handdator

Visa fullständig version : Jobbigt problem..


formerFatBoy
2005-07-21, 17:13
Fan, jag avgudar alla drägg som inte behöver träna för att se bra ut.. Jag menar, jag kan också gå ner i vikt och bli pinnsmal.. Men skulle min kagge försvinna då.. Näe.. Skulle jag ha hängpattar.. Ja.. Visst, jag klämde några goda bullar i mina tidigare år.. Det var ju smakens.. Men var det värt det..

Jag måste helt enkelt träna för att min kropp ska kunna se bra ut.. Går jag ner i vikt från normal till smal får jag en massa fett till övers.. Även om jag käkar enligt de visa, dvs långsamma kolisar och massa protein..

Finns det någon övning som funkar som en fettsugning? Som formar kroppen och gör den fastare.. Eller är det bara allsidig styrketräning som gäller..

Jag blir förövrigt jämt sjuk också, kan man köpa sig ett bra immuinförsvar så är jag den förste att göra det..

Over and out.. :booty:

King Grub
2005-07-21, 17:15
Går jag ner i vikt från normal till smal får jag en massa fett till övers..

Hur menar du då? Går du ner i muskelvikt då eller? Du kan ju inte gå ner i fettvikt och få mer kroppsfett?

formerFatBoy
2005-07-21, 17:26
Går jag ner i vikt från normal till smal får jag en massa fett till övers..

Hur menar du då? Går du ner i muskelvikt då eller? Du kan ju inte gå ner i fettvikt och få mer kroppsfett?

Det är som en ond cykel det där.. Går jag ner en massa i fettvik får jag en massa överflödig hud på t ex magen, bröstmusklerna.. Det gör att jag ser fruktansvärt otränad ut.

Så även om jag tappar i fettvikt så försvinner inte den överflödiga huden.. Sen är jag inte så vältränad innan heller. Vilket gör att det ser riktigt risigt ut..

Sen är som sagt mitt immunförsvar riktigt kasst, vilket gör att jag ofta blir sjuk.

Johan
2005-07-21, 18:24
Det är som en ond cykel det där.. Går jag ner en massa i fettvik får jag en massa överflödig hud på t ex magen, bröstmusklerna.. Det gör att jag ser fruktansvärt otränad ut.

Så även om jag tappar i fettvikt så försvinner inte den överflödiga huden.. Sen är jag inte så vältränad innan heller. Vilket gör att det ser riktigt risigt ut..

Antingen så byter du ut fettet mot masa muskler, eller så tränar du bort så mycket fett som du kan och nöjer dig med det, fast du har lite häng-o-släng-hud
så lär det vara bättre än att vara tjock.

Allan
2005-07-21, 20:19
Antingen så byter du ut fettet mot masa muskler, eller så tränar du bort så mycket fett som du kan och nöjer dig med det, fast du har lite häng-o-släng-hud
så lär det vara bättre än att vara tjock.


Man kan inte byta ut fettet mot muskler. Det funkar inte så.

allan

Johan
2005-07-21, 20:44
Man kan inte byta ut fettet mot muskler. Det funkar inte så.

allan
Det beror hur man ser på det, man byter ju inte ut fettet mot muskler.
Muskler bygger man, fettet skalar man av vid lämpligt tillfälle.
Det hänger ju mycket på utgångsläget.

aliquis
2005-07-21, 21:57
Tror johan menar byta ut volymen så att säga, dvs få bort fläsket och fylla upp huden med annat.

Johan O
2005-07-21, 22:08
Det går ju att skönhets-operera bort överflödig hud, men det lär ju kosta en del.