handdator

Visa fullständig version : årets misstag


Fatalist
2005-07-24, 01:12
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid

MilkmaN
2005-07-24, 01:14
Haha, vi lider med dig!

Jense
2005-07-24, 01:14
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid


söv henne med lite kloroform och lägg henne i din resväska tills imorgon.

Allan
2005-07-24, 01:15
Vi lider INTE med dig. Skyll dig själv, loser.


allan

Frantic
2005-07-24, 01:16
Att skriva den här tråden var nog ett större misstag.... *slap*


Har sista bussen gått så låt henne sova där. Måste något hända?

EDIT: Är du så jävla snygg då? Hon kanske lockade dig med chips för att få någonstanns att sova?

Inför blåstest för kolo

Jense
2005-07-24, 01:17
Att skriva den här tråden var nog ett större misstag.... *slap*


Har sista bussen gått så låt henne sova där. Måste något hända?

EDIT: Är du så jävla snygg då? Hon kanske lockade dig med chips för att få någonstanns att sova?

Inför blåstest för kolo


haha, blåstest hade varit ultimat på kolozumzum.

beställ en taxi till henne då. snåla jävel

mangemani
2005-07-24, 01:19
i know the feeling.

lycka till :thumbup:

s_himself
2005-07-24, 01:35
hahahahahaha

Tricklev
2005-07-24, 01:37
Låt henne sova där då din dumma sate *screwy*

Hnke
2005-07-24, 01:51
En tråd i samma anda som Calis.. hjälp, jag dejtar en FUL brud.

aliquis
2005-07-24, 02:20
Vi lider INTE med dig. Skyll dig själv, loser.
allan
:D:D

Ni som säger att hon bara skall sova där är ju nyktra, om han är lite på lyset har han väl inte kommit fram till den möjligheten ännu ;)

Cilia
2005-07-24, 08:11
jag lider inte heller med honom.
vilken jävla tönt!

Bobbokrull
2005-07-24, 08:15
mohahaha.....men allvarligt talat! Se bara till att få lite :kinky: på morgonen och sedan skicka hem henne med bussen. Då har du ju iallafall gjort rätt för dig.

mini_Arnold
2005-07-24, 08:16
hahahaha
som man bäddar får man ligga..

Herkulez
2005-07-24, 08:28
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid
hahha lollolollboll

Arne Persson
2005-07-24, 08:32
Kör ett fumligt och klumpigt ungtuppsknull med alldeles för tidig utlösning mm så kommer hon kanske att dra av ren besvikelse.
Annars tycker jag nog att du skall ha ett stort grattis för din fina prestation! :thumbup:

Sonny
2005-07-24, 08:42
Vilka problem man kan ha :laugh:

Cilia
2005-07-24, 09:16
Kör ett fumligt och klumpigt ungtuppsknull med alldeles för tidig utlösning mm så kommer hon kanske att dra av ren besvikelse.
vad får dig att tro att han överhuvudtaget kan prestera någonting annat än ett sånt k***ll?

Arne Persson
2005-07-24, 09:22
vad får dig att tro att han överhuvudtaget kan prestera någonting annat än ett sånt k***ll?


Det är ju klart...... när du säger det så.... :)

Pellefant
2005-07-24, 09:22
Hur gick det? Vad hände? Minns du att du skrev denna tråden?

Pingu
2005-07-24, 09:25
Han har nog haft sin vildaste åktur i livet så han vaknar nog inte föränn till kvällen *kissass*

Hjälp hon är ful :laugh: :laugh: :laugh:

Big_Vik
2005-07-24, 09:25
HAHAHAHHAHAHA OMFG HAHHAA :laugh:

Varför har man själv aldrig blivit drabbad? hahahahhahahahaha :D

nemd
2005-07-24, 09:26
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :laugh:

HenrY
2005-07-24, 09:40
Hhahahaha!
Gör som förslagen, dvs ligg med henne.
Sen kollar du på henne en stund, sedan säger du
"Fan vad du är ful"
Sen vänder du dig om och somnar!:D

Vem vare på detta froum som kom på att man skulle göra så??:D

spacedog
2005-07-24, 09:44
Så vad var egentligen årets misstag - att dra hem tjejen eller att ha startat den här tråden? Någon kommer ha dubbel ångest idag...

Svantee: håll dig borta från Nybrotjejer, de har en helt annan kultur därinne i skogen. :D

30cm
2005-07-24, 09:46
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid

Sista bussen från Kalmar till Nybro lördagar går 02:15 (för du bor väl i Kalmar?)

Daniel Mattusch
2005-07-24, 09:53
Sista bussen från Kalmar till Nybro lördagar går 02:15 (för du bor väl i Kalmar?)

Hon kanske inte hinner hitta bussen inom 3 min på fyllan :)

Matte_Maiden
2005-07-24, 10:06
Haha, jag gråter. :D

MrBoris
2005-07-24, 10:13
hur fan ska detta sluta om han tyckte hon var ful samtidigt som han var onykter... vänta bara när han vaknar :naughty:

30cm
2005-07-24, 10:16
Hon kanske inte hinner hitta bussen inom 3 min på fyllan :)

Jag tror att Svantee egentligen hela tiden ville dansa den vilda mamban. Men han ville även ha en anledning att berätta om hans erövring för kolo.

Daniel Mattusch
2005-07-24, 10:23
Jag tror att Svantee egentligen hela tiden ville dansa den vilda mamban. Men han ville även ha en anledning att berätta om hans erövring för kolo.

SANT:D

Bobbokrull
2005-07-24, 10:33
Tar man hem en brud för att få chips? Vad för sorts tjej har chips i handväskan? "Ursäkta tjejen, har du en cigg?" "Nä, men du kan få en näve chips"

Men hur gick det då? dags att vakna Svantee!!

mystic[-_-]
2005-07-24, 10:34
Tar man hem en brud för att få chips? Vad för sorts tjej har chips i handväskan? "Ursäkta tjejen, har du en cigg?" "Nä, men du kan få en näve chips"

Men hur gick det då? dags att vakna Svantee!!

:D

Herkulez
2005-07-24, 10:35
Tar man hem en brud för att få chips? Vad för sorts tjej har chips i handväskan? "Ursäkta tjejen, har du en cigg?" "Nä, men du kan få en näve chips"

Men hur gick det då? dags att vakna Svantee!!
Jag tror han körde med det gamla trixet "ska vi dra hem och käka chips och ******" men nu gick det fel för hon ville bara ha chips........



svantee u perv :D

magicteddy
2005-07-24, 10:36
Jag tror han körde med det gamla trixet "ska vi dra hem och käka chips och ******" men nu gick det fel för hon ville bara ha chips........



svantee u perv :D

Hahaha :laugh: :laugh:

Bobbokrull
2005-07-24, 10:51
Jag fick tag i en bild på bruden som Svantee drog hem, jag förstår nu hans dilemma (to screw, or not to screw..that´s the question). Däremot så tycker jag ju att han borde ha kunnat förutse att hon inte var så sugen på att käka "bananer" då det fanns chips i närheten.

Grisen
2005-07-24, 11:21
Jag fick tag i en bild på bruden som Svantee drog hem, jag förstår nu hans dilemma (to screw, or not to screw..that´s the question). Däremot så tycker jag ju att han borde ha kunnat förutse att hon inte var så sugen på att käka "bananer" då det fanns chips i närheten.


:laugh: :laugh:

Goddaniel
2005-07-24, 11:54
Best Of Kolozzeum?! :laugh:

Väntar ivrigt på ett inlägg från vår käre Svantee

Cilia
2005-07-24, 11:57
så han vaknar nog inte föränn till kvällen *kissass*
eller när mamma knackar på dörren och undrar om han har någon smutstvätt.

Zafer
2005-07-24, 11:59
eller när mamma knackar på dörren och undrar om han har någon smutstvätt.

:sleep: :sleep:

nu var du rolig

Zafer
2005-07-24, 12:05
Ni är bara avundsjuka för att ni är för fula för att få till det. :D

Nä nu ska jag iväg till gymmet och träna.......

Herkulez
2005-07-24, 12:07
Jag fick tag i en bild på bruden som Svantee drog hem, jag förstår nu hans dilemma (to screw, or not to screw..that´s the question). Däremot så tycker jag ju att han borde ha kunnat förutse att hon inte var så sugen på att käka "bananer" då det fanns chips i närheten.
:laugh:

Cilia
2005-07-24, 12:14
:sleep: :sleep:

nu var du rolig
tror jag är ganska nära sanningen men den kan iofs vara bättre än fiction oftast.

mangemani
2005-07-24, 12:16
Jag fick tag i en bild på bruden som Svantee drog hem, jag förstår nu hans dilemma (to screw, or not to screw..that´s the question). Däremot så tycker jag ju att han borde ha kunnat förutse att hon inte var så sugen på att käka "bananer" då det fanns chips i närheten.


:laugh: :laugh: :laugh:

Davil
2005-07-24, 12:31
Fyfan vilken jävla tönt !!!

Hoppas det enda du får är lena handen resten av livet.

Synd om tjejen.

JAM
2005-07-24, 13:52
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid
Vilket i-landsproblem! Låt henne sova över. Lite sex är väl bara trevligt? Eller? Sååå jävla ful kan hon väl inte vara? Och hur ser du ut...?

Fatalist
2005-07-24, 14:50
Allan: Jamen hon fråga om hon fick komma o se på film så sa jag; Tja - okej om du tar med chips och läsk & Sin CIty.

Detta gjorde hon, men sen kunde hon plötsligt inte åka hem igen.. Asså har varit vaken hela natten, gjort allt förutom legat i sängen!

Jag anser mig se ganska bra ut, joo. Ni som tvivlar får gärna göra det, detta är internet :)

Fyfan så bortslösad natt

rememberence
2005-07-24, 14:51
Jag anser mig se ganska bra ut, joo. Ni som tvivlar får gärna göra det, detta är internet :)



jag vill ha bevis på att båda du ser bra ut, och att hon ser ful ut *popcorn*

JoelR
2005-07-24, 14:58
Svante: Vilket jävla problem, det var väl bara att säga att du inte var intresserad? Hon kunde ju ha slaggat på soffan om hon ville sova över annars.

