handdator

Visa fullständig version : Jack´s back!


JackDaniels
2005-07-20, 13:41
Ja jag gör en ny tråd nu för att underlätta. Så Jorgen du kan ta bort den gamla tråden om du vill :booty:

Ja här har ni mig då, som tidigare sagt: är 20 år, tränat till och från sedan man var 13 på alla möjliga vis. Började med Max-OT då jag var 16 och kör mer eller mindre på det då jag tränar. 186cm lång, väger i nuläget kring 95kg. Hade nog kunnat vara större om jag haft mer intresse för kost tidigare, men ja man lär sig ju med åren. Har även tränat boxning tidigare och då försvann ju mycket muskelmassa tyvärr. Men men man tar det som man kommer och jag är ganska nöjd med min storlek trots allt.

JackDaniels
2005-07-20, 13:41
Här är mina taniga ben också :hbang:

MrBoris
2005-07-20, 14:07
Här är mina taniga ben också :hbang:
vadå taniga bra volym ju ;)

Bra jobb annars.. kanske lite mer volym på brösten o allt skulle se bättre ut.

JackDaniels
2005-07-20, 14:17
vadå taniga bra volym ju ;)
hehe jamen det låter ju bra det iallafall :thumbup:


Bra jobb annars.. kanske lite mer volym på brösten o allt skulle se bättre ut.


Tackar och bockar! Jo jag vet att bröstet släpar, men jag tror jag omedvetet varit ganska ineffektiv i min bröstträning under åren. Så nu kör ja bänk så det stänker om det så till nästa år kanske det kan bli lite bättre :cool:

Jishuku
2005-07-22, 17:33
Nämen ser man på vem som hittat hit igen. Kollade benbilderna först å tyckte jag kände igen gymmet, haha. Sen ser man ju namnet på bilderna å ditt nylle. :D
Jaja, syns att deffen går framåt iaf. Formen på brösten börjar titta fram å midjan har krympt rejält ser det ut som. :thumbup:

//Krille.

A.K.O.A
2005-07-22, 19:43
Tackar och bockar! Jo jag vet att bröstet släpar, men jag tror jag omedvetet varit ganska ineffektiv i min bröstträning under åren. Så nu kör ja bänk så det stänker om det så till nästa år kanske det kan bli lite bättre :cool:


Boxningen kanske bidragit till mindre bröst också? Brukar väl vara mycket axlar som jobbar istället?

The_RobRoy
2005-07-22, 21:56
Ser helt okej ut :thumbup:

Men du ser inte ut att väga så mycket som 95kg

JackDaniels
2005-07-24, 15:05
Boxningen kanske bidragit till mindre bröst också? Brukar väl vara mycket axlar som jobbar istället?

Jo, det kan iofs stämma. Men jag är inte speciellt stark i bänken heller eller så, så det kan nog vara en kombination isf ;)

Ser helt okej ut :thumbup:

Men du ser inte ut att väga så mycket som 95kg

hehe nej jag vet, folk brukar bli förvånade då de får reda på min vikt, nog för jag såg större ut tidigare innan deffen och ja bilderna kan ju ljuga lite också samtidigt. Men ja vikten kanske fördelar sig så pass mycket och he lär väl ligga mycket på benen också, så he blir ändå tungt slutresultat