr den 1sta denna månad så säger det väl sitt
sen inga rena shakers förenst igår när nån horade sig till skjuts

vatten blir man inte grov av

Leon
2005-07-25, 08:52
Ja jag lär ju ha missat en del som jag skulle ha velat se för min egen skull men jag kommer garanterat nästa gång!

Allan
2005-07-25, 08:54
Allan fick iofs ett par bortdömda.. Jörgen snålade inte i sin kritiska bedömning direkt..

Ingen kompisbedömning kan jag säga!
*grr*


allan

Jorgen
2005-07-25, 11:03
Ingen kompisbedömning kan jag säga!
*grr*

allan
Är det tävling så är det.

Jag fick en hundring av Pez för att låta honom vinna, ett litet tips till nästa gång bara.

Jorgen
2005-07-25, 11:06
Har labbat med mitt minneskort nu som tydligen begått självmord och lyckades bara recovra dom 14 första korten (av 56). Dvs. så har jag bara korten från när vi hade dipstävlingen på Delta...

*lipar eftersom mina fantastiska kort på Tinus gått förlorade*

*snyft*
Men va fan. :furious:

Bucyrus
2005-07-25, 11:08
Är det tävling så är det.

Jag fick en hundring av Pez för att låta honom vinna, ett litet tips till nästa gång bara.
Det var den hundringen som bekostade förstapriset Pez fick :D ...

Jorgen
2005-07-25, 11:11
Jörgen dammade av 20 modiga mitt i ett ryggpass, han fick dock en hel del åthutningar när det gällde djupet och fullt sträck i toppläge. "Arnedips! ARNEDIPS SA DU DANSKJÄVEL!"
Hal jäkla dipsställning var det. Måste vara en av Nordics. ;)

Pfff, klaga inte på mina dips fetto, dom var hur bra som helst.

palme
2005-07-25, 11:50
Uff vilken rumpa den där cla...maggie har :em:


Ångrar att jag inte dök upp, tinus såg ut att vara lite på lyset.

Jarod
2005-07-25, 12:02
Uff vilken rumpa den där cla...maggie har :em:


Ångrar att jag inte dök upp, tinus såg ut att vara lite på lyset.

Tinus va riktigt dragen. Höll på att klänga och andas tungt mest hela kvällen. Synd bara att mina kort från när hon svepte jelly-shots inte funkade... :hbang:

Jorgen
2005-07-25, 12:04
Glöm inte bilderna du tog när hon dansade på bardisken.
Det var ju verkligen ett "kodakmoment". :cool:

hobbitar
2005-07-25, 12:20
Är det verkligen King Grub som sitter jämte Pez på uteserveringen?

påven
2005-07-25, 12:25
Är det verkligen King Grub som sitter jämte Pez på uteserveringen?

japp

Bärs
2005-07-25, 12:27
Grubben ser ju trevlig och snäll ut men varför har han öl framför sig?

Piranha
2005-07-25, 12:28
Uff vilken rumpa den där cla...maggie har :em:


Ångrar att jag inte dök upp, tinus såg ut att vara lite på lyset.


Va fan såg du Oxes röfv då !!! *popcorn*

MrBoris
2005-07-25, 12:30
Är det verkligen King Grub som sitter jämte Pez på uteserveringen?

nej...

hobbitar
2005-07-25, 12:31
nej...

Påven skrev JA och du skrev NEJ. Vem har rätt?

Jorgen
2005-07-25, 12:32
Jag har rätt.

Jarod
2005-07-25, 12:33
Läser man tidigare i tråden så svarar King Grub själv på om det är han eller inte?

Jorgen
2005-07-25, 12:34
Fan Jarod. Du var inte alls lika snygg i bilen som du är på din avatar.
Hade du en badhairday i går eller?






























:D

hobbitar
2005-07-25, 12:37
Kul för honom att han är det på bilden i alla fall; en upplevelse. I verkligheten är han det i alla fall inte. ;)

Lite tvetydigt. Speciellt med smileyn i slutet

MrBoris
2005-07-25, 12:39
Haha, jag tror det var innan ni kom tillbaka.
Men han kom säkert igen, puckot...
Mannen som är King Grubb på bilden har fotobevis..
Nu har jag inte fler bilder. :)

där är ännu ett bevis på att det inte är Grubb

Slartibartfast
2005-07-25, 12:39
It ain't Grub for fuxx sake! Ser han ut att vara över 30?

hobbitar
2005-07-25, 12:40
där är ännu ett bevis på att det inte är Grubb

Varför skrev han "Mannen som är King Grub" då?

Slartibartfast
2005-07-25, 12:41
Men Jesus! Meka med din Calibra istället. *rolleyes*

Jorgen
2005-07-25, 12:41
It ain't Grub for fuxx sake! Ser han ut att vara över 30?
Ser Allan ut att vara över 40?

Slartibartfast
2005-07-25, 12:42
Ser Allan ut att vara över 40?

Ja?




ok, nej.

Jarod
2005-07-25, 12:44
Ser jag ut att va över 25? Nä, precis!! :D

Karl_alfred
2005-07-25, 12:49
Ser Allan ut att vara över 40?
Ja :D

Metal_boy_
2005-07-25, 12:52
Tiny Anus var lätt hetast av kvinnorna :naughty:

Metal_boy_
2005-07-25, 12:56
Lite senare så får allan känna av att oxfilé med pasta inte alltid är så jävla gott.


En korthårig Thorsten Flink :D


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/attachment.php?attachmentid=19223&stc=1

Grisen
2005-07-25, 12:56
Het röv Krampus tjej har och vilka grova armar Pez innehar *skakar på huvet imponerad*

AFanatic
2005-07-25, 13:07
Pez va grofv.

Jorgen
2005-07-25, 13:09
Ser jag ut att va över 25? Nä, precis!! :D

*HOST*

clash
2005-07-25, 13:16
Hahaha fan Pezans *** måste växt minst 3-4 cm under den här tråden *kissass* men du såg ovanligt vältränad o läcker ut pez

Yankeee
2005-07-25, 14:00
Det märks att åldern och stelheten börjar ta ut sin rätt i dipsen ;) :D

(förbereder mig på en ban)

Langsters armar är brutala, nästan FÖR stora :confused: