handdator

Visa fullständig version : nån träningsbild..050721


mr ruhl
2005-07-22, 20:13
lite bänkdips..notera min snygga min=)

mr ruhl
2005-07-22, 20:14
en cable-övning, lika snygg min.. :em:

mr ruhl
2005-07-22, 20:14
och en dålig ryggbild..här syns dock inte minen. haha

sunkan
2005-07-22, 20:15
shit, hur mycket vikt ligger det i knät igentligen?


edit: grofv

MrBoris
2005-07-22, 20:19
imponerande. Skulle dock vilja ha mer ljus i bilderna,speciellt sista där så man ser lite mer :)

Lasse Kongo
2005-07-22, 20:19
Aiight mannen, du ser inte direkt tunn ut :hbang:

Ser ut som riktigt härlig brutal träning, lite mörka bilder bara.

Några mer tävlingstankar?


Kör hårt som fan så du blir ÄNNU grövre :D

mr ruhl
2005-07-22, 20:28
sunkan: 90kg är det..ser mer ut än vad det är, belastningen kommer så långt fram att det inte gör så stor skillnad om man har 50, 90 eller 120kg

mr boris: jo bilderna blev mörka som f-n, tog fler bilder men dom blev ännu sämre..tackar!

lasse mongo: var sugen att tävla till hösten, alltingen lucia eller sm-kval men träningen har inte gått som jag velat riktigt så jag vet inte hur det blir.. håller på att försöka växa så nu får du börja passa dig så jag inte kommer ifatt dig! *flex*

Lasse Kongo
2005-07-22, 20:32
sunkan: 90kg är det..ser mer ut än vad det är, belastningen kommer så långt fram att det inte gör så stor skillnad om man har 50, 90 eller 120kg

mr boris: jo bilderna blev mörka som f-n, tog fler bilder men dom blev ännu sämre..tackar!

lasse mongo: var sugen att tävla till hösten, alltingen lucia eller sm-kval men träningen har inte gått som jag velat riktigt så jag vet inte hur det blir.. håller på att försöka växa så nu får du börja passa dig så jag inte kommer ifatt dig! *flex*

Alrajt, man ska göra det som känns bäst, du har väl ett par år kvar innan du blir för gammal för o tävla :D

Eller hur, det är snarare jag som försöker komma ikapp dig... men det är samma här som gäller nu, bara massa massa massa..., lycka till med växandet *flex*

Big Al
2005-07-22, 20:43
Wow! :eek: , vilka j***a axlar å biccar i d.biceps posen!

Super att du kommit igång med träningen igen, blir nåt pass ihop snart tror jag!, blev peppad nu ju! :thumbup:

magicteddy
2005-07-22, 20:47
Ser riktigt stabilt ut =) grymt *flex* *flex*

HookersUnited
2005-07-22, 20:51
Kralliga axlar.

Herkulez
2005-07-22, 20:56
ja det är inte för inte du kom fyra sist du tävla

stabilt som fan, speciellt biccarna och axlarna.

larre
2005-07-22, 20:59
Oh fy satan vilka jävla axlar!

mr ruhl
2005-07-22, 21:39
bigAl min vän: hade varit svinkul med ett pass ihop! får ta det nån gång när jag är i lule, känns skönt nu när det börjat funka någonlunda med träningen igen :thumbup:

larre, hookers och magic: tackar! har alltid haft gaska hyffsade axlar, kör dom knappt längre, man får prioritera allt annat=)

herk din best: tackar! hur går det för dig? har du kommit igång ordentligt efter skador?

AFanatic
2005-07-22, 21:45
lite bänkdips..notera min snygga min=)


Grov med space-ade axlar! :hbang: Knäna ser utsatta ut med all den vikten *flex*

puppas
2005-07-22, 22:01
LIVSFARLIGA AXLAR !

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/bomgjord.JPG

BajareN
2005-07-22, 22:13
Oj oj så grov, ser brutalt ut! Och eftersom inget frågat så tar jag initiativet, ruvar du på några stats?

mr ruhl
2005-07-22, 22:19
afanatic: tackar! jo dom är lite utsatta, går aldrig tyngre än sådär just för knäna..

Puppas: vad tar du dig till??!! nu ser ju folk fysiken, jag som velade ha lite mörka bilder så folk tror att det döljer sig lite muskler där i mörkret=) :MrT: :D

bajaren: tack! har inte så mycket stats att bjuda på, längesen jag tagit nåt mått men armarna är iallafall över 46cm och så är jag nästan dvärg= 170cm
när jag tävlade så vägde jag ca 78kg så jag gissar att in vikt på bilderna är ca 86-88kg

Sonny
2005-07-22, 22:22
Helvete, grooofv!

internethjälten
2005-07-23, 03:45
Alltid kul med träningsbilder som är av lite grövre kaliber - precis som du =)

Axon
2005-07-23, 10:44
Råstark och vilka axlar, holy shit :bow:

Herkulez
2005-07-23, 11:18
herk din best: tackar! hur går det för dig? har du kommit igång ordentligt efter skador?
jarå börjat växa igen, kan kör allt rätt bra förutom benen så dom får rätt mycket vila =)

palme
2005-07-23, 12:53
Ser lika vass ut som alltid! *flex*

GymTT
2005-07-23, 16:32
gryyyymt rühl, många års träning bakom de där påkarna va:)

mr ruhl
2005-07-24, 15:35
palme: tackar! din best! *flex*

impegas.org, sonny,axon_962: tackar!

gymTT: jo hållt på i snart 10år tror jag, säkert seriös träning i 7 av dom, det går inte så fort för mig men samtidigt är det ju kul att träna och jag har inte så bråttom nånstans..