RobbeliRobban
2005-07-24, 15:00
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid

Men vafan, är du nån sorts bög eller?

JAM
2005-07-24, 15:06
Asså har varit vaken hela natten, gjort allt förutom legat i sängen!
Men hur farligt hade det varit...? Det är väl bara att säga att du inte är intresserad och sedan somna.

MrBoris
2005-07-24, 15:09
Men hur farligt hade det varit...? Det är väl bara att säga att du inte är intresserad och sedan somna.

och sedan vakna upp av att hon leker med "den" :D

Yankeee
2005-07-24, 15:10
ever heard of pappkasse?

JAM
2005-07-24, 15:12
ever heard of pappkasse?
"Det höjer den sexuella njutningen något oerhört för kvinnan! Det är säkert... Här, prova..." :D

BajareN
2005-07-24, 15:12
och sedan vakna upp av att hon leker med "den" :D

Ohh herregud :laugh:

fat_joe
2005-07-24, 15:29
hjälp jag tog hit en ful tjej för att få chip nu vill hon sova över usch usch hon bor i nybro sista bussen har gått!!! *cry* :cryout: *slap* *grr27*

skrev snabbt medan hon kollar sakolkatalog i sängen bredvid

HAHAHA vilken king!
:hbang:

Fatalist
2005-07-24, 15:32
Men vafan, är du nån sorts bög eller?

Okej, ni ska få hela storyn.

Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut :cryout: inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way *spy*

tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten

Cilia
2005-07-24, 15:36
Okej, ni ska få hela storyn.

Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut :cryout: inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way *spy*

tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.

vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?

Fatalist
2005-07-24, 15:40
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.

vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?

Klart den är osammanhängande, jag har inte fått nån sömn!

Skit i den trevliga tjejen, hon har inte med saken att göra *screwy*

För att jag tröttnade på att göra det

Jag loggade in och hon började tjata om att kolla på film

RobbeliRobban
2005-07-24, 15:40
Okej, ni ska få hela storyn.

Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut :cryout: inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way *spy*

tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten

Med risk att verka som om jag hakat upp mig, men min fråga står kvar, trots förklaringen.

MrBoris
2005-07-24, 15:41
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.

vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?
hahaha

JAM
2005-07-24, 15:41
det var den mest osammanhängande historia jag någonsin har hört för att vara hela storyn.

vad hände med den trevliga tjejen?
varför slutade du r****a?
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?
Precis. Och:
"Får inte tag på nån tjejpolare"
Varför sökte du tjejpolare? Kompisknull på gång?

spacedog
2005-07-24, 15:44
hittade du den fula tjejen på msn genom att skriva att du ville äta chips och dopa snorren?

Kan man göra det? Jag vet att vi inte får diskutera prepp här, men man undrar ju? Testo rätt in i svällkropparna eller?

:D

Zafer
2005-07-24, 15:45
Kan man göra det? Jag vet att vi inte får diskutera prepp här, men man undrar ju? Testo rätt in i svällkropparna eller?

:D
BANNA HENNE!!!!!!!!!!!!!!

skaparn
2005-07-24, 15:46
Okej, ni ska få hela storyn.

Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen).

Alltså, det är mycket jag inte fattar. Dels varför det var omöjligt att sova med ett fruntimmer utan att göra den vilda saken, dels det jag markerat med fetstil i citatet. Varför slutade du göra r-ordet? (Jag gissar att det var onani du syftade på och inte röka felstavat)
Hade du tänkt spara satsen i hopp om att få leva ut dina ur porrfilm sprungna sexuella fantasier med den där tjejen eller? Borde det inte vara bättre att göra som i "Den där Mary" och lätta lite på trycket så du inte verkar så desperat när saker blir seriösa?

Men det klart, det här senaste problemet, tjejen var ju ful, det måste ju ställa allt på sne.

RobbeliRobban
2005-07-24, 15:50
Vad jag inte fattar är varför personen ifråga säljer sig så billigt som för en påse chips och en hyrfilm. Sedan när personen ifråga inte uppfyller sin del av avtalet, trots det avkrävda priset-chips och hyrfilm, tycker jag att konsumenten skall dra ärendet till konsumentombudsmannen.

Cilia
2005-07-24, 15:53
Kan man göra det? Jag vet att vi inte får diskutera prepp här, men man undrar ju? Testo rätt in i svällkropparna eller?

:D
hhmmm ibland går det snabbt när jag skriver
eller alltid och ibland för snabbt
dessutom har jag ett skadat finger nu vilket gör det svårare att skriva
men måste säga att det typot blev ganska bra *g*

spacedog
2005-07-24, 15:55
Jag vill också veta mer om Svantes planer med den väldigt trevliga tjejen. Rent spontant så känns det ju rätt korkat att försöka dra på ett ointressant nätragg (från Nybro dessutom - vad tänkte du på?! ;) ) två dagar efter att du träffat någon som verkligen verkar intressant. Du lär ju inte precis göra dig mer attraktiv på det viset. Men jag vet ju förstås inte hur det går till bland ungdomarna nuförtiden, men på min tid, osv, osv... :D

skaparn
2005-07-24, 15:56
Vad jag inte fattar är varför personen ifråga säljer sig så billigt som för en påse chips och en hyrfilm. Sedan när personen ifråga inte uppfyller sin del av avtalet, trots det avkrävda priset-chips och hyrfilm, tycker jag att konsumenten skall dra ärendet till konsumentombudsmannen.

Jag förstår din frågeställning men vadå billigt? Klart man kan ligga med nån för en påse chips och en hyrfilm.

spacedog
2005-07-24, 16:00
Jag förstår din frågeställning men vadå billigt? Klart man kan ligga med nån för en påse chips och en hyrfilm.

Var det inte en flaska läsk inblandad också? Pratar vi dessutom en partypåse chips så framstår Svanteboy som ett riktigt lyxfnask.

RobbeliRobban
2005-07-24, 16:01
Jag förstår din frågeställning men vadå billigt? Klart man kan ligga med nån för en påse chips och en hyrfilm.

Har du fastnat på nittiotalet eller? Lägg till en påse plockgodis, en läsk och att försäljaren slipper ligga på den blöta sidan efteråt, så är du uppe i normalpriser.

FredsAmiralen
2005-07-24, 16:42
Jag förstår din frågeställning men vadå billigt? Klart man kan ligga med nån för en påse chips och en hyrfilm.

Inte med vem som helst, speciellt inte någon man inte tycker är attraktiv.


Svantee: Hur fan kunde du bjuda hem en tjej till dig som uppenbarligen ville ha dig som du inte tyckte va attraktiv? Sugen på chips? Ta en promenad o köpa själv?? Låter sjukt dumt...

Endumen
2005-07-24, 16:45
hahahaha
som man bäddar får man ligga..


Ännu bättre: Den man ligger med får bädda :hbang:

Myten
2005-07-24, 16:46
Bekräftelse nån?

Prankie
2005-07-24, 16:49
Gör experimentet som en annan medlem skrev, avbryt mitt i akten, går tar en macka och runka i soffan och kolla på eurosport. :D

Myten
2005-07-24, 16:51
Gör experimentet som en annan medlem skrev, avbryt mitt i akten, går tar en macka och runka i soffan och kolla på eurosport. :D

Hmm tror Eurosport slutat sända vid den tiden, det är väl sauna belt eller Total gym som visas istället!

bladhet
2005-07-24, 16:56
Hahahah fy fan vad dålig du är!!!
Hoppas att du aldrig får en tjej igen.

Matte_Maiden
2005-07-24, 17:35
Nu snackar vi respekt för andra människor på hög nivå. Hur i helvete tänker du?

Slartibartfast
2005-07-24, 17:44
va dåligt.

Griip
2005-07-24, 17:45
Nu snackar vi respekt för andra människor på hög nivå. Hur i helvete tänker du?

+1

*Flash*
2005-07-24, 17:46
Om du nu inte kan tänka dig att ha sex med tjejen så bjud inte hem henne för fan!

Och säg definitivt inte att hon är skitful eller ngt liknande för det är INTE roligt att höra.

Zafer
2005-07-24, 17:47
Om du nu inte kan tänka dig att ha sex med tjejen så bjud inte hem henne för fan!

Och säg definitivt inte att hon är skitful eller ngt liknande för det är INTE roligt att höra.

Så... om man bjuder hem en tjej måste man alltså ha sex med henne?....
Kan man inte umgås på ett annat plan eller?...

*Flash*
2005-07-24, 17:49
Så... om man bjuder hem en tjej måste man alltså ha sex med henne?....
Kan man inte umgås på ett annat plan eller?...
Nej men det var väl därför han tänkte bjuda hem henne men ångrade sig?
Eller jag kanske missuppfattade det hela

Arne Persson
2005-07-24, 17:50
Så... om man bjuder hem en tjej måste man alltså ha sex med henne?....
Kan man inte umgås på ett annat plan eller?...

Man kan absolut inte umgås på något annat plan! Sex är ett nödvändigt ont om man bjuder hem en dam.

Zafer
2005-07-24, 17:51
Man kan absolut inte umgås på något annat plan! Sex är ett nödvändigt ont om man bjuder hem en dam.

Tack Arne, utan dig vet jag inte vad jag hade gjort! :bow:

Kortslutning
2005-07-24, 17:51
hål som hål ;) nae hahaha komiskt iaf :P

MrBoris
2005-07-24, 17:51
Man kan absolut inte umgås på något annat plan! Sex är ett nödvändigt ont om man bjuder hem en dam.

så sant som det är sagt :) fast vet inte om jag kan kalla det "nödvändigt ont" direkt ;)

Zafer
2005-07-24, 17:53
Nej men det var väl därför han tänkte bjuda hem henne men ångrade sig?
Eller jag kanske missuppfattade det hela

amen även om han nu VILLE det ifrån början så behöver väl inte en filmkväll betyda att dom måste ****** eller?.....
Har han inte skickat ut dom signalerna så..

*Flash*
2005-07-24, 17:57
amen även om han nu VILLE det ifrån början så behöver väl inte en filmkväll betyda att dom måste ****** eller?.....
Har han inte skickat ut dom signalerna så..
Alla tolkar vi saker olika eller hur?

