handdator

Visa fullständig version : OMG pt 2?


Diana
2005-07-14, 20:29
Optimal träningsusik?? NÄPP asåg inte mina träningskompanjoner heller? är numera BANNAD från garage-dj-båset på obestämmd tid :laugh:

Men aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh lyssna på skiten och njut??? finns inte mycke vackrare :love:

Celine Dion My heart will go on-

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not
go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

Sonny
2005-07-14, 20:31
Usch, Cannibal Corpse - Stripped reaped and strangled, den är vacker :thumbup:

Jense
2005-07-14, 20:38
Usch, Cannibal Corpse - Stripped reaped and strangled, den är vacker :thumbup:


Den är vacker. i cum blood är också sensuell och vacker

Sonny
2005-07-14, 20:39
Den är vacker. i cum blood är också sensuell och vackerLikaså Addicted To Vaginal Skin
:D

Kwon
2005-07-14, 20:42
Bra tråd! Jag är en hejjare på bra träningsmusik!

Bra Musik!
----------

Bengt Pegefelt - Köppäbävisan

Pierre Isacsson - Då går jag ner i min källare!

Snacka om Pump!

Diana
2005-07-14, 20:49
:laugh: sådär lite härligt störda på kvällskvisten

Ska ladda ner samtliga så får vi se om ja får tillåtelse återuppta en av mina viktigaste uppgifter här i livet :D

Jense
2005-07-14, 20:49
Likaså Addicted To Vaginal Skin
:D



den är också ett mästeverk, sen har vi ju klassiker som: They Deserve To Die,
Hatchet To The head, I Will Kill You, Blowtorch Slaughter, Hammer Smashed Face och Stabbed In The Throat

Diana
2005-07-14, 20:51
Japp detta kommer bli saftigt nästa pass hör ja

Jense
2005-07-14, 20:54
Japp detta kommer bli saftigt nästa pass hör ja



svara på mitt cybersex medelande på msn nu tussan

Diana
2005-07-14, 20:57
svara på mitt cybersex medelande på msn nu tussan
:laugh:
du vet väl att ja gillar spelar svårfångad

grisbil3n
2005-07-14, 20:57
Cannibal Corpse är fan optimal träningsmusik det råder inga tvivel.

Jense
2005-07-14, 20:59
:laugh:
du vet väl att ja gillar spelar svårfångad


haha, jo jätte "älskling jag vill ligga med dig nu"


OUT OF REACH!! :D

Diana
2005-07-14, 20:59
Cannibal Corpse är fan optimal träningsmusik det råder inga tvivel.

Ungefär hur många aggressiva grannar me diverse tillhyggen i händerna kan man locka ut på uppfarten me denna sorts musik då?

Kwon
2005-07-14, 20:59
Bolt Thrower - Mercenary

Bolt Thrower - For Victory

Godsmack - I stand alone

Funkar!

Pudzianovski
2005-07-14, 21:02
Chimaira - Everything you love är en fin kärlekslåt oxå.

Jarod
2005-07-14, 21:03
Clawfinger - The biggest, the best och Nigger

Jense
2005-07-14, 21:04
Clawfinger - The biggest, the best och Nigger


heeeey, the n word! jävla rasist


faktum är att warfare är bättre än dom 2 du skrev

Überbiffen
2005-07-14, 21:06
Godsmack over and over.

Finns mycket annat som är bra och spelas men Godsmack är, för mig, den "optimala" workout-musiken.

mangemani
2005-07-14, 21:09
Usch, Cannibal Corpse - Stripped reaped and strangled, den är vacker :thumbup:


beror på vilkens öron den spelas för.
personligen tycker jag låten ringer ljuvligt i öronen,men dom på gymmet mitt(speciellt alla tjejer i 25-30 års ålder)delar inte min åsikt om låten.
idag när jag spelade den tex så hörde jag dom säga "va fan" och sen nått mer, när dom hörde texten...sen gick dom runt och skakade på huvudet genom hela låten såg det ut som.


på samma skiva finns manowars låt "pleasure slave" med...jag jag tänkte inte ens på att den låten fanns med just då och ljudet var på rätt så rejält.
ni som hört låten vet att i början av låten så är det en massa tjejer som stönar och håller på,tänk er det på jäkligt hög volym.
när han sjung "woman,come here,remowe your gardens,kneel before me,please me" medans tjejen stönar,så var det en som tydligen hade fått nog och stängde av skivan och satta på RIX istället....ville fan inte gå fram och säga till,skulle varigt lite pinsamt.

Diana
2005-07-14, 21:15
beror på vilkens öron den spelas för.
personligen tycker jag låten ringer ljuvligt i öronen,men dom på gymmet mitt(speciellt alla tjejer i 25-30 års ålder)delar inte min åsikt om låten.
idag när jag spelade den tex så hörde jag dom säga "va fan" och sen nått mer, när dom hörde texten...sen gick dom runt och skakade på huvudet genom hela låten såg det ut som.

hehhehe :D
är du oxå gym dj? :naughty: visst är de en mäktig kännsla att ha sån KONTROLL över folks humör :laugh:

Kwon
2005-07-14, 21:17
Diana, du kan väl göra en Special DJ Diana mix som du lägger upp här.