GymTT
2005-07-24, 20:12
palme: tackar! din best! *flex*

impegas.org, sonny,axon_962: tackar!

gymTT: jo hållt på i snart 10år tror jag, säkert seriös träning i 7 av dom, det går inte så fort för mig men samtidigt är det ju kul att träna och jag har inte så bråttom nånstans..


Okej, bra inställning!

Deadlift
2005-07-24, 21:16
Som sagt, GRYMMA AXLAR!! *flex*

Börje H
2005-07-25, 06:45
Du skulle behöva prioritera axlar och biceps. Kör du alls pressar för axlarna? Dessutom vet jag en jättebra övning för armarna, den heter hantelcurle. Den skulle du prova :thumbup:

Om vi skippar ironin så: Ser *screwy*-bra ut!

tinkerbell
2005-07-25, 18:46
Ser överbra ut må jag säga, grymma biccar/axlar :) Lycka till med träningen i framtiden

*yourock*

mr ruhl
2005-07-26, 11:37
tinkerbell, deadlift: tack för kommentarerna! :em:

börje H: ska prova hantelcurlen, visst är det nåt med att man ska vrida lillfingret för bästa pump? skämt o sido så har jag faktiskt inte kört axelpressar på snart ett år enda jag kör på axlarna är baksida och ibland kör jag lite utsider oxå, visst skulle det vara kul med ännu större axlar men bröstträningen har blivit lidande pga att axlarna tagit över jobbet och nu när jag vilat axlarna så har jag börjat få bättre kontakt med bröstet, hoppas på att dom ska börja växa oxå..

sätter i en lite ljusare bild på ryggen..har lite bucklor i den trots att jag nästan har 10kg till tävlingsform.. *flex*

GymTT
2005-07-26, 12:04
tinkerbell, deadlift: tack för kommentarerna! :em:

börje H: ska prova hantelcurlen, visst är det nåt med att man ska vrida lillfingret för bästa pump? skämt o sido så har jag faktiskt inte kört axelpressar på snart ett år enda jag kör på axlarna är baksida och ibland kör jag lite utsider oxå, visst skulle det vara kul med ännu större axlar men bröstträningen har blivit lidande pga att axlarna tagit över jobbet och nu när jag vilat axlarna så har jag börjat få bättre kontakt med bröstet, hoppas på att dom ska börja växa oxå..

sätter i en lite ljusare bild på ryggen..har lite bucklor i den trots att jag nästan har 10kg till tävlingsform.. *flex*


Vilken rygg Rühl :bow:

Endumen
2005-07-26, 12:06
Grymma armar och axlar :bow:

Dissector
2005-07-26, 19:47
Helt vansinnigt stora armar och axlar! *flex*
Hoppas man ser ut sådär nån dag =)

tp_88
2005-07-26, 20:00
:eek: FY FAN VA SNYGGT! BRUTALT jävla stor och i lagom form enligt mig! GRYMT! :thumbup: :bow:

Pdaddy
2005-07-26, 21:00
Faan du har byggt på dig Ruhlen :D

Måste bero på alla dessa jävla blöjbyten man får stå ut me, eller hur :laugh:

Allt bra annars hoppas ja, ungen växer så de knakar precis som min skulle ja gissa.

MArcus

mr ruhl
2005-07-27, 10:15
gymTT, endumen, dissector: tack för kommentarerna! dom värmer!

tp_88: tackar! men om jag inte minns helt fel så är du ju en bit större än mig..

Pdaddy: måste vara en synvilla, tror att jag såg ganske precis likadan ut förra våren på denna vikt, har dessvärre inte ökat nåt, vad jag tror iaf *grr*
jodå grabben växer som f-n, sömnen och träningen blir lite lidande av barn men det är det fan värt!

tp_88
2005-07-27, 12:59
tp_88: tackar! men om jag inte minns helt fel så är du ju en bit större än mig..
Hehe, om det ändå vore så väl... :)
Nejdå, jag är MYCKET mindre än dig, det kan jag lova, du har nog förväxlat mig med någon annan. :)

Rock'nRoll
2005-07-27, 13:59
Tokigt snygga axlar. Måste se extremt bra ut i tävlingsform!

mr ruhl
2005-07-29, 09:36
Tokigt snygga axlar. Måste se extremt bra ut i tävlingsform!


tackar! såg ut så här på scenen.. http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=32849

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=34285 den andra var det visst, den första länken är 1 månad innan tävling ungefär..