Zafer
2005-07-24, 18:01
Alla tolkar vi saker olika eller hur?

nja, du har nog i grund o botten rätt..

när jag läser hans post igen verkar det som han bangat på mållinjen om vi nu säger så :laugh:

mini
2005-07-24, 18:02
Men alltså, det var väl det han ville? Han hade ju slutat runka och var nu überpilsk? Har jag nmissuppfattat något? Summan av kardemumman är iaf att Svante troligtvis är ett stolpskott som överskattar sig själv.

John_r
2005-07-24, 18:42
och sedan vakna upp av att hon leker med "den" :D

:laugh: :laugh: hahahaha kanske vad han förtjänade :laugh: :laugh:

Axon
2005-07-24, 19:14
hahahaha fy fan va roligt :laugh:

skaparn
2005-07-24, 20:26
Har du fastnat på nittiotalet eller? Lägg till en påse plockgodis, en läsk och att försäljaren slipper ligga på den blöta sidan efteråt, så är du uppe i normalpriser.

Fan, jag framstår onekligen som billig och lösaktig nu va? Ska genast justera min prislista.

High1ander
2005-07-24, 20:31
Vi lider INTE med dig. Skyll dig själv, loser.


allan
:hbang:
Hur kan man lyckas med att få "fula" tjejer, du har nog missuppfattat begreppet "blind date"?

Trance
2005-07-24, 20:43
Varför tar alla tjejer det som en personlig förolämpning för att han inte vill ha sex med henne?

Han ångrade sig, han var inte attraherad av henne. Varför skulle han ha sex med henne ändå, bara för hon åkt buss dit eller?

High1ander
2005-07-24, 21:06
Varför tar alla tjejer det som en personlig förolämpning för att han inte vill ha sex med henne?

Han ångrade sig, han var inte attraherad av henne. Varför skulle han ha sex med henne ändå, bara för hon åkt buss dit eller?
Därför kvinnor tillhör kvinnofolket, om det är något som är konstaterat med kvinnofolk så är det att de "make no sense". Enligt kvinnofolket så är det bara störda och efterblivna killar som nekar kvinnor till att ha sex, men när någon kvinna från kvinnofolket nekar är det helt naturligt och ingen blir ledsen.

mini
2005-07-24, 21:13
Varför tar alla tjejer det som en personlig förolämpning för att han inte vill ha sex med henne?

Han ångrade sig, han var inte attraherad av henne. Varför skulle han ha sex med henne ändå, bara för hon åkt buss dit eller?
Tvärt om - det slampiga ligger i att bjuda dit henne för att ha sex utan attraktion från början och att sedan inte ha ryggrad nog att berätta att han inte vill, utan bara sitta som en tönt och inte våga gå och lägga sig.

Trance
2005-07-24, 21:17
Tvärt om - det slampiga ligger i att bjuda dit henne för att ha sex utan attraktion från början och att sedan inte ha ryggrad nog att berätta att han inte vill, utan bara sitta som en tönt och inte våga gå och lägga sig.

Det var väl attraktion från början, han var kåt. Sedan märkte han att det var nog inte sant. Men det är klart att han skulle kunna säga rätt ut vad han ville, världen vore mycket bättre om folk alltid sade så och ingen tog illa upp. Men i verkligheten ville han nog inte såra henne samt det är nog rejält pinsamt.

Det är ingen dödssynd, elakt skulle vara om han sade till henne att han tyckte att hon var ful. Men ni tjejer hängde upp er lite väl mycket tycker jag allt, speciellt Cilia. Det är ju inte er han har nobbat och jag undrar om ni skulle reagerat lika om det var en tjej som skrev att hon ångrade sig för hon dragit hem en kille som var bra mycket fetare och svettigare än hon först tänkt sig.

mini
2005-07-24, 21:26
Det var väl attraktion från början, han var kåt. Sedan märkte han att det var nog inte sant. Men det är klart att han skulle kunna säga rätt ut vad han ville, världen vore mycket bättre om folk alltid sade så och ingen tog illa upp. Men i verkligheten ville han nog inte såra henne samt det är nog rejält pinsamt.

Det är ingen dödssynd, elakt skulle vara om han sade till henne att han tyckte att hon var ful. Men ni tjejer hängde upp er lite väl mycket tycker jag allt, speciellt Cilia. Det är ju inte er han har nobbat och jag undrar om ni skulle reagerat lika om det var en tjej som skrev att hon ångrade sig för hon dragit hem en kille som var bra mycket fetare och svettigare än hon först tänkt sig.

Att vara kåt i största allmänhet för att man bestämt sig för att inte runka på en vecka är inte attraktion. Min gissning är att han hoppades att en ful tjej skulle vara ett lättare byte än en snygg. Fula tjejer ska ju liksom bara vara tacksamma om någon vill ha dem, särskilt en snygg kille som Svante här i exemplet.
Det är ingen dödssynd. Jag har inte heller sett någon som yrkat på offentlig stening på Sergels torg?
Om en tjej skulle gjort samma sak skulle det vara lika fegt. Det handlar om att behandla andra med någorlunda respekt och ärlighet. End of story.

Fatalist
2005-07-24, 21:27
Helt otroligt vilken negativ respons nåt så simpelt som detta kan väcka, tack för allt hat alla tjejer och lite mer gayigt lagda killar *screwy* :thumbup:

:laugh:

JAM
2005-07-24, 21:30
Helt otroligt vilken negativ respons nåt så simpelt som detta kan väcka, tack för allt hat alla tjejer och lite mer gayigt lagda killar *screwy* :thumbup:

:laugh:
Men du kommer inte undan att det inte är mycket stake i dig (eller i henne... :) (nä, den var dålig)) då du inte kan ens lägga dig i sängen med tjejen och förklara för henne att du inte vill sätta på 'na.

Fatalist
2005-07-24, 21:32
Men du kommer inte undan att det inte är mycket stake i dig (eller i henne... :) (nä, den var dålig)) då du inte kan ens lägga dig i sängen med tjejen och förklara för henne att du inte vill sätta på 'na.

Jooda, 21cm, så vad jag gör på det psykiska planet spelar ingen roll. Vad u än säger så har jag stake *popcorn*

Jense
2005-07-24, 21:34
Jooda, 21cm, så vad jag gör på det psykiska planet spelar ingen roll. Vad u än säger så har jag stake *popcorn*


21cm är vä runt medelkuk?

sen ska man kunna använda den med, och dessutom ska man ha det psykiskt såväl som fysiskt. du är en fjolla för att du inte vågade sova bredvid tjejen.

Cilia
2005-07-24, 21:36
Det är ingen dödssynd, elakt skulle vara om han sade till henne att han tyckte att hon var ful. Men ni tjejer hängde upp er lite väl mycket tycker jag allt, speciellt Cilia. Det är ju inte er han har nobbat och jag undrar om ni skulle reagerat lika om det var en tjej som skrev att hon ångrade sig för hon dragit hem en kille som var bra mycket fetare och svettigare än hon först tänkt sig.
Man behöver inte säga att hon är ful. Men han verkade veta från början att han inte var attraherad av henne.

Jag har varit med om det åt båda håll att man har kommit på att man inte vill ha sex. Så svårt är det väl inte? Det går t o m att göra det så att hon vinner respekt.

Men som han skrev det till och börja med visade han inte henne mycket respekt och då kanske man inte får ngn tillbaka heller? Jag tycker inte synd om honom helt enkelt.

sen vet jag inte vad jag skrev som var så direkt negativt mer än att jag itne tyckte synd om honom

Griip
2005-07-24, 21:36
Jooda, 21cm, så vad jag gör på det psykiska planet spelar ingen roll. Vad u än säger så har jag stake *popcorn*


Gå en kurs i moral och etik, och lär dig att inte skämma ut dig med såna här posts :laugh:

spacedog
2005-07-24, 21:37
I början av den här historien figurerade en väldigt snygg tjej som du tydligen var intresserad av. Hur mycket stake har du med henne, det är ju den riktigt intressanta frågan.

Fatalist
2005-07-24, 21:37
Gå en kurs i moral och etik, och lär dig att inte skämma ut dig med såna här posts :laugh:

ähh orkar inte alla är så otrevliga på kolo :(

Fatalist
2005-07-24, 21:38
I början av den här historien figurerade en väldigt snygg tjej som du tydligen var intresserad av. Hur mycket stake har du med henne, det är ju den riktigt intressanta frågan.

Inga problem alls!

Cilia
2005-07-24, 21:39
ähh orkar inte alla är så otrevliga på kolo :(
äsch vi är inte otrevliga

mini
2005-07-24, 21:39
ähh orkar inte alla är så otrevliga på kolo :(
Haha, väntade du dig ett gäng ryggdunkningar eller?

JAM
2005-07-24, 21:40
Jooda, 21cm, så vad jag gör på det psykiska planet spelar ingen roll. Vad u än säger så har jag stake *popcorn*
Du skryter om din k u k på ett internetforum(!) och säger att du har psykisk stake så det räcker och blir över, men vågar trots det inte säga till en tjej att du inte är intresserad av henne och sitter därför uppe hela natten för att inte behöva lägga dig i samma säng som henne.

Läs stycket ovan några gånger för dig själv och se om du helt ärligt kan säga något emot att:du är en fjolla?

spacedog
2005-07-24, 21:40
Inga problem alls!

Så varför fäppla runt med fröken chips istället? :confused:

Fatalist
2005-07-24, 21:51
Så varför fäppla runt med fröken chips istället? :confused:

fick ju inte tag på nån annan på msn, men såhär efteråt var det fan nästan värt det. hon lämna kvar en halv cola också

Fatalist
2005-07-24, 21:51
Du skryter om din k u k på ett internetforum(!) och säger att du har psykisk stake så det räcker och blir över, men vågar trots det inte säga till en tjej att du inte är intresserad av henne och sitter därför uppe hela natten för att inte behöva lägga dig i samma säng som henne.

Läs stycket ovan några gånger för dig själv och se om du helt ärligt kan säga något emot att:?

nä, jag är grym

hur är det själv?

