handdator

Visa fullständig version : Förlåt..?


Diana
2005-07-12, 16:00
Ääälskade moderator :love:=) som fick lite grovjobb att stå i efter nattens "incident" :D Vill bara frammföra att min rummskompis och uppkäftiga broder är mycke ledsna för det inträffade och svär på allamöjliga gravar och mammor att de icke skall upprepas igen :angel: :)

Hoppas inte denna ip adress gått o dragit på sej nånform av varning nu bara? för då vet ja vilka som ska få smaka på rediga piskrapp ikväll iaf :laugh:

Kwon
2005-07-12, 16:02
Vad hände? Nattens incident?

Länk tack

Tänkte du på OMG tråden?

Tricklev
2005-07-12, 16:10
VAD har hänt? varför missar jag allt det spännande.

Diana
2005-07-12, 16:14
:laugh: NÄÄÄÄÄÄÄ fanken dom raderade ALLA? ja hann bara läsa ett par sta och ja upplavde dom iofs inte som stötande men dom ja INTE såg kanske va stötande/oseriösa och därmed togs alla bort och ja förväntar mej ju inge mindre av mina kära vänner tyvärr :D min data får don inte sno igen iaf, OsmanMENTORN va dom inloggad som iaf så mycke vet jag, sen att ett dussin inlägg raderades måste ju tyda på nån form av oanständighet :D

Kwon
2005-07-12, 16:24
Ah, måste ha missat posterna av OsmanMentorn.

Kan du sammanfatta? :D

Pez
2005-07-12, 16:33
Knappast stötande.. snarare så extremt ovidkommande och oseriösa att dom rök. Reglerna tillåter inte spam* - dvs allt som är ovidkommande OCH saknar humor. Är det roligt så är det, oftast, inte ovidkommande. :)

PS. det var inte jag som plockade inläggen.

*) Definitionen på spam är inte exakt, i de seriösa kategorierna är vi hårdare medans vi i de kategorier som är mer personliga (journaler, bilder) samt "Allmänt.." tillåter en högre grad av tosserier, offtopic, skämt, ovidkommande etc diskussioner. Spam som helt ny medlem straffas även hårdare, ibland kan tom varningar/ban bli aktuellt - detta för att hålla forumtrollen stångna.

Cilia
2005-07-12, 16:45
Diana - jag såg bara ett inlägg här på morgonen ngn gång av din Mentor. det höll varken högre eller lägre standard än ngra andra inlägg.


Knappast stötande.. snarare så extremt ovidkommande och oseriösa att dom rök. Reglerna tillåter inte spam* - dvs allt som är ovidkommande OCH saknar humor. Är det roligt så är det, oftast, inte ovidkommande. :)
konstigt att jag har ett enda av mina inlägg kvar på det här forumet .. *pondering and whistle*

Pez
2005-07-12, 16:58
Diana - jag såg bara ett inlägg här på morgonen ngn gång av din Mentor. det höll varken högre eller lägre standard än ngra andra inlägg.



konstigt att jag har ett enda av mina inlägg kvar på det här forumet .. *pondering and whistle*
Sen postar ju du huvudsakligen i ovan nämnda lite...ledigare kategorier. ;)

Men som sagt - "Spam som helt ny medlem straffas även hårdare..", i detta fallet då att inläggen tas bort helt enkelt. Du hade kanske kommit undan med det då lite spam så lätt drunknar under den massiva hög av semi-spam du lyckas generera. *host* :D

Cilia
2005-07-12, 17:02
Sen postar ju du huvudsakligen i ovan nämnda lite...ledigare kategorier. ;)

Men som sagt - "Spam som helt ny medlem straffas även hårdare..", i detta fallet då att inläggen tas bort helt enkelt. Du hade kanske kommit undan med det då lite spam så lätt drunknar under den massiva hög av semi-spam du lyckas generera. *host* :D
det tar jag som en komplimang *bugar*

palme
2005-07-12, 17:10
Svär på mamma...fjortisar hänvisas hem till jarod.

Jarod
2005-07-12, 17:23
Svär på mamma...fjortisar hänvisas hem till jarod.

...och deras mamma alt. farmor till dig... :cool:

Diana
2005-07-12, 19:04
Knappast stötande.. snarare så extremt ovidkommande och oseriösa att dom rök.


*) Definitionen på spam är inte exakt, i de seriösa kategorierna är vi hårdare medans vi i de kategorier som är mer personliga (journaler, bilder) samt "Allmänt.." tillåter en högre grad av tosserier, offtopic, skämt, ovidkommande etc diskussioner. Spam som helt ny medlem straffas även hårdare, ibland kan tom varningar/ban bli aktuellt - detta för att hålla forumtrollen stångna.

Ok de förvånar mej ju inte heller iofs:D

Men de är bra att ni håller bort ohyran här ni är duktiga på de :hbang: mota dom jävlarna i dörren! :D

Diana
2005-07-12, 19:10
Diana - jag såg bara ett inlägg här på morgonen ngn gång av din Mentor. det höll varken högre eller lägre standard än ngra andra inlägg.



konstigt att jag har ett enda av mina inlägg kvar på det här forumet .. *pondering and whistle*

Hehe nää de hade nog mest att göra me att de va ny medlem, har sett låångt mycke mer ovidkommande skit florera i diverse träningsjournaler :D


jaa du de är och förblir en gåta :laugh: .... moderatorerna har nog insett att de skulle uppstå massprotest om dom dumpade dej en sån optimal tilgång till detta forum :mallan:

Cilia
2005-07-12, 19:15
Hehe nää de hade nog mest att göra me att de va ny medlem, har sett låångt mycke mer ovidkommande skit florera i diverse träningsjournaler :D


jaa du de är och förblir en gåta :laugh: .... moderatorerna har nog insett att de skulle uppstå massprotest om dom dumpade dej en sån optimal tilgång till detta forum :mallan:
*oförstående ansikte*
vilka träningsjournaler kan du prata om då?
jag trodde alla bara pratade träning i dom och inte sysslade med kafferepstantande?!?!?! *chockad*

jag tror snarare att dom skulle fira det på kolofesten den 23 juli *g'

Diana
2005-07-12, 19:20
*oförstående ansikte*
vilka träningsjournaler kan du prata om då?
jag trodde alla bara pratade träning i dom och inte sysslade med kafferepstantande?!?!?! *chockad*

jag tror snarare att dom skulle fira det på kolofesten den 23 juli *g'

HAHAH när min sömnrytm rubbats på nån form av vis, och ja inte intagit den dagliga läkeroldosen lever vissa specifika kafferepsvänliga journaler farligt :D