handdator

Visa fullständig version : hur ser folk ut ?


zipper
2005-07-21, 01:33
Hallå. Skulle bara vilja veta ungefär hur någon eller några ser ut under en bulk period å även då deff period. se om de e någon större skillnad på utseende.
*spy* *flex*

Rambo
2005-07-21, 01:35
Hallå. Skulle bara vilja veta ungefär hur någon eller några ser ut under en bulk period å även då deff period. se om de e någon större skillnad på utseende.
*spy* *flex*

Jag kan inte hjälpa dig jag har aldrig deffat ;)

Exhale_
2005-07-21, 05:35
Jag kan inte hjälpa dig jag har aldrig deffat ;)

Haha.. Men svara inte på tråden då.. ;)

Ajdå, nu gjorde ju jag det också.. *kissass*

Sheogorath
2005-07-21, 06:47
Jag har före och efterbilder. Länkat i varje post som en del av min signatur. Det är väl kanske inga extrema skillnader eftersom jag inte tog deffen till det extremt rippade (tolererade inga styrkeförluster) och var väl inte jättefet när jag började heller. Men there you have it.

Slartibartfast
2005-07-21, 06:50
Kolla min defftråd 05. Länk i signaturen.

MrBoris
2005-07-21, 07:52
Kolla min defftråd 05. Länk i signaturen.

Där har du någon som gjort skillnad iaf :)

Sheogorath
2005-07-21, 07:54
We salute Slarti!

*insätt march-smiley och taktfast stöveltramp här*

Slartibartfast
2005-07-21, 08:09
Tack killar! Deffa är det enklaste som finns. Det är bygga muskler som är svårt (omöjligt). :(

Sheogorath
2005-07-21, 08:10
Tack killar! Deffa är det enklaste som finns. Det är bygga muskler som är svårt (omöjligt). :(

Hmm... Fyra kilo gick bra att skala av utan styrkeförlust. Sen började det bli segt. Har inte haft koll riktigt, men kunde du bevara hela din styrka under hela deffen?

Slartibartfast
2005-07-21, 08:13
Hmm... Fyra kilo gick bra att skala av utan styrkeförlust. Sen började det bli segt. Har inte haft koll riktigt, men kunde du bevara hela din styrka under hela deffen?

Jag är inte lika stark som före deffen. Har nog gått ner ca 7-8 kg på träningsvikterna i t.ex. bänk. Curlövningarna är jag dock starkare på än nånsin *screwy*

Det gäller bara att ta det lugnt med nedgången. Halvkilo i veckan är optimalt enligt min erfarenhet.

Chandler
2005-07-21, 08:18
Jag är inte lika stark som före deffen. Har nog gått ner ca 7-8 kg på träningsvikterna i t.ex. bänk. Curlövningarna är jag dock starkare på än nånsin *screwy*

Det gäller bara att ta det lugnt med nedgången. Halvkilo i veckan är optimalt enligt min erfarenhet.

1kg/månad. ;)

Sheogorath
2005-07-21, 08:36
Jag är inte lika stark som före deffen. Har nog gått ner ca 7-8 kg på träningsvikterna i t.ex. bänk. Curlövningarna är jag dock starkare på än nånsin *screwy*

Det gäller bara att ta det lugnt med nedgången. Halvkilo i veckan är optimalt enligt min erfarenhet.

Ja, 0,5 kg i veckan var min målsättning också. Lustigt det där. Jag blev också starkare i mycket, t.ex. biceps. Bröst var det som jag stagnerade i, för att slutligen backa ungefär 2.5 kg i bänken. Det var då jag avslutade deffen, då jag hade gjort allt jag kunde, kände jag. Kreatin hade kanske varit svaret i det läget, men då hade viktkurvorna fuckat sig :D.

Bucyrus
2005-07-21, 08:39
Hallå. Skulle bara vilja veta ungefär hur någon eller några ser ut under en bulk period å även då deff period. se om de e någon större skillnad på utseende.
*spy* *flex*
Här är en som gillar att äta gott...och mycket:

Bucyrus
2005-07-21, 08:50
Hallå. Skulle bara vilja veta ungefär hur någon eller några ser ut under en bulk period å även då deff period. se om de e någon större skillnad på utseende.
*spy* *flex*
Här är det tävlingsdags för Lee Priest:

Jay-Z
2005-07-21, 08:54
Bucyrus: Är inte Lee i princip otränad på den översta bilden? Den måste vara tagen under nån slags dubbel-off-season/uppehåll. :D

Kebab-Arne
2005-07-21, 08:59
Lee Priest bilden är tagen för reklam för en Muscletech bränna-fett-produkt. (så även övriga bilder tagna under den fotosessionen) De sa åt honom att inte raka sig och spänna ut magen. Så han är inte så tjock som han är på bilderna. Lee Priest var även endast sponsrad 1 år av Muscltech, sen bröt han kontraktet. Gillade inte Muscltech av någon anledning. Allt detta enligt Lee Priest, han skrev det på nåt forum nån gång.