Fatalist
2005-07-24, 21:53
Haha, väntade du dig ett gäng ryggdunkningar eller?

vetne men jag förväntade mig inte att få hela F! över mig :eek:

Bolio
2005-07-24, 21:54
Du är en tönt Fatalist. Lär dig bara att leva med det. Pez får leva med att han numera blir beundrad av mig för hans grovhet och du får leva med att bli sedd som en riktig tönt. Tönt.

Myten
2005-07-24, 21:54
Best of Kolo....snälla Allan!

Zafer
2005-07-24, 21:54
vetne men jag förväntade mig inte att få hela F! över mig :eek:
amen vafan, nigger.. i had your back! :D

spacedog
2005-07-24, 21:54
fick ju inte tag på nån annan på msn, men såhär efteråt var det fan nästan värt det. hon lämna kvar en halv cola också

Nej, vad jag menar är varför du inte laddar på den tjejen du är intresserad av istället för att tramsa runt med tjejkompisar och msn-ragg?

Fatalist
2005-07-24, 21:59
Nej, vad jag menar är varför du inte laddar på den tjejen du är intresserad av istället för att tramsa runt med tjejkompisar och msn-ragg?

hmm hon är i sthlm just nu tror jag =)

sen träffa jag en till sjysst tjej på stan i förrgår, men har ingen kontaktinfo (blev bara presenterad hastigast, ingen #close)

sen alla småragg man råkar utför dagligen övertygar mig att jag inte är som mini påstod.... nån mer som ville gnälla så passa på för jag är resonlig som fan nu :thumbup:

mangemani
2005-07-24, 22:00
Nej, vad jag menar är varför du inte laddar på den tjejen du är intresserad av istället för att tramsa runt med tjejkompisar och msn-ragg?


den frågan ställde jag mej också för en massa månader sen=/

Cupofcoffee
2005-07-24, 22:06
[...] vilken jävla tönt!

vad får dig att tro att han överhuvudtaget kan prestera någonting annat än ett sånt k***ll?

eller när mamma knackar på dörren och undrar om han har någon smutstvätt.

Shit pomfrites alltså. Vilken sida av sängen har du vaknat upp på? Gå och lägg dig igen. *screwy*

[...]
sen vet jag inte vad jag skrev som var så direkt negativt [...]

äsch vi är inte otrevliga

Nejdå. Du är inte otrevlig. Du är ju för fan dumdryg. Jag har inte sett detta hos dig innan, så jag antar att du har en dålig dag eller något.

spacedog
2005-07-24, 22:07
hmm hon är i sthlm just nu tror jag =)

sen träffa jag en till sjysst tjej på stan i förrgår, men har ingen kontaktinfo (blev bara presenterad hastigast, ingen #close)

Men det enda du får hem är en ful (ditt uttryck) tjej du inte vill ha? Trots att du är en sådan hingst med 21-centimeters psyke och allt? Jag är ledsen, Svante, men Spacedogteatern ger - för andra gången idag:

http://www.bobzyeruncle.com/archives/images/so_gay2.jpg

Trance
2005-07-24, 22:35
Att vara kåt i största allmänhet för att man bestämt sig för att inte runka på en vecka är inte attraktion. Min gissning är att han hoppades att en ful tjej skulle vara ett lättare byte än en snygg. Fula tjejer ska ju liksom bara vara tacksamma om någon vill ha dem, särskilt en snygg kille som Svante här i exemplet.
Det är ingen dödssynd. Jag har inte heller sett någon som yrkat på offentlig stening på Sergels torg?
Om en tjej skulle gjort samma sak skulle det vara lika fegt. Det handlar om att behandla andra med någorlunda respekt och ärlighet. End of story.

Eller så drar du bara massa slutsatser utan grund. ;) Hon var ju kåt på honom, det verkar ju vara ett faktum. Han trodde han ville, han ville inte. Han hade problem med att avisa henne, kan vara så att hon inte fattade vinken. Han kanske inte var helt tydlig etc, men hur jäkla ofta är det folk är tydliga i de lägena. Jag skulle vilja säga att få killar/tjejer kör stenhårt på tydlighet där. Skulle mest tro att man försöker ge lite ledtrådar som man hoppas skall tas up. Det var säkert lite svinigt, men om man ser dina men framförallt cilias texter så ser det ut som en personlig förolämpning. Det är bara sex, inget annat.

Skulle han skrivit:
"Men sedan kom jag på att jag är kär i en annan så jag kunde bara inte ha sex, men hon verkade verklighen inte förstå att jag bara tänkte på den andra." Då skulle tråden garanterat inte se ut som den gör. Utan det är enbart hans egna tankar om att han ångrade sig för att tyckte hon var ful som spelar roll, inte hans handlingar.

Bärs
2005-07-24, 22:39
Eller så drar du bara massa slutsatser utan grund. ;) Hon var ju kåt på honom, det verkar ju vara ett faktum. Han trodde han ville, han ville inte. Han hade problem med att avisa henne, kan vara så att hon inte fattade vinken. Han kanske inte var helt tydlig etc, men hur jäkla ofta är det folk är tydliga i de lägena. Jag skulle vilja säga att få killar/tjejer kör stenhårt på tydlighet där. Skulle mest tro att man försöker ge lite ledtrådar som man hoppas skall tas up. Det var säkert lite svinigt, men om man ser dina men framförallt cilias texter så ser det ut som en personlig förolämpning. Det är bara sex, inget annat.

Skulle han skrivit:
"Men sedan kom jag på att jag är kär i en annan så jag kunde bara inte ha sex, men hon verkade verklighen inte förstå att jag bara tänkte på den andra." Då skulle tråden garanterat inte se ut som den gör. Utan det är enbart hans egna tankar om att han ångrade sig för att tyckte hon var ful som spelar roll, inte hans handlingar.


:thumbup:


Ha, det verkar nästan som om Cilia och Mini identifierar sig med den fula tjejen.

Otrolig moralism igen.

mini
2005-07-24, 22:46
:thumbup:


Ha, det verkar nästan som om Cilia och Mini identifierar sig med den fula tjejen.

Otrolig moralism igen.
Jepp, jag är en riktigt ful tjej. Huvvudet på spiken, nu ska jag gråta lite i kudden.
Nä, jag tycker bara att det är pinsamt att inte kunna stå för sina handlingar och sedan spela tuffing med stor penis (sorry bolio) på kollo. Var ligger moralismen? Att kunna bete sig som folk?
Nåväl, jag antar att Svante är ännu en tonåring som inte riktigt har kommit på hur man ska bete sig när det kommer till tjejer. Det kanske kommer när förståndet växt ikapp snasen.

Bolio
2005-07-24, 22:52
Otrolig moralism igen.

Kasta sten i glashus? Du är den största moralisten tönt. Våga inte anklaga tjejerna för någonting! Förstår du det!

Bärs
2005-07-24, 22:55
Kasta sten i glashus? Du är den största moralisten tönt. Våga inte anklaga tjejerna för någonting! Förstår du det!

Är jag moralist?

Trance
2005-07-24, 22:56
Jepp, jag är en riktigt ful tjej. Huvvudet på spiken, nu ska jag gråta lite i kudden.
Nä, jag tycker bara att det är pinsamt att inte kunna stå för sina handlingar och sedan spela tuffing med stor penis (sorry bolio) på kollo. Var ligger moralismen? Att kunna bete sig som folk?
Nåväl, jag antar att Svante är ännu en tonåring som inte riktigt har kommit på hur man ska bete sig när det kommer till tjejer. Det kanske kommer när förståndet växt ikapp snasen.

Att skriva här på kolo om det är säkert pubertalt och mesigt så där kan jag hålla med dig, men det är rätt mycket som skrivs här. Känns bara som något gick till överdrift där om man bara ser till hans handlingar och att få skulle tittat henne i ögonen och sagt att nej jag vill inte ligga med dig, men du kan få sova på soffan. Man försöker nog först få henne att fatta ändå.

Zafer
2005-07-24, 22:56
Kasta sten i glashus? Du är den största moralisten tönt. Våga inte anklaga tjejerna för någonting! Förstår du det!

Och du har liten snopp men inte skyltar vi med det *innocent*

Bolio
2005-07-24, 22:56
Haha... nej, du är immoralist. Vafan tror du tönt. Du är en fet jävla moralist och du gillar Kant enligt en undersökning på Internet. Kan man bli töntigare än så? Försök inte slingra dig ur nu.

Officer
2005-07-24, 22:57
Och du har liten snopp men inte skyltar vi med det *innocent*
:D

mini
2005-07-24, 22:59
Och du har liten snopp men inte skyltar vi med det *innocent*
Sluta titta på pojkarna i duschen.

J.Saarela
2005-07-24, 23:06
Varför inte ta chansen och bli av med oskulden?

Zafer
2005-07-24, 23:07
Sluta titta på pojkarna i duschen.
den ser ut förtorkat russin. kan inte slita blicken :D

J.Saarela
2005-07-24, 23:09
Den här tråden suger sämre än Mytens mammas dammsugare.Då hon städar hans rum.

mini
2005-07-24, 23:12
den ser ut förtorkat russin. kan inte slita blicken :D
Jag vet att du ljuger... :naughty:

Bärs
2005-07-24, 23:16
Haha... nej, du är immoralist. Vafan tror du tönt. Du är en fet jävla moralist och du gillar Kant enligt en undersökning på Internet. Kan man bli töntigare än så? Försök inte slingra dig ur nu.

Nej du, jag moraliserar sällan över människors beteenden. Det får andra göra. Sluta hitta på saker.

Att skriva på Internet att man har en ful tjej i sängen medan hon ligger där är föraktfullt. Så behöver man inte göra. Skäms på dig pojk, och gör inte om det.

Att starta trådar om fula tjejer etc. på forumet är överlag onödigt manschauvinistiskt. Folk kan ju inte rå för sitt utseende. På samma sätt är det indirekt mobbning att hela tiden köra på med bög-/fjolljargongen i tråd efter tråd. Men det är ju inte detta som har väckt förtrytelse i diskussionen.

Ibland övervinner fantasin verkligheten. Det är inget konstigt att ha sex utan egentlig attraktion. Det är inget konstigt att märka vid aktens begynnelse att man de facto inte alls vill. Det är inget konstigt att inte veta hur man skall hantera den situationen. Det är däremot lätt att sitta och vara präktig framför tangentbordet.

mini
2005-07-24, 23:18
Men det är ju inte detta som har väckt förtrytelse i diskussionen.

