handdator

Visa fullständig version : Dagens tips


Bjorne
2005-07-11, 20:04
Fick förnyad upplevelse av kreatin idag. Stått stilla i träningen då jag legat på underskott, hela tiden tänkt dra igång en kreatin-kur för att få lite fart på den, men inte tagit mig tiden, men i torsdags började jag ladda upp, märkte ingen skillnad på fredagen och över helgen pausa jag från träningen, men nu ikväll small det och fysatan vad skönt det kändes, nytt pb i latsdrag 100kg @ 6 reps (strikta till bröstet), gav verkligen en kick, bara tappat i den övningen och gått åt skogen och så nu det här, längtar enormt tills nästa pass. Så vill bara rekommendera alla som stagnerat i utvecklingen och börjar känna att det känns lite hopplöst, att kanske tänka över en kreatinkur, jag är väldigt glad för att jag gjorde det.


Säkert inte en nyhet för de flesta, emn folk som stannat av pågrund av olika skäll kanske inte bara tänkt på vad förnyad styrka faktiskt kan göra för psyket :)

High1ander
2005-07-12, 14:22
Hur är det med kreatin, bieffekter som "vätskig kropp", vilket kreatin är bra och vilka är inte bra, vad gör kreatin?

Frazze
2005-07-12, 14:37
Bra tråd om kreatin (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33269) Hur är det med kreatin, bieffekter som "vätskig kropp", vilket kreatin är bra och vilka är inte bra, vad gör kreatin?

pellepedal
2005-07-12, 14:37
Hur är det med kreatin, bieffekter som "vätskig kropp", vilket kreatin är bra och vilka är inte bra, vad gör kreatin?

Kolla dig runt lite först :thumbup:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=33269

High1ander
2005-07-12, 14:51
Man tackar.

mangemani
2005-07-12, 15:01
Säkert inte en nyhet för de flesta, emn folk som stannat av pågrund av olika skäll kanske inte bara tänkt på vad förnyad styrka faktiskt kan göra för psyket :)

i second that.
har faktiskt ökat under min nuvarande deff(styrkan),men nu när jag helt har laggt av med kreatinet ett tag framöver så har jag märkt att jag ej orkar lika mycket,detta har en stark effekt på psyket ens vill jag lova(SPECIELLT under en diet då man direkt tror att det är muskler man har förlorat)....ska dra igång med monohydratet lite senare under deffen.