handdator

Visa fullständig version : Inbrott i bilen


chevychase
2005-07-12, 10:46
Har haft inbrott i bilen(Volvo 460) inatt. Låsen på förarsidan och bakluckan pajat. Clarion stereo stulen, 2 slutsteg + baslåda borta. Hade fronten till stereon liggandes mellan sätena, går ej att se utifrån..

Augusti förra året fick jag min Mazda 626 stulen av en 29 årig finne. Han blev stoppad rullandes i Stockholm 3 veckor senare. Med sömnpiller, yxa, 1meters rörtång plus en j-a massa andra verktyg. Två 25liters soppadunkar mm..

Jävla pundare!

Jense
2005-07-12, 10:47
Har haft inbrott i bilen(Volvo 460) inatt. Låsen på förarsidan och bakluckan pajat. Clarion stereo stulen, 2 slutsteg + baslåda borta. Hade fronten till stereon liggandes mellan sätena, går ej att se utifrån..

Augusti förra året fick jag min Mazda 626 stulen av en 29 årig finne. Han blev stoppad rullandes i Stockholm 3 veckor senare. Med sömnpiller, yxa, 1meters rörtång plus en j-a massa andra verktyg. Två 25liters soppadunkar mm..

Jävla pundare!

trevlig kille .. du vet att det va herkulez va

chevychase
2005-07-12, 10:57
Vet inte hur dom där jobbar men misstänker att det ngn som hört mig spela, för fronten låg/ligger jämt gömd. De kan ju inte direkt chansa..

Jense
2005-07-12, 11:00
Vet inte hur dom där jobbar men misstänker att det ngn som hört mig spela, för fronten låg/ligger jämt gömd. De kan ju inte direkt chansa..


antagligen någon som bor eller som har en nära vän som bor i området.

chevychase
2005-07-12, 11:01
antagligen någon som bor eller som har en nära vän som bor i området.


kan det va..

Davil
2005-07-12, 11:49
Har haft inbrott i bilen(Volvo 460) inatt. Låsen på förarsidan och bakluckan pajat. Clarion stereo stulen, 2 slutsteg + baslåda borta. Hade fronten till stereon liggandes mellan sätena, går ej att se utifrån..

Augusti förra året fick jag min Mazda 626 stulen av en 29 årig finne. Han blev stoppad rullandes i Stockholm 3 veckor senare. Med sömnpiller, yxa, 1meters rörtång plus en j-a massa andra verktyg. Två 25liters soppadunkar mm..

Jävla pundare!

Lider med dig !

jag vet hur det känns, man blir asförbannad !

Under en tidsperiod på strax över ett år så blev jag av med : 3st 17tums fälgar (den sista lät de vara), 3st slutsteg,2st baslådor,div framsystemshögtalare, 2st fina cd-aparater och snoddes vid 3 olika tillfällen.

Ingen ersättning på försäkring. Sen är det jävligt pissigt att behöva städa bort all krossad glas, byta ruta och lås.

fan om jag tar någon på bar gärning ! *slap*

BajareN
2005-07-12, 12:51
Min farsa blev bestulen på en volvo 850 t-gul för tre år sedan, det visade sig senare vara en gammal polare och granne till mig, som känt både mig och min farsa väl i säkert 10 år.

Så det kanske visar sig vara någon närmare än du tror, you never know.

nossie
2005-07-12, 14:59
Vet inte hur dom där jobbar men misstänker att det ngn som hört mig spela, för fronten låg/ligger jämt gömd. De kan ju inte direkt chansa..

Vadå chansa?? det kanske är 2% av alla som tar med sig fronten, bara hoppa in i bilen å leta.