Så, vad är det du tolkar som anledningen till kritiken riktad mot Svante här?

J.Saarela
2005-07-24, 23:19
Nej du, jag moraliserar sällan över människors beteenden. Det får andra göra. Sluta hitta på saker.

Att skriva på Internet att man har en ful tjej i sängen medan hon ligger där är föraktfullt. Så behöver man inte göra. Skäms på dig pojk, och gör inte om det.

Att starta trådar om fula tjejer etc. på forumet är överlag onödigt manschauvinistiskt. Folk kan ju inte rå för sitt utseende. På samma sätt är det indirekt mobbning att hela tiden köra på med bög-/fjolljargongen i tråd efter tråd. Men det är ju inte detta som har väckt förtrytelse i diskussionen.

Ibland övervinner fantasin verkligheten. Det är inget konstigt att ha sex utan egentlig attraktion. Det är inget konstigt att märka vid aktens begynnelse att man de facto inte alls vill. Det är inget konstigt att inte veta hur man skall hantera den situationen. Det är däremot lätt att sitta och vara präktig framför tangentbordet.



*slap* *bs*

Bolio
2005-07-24, 23:21
Vafan måste Bärs krångla till det för? Killen är en självgod tönt och vi tycker att han är tönt för att han är tönt. Och vi skiter i tjejen för hon är säkert en hoe. Svårare är så behöver det inte vara...

Zafer
2005-07-24, 23:23
Jag vet att du ljuger... :naughty:

:naughty: :naughty:

Bärs
2005-07-24, 23:33
Så, vad är det du tolkar som anledningen till kritiken riktad mot Svante här?

Tja, enligt dig så:

"...det slampiga ligger i att bjuda dit henne för att ha sex utan attraktion från början och att sedan inte ha ryggrad nog att berätta att han inte vill, utan bara sitta som en tönt och inte våga gå och lägga sig."

"Att vara kåt i största allmänhet för att man bestämt sig för att inte runka på en vecka är inte attraktion. Min gissning är att han hoppades att en ful tjej skulle vara ett lättare byte än en snygg. Fula tjejer ska ju liksom bara vara tacksamma om någon vill ha dem, särskilt en snygg kille som Svante här i exemplet."

Du och några andra verkar vara arga för att först ville ha sex men ändrade sig eftersom hon var för oattraktiv IRL och inte kunde säga henne det på ett vettigt sätt. Jag har i viss mån förståelse för det händelseförloppet. Däremot är det töntigt att skriva om det och tycka synd om sig offentligt, i synnerhet när bruden är närvarande.

mini
2005-07-24, 23:37
Du och några andra verkar vara arga för att först ville ha sex men ändrade sig eftersom hon var för oattraktiv IRL och inte kunde säga henne det på ett vettigt sätt. Jag har i viss mån förståelse för det händelseförloppet. Däremot är det töntigt att skriva om det och tycka synd om sig offentligt, i synnerhet när bruden är närvarande.
Och det moralistiska är...?

Bärs
2005-07-24, 23:47
Och det moralistiska är...?

Att t.ex. kalla någons beteende slampigt.

spacedog
2005-07-24, 23:48
Att t.ex. kalla någons beteende slampigt.

Men att kalla någons beteende töntigt är det inte? :confused:

mini
2005-07-24, 23:51
Att t.ex. kalla någons beteende slampigt.
Å, var det inte du som gnällde på att märka ord? Jag tycker han är slampig när han tar hem en ful tjej för att ha sex, backar ur och inte kan tala om det för henne. Varför inte bara "ta saken i egna händer" och ge fan i att leka med andra? Är det verkligen moral? Kom igen nu.

Bärs
2005-07-24, 23:57
Å, var det inte du som gnällde på att märka ord? Jag tycker han är slampig när han tar hem en ful tjej för att ha sex, backar ur och inte kan tala om det för henne. Varför inte bara "ta saken i egna händer" och ge fan i att leka med andra? Är det verkligen moral? Kom igen nu.


Åh, det är inte ordet det är fråga om. Men visst är man lite moralist när man fördömer beteenden så kraftigt.

mini
2005-07-25, 00:00
Åh, det är inte ordet det är fråga om. Men visst är man lite moralist när man fördömer beteenden så kraftigt.
Jag antar att du tolkar ordet väldigt negativt. Jag kallar folk jag tycker om för slampor ibland. Så det är nog din moral som gör att din tolkning av mina inlägg blir som den blir.

Bärs
2005-07-25, 00:02
Men att kalla någons beteende töntigt är det inte? :confused:

Nja, inte på samma sätt. Att vara moralist innebär mer att man är ute med pekfingret och fördömer folk. Att kalla någon för tönt är väl mer en beskrivning.

spacedog
2005-07-25, 00:03
Nja, inte på samma sätt. Att vara moralist innebär mer att man är ute med pekfingret och fördömer folk. Att kalla någon för tönt är väl mer en beskrivning.

Ok, hur är det då med:

"Att skriva på Internet att man har en ful tjej i sängen medan hon ligger där är föraktfullt. Så behöver man inte göra. Skäms på dig pojk, och gör inte om det."

"Att starta trådar om fula tjejer etc. på forumet är överlag onödigt manschauvinistiskt."

"På samma sätt är det indirekt mobbning att hela tiden köra på med bög-/fjolljargongen i tråd efter tråd."

Du tycker inte det är att vara ute med pekfingret och fördöma?

*whatever*

Bärs
2005-07-25, 00:06
Jag antar att du tolkar ordet väldigt negativt. Jag kallar folk jag tycker om för slampor ibland. Så det är nog din moral som gör att din tolkning av mina inlägg blir som den blir.

Det är som sagt inte ordet "slampa" det är fråga om. Mer den allmänt moraliserande tonen, för en skitsak. Moraliserandet borde alltså riktas mer mot det att man lugnt sitter och skriver att man har en fuling i sängen som man inte vill sätta på medan hon ligger där! Det är iofs ganska komiskt, men inte ett korrekt beteende. Så där, så har jag också moraliserat en sväng.

Bärs
2005-07-25, 00:08
Ok, hur är det då med:

"Att skriva på Internet att man har en ful tjej i sängen medan hon ligger där är föraktfullt. Så behöver man inte göra. Skäms på dig pojk, och gör inte om det."

"Att starta trådar om fula tjejer etc. på forumet är överlag onödigt manschauvinistiskt."

"På samma sätt är det indirekt mobbning att hela tiden köra på med bög-/fjolljargongen i tråd efter tråd."

Du tycker inte det är att vara ute med pekfingret och fördöma?

*whatever*

Visst, se ovan. Jag har inte skrivit att jag aldrig moraliserar.

mini
2005-07-25, 00:09
Det är som sagt inte ordet "slampa" det är fråga om. Mer den allmänt moraliserande tonen, för en skitsak. Moraliserandet borde alltså riktas mer mot det att man lugnt sitter och skriver att man har en fuling i sängen som man inte vill sätta på medan hon ligger där! Det är iofs ganska komiskt, men inte ett korrekt beteende. Så där, så har jag också moraliserat en sväng.
Du har dessutom talat om för mig vad som är rätt och fel moral. För att citera en anonym källa: "Kan man bli töntigare än så?"
Spacedog: :thumbup:

mini
2005-07-25, 00:11
Jag har inte skrivit att jag aldrig moraliserar.
Nä, men att du sällan moraliserar, samt att vi andra är töntiga moralister. Dags att sova nu bärs.

Bärs
2005-07-25, 00:19
Du har dessutom talat om för mig vad som är rätt och fel moral. För att citera en anonym källa: "Kan man bli töntigare än så?"
Spacedog: :thumbup:


Du blandar ihop begreppen. Att i något sammanhang diskutera rätt och fel har inget med moralism att göra. Moralism betyder specifikt trångsynt moral. Jag tyckte att tråden präglades av dylik moralism, vilket jag skrev i mitt första inlägg. Att moralisera betyder att man predikar moral, gärna med ett förmanande el. fördömande tonfall, men det innebär inte nödvändigtvis att den predikade moralen är trångsynt. Att vi alla nu och då moraliserar betyder inte att vi alla är moralister, däremot verkar vissa aningen moralistiskt sinnade i denna diskussion.

Tricklev
2005-07-25, 00:21
Bärs, tyst, vi mobbar han för att HAN har suttit sig SJÄLV i en jobbig sits, och inte är modig nog att göra något åt det, därför vill mobbas, låt oss.

Bärs
2005-07-25, 00:23
Bärs, tyst, vi mobbar han för att HAN har suttit sig SJÄLV i en jobbig sits, och inte är modig nog att göra något åt det, därför vill mobbas, låt oss.

Ok, jag skall vara tyst.

Tricklev
2005-07-25, 00:25
Ok, jag skall vara tyst.

Tack.

Mini,Cilia, Robbelirobban och hela gänget, fortsätt :thumbup:

The_RobRoy
2005-07-25, 00:27
Tack.

Mini,Cilia, Robbelirobban och hela gänget, fortsätt :thumbup:

haha best of, best of :hbang:

spacedog
2005-07-25, 00:33
Du blandar ihop begreppen. Att i något sammanhang diskutera rätt och fel har inget med moralism att göra.

Replik, Bolio? *popcorn*

Jonny_88
2005-07-25, 00:34
Att han inte sade till henne att han inte ville göra något och att han startade denna tråd var ju två misstag, men alla har ju gjort misstag ( Tyckte inte detta var något stort misstag direkt heller ). :thumbup:

Bolio
2005-07-25, 00:35
Replik, Bolio? *popcorn*

Jag har förlorat hoppet för Bärs. Moralism = förespråka hög moral. Det har inget med "trångsyntheten" i moralen att göra. Vem fan avgör vad som är trångsynt eller inte?

JAM
2005-07-25, 00:46
Bärs, tyst, vi mobbar han för att HAN har suttit sig SJÄLV i en jobbig sits, och inte är modig nog att göra något åt det, därför vill mobbas, låt oss.Men för fan, "vi mobbar HONOM"... Sorry, kunde inte låta bli.

