handdator

Visa fullständig version : Svartsjukepoll!


RobbeliRobban
2005-07-24, 05:45
Är du i allmänhet svartsjuk? (Skall bli poll)

Cilia
2005-07-24, 08:08
eg har jag nog aldrig varit riktigt svartsjuk.
men jag har å andra sidan aldrig behövt ha anledning till att vara det.
så jag vet inte säkert hur jag skulle reagera om jag skulle få en anledning.
tror jag skulle konfrontera.

Leon
2005-07-24, 08:13
Ja jag inbillar mig att jag inte är det för att jag visar det aldrig men har upptäckt att så är nog fallet,lite åtminstone! *grr*

VoDaresVins
2005-07-24, 08:30
Egentligen inte svartsjuk så ja retar mig på killpolare tjejen har eller så. Men om man verkligen skulle märka att ens älskade varit trogen skulle det nog bli en hel del :furious: *slap* :whipped:

Edit: Förtydligar: Skulle ju självklart inte ge mig på min tjej, men killen som vart å "viftat me pinnen" skulle nog ligga risigt till.

mini
2005-07-24, 08:39
Hur är man "lite gulligt" svartsjuk? Svartsjuka är en alltigenom destruktiv känsla. Och mitt svar är naturligtvis nej.

mini_Arnold
2005-07-24, 09:05
Egentligen inte svartsjuk så ja retar mig på killpolare tjejen har eller så. Men om man verkligen skulle märka att ens älskade varit trogen skulle det nog bli en hel del :furious: *slap* :whipped:

Edit: Förtydligar: Skulle ju självklart inte ge mig på min tjej, men killen som vart å "viftat me pinnen" skulle nog ligga risigt till.
så tänkte jag med "förr i tiden" men det är inte värt det eller ens lönt att pryla killen.
Är ens flickvän otrogen spelar hennes anledning till det ingen som helst roll för då har hon visat klart och tydligt att hon inte vill vara med en.. bara att dra vidare till nästa äventyr.

Cilia
2005-07-24, 09:15
Egentligen inte svartsjuk så ja retar mig på killpolare tjejen har eller så. Men om man verkligen skulle märka att ens älskade varit trogen skulle det nog bli en hel del :furious: *slap* :whipped:

Edit: Förtydligar: Skulle ju självklart inte ge mig på min tjej, men killen som vart å "viftat me pinnen" skulle nog ligga risigt till.
jobbigt med tjejer som är trogna, jävla svin helt enkelt
dom borde se till o dela med sig till resten av mänskliigheten *visslar*

annars håller jag med miniarnold, han har ju inte lovat dig ngt. han kanske inte ens vet att hon har en pojkvän. den som har svikit är ju din partner.

hum
2005-07-24, 09:17
Jag hatar när min flickvän umgås med andra killar.

Edit: Visst får hon gärna ha killkompisar, men andra killar är kåta svin som raggar på min flickvän och ska dö. Så är det bara, alltid.

Pingu
2005-07-24, 09:20
Nej inte det minstaoch har aldrig varot heller.

Sen så är svartsjuka inte gulligt, inte ens om det är lite grann. Mitt ex var sjukligt svartsjuk och det var rent ut sagt ett helvete. Foljde med henne till psykolog varannan vecka men det hjälpe absolut inget

Pingu
2005-07-24, 09:22
Om din tjej har varit otrogen så ska man för fn inte ge sig på killen som varit med henne. Hon kan ju ha ljugit för han och sagt att hon var singel.

Slartibartfast
2005-07-24, 17:58
Alla killar vill ju sätta på ens tjej, så det är inget att hänga upp sig nämnvärt på.

Axon
2005-07-24, 19:30
Jag hatar när min flickvän umgås med andra killar.

Edit: Visst får hon gärna ha killkompisar, men andra killar är kåta svin som raggar på min flickvän och ska dö. Så är det bara, alltid.

Haha samma här, fast ännu värre.

VoDaresVins
2005-07-24, 20:05
Vet inte hur jag skulle agera om jag blev upplyst om att tjejen varit otrogen. Att däremot komma på nån "in the act" (som på tv) skulle nog väcka grottmänskan i mig.

mangemani
2005-07-24, 20:16
tja,lite svartsjuka har man väl kännt av i sina yngre dagar,men blev bättre med tiden och i dagsläget så känner jag ingen svartsjuka alls....numera så litar jag fullt ut på dom jag är ihop med och vill tjejen min umgås med andra killar så får hon la göra det,men skulle jag få reda på att nått hade hänt så kan jag lova att jag inte visar nån nåd..ursäkter och förklarningar är så gott som meningslösa,det är bara att packa och bege sej ut ur ens liv...inget medlidande för dom otrogna äcklen.

Daniiiel
2005-07-24, 20:18
är jävligt svartsjuk men det är inte tjejen jag inte litar på utan andra killar..ingen annan kille ska kladda på min tjej..så är det bara

Davil
2005-07-24, 20:35
Svaret är Nej.

Det vore tråkigt om man skulle behöva bli svartsjuk, litar man på sin partner till 100% och känner sig trygg i sitt förhållande vilket är för mig en självklarhet så behöver det inte bli någon svartsjuka.

Diana
2005-07-24, 20:44
Ja har svårt att bli svartsjuk, om de inte nu förstås slängs 'bevis' upp i ansiktet på mej, om otrogenhet osv, men skulle aldri falla mej in att bli svartsjuk på om min kille tex får blickar på stan, kramar sina tjejkompisar osv. Inte ens när andra tjejer stöter på honom, för betyder vårt förhållande nåt så gör han ju de bästa av situationen och avvisar dem klart och tydlit. Jag blir nog mest glad för hans skull, för alla gillar ju uppskattning vart den än kommer ifrån. :)

Krokodil
2005-07-25, 01:02
Nej svartsjuka är helt bortkastat. Om man är tvungen att vara orolig för vad ens partner kan hitta på så har man fel antingen problem med sig själv eller sitt förhållande!

Bolio
2005-07-25, 01:04
Vad hade du för telefonnummer nu igen, Diana?

no1fitness
2005-07-25, 04:27
Jag var ganska svartsjuk i min ungdom, men nu efter 10 + år tillsammans är jag väldigt trygg i mitt förhållande.
Svaret nu är nej. :)