handdator

Visa fullständig version : Kreatinförstärkare


HenrY
2005-07-17, 18:53
Yo!
Finns det några produkter som förstärker kreatinets effekt, isof vilka rekommenderar ni??

Mvh. HenrY

Frazze
2005-07-17, 22:12
ALA är väl det första. förutom snabba kolhydrater då, om man nu räknar det som tillskott, beror väl på vilken form de kommer i. Personligen känner jag, tror jag/tycker jag betydligt mer av kreatin när jag käkar ALA samtidigt.

mangemani
2005-07-17, 22:21
dom som jag har testat är ALA,kreatin booster.
kan dock ej ge nått erfarenhets svar om kreatin booster ger nå resultat när det gäller kreatinet(har ej använt det så länge),men ALA däremot,det funkar,man känner skillnad när man använder ALA.

Frazze
2005-07-17, 22:26
Nästa projekt att utvärdea är ala+kreatin+någon argininprodukt. Ska bli skoj.

aliquis
2005-07-18, 01:23
arginin är att kasta pengarna i sjön iofs.
http://www.t-nation.com/portal_includes/articles/2005/05-018-feature.html
http://www.t-nation.com/portal_includes/articles/2005/05-019-feature.html

HenrY
2005-07-18, 09:13
Ok tack för svaren!
Jag beställde ALA igår med, så det ska jag ha till kreatinet.
Jag har även taurin hemma...Köpte jag på AF tävlingen i Älvsjö. Det ska väl också boosta kreatinets effekt? Eller har jag hört fel?

elsmurfo
2005-07-18, 11:56
detta ni syftar på då ni säger ala?

Fairing - Kreatin Booster

"Andra ingredienser i Kreatin Booster är Taurin och Glutamin som tillsammans med ALA ökar det intracellulära trycket inuti muskulaturen vilket ger kroppen en muskeluppbyggande signal och även förbättrad muskelkontakt."


Är det de ni menar med ala kreatin booster? eller har jag förstått fel?
Såg på något paket typ kreatin+ala, då var det ALA kapslar men jag hittade inga sådana i shoppen, Finns det ALA kapslar i shoppen eller är det Farings kreatin booster som är detta?

Går det ihop med Exell protein (10kg) och malto? Blir väll inge tjorv om man äter allt samtidigt?

mangemani
2005-07-18, 12:03
kreatin booster och ALA är 2 skillds produkter.
men i boostern finns ALA.

dom har tydligen tagit bort ALA kappslarna från web shoppen,mycket synd tycker jag,nu har man inge val(om man nu ska ha ALA)att köpa en burk LEAN med,alltså det är ALA+LEAN i ett erbjudande.

ALA går ihop med de mesta tillskotten(iaf dom jag läst om) och ja,ALA går aldeles utmärkt att ta när du intar exell protein.

ReQard
2005-07-18, 23:41
Glutamin e bra o ha i

z_bumbi
2005-07-19, 07:16
Glutamin e bra o ha i

Varför då?