Pez
2005-07-25, 00:48
Jag har förlorat hoppet för Bärs. Moralism = förespråka hög moral. Det har inget med "trångsyntheten" i moralen att göra. Vem fan avgör vad som är trångsynt eller inte?
Jag.
Jag vet inte om vi träffats - Pez heter jag och jag har godlikeadminpowers här. :)

Bolio
2005-07-25, 00:53
Jag.
Jag vet inte om vi träffats - Pez heter jag och jag har godlikeadminpowers här. :)

=D

Jag älskar dig Pez.

chidde
2005-07-25, 00:54
Att starta trådar om fula tjejer etc. på forumet är överlag onödigt manschauvinistiskt.



vad betyder det? och hur uttalar man det?


ontopic: angående tråden har jag nog inga särskilda synpunkter, men kan ha förståelse för att vissa reagerar så starkt som dem gör. det är helt okej att bjuda hem en tjej och sen ändra sig vad gäller sexakten. vad man vill göra sen är väl lite upp till var och en

om svante vill "vika" ut sig och berätta om sitt privatliv för kolozzeum så visst..! (så länge det hamnar under allmänt) för mig skiter jag i vad han skriver om, men nu vill jag veta vad du (svante) förväntade dig när du startade tråden. ville du ha bekräftelse? ville du ha uppmärksamhet? ville du vara kool? ville du ha tips för att bli av med tjejen? (för det här framgick inte av det du skrev först) så... vad ville du egentligen? :)

Bärs
2005-07-25, 08:10
Jag har förlorat hoppet för Bärs. Moralism = förespråka hög moral. Det har inget med "trångsyntheten" i moralen att göra. Vem fan avgör vad som är trångsynt eller inte?

Hög moral enlig den som fördömer så klart, vilket ofta är det samma som trångsynt moral.

När Mini skriver "att vara kåt i största allmänhet för att man bestämt sig för att inte runka på en vecka är inte attraktion. Min gissning är att han hoppades att en ful tjej skulle vara ett lättare byte än en snygg.", verkar hon antyda att det måste finnas en attraktion mellan parterna för att det skall vara sedlig sex. Det är enligt hennes inlägg omoraliskt att vilja ha sex med någon som man finner oattraktiv, med andra ord skall man endast ha sex med en person som man finner attraktiv, eventuellt också älskar och är beredd att gifta sig med. Hög moral javisst, men trångsynt och gammaldags.

Bärs
2005-07-25, 08:13
vad betyder det? och hur uttalar man det?


ontopic: angående tråden har jag nog inga särskilda synpunkter, men kan ha förståelse för att vissa reagerar så starkt som dem gör. det är helt okej att bjuda hem en tjej och sen ändra sig vad gäller sexakten. vad man vill göra sen är väl lite upp till var och en

om svante vill "vika" ut sig och berätta om sitt privatliv för kolozzeum så visst..! (så länge det hamnar under allmänt) för mig skiter jag i vad han skriver om, men nu vill jag veta vad du (svante) förväntade dig när du startade tråden. ville du ha bekräftelse? ville du ha uppmärksamhet? ville du vara kool? ville du ha tips för att bli av med tjejen? (för det här framgick inte av det du skrev först) så... vad ville du egentligen? :)

Manschauvinism är en sammansättning av man och chauvinism plus ett litet s i fogen.


http://susning.nu/Manschauvinism

Tolkia
2005-07-25, 08:26
Man kan välja att tolka saker på olika sätt beroende på vad man vill att de skall vara belysande exempel för. Vill man bevisa att någon är en trångsynt moralist med en snål syn på hur andra skall få ha sex och inte kan man tolka minis inlägg om det förkastliga i att ragga upp någon som är ful för att man tror att denna person lättare skall "släppa till" av något slags "tacksamhet" för att en så attraktiv och intressant person som man själv värdigas intressera sig för vederbörande.
Det är enligt hennes inlägg omoraliskt att vilja ha sex med någon som man finner oattraktiv, med andra ord skall man endast ha sex med en person som man finner attraktiv, eventuellt också älskar och är beredd att gifta sig med.
Själv tolkar jag minis inlägg inte som att det omoraliska inte ligger i att just ha sex med någon man finner oattraktiv, utan i att utnyttja en annan människa för sina egna syften (i det här fallet tillfredsställandet av fysiska behov). D.v.s. det är omoraliskt att ragga upp en tjej med (den ungefärliga) intällningen "Hon är så ful att det förmodligen inte är så många killar som raggat på henne någon gång överhuvudtaget, och hon har förmodligen kasst självförtroende på killfronten. Så om jag (som är snygg) låtsas intresserad kommer hon att låta mig göra vad som helst hur som helst, eftersom hon blir så överraskad och tacksam för att JAG vill ha en sådan som HENNE." För mig är det i det här fallet inte en fråga om sex eller inte sex, ful eller inte ful, utan om inställningen hos den raggande personen till den han raggar upp. Det hade varit omoraliskt om det han velat ha varit taxiskjuts eller hjälp med tvätten han velat ha också (men jag är ju som bekant en YTTERST trångsynt och YTTERST moralistisk moralist, i alla fall när det gäller andras beteenden ... :D).

Sedan tycker jag att det är lite intressant hur folkus hamnar på mini och Cilia. Om det hade varit så att de varit de enda som dissat trådstartarens beteende skulle jag förstått det, man faktum är ju att han i princip blir sågad från start av en smärre armé (backa i tråden och kolla). Tolkningen av detta överlämnas med varm hand åt var och en personligen ...

Jax
2005-07-25, 08:31
Tolkia är du full eller är det bara jag som är för trött för att läsa ordentligt?

Ex:
"Vill man bevisa att någon är en trångsynt moralist med en snål syn på hur andra skall få ha sex och inte kan man tolka minis inlägg om det förkastliga i att ragga upp någon som är ful för att man tror att denna person lättare skall "släppa till" av något slags "tacksamhet" för att en så attraktiv och intressant person som man själv värdigas intressera sig för vederbörande."

Tolkia
2005-07-25, 08:44
Tolkia är du full eller är det bara jag som är för trött för att läsa ordentligt?

Ex:
"Vill man bevisa att någon är en trångsynt moralist med en snål syn på hur andra skall få ha sex och inte kan man tolka minis inlägg om det förkastliga i att ragga upp någon som är ful för att man tror att denna person lättare skall "släppa till" av något slags "tacksamhet" för att en så attraktiv och intressant person som man själv värdigas intressera sig för vederbörande."

Uähh ... det är verkligen måndag.

Det borde ha stått:
"Vill man bevisa att någon (i det här fallet mini) är en trångsynt moralist med en snål syn på hur andra skall få ha sex och inte, kan man tolka minis inlägg om det förkastliga i att ragga upp någon som är ful för att man tror att denna person lättare skall "släppa till" av något slags "tacksamhet" för att en så attraktiv och intressant person som man själv värdigas intressera sig för vederbörande så här: (citat, Bärs)"

Sorry.

Edit: Bolio - ta och kamma dig, annars kommer jag och tar dig i örat. :D

Jax
2005-07-25, 08:46
Lugnt, jag fattade vad du menade, var bara tvungen att läsa om texten tre gånger. :D

chidde
2005-07-25, 09:27
Manschauvinism är en sammansättning av man och chauvinism plus ett litet s i fogen.


http://susning.nu/Manschauvinism

hur uttalas det då?
mans-chauvinism alltså... ska det uttalas som schauvinism eller tjåvinism ?
(jag aldrig franska)

skaparn
2005-07-25, 09:41
D.v.s. det är omoraliskt att ragga upp en tjej med (den ungefärliga) intällningen "Hon är så ful att det förmodligen inte är så många killar som raggat på henne någon gång överhuvudtaget, och hon har förmodligen kasst självförtroende på killfronten. Så om jag (som är snygg) låtsas intresserad kommer hon att låta mig göra vad som helst hur som helst, eftersom hon blir så överraskad och tacksam för att JAG vill ha en sådan som HENNE."

Lustigt. Jag hörde en bekant resonera på just det där sättet för ett par veckor sen. Han hade gått över till att ragga på endast tjocka tjejer för att de förmodligen fick kopulera så lite att de var beredd att ställa upp på "vad som helst".

Det eventuellt förkastliga i det beteendet undviker jag kommentera, med tanke på trådens tidigare diskussion om moral.

Tolkia
2005-07-25, 09:43
Lustigt. Jag hörde en bekant resonera på just det där sättet för ett par veckor sen. Han hade gått över till att ragga på endast tjocka tjejer för att de förmodligen fick kopulera så lite att de var beredd att ställa upp på "vad som helst".
Jo, man hör det lite här och där, faktiskt, även om jag hör det mer sällan numera, sedan jag börjat jobba (i studentsammanhang däremot ...)..

Bärs
2005-07-25, 09:55
Uähh ... det är verkligen måndag.

Det borde ha stått:
"Vill man bevisa att någon (i det här fallet mini) är en trångsynt moralist med en snål syn på hur andra skall få ha sex och inte, kan man tolka minis inlägg om det förkastliga i att ragga upp någon som är ful för att man tror att denna person lättare skall "släppa till" av något slags "tacksamhet" för att en så attraktiv och intressant person som man själv värdigas intressera sig för vederbörande så här: (citat, Bärs)"

Sorry.

Edit: Bolio - ta och kamma dig, annars kommer jag och tar dig i örat. :D


Det lustiga i sammanhanget är ju att han INTE hade sex med henne just därför att hon var ful. Han utnyttjade alltså henne inte. Tvärtom så respekterade han hennes sexuella integritet. Han kan dock mycket väl ha funnit henne sexuellt tilldragande i fantasin innan hon anlände.

Jag tror inte att folk raggar på människor de upplever fula. Extra fett och ett mindre fagert anlete behöver inte alls innebära att personen är sexuellt motbjudande, det är tusen andra saker som avgör likaså. Det intressant att notera att det nu vinklas som något negativt att ragga på kvinnor som inte ser ut för något. Är det inte bra att alla blir uppraggade, eller tycker ni att sex och flirtande bara tillhör de vackra?