Så kan vi lyssna på dina skillz när vi tränar.

Jarod
2005-07-14, 21:20
Diana, du kan väl göra en Special DJ Diana mix som du lägger upp här.

Så kan vi lyssna på dina skillz när vi tränar.
Precis!!

mangemani
2005-07-14, 21:21
hehhehe :D
är du oxå gym dj? :naughty: visst är de en mäktig kännsla att ha sån KONTROLL över folks humör :laugh:



japp,och första klassens DJ med=P.
och folket tycks gilla blandningen av AC/DC,brutal kvinno förnedring,zombier som våldtar,smör ballader,black ingvars.
jo på nått sätt är det en rätt så komiskt att se,ena stunden så är dom glad över en låt,för att sen nästan bli förbannade för att sen bli glad igen=P

Jarod
2005-07-14, 21:25
...och folket tycks gilla blandningen av AC/DC,brutal kvinno förnedring,zombier som våldtar,smör ballader,black ingvars.

Exakt! Jag har en kassett med ett gammalt grymt deathmetalband från Gotland som hetter Bloodstone. En av deras bästa låtar gick ungefär såhär:
"She worshiped the devil, she worshiped the gold, she lusted for anal seduction.."

En klockren hit!
:hbang:

mangemani
2005-07-14, 21:27
kanske man ska smyga in den på nästa skiva och se hur dom reagerar då:)

Spinkot
2005-07-14, 21:30
ett tips till gymmet är Thor´s Hammer - May the hammer smash the cross !!!

Diana
2005-07-14, 21:31
Diana, du kan väl göra en Special DJ Diana mix som du lägger upp här.

Så kan vi lyssna på dina skillz när vi tränar.


:laugh: aaaah ska vi se här, vilken kategori önskas? ja har tre specialiteer, rap, seeg rock och den ökännda, karriärsdödande -smörmusiken, ja är relativt nybörjare innom de två sista kategorierna ska ja förvarna men ja kan garantera ett jävligt OPTIMALT pass vilken kategori som än väljs :laugh:

Kwon
2005-07-14, 21:33
:laugh: aaaah ska vi se här, vilken kategori önskas? ja har tre specialiteer, rap, seeg rock och den ökännda, karriärsdödande -smörmusiken, ja är relativt nybörjare innom de två sista kategorierna ska ja förvarna men ja kan garantera ett jävligt OPTIMALT pass vilken kategori som än väljs :laugh:

Jag vill ha den kategori som är mest OPTIMAL för tillfället, dvs Rap som du inte är nybörjare inom.

Har du eller någon kompis FTP?

Annars kan du ladda upp mixen till Tossefar eller kanske Kolo-servern när Piranha är tillbaka.

Diana
2005-07-14, 21:35
japp,och första klassens DJ med=P.
och folket tycks gilla blandningen av AC/DC,brutal kvinno förnedring,zombier som våldtar,smör ballader,black ingvars.
jo på nått sätt är det en rätt så komiskt att se,ena stunden så är dom glad över en låt,för att sen nästan bli förbannade för att sen bli glad igen=P

Näpp de är inte lätt att pleesa alla :cool: ja ska väl va glad då att mina mitt gym folk har sånt överseende me att ja spelar musik efter vilken fas ja är i i livet :D men prognosen ser god ut att ja snart ska va mitt gammla vanliga jag igen :naughty:

Diana
2005-07-14, 21:36
Exakt! Jag har en kassett med ett gammalt grymt deathmetalband från Gotland som hetter Bloodstone. En av deras bästa låtar gick ungefär såhär:
"She worshiped the devil, she worshiped the gold, she lusted for anal seduction.."

En klockren hit!
:hbang:

HAHA mkt djup text de där får en att tänka till lixom..?

Diana
2005-07-14, 21:40
Jag vill ha den kategori som är mest OPTIMAL för tillfället, dvs Rap som du inte är nybörjare inom.

Har du eller någon kompis FTP?

Annars kan du ladda upp mixen till Tossefar eller kanske Kolo-servern när Piranha är tillbaka.

Ok jo de är nog säkrast så :D

FTP.......? hmmnä ingen aning om va de är ens ;)

fasen da men ja har ju inge högtalare till min data *screwy* :D så de lär ta ett tag innan ja kan lyssna på allt detta optimala kraffs ni slängt in i tråden?

Kwon
2005-07-14, 21:41
Ok jo de är nog säkrast så :D

FTP.......? hmmnä ingen aning om va de är ens ;)

fasen da men ja har ju inge högtalare till min data *screwy* :D så de lär ta ett tag innan ja kan lyssna på allt detta optimala kraffs ni slängt in i tråden?

Du har väl stereo? Koppla burken till stereon och lyssna!