Bucyrus
2005-07-21, 09:08
Lee Priest bilden är tagen för reklam för en Muscletech bränna-fett-produkt. (så även övriga bilder tagna under den fotosessionen) De sa åt honom att inte raka sig och spänna ut magen. Så han är inte så tjock som han är på bilderna. Lee Priest var även endast sponsrad 1 år av Muscltech, sen bröt han kontraktet. Gillade inte Muscltech av någon anledning. Allt detta enligt Lee Priest, han skrev det på nåt forum nån gång.
Hade ingen aning om det där med reklamplåtningen.....men här är en annan öff-season bild:

Kebab-Arne
2005-07-21, 09:23
Hade ingen aning om det där med reklamplåtningen.....men här är en annan öff-season bild:

Ja, han håller ju inte samma form som Darrem Charles offseason. :)
Verkar vara en jävligt skön snubbe förövrigt.

Slartibartfast
2005-07-21, 09:26
för att slutligen backa ungefär 2.5 kg i bänken. Det var då jag avslutade deffen, .

:smash:

Jay-Z
2005-07-21, 09:28
Ja, han håller ju inte samma form som Darrem Charles offseason. :)
Verkar vara en jävligt skön snubbe förövrigt.

Har du några off-bilder på Darrem?

Allan
2005-07-21, 09:50
Lee Priest bilden är tagen för reklam för en Muscletech bränna-fett-produkt. (så även övriga bilder tagna under den fotosessionen) De sa åt honom att inte raka sig och spänna ut magen. Så han är inte så tjock som han är på bilderna.


Hehe - man kan inte fejka att man är sådär fet. Inte en chans. Vad jag vet har Priest fått sååååå mycket skit för att han låter sig själv förfalla så mycket, att han börjat ursäkta den här bilden, och flera andra. Bilringen där tyder på rejält med fett, om inte bilden är photoshoppad (vilket jag däremot inte hört honom säga).


allan

aliquis
2005-07-21, 09:53
Tyvärr saknas ju massor av mina första bilder jag postade här, tror tyvärr inte de finns någonstans, de första var "deffbilder" ;), bjuder på underarmen efter 1.5 års träning istället (hade ju en del fler bilder från samma tillfälle som sagt.)
http://hem.bredband.net/johkru/20031126-underarm.jpeg

Chandler
2005-07-21, 10:08
Usch vad hemsk bild aliquis. Ser ju skrämmande ut. :)

Jense
2005-07-21, 10:10
Tyvärr saknas ju massor av mina första bilder jag postade här, tror tyvärr inte de finns någonstans, de första var "deffbilder" ;), bjuder på underarmen efter 1.5 års träning istället (hade ju en del fler bilder från samma tillfälle som sagt.)
http://hem.bredband.net/johkru/20031126-underarm.jpeg


du är fortfarande deffad

Kebab-Arne
2005-07-21, 10:30
Hehe - man kan inte fejka att man är sådär fet. Inte en chans. Vad jag vet har Priest fått sååååå mycket skit för att han låter sig själv förfalla så mycket, att han börjat ursäkta den här bilden, och flera andra. Bilringen där tyder på rejält med fett, om inte bilden är photoshoppad (vilket jag däremot inte hört honom säga).


allan

Nej, men man kan ändå göra sig värre än man är i verkligheten. :)
Såhär såg han iaf ut för nån vecka sedan:

http://www.getbig.com/pics/misc/2005golf/players/priest02.jpg

Jay Z: Tråkigt nog inte, däremot har jag läst, (sanning eller ej) att han dietar 3 veckor utan cardio. :MrT: Och med tanke på att jag aldrig sett han inte komma in knallhård tyder på att han är hård från början.