Jense
2005-07-29, 09:41
du ruhl, du har växt lite, jävligt bra armar, underarmar inräknade. axlar mkt bra!

bra byggare.

tävla detta året?

mr ruhl
2005-07-29, 09:57
du ruhl, du har växt lite, jävligt bra armar, underarmar inräknade. axlar mkt bra!

bra byggare.

tävla detta året?

tackar! är sugen men det är ju jävligt tidskrävande och så är jag inte riktigt nöjd med min träning under våren men det har börjat lossna nu på den fronten så då är det väl bara att börja övertyga frun om att få lov att tävla=)

Jense
2005-07-29, 10:00
tackar! är sugen men det är ju jävligt tidskrävande och så är jag inte riktigt nöjd med min träning under våren men det har börjat lossna nu på den fronten så då är det väl bara att börja övertyga frun om att få lov att tävla=)

hehe, REGERINGEN bestämmer :D


du håller ju bra offseason form så dieten bör gå lite snabbare än förra året då du inte hade lika bra form om jag inte missminner mig

Bjorne
2005-07-29, 10:51
:eek:
Bara för att klämma in en sådan kommentar, nu sa du visserligen att du inte tränar axlar så mycket, tvärtom för min del, de växer ju inte här, någon övning som du tyckte tog speciellt bra på lateral? :)

mr ruhl
2005-07-29, 10:58
hehe, REGERINGEN bestämmer :D


du håller ju bra offseason form så dieten bör gå lite snabbare än förra året då du inte hade lika bra form om jag inte missminner mig


öhh skrev fel! klart man bestämmer hemma :em:

jo du minns helt rätt, vägde 102 i början på dieten och fick plocka bort 24kg, fyfan svettigt värre.. :whipped:

bjorne: tyvärr så är jag nog den sista du ska fråga om axelträning, körde mycket pressar förut kanske därifrån jag har fått en bra grund? kört alltid bakom nacken och rätt tungt..sorry att jag inte kan hjälpa dig..

mr ruhl
2005-08-04, 19:06
fyller på med nån träningsbild från dagens pass..

frontböj på 180kg, notera mitt röda nylle, man gör sig bra på bild, modellyrket skulle nog passa mig :D

Jense
2005-08-04, 19:07
tack för en inspirerande bild manne. ta gärna nån bild när du marklyfter också. du kan lägga bilderna i styrkelyft inspiration-tråden

mr ruhl
2005-08-04, 19:08
200kg, var inte så jättedjup, betydligt djupare än på bilden men inga ass 2 the grass direkt, planen var att göra några rep men jag tappade stången på rep nr2 så det blev väl egentligen bara 1 rep..

mr ruhl
2005-08-04, 19:11
tack för en inspirerande bild manne. ta gärna nån bild när du marklyfter också. du kan lägga bilderna i styrkelyft inspiration-tråden

tackar! kör aldrig marklyft förutom smala djupa för baksida lår men dom kör jag på ett lite speciellt sätt för att inte involvera ryggen och vikterna där är barnsligt låga så såna bilder har jag inte tänkt ta :D

mystic[-_-]
2005-08-04, 19:31
fyller på med nån träningsbild från dagens pass..

frontböj på 180kg, notera mitt röda nylle, man gör sig bra på bild, modellyrket skulle nog passa mig :D

stabila vikter :thumbup:

Big Al
2005-08-04, 21:09
Stiligt grabben! :thumbup: ,...men du är för hård, du måste äta mer, måste komma förbi så stormar vi nåt grillhak! :eating:

Deadlift
2005-08-04, 21:41
200kg, var inte så jättedjup, betydligt djupare än på bilden men inga ass 2 the grass direkt, planen var att göra några rep men jag tappade stången på rep nr2 så det blev väl egentligen bara 1 rep..


Ahhh! riktiga hardcoremothafuckingbilder :) det ser bra ut , kör hårt nu :hbang: :hbang:

mr ruhl
2005-08-05, 19:28
mystic: tackar! det var tungt utav h-vete.. :whipped:

bigAl kompis! äh fan jag är ju nästan 10kg ifrån tävlingsform, om det inte hänt nåt drastiskt för dig så lär du vara hårdare..men att storma ett grillhak var ingen dum ide, träning på förmiddagen och tömma grillen på burgare på kvällen :eating:

deadlift: tackar! kör alltid hårt! *flex*

Stab
2005-08-05, 20:02
Riktigt jävla grov, fyfan :hbang:

AFanatic
2005-08-05, 21:26
Härliga front! :thumbup:

Big Al
2005-08-05, 22:57
bigAl kompis! äh fan jag är ju nästan 10kg ifrån tävlingsform, om det inte hänt nåt drastiskt för dig så lär du vara hårdare..men att storma ett grillhak var ingen dum ide, träning på förmiddagen och tömma grillen på burgare på kvällen :eating: Näe vi håller nog ganska hyffsad off form båda två tror jag, ligger också därikring! :thumbup: , men ett grymt pass å några burgare efter låter ju inte helt fel!, jag hör av mej!