Hur lång tid tror du att det tar innan du är klar med den OPTIMALA DJ Diana Rap Mixen då? :)

jakke
2005-07-14, 21:50
well har man inte ens ett par hörlurar kanske man inte ska tro att man är en super DJ?

mangemani
2005-07-14, 21:51
fasen da men ja har ju inge högtalare till min data *screwy* :D så de lär ta ett tag innan ja kan lyssna på allt detta optimala kraffs ni slängt in i tråden?



jisses,ska du lyssna igenom alla cannibal corpse låtarna som har nämts i tråden...well...var bered med en spy påse om du nu är en känslig person och om du nu kan kan urskilja vissa ord ur deras "dammsugar språk"(kallar det för det för det låter ju nästan som en dammsugare när dom sjunger=P) :hbang:

Piranha
2005-07-14, 21:52
Min fillserber är nere på obestämd tid tills jag flyttat till större lya*grr* , sen upphovsrätts skyddat = NO NO NO NO *rolleyes*

Kwon
2005-07-14, 21:52
Min fillserber är nere på obestämd tid tills jag flyttat till större lya*grr* , sen upphovsrätts skyddat = NO NO NO NO *rolleyes*

Ok Gubben! Kul att du är tebaks dock! :)

Piranha
2005-07-14, 21:54
Ok Gubben! Kul att du är tebaks dock! :)


tack piffen *kissass*

Diana
2005-07-14, 21:58
Du har väl stereo? Koppla burken till stereon och lyssna!

Hur lång tid tror du att det tar innan du är klar med den OPTIMALA DJ Diana Rap Mixen då? :)

AAAhh?? kan man de? men varför har alla undanhållit denna värdefulla information från mej da *cry* har ju levt såhär begränsat i månader :D men måste man inte ha nån specialare till sladd då för att koppla ihop? får sätta husets tekniker, den aggressiva fadern, på de jobbet da :D

IMORRN är den komplett! :hbang:

Kwon
2005-07-14, 22:00
AAAhh?? kan man de? men varför har alla undanhållit denna värdefulla information från mej da *cry* har ju levt såhär begränsat i månader :D men måste man inte ha nån specialare till sladd då för att koppla ihop? får sätta husets tekniker, den aggressiva fadern, på de jobbet da :D

IMORRN är den komplett! :hbang:

Ok, skicka den till mig över MSN då

Diana
2005-07-14, 22:00
well har man inte ens ett par hörlurar kanske man inte ska tro att man är en super DJ?

Har provat koppla hörlurar till datan men de låter inge i dom de är nåt fel på uttagen tydligen(om de ens va mej du tilltalade dvs :D )och ja, jag tror inte jag VET hehe ;)

Diana
2005-07-14, 22:04
jisses,ska du lyssna igenom alla cannibal corpse låtarna som har nämts i tråden...well...var bered med en spy påse om du nu är en känslig person och om du nu kan kan urskilja vissa ord ur deras "dammsugar språk"(kallar det för det för det låter ju nästan som en dammsugare när dom sjunger=P) :hbang:

Hahah orden är inget, men damsugar-lätena blirevärre me :D påse respektive hink kommer finnas nära tillhands :naughty:

Diana
2005-07-14, 22:05
Ok, skicka den till mig över MSN då

Jomenvisst=) tar de imorrn när koncentrationen är på topp :hbang: den ska ju trots allt klara leva upp till ryktet som optimal :D

Kwon
2005-07-14, 22:06
Jomenvisst=) tar de imorrn när koncentrationen är på topp :hbang: den ska ju trots allt klara leva upp till ryktet som optimal :D

Ingen brådska, bara den blir bra (dvs OPTIMAL)

jakke
2005-07-14, 22:40
Har provat koppla hörlurar till datan men de låter inge i dom de är nåt fel på uttagen tydligen(om de ens va mej du tilltalade dvs :D )och ja, jag tror inte jag VET hehe ;)
frönken lider inte av blondhet?

Diana
2005-07-14, 22:43
frönken lider inte av blondhet?
:laugh:
nämen vi hade en tekniker som tittade på datan o sa att de va nåt fel på skiten men bor man me en skock snåla luffare så får man skylla sejsjälv om e inte blir fixat :D

Diana
2005-07-14, 22:44
Ingen brådska, bara den blir bra (dvs OPTIMAL)

Ja nu när ja skrytit så om mina TALANGER så måsta ja ju få tid att slipa på mitt mästerverk :naughty:

jakke
2005-07-14, 23:06
:laugh:
nämen vi hade en tekniker som tittade på datan o sa att de va nåt fel på skiten men bor man me en skock snåla luffare så får man skylla sejsjälv om e inte blir fixat :D
jag har en fet dator men inget fungerar ändå.. Jag får skylla på att min rus-dryck: Latheten

aliquis
2005-07-15, 01:28
Do You Know (Vocal) - Silver Blue
The Cream Of Female Vocal Trance Vol3
Klicka för att hämta omslag från amazon.fr. Högerklicka för en meny.Spåret spelat 22 gånger
88
Senast spelad: 4 timmar sedan
Först spelad: 11 timmar sedan

go figure :D

Om det är någon som har lyssnat på de andra volymerna ge mig ett pm, har säkert haft dem någon gång men tappat bort skivorna ;/

Bushi^
2005-07-15, 21:08
Är sugen på en liten lista nu.