Bärs
2005-07-25, 09:58
hur uttalas det då?
mans-chauvinism alltså... ska det uttalas som schauvinism eller tjåvinism ?
(jag aldrig franska)

mans-schåvinism


Ofta används ordet chauvinism slarvigt i samma betydelse som manschauvinism, men det är fel.

spacedog
2005-07-25, 09:58
Lustigt. Jag hörde en bekant resonera på just det där sättet för ett par veckor sen. Han hade gått över till att ragga på endast tjocka tjejer för att de förmodligen fick kopulera så lite att de var beredd att ställa upp på "vad som helst".

Han kanske inte har råd med gin och tonic och violshots?

http://svt.se/svt/road/Classic/department/616/jsp/content.jsp?&ramfile=skadatgods.ram&wmfile=skadatgods.asx&filepath=/content/1/c6/27/31/62/&frames=true&art=273162&contentdep=2158&d=3575&looksdep=3575&isbroad=false&isclipinfo=false

spacedog
2005-07-25, 10:00
Är det inte bra att alla blir uppraggade, eller tycker ni att sex och flirtande bara tillhör de vackra?

Nej, vi tycker det vore bra om du också fick lite någon gång ibland. :booty:

Bärs
2005-07-25, 10:03
Nej, vi tycker det vore bra om du också fick lite någon gång ibland. :booty:

Gudars vad dåligt.

MrBoris
2005-07-25, 11:06
jag tycker alla som kör med engångsligg för att tillfredsställa sitt behov (eller som MÅNGA sin självkänsla) är slampor av högsta grad. Hur fan kan man älska med någon utan att känna personen ifråga? (jag tycker det är rent utav äckligt...) Då är det ju bättre att använda Lena Handen eller Veden IBrasan (eller vafan ja ska kalla d:)) Det finns en individ bakom varje kropp, det lär man tänka på...

MVH

s_himself
2005-07-25, 11:16
Den här tråden suger sämre än Mytens mammas dammsugare.Då hon städar hans rum.


jaa, Glocalnet har inte en chans mot denna tråd :D

Bärs
2005-07-25, 11:19
jag tycker alla som kör med engångsligg för att tillfredsställa sitt behov (eller som MÅNGA sin självkänsla) är slampor av högsta grad. Hur fan kan man älska med någon utan att känna personen ifråga? (jag tycker det är rent utav äckligt...) Då är det ju bättre att använda Lena Handen eller Veden IBrasan (eller vafan ja ska kalla d:)) Det finns en individ bakom varje kropp, det lär man tänka på...

MVH


Men om individerna bakom kropparna vill ha just engångsligg för att tillfredsställa sina behov då?

Loke
2005-07-25, 11:24
jag tycker alla som kör med engångsligg för att tillfredsställa sitt behov (eller som MÅNGA sin självkänsla) är slampor av högsta grad. Hur fan kan man älska med någon utan att känna personen ifråga? (jag tycker det är rent utav äckligt...) Då är det ju bättre att använda Lena Handen eller Veden IBrasan (eller vafan ja ska kalla d:)) Det finns en individ bakom varje kropp, det lär man tänka på...

MVH

Äh, så löjligt att fördömma folk för hur de har sex. Jag har själv aldrig engångsligg, men å andra sidan förstår jag mig inte på folk som har relationer som varar i flera år. Men inte går jag runt och säger att dessa bara tillfredställer sina behov och att de är mesar och att de gör det för att de är väldigt osjälvständiga. Man kan ju hitta på liknande förolämpningar för alla typer av människor. Men sanningen är att jag vet inte varför du är som du är, och du vet inte varför jag är som jag är. Så det är lika bra att sluta leka amatörpsykolog.

Slartibartfast
2005-07-25, 11:27
men å andra sidan förstår jag mig inte på folk som har relationer som varar i flera år.

HAHA! Va? Vad är det du inte förstår?

Loke
2005-07-25, 11:33
HAHA! Va? Vad är det du inte förstår?

Hur man skulle vilja ha det så, så klart.

Myten
2005-07-25, 11:34
Årets tråd!

Tricklev
2005-07-25, 11:34
Men för fan, "vi mobbar HONOM"... Sorry, kunde inte låta bli.

Sitter på tjejens laptop, så blir lite missar här o var ;)

MrBoris
2005-07-25, 11:34
Men om individerna bakom kropparna vill ha just engångsligg för att tillfredsställa sina behov då?

ja då är dem just det jag sa, slampor ;)

Tolkia
2005-07-25, 11:38
Är det inte bra att alla blir uppraggade, eller tycker ni att sex och flirtande bara tillhör de vackra?
Gör dig inte dum. Klart att sex och flirtande inte bara är för de vackra, men sex där Vacker (enligt den egna uppfattningen i alla fall) utnyttjar det faktum att Ful inte har lika lätt som Vacker att "få till det" till sin egen fördel handlar ju inte om vilka som skall få ha sex och inte utan om i vilken utsträckning man får behandla människor som medel för att nå sitt eget mål. Det är inte en win-win-situation, väen om Vacker i det här (hypotetiska) fallet kanske resonerar så ("jamen Ful får ju faktiskt ha sex med en Vacker ...").

Nu har det i och för sig inte så mycket att göra med trådstartarens första inlägg, men det är ju detta mycket av diskussionen kommit att handla om.

Bärs
2005-07-25, 11:52
Gör dig inte dum. Klart att sex och flirtande inte bara är för de vackra, men sex där Vacker (enligt den egna uppfattningen i alla fall) utnyttjar det faktum att Ful inte har lika lätt som Vacker att "få till det" till sin egen fördel handlar ju inte om vilka som skall få ha sex och inte utan om i vilken utsträckning man får behandla människor som medel för att nå sitt eget mål. Det är inte en win-win-situation, väen om Vacker i det här (hypotetiska) fallet kanske resonerar så ("jamen Ful får ju faktiskt ha sex med en Vacker ...").

Nu har det i och för sig inte så mycket att göra med trådstartarens första inlägg, men det är ju detta mycket av diskussionen kommit att handla om.

Eller så är det tvärtom så att de fula står i bättre kontakt med verkligheten än de vackra och inser att de inte är odödliga och därför tar för sig mens de lever.

Fortsättningsvis har killen inte legat med henne. Han respekterade ju henne i sexuellt avseende men ingen verkar fatta det. Alla behandlar ju honom som om han skulle ha gjort det du säger, dvs. raggat upp henne för att hon är ful och billig, satt på henne för att tillfredsställa sig och sedan slängt ut henne. Men det är ju detta som INTE har skett.

Slartibartfast
2005-07-25, 11:56
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla? :MrT:

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.

Bärs
2005-07-25, 12:08
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla? :MrT:

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.


Samma här.

skaparn
2005-07-25, 12:56
Empiri:
Jag är skitsnygg och knullar hur mycket som helst.
Slutsats:
Snygga knullar mest.

Matte_Maiden
2005-07-25, 13:16
Tror ni utseendet har NÅT att göra med hur lätt man får knüla? :MrT:

Jag tror det har en ganska marginell betydelse.
I'm with you.

Bolio
2005-07-25, 13:46
Slarti skriver så för att han är skitsnygg och aldrig får knülla. Bärs håller med för att han är ful (och spinkig) och vill åtminstone hoppas på att få knülla.

Jag och Matte håller med för att vi blir irriterade på att de fula killarna får knülla mer än oss! Bara för att de har mindre penis. Fan ska alla tjejer vara så förbannad trånga för...

J.Saarela
2005-07-25, 13:48
moste knula snela :(

Slartibartfast
2005-07-25, 13:52
OT: Jag såg ett porrklipp för nån dag sen där det var en neger som hade en kük på uppskattningsvis 33 cm. Jag har ganska bra ögonmått, och jag jämförde med tjejens huvud. Jag har aldrig någonsin sett nånting liknande. Jag blev helt ställd. Sen började jag gråta.

Var i serien "Wrong side of town" med en halvasiatbrud som var ganska het trots att hon såg korkad ut. Look it up!

Bolio
2005-07-25, 13:53
Haha, jag har tappat bort lösenordet till min msn för flera månader sen, annars skulle jag lägga till dig Slarti. Och då skulle vi utbyta filer i kärlekens anda. :love:

Slartibartfast
2005-07-25, 13:55
Haha, jag har tappat bort lösenordet till min msn för flera månader sen, annars skulle jag lägga till dig Slarti. Och då skulle vi utbyta filer i kärlekens anda. :love:

Hittar jag länken igen så PM:ar jag dig. Har ingen MNS

Bolio
2005-07-25, 13:57
Hittar jag länken igen så PM:ar jag dig. Har ingen MNS

Ja! th@ would b gr8.

Piranha
2005-07-25, 13:59
Är han inte man nog att kasta ut sitt fula ragg självmant får han skylla sig själv.

Trance
2005-07-25, 15:45
Sedan tycker jag att det är lite intressant hur folkus hamnar på mini och Cilia. Om det hade varit så att de varit de enda som dissat trådstartarens beteende skulle jag förstått det, man faktum är ju att han i princip blir sågad från start av en smärre armé (backa i tråden och kolla). Tolkningen av detta överlämnas med varm hand åt var och en personligen ...

Fokus hamnade nog på dem eftersom jag tog upp det som en intressant aspekt. Jag tittade mest på cilias poster och då öste hon ut förolämpningar värre än någon annan i tråden. Jag undrade bara varför denna indentifikation med trådskaparens ragg, var gjorde han för fel egentligen förutom hela Internet-grejen?

Så som jag såg det så utryckte det sig såhär:
De bestämde sig för att träffas, hon verkade mer sugen än han.
Han ville inte ha sex.
Hon ville ha sex väldigt mycket.
Han hade problem med att få henne att fatta(kan vara hans fel helt klart)

Detta i sig är inget katastrofalt uppträdande, men enligt flera så blev det så när anledningen var att han tyckte hon var ful. Detta fick cilia att spamma tråden med att han var kass i sängen, mamma tvättar etc. Jag tyckte det var en rolig observation, speciellt om man skulle kasta om rollerna etc. Jag menade inte att ta över någon tråd eller flytta fokus till andra personer.

Sedan att det är löjligt att skriva på Internet om det är väl uppenbart, men som jag sagt innan. Det mesta på Allmänt är rätt löjligt.

