handdator

Visa fullständig version : varför funkar inte min hotmail?


RobbeliRobban
2005-07-16, 22:49
Ja som titeln lyder. När jag skrivit in namn/kod så vill datorn inte ladda upp min hotmail, jag får inget felmeddeleande den bara laddar. Min hotmail att det funkar på andra datorer. Tacksam för hjälp såhär på kvällskvisten.

Grisen
2005-07-17, 00:38
*** har hackat den.

:D

Exhale_
2005-07-17, 00:44
Det kan ju vara så att du har något spyware på datorn som ställer till det, har du Spybot eller Adaware på din dator? Annars bör du ladda ner det och scanna igenom burken din.

Hur länge har det inte fungerat? Bara ikväll?

Gabriel_
2005-07-17, 00:46
testa annan webläsare.

HellCat
2005-07-17, 00:56
Jag hade samma sak tidigare, riktigt irriterande. Det var inte bara Hotmailen som knasade, utan jag kunde inte posta på några forum heller..
Körde adware, spybot, allt jag kunde komma på, men hittade inget..
Bytte även webläsare, det hjälpte inte heller.

Sen efter ett par veckor började bara allt att funka igen, utan att jag hade gjort nåt.. *screwy*

skaparn
2005-07-17, 01:53
Dy blev kanske bannad efter att ha skrivit ett förolämpande e-brev? MS-spionerna som sitter och läser alla dina brev hade nog en dålig dag och ville utöva makt.

mangemani
2005-07-17, 02:47
Ja som titeln lyder. När jag skrivit in namn/kod så vill datorn inte ladda upp min hotmail, jag får inget felmeddeleande den bara laddar. Min hotmail att det funkar på andra datorer. Tacksam för hjälp såhär på kvällskvisten.


låt mej gissa,efter det att du tryckt in lösenordet/användar namnet och sen tryckt logga in så stannar laddnings mätaren på hälften ungefär och sen händer inge mer?
isf,tryck på uppdatera knappen när det hänger sej så funkar det.

J.Saarela
2005-07-17, 04:03
Svårt å komma ihåg rätt lösen *screwy*