spacedog
2005-07-21, 10:41
Jag följer inte bb-skvaller särskilt väl, men visst är Lee Priest känd för att vräka i sig skräpmat under off-season? Så att tjocko-bilden är äkta känns väl inte helt otroligt. Ligger man i den storleksklassen krävs det kanske inte heller så mycket kroppsfett för att man skall se rund och go ut.

aliquis
2005-07-21, 12:18
Bucyrus: Är inte Lee i princip otränad på den översta bilden? Den måste vara tagen under nån slags dubbel-off-season/uppehåll. :DOTRÄNAD?!
Om det där är att vara otränad vill inte jag träna ;)
Lee Priest bilden är tagen för reklam för en Muscletech bränna-fett-produkt. (så även övriga bilder tagna under den fotosessionen) De sa åt honom att inte raka sig och spänna ut magen. Så han är inte så tjock som han är på bilderna. Lee Priest var även endast sponsrad 1 år av Muscltech, sen bröt han kontraktet. Gillade inte Muscltech av någon anledning. Allt detta enligt Lee Priest, han skrev det på nåt forum nån gång.
Helt sjukt det där vilken rejäl mage kan få om de spänner ut buken, jag känner mig ju ibland lite för fet när man har käkat, speciellt om man gör så, men en del ser ju rätt smala ut med kläder så om de gör sådär får de värsta gubbmagen.

zipper
2005-07-21, 13:18
Kolla min defftråd 05. Länk i signaturen.
Där ser man, mer sådana bilder ja var intresserad av. Jävligt nice jobbat.
Hur länge mellan deff å biff då ?

När man tänker på sådana sjuka som Han Lee Priest så kan han ju ha fått
lite hjälp med preparat ???

Fortsätt skicka bilder :)

Slartibartfast
2005-07-21, 13:33
Hur länge mellan deff å biff då ?)

Bara att kolla datumen på posterna ju. :MrT:

ca 5,5-6 månader.

Yankeee
2005-07-21, 13:55
Inte heller någon extremdeff direkt, men lite skillnad är det allt.

Före: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/fototavling_2005/info_yankeee.asp

Efter: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=955962&postcount=1887

Allan
2005-07-21, 16:24
Nog för att man kan fejka men den där bilringen är inte på skoj, tro mig. Been there, done that.


allan

Jay-Z
2005-07-21, 16:27
Inte heller någon extremdeff direkt, men lite skillnad är det allt.

Före: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/fototavling_2005/info_yankeee.asp

Efter: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=955962&postcount=1887

Inte så stor skillnad. Yeah right! Och i kilogram?

Yankeee
2005-07-21, 16:47
Inte så stor skillnad. Yeah right! Och i kilogram?

Runt 10 kg.

Action
2005-07-21, 17:53
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

Kaboffastar
2005-07-21, 18:19
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

j ä v l a r i din låda !

Jay-Z
2005-07-21, 18:24
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

Hur lång tid tog det?

Ame
2005-07-21, 18:25
j ä v l a r i din låda !
Precis när jag läste det du skrev så sjöng dem precis samma mening i låten jag lyssnade på, fan vad sjukt. *screwy*

sunkan
2005-07-21, 18:28
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

du såg gladare ut innan :D

Slartibartfast
2005-07-21, 18:35
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

This shit is bananas!

B-A-N-A-N-A-S!

:bow: :bow:

Nismo
2005-07-21, 18:57
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!! Vet du din bf % på det senare kortet?

zipper
2005-07-22, 01:26
Från mitt livs sämsta form, ca 102kg. Till mitt hittills bästa form 82,9kg!!

Det var inte nåt arbete bakom den deffen va *rolleyes*. Great work man

Action
2005-07-22, 06:07
Vet du din bf % på det senare kortet?

Det finns ingen anledning för mig att skriva upp vilket värde jag fick veckan innan det sista kortet. Jag utför kalipermätningar och får alltid extremt låga värden strax före tävling.

Tror iof att jag ligger väldigt lågt, men tyvärr har jag slapp hud som gör att markeringar etc inte blir så tydliga som de kunde varit vid samma fettprocent.

Jag ska dock se om det finns möjlighet att göra en riktig fettmätning i nästa vecka.

Jay-Z. Det första kortet är taget i januari 2004. Sedan var jag i tävlingsform redan i maj 2004. Höll sen skaplig form över sommaren innan jag dietade till DC 2004. Det högra kortet är taget i slutet av November 2004.

Så viktförändringen var följade: 102(jan)-84(maj)-90(aug)-82,9(nov)