Lallle
2005-07-25, 15:51
Fokus hamnade nog på dem eftersom jag tog upp det som en intressant aspekt. Jag tittade mest på cilias poster och då öste hon ut förolämpningar värre än någon annan i tråden. Jag undrade bara varför denna indentifikation med trådskaparens ragg, var gjorde han för fel egentligen förutom hela Internet-grejen?

Så som jag såg det så utryckte det sig såhär:
De bestämde sig för att träffas, hon verkade mer sugen än han.
Han ville inte ha sex.
Hon ville ha sex väldigt mycket.
Han hade problem med att få henne att fatta(kan vara hans fel helt klart)

Detta i sig är inget katastrofalt uppträdande, men enligt flera så blev det så när anledningen var att han tyckte hon var ful. Detta fick cilia att spamma tråden med att han var kass i sängen, mamma tvättar etc. Jag tyckte det var en rolig observation, speciellt om man skulle kasta om rollerna etc. Jag menade inte att ta över någon tråd eller flytta fokus till andra personer.

Sedan att det är löjligt att skriva på Internet om det är väl uppenbart, men som jag sagt innan. Det mesta på Allmänt är rätt löjligt.


Du har helt rätt i allt. Kanske ingen bra tråd, men reaktionerna har ju varit något överdrivna.

spacedog
2005-07-25, 16:14
Du har helt rätt i allt. Kanske ingen bra tråd, men reaktionerna har ju varit något överdrivna.

Du har helt fel i allt. Det är en skitbra tråd och det är just reaktionerna som gör den så briljant. Du är bara avundsjuk för den är på väg att knäcka din långa dag. ;)

Cilia
2005-07-25, 17:08
Shit pomfrites alltså. Vilken sida av sängen har du vaknat upp på? Gå och lägg dig igen. *screwy*

Nejdå. Du är inte otrevlig. Du är ju för fan dumdryg. Jag har inte sett detta hos dig innan, så jag antar att du har en dålig dag eller något.
Du har rätt, glömde bort dom. Det var så länge sedan.
Men jag tycker att han betedde sig töntigt.
ska man ha sex måste man klara av att säga nej också annars är man inte mogen.


:thumbup:
Ha, det verkar nästan som om Cilia identifierar sig med den fula tjejen.

kanske det. Eller snarare så att jag har problem med just det här beteendet hos killar.
Det är så barnsligt och drygt. Nedvärderingen av tjejer bara för att dom inte har rätt utseende och då kan man håna dom offentligt och göra narr av dom för att dom trodde dom skulle få ngt. Sen undrar man varför samhället ser ut som det gör med ätstörningar och operationer.

RobbeliRobban
2005-07-25, 17:17
För att summera tråden:
* Svantee säljer sig för en påse chips
* Svantee fullföljer inte sin del av avtal
* Svantee har en internetpenis och ett internetpsyke som båda är 21cm
* Svantee visar sin kärlek den han älskar genom att sälja sex för snacks till andra kvinnor
* Svantee har potensproblem, han kan inte fullfölja under annat än optimala förhållanden
* Svantee avhåller sig från masturbation, av en okänd anledning

Lallle
2005-07-25, 17:22
Du har helt fel i allt. Det är en skitbra tråd och det är just reaktionerna som gör den så briljant. Du är bara avundsjuk för den är på väg att knäcka din långa dag. ;)

Jag hatar min långa dag *cry*

Myten
2005-07-25, 17:42
21 cm!

Slartibartfast
2005-07-26, 06:52
21 cm!

Det är ju medel. Vad vill du ha sagt? :MrT:

Fatalist
2005-09-07, 22:21
moste knula snela :(

hahaahaha

Till resten, fortsätt gärna spy galla :)

Döda mig på internet osv alla små feminister. Manschuvist javisst

Kwon
2005-09-07, 22:32
Okej, ni ska få hela storyn.

Här sitter jag, 2 dagar efter en fest där jag träffat en väldigt trevlig tjej. Får inte tag på nån tjejpolare, dunderkåt (slutade r**** för mer än 1 vecka sen). Sätter mig vid msn, och hon börjar skriva. Tänker väl nåt i stil med att chips vore gott, och att snorren behöver doppas lite den med... men ack så jag ångrar mig så fort min pringles är slut :cryout: inte alls sugen (till skillnad från henne som klänger som en galning) så jag är ganska otrevlig, och sätter mig o käkar o läser en bok istället. så satt jag hela natten medan hon låg i sängen och försökte övertala mig att lägga mig, no way *spy*

tänkte köra ut henne men det vore för taskigt iom att hon ska börja på min skola till början av hösten

Är den trevliga tjejen samma tjej som kom med chips eller random tjej från MSN?

Hur lång resväg hade hon?

Fatalist
2005-09-07, 22:56
Är den trevliga tjejen samma tjej som kom med chips eller random tjej från MSN?

Hur lång resväg hade hon?

Random-tjej! Såg bra ut i cammen...

3-4 mil ungefär

CyberHamster
2005-09-08, 01:17
Men va fan det kunde hon ju ha gått, skulle ju bara ta några timmar ju. Bara slänga ut henne ju.

Edit* Ja, jag använder ordet "ju" väldigt mycket i det här inlägget. Är JU ens ett ord?

mangemani
2005-09-08, 01:54
kunde inte hålla mej så jag offrade min AC/DC avatar för det där kak monstret.
"more chips svante!!"
:laugh: :laugh:

Lallle
2005-09-08, 06:30
kunde inte hålla mej så jag offrade min AC/DC avatar för det där kak monstret.
"more chips svante!!"
:laugh: :laugh:

Det är bra för AC/DC är verkligen asdåliga.

kelk
2005-09-08, 08:04
Det är bra för AC/DC är verkligen asdåliga.
Du kan va dålig.

Snake
2005-12-14, 00:25
:laugh:

Marini
2005-12-14, 00:53
det här måste fan ha vart den sjukaste tråd jag nånsin läst.

Kwon
2005-12-14, 00:54
Årets tråd! :) BAR NONE

larre
2005-12-14, 01:30
det här måste fan ha vart den sjukaste tråd jag nånsin läst.
Kan inte annat än att hålla med.

Herkulez
2006-03-06, 22:30
bump :D

Griip
2006-03-06, 22:38
bump :D


Tack. Måste ibland bli påmind om såna här saker för att fortsätta vara kritisk

Goddaniel
2006-03-06, 22:39
bump :D

:laugh:
Gör du det bara för att jävlas med karln eller? :D

Herkulez
2006-03-06, 22:40
:laugh:
Gör du det bara för att jävlas med karln eller? :D
:em:



:D

Stoltz
2006-03-06, 22:54
bump :D

:laugh:
Tack, o TACK!!! :D

Rock'nRoll
2006-03-07, 00:03
Den här tråden är ju fan ifrån Juli! Ni skulle alltså titta på Sin City?? Som hårt arbetande video slav så vet jag att Sin City inte släpptes förens 10/10 -05! Hur är då detta möjligt?

Skulle du stjäla en bil? Skulle du stjäla någons pengar? Skulle du stjäla någons hem!?

Nu blev jag fan upprörd..

tossefar
2006-03-07, 01:01
Den här tråden är ju fan ifrån Juli! Ni skulle alltså titta på Sin City?? Som hårt arbetande video slav så vet jag att Sin City inte släpptes förens 10/10 -05! Hur är då detta möjligt?

Skulle du stjäla en bil? Skulle du stjäla någons pengar? Skulle du stjäla någons hem!?

Nu blev jag fan upprörd..

Jag skulle gärna kopiera någons bil, pengar och hem. Då det inte stör dem alls.
Eller piratkopierar du genom att klippa ut filer över windowsnätverk?

Herkulez
2006-05-07, 18:58
*host*

oj ursäkta fick nå i halsen

Hnke
2006-05-07, 18:59
*host*

oj ursäkta fick nå i halsen
hehe...

Krokodil
2006-05-07, 19:02
*host*

oj ursäkta fick nå i halsen
Du är verkligen förtjust i den här tråden va? :D

reinholdsson
2006-05-07, 19:03
Du är verkligen förtjust i den här tråden va? :D

Den är ju skitbra :D

Goddaniel
2006-05-07, 19:16
:laugh:
Gör du det bara för att jävlas med karln eller? :D

Bump :)

skaparn
2006-05-07, 19:58
*host*

oj ursäkta fick nå i halsen

Sökfunktionen är tillbaka!

WheyProtein
2006-05-08, 00:43
:d

Tricklev
2006-05-08, 05:44
:D

Skitbra tråd, ja:D

s_himself
2006-05-08, 07:46
jag minns den här tråden. shiiit

Pepparkakssmurfen
2006-05-08, 08:27
HAHAAA...

Det är bara att börja :kinky:

Big_Vik
2006-05-08, 08:30
Sett till bruden något i efterhand?

Man brukar ju otäckt nog ofta se den ofräscha bruden på stan en hel del efteråt. :D

grisbil3n
2006-05-08, 10:34
Jag vill också ha chips, måste man va het?

hahavaffan
2006-05-08, 10:37
:laugh: fyfan vad bra tråd :D

Sunesha
2006-11-21, 18:50
För att summera tråden:
* Svantee säljer sig för en påse chips
* Svantee fullföljer inte sin del av avtal
* Svantee har en internetpenis och ett internetpsyke som båda är 21cm
* Svantee visar sin kärlek den han älskar genom att sälja sex för snacks till andra kvinnor
* Svantee har potensproblem, han kan inte fullfölja under annat än optimala förhållanden
* Svantee avhåller sig från masturbation, av en okänd anledning
spot on :)

Cilia
2006-11-21, 19:22
hahahahahahaah
den här tråden är alltid värd att bumpa
tack

sammy1
2006-11-21, 19:25
http://www.curevents.com/vb/images/smilies/worth.gif

sammy1
2006-11-21, 19:29
fyfan vilken lång tråd, läser mer imorrn =)

Wennerberg
2006-11-21, 21:50
Spotta och slå, det löser sig, hon springer hellre hem till nybro än blir uppsågad

Snake
2006-11-21, 21:51
Den har var väl låst har jag för mig, så någon mod måste haft tråkigt...