handdator

Visa fullständig version : Buksvågrar.


Slartibartfast
2005-07-11, 06:50
Vad har ni för förhållade till era buksvågrar? Alltså killar som legat med/varit tillsammans med samma tjej som ni? Jag och Progzilla har varit med samma tjej i ett knappt år, respektive nästan tre år. Han är en av mina bästa polare.

Vad har ni för erfarenheter?

Progzilla
2005-07-11, 07:01
Vad har ni för förhållade till era buksvågrar? Alltså killar som legat med/varit tillsammans med samma tjej som ni? Jag och Progzilla har varit med samma tjej i ett knappt år, respektive nästan tre år. Han är en av mina bästa polare.

Vad har ni för erfarenheter?

Det kan vara allt från en cool grej till nåt som totalförstör vänskapen. I vårt fall var det ju partnerbytet planerat och uppgjort i samförstånd, så vänskapen blev ju om nåt bara bättre. Jag har dock sett fall där goda kompisar blir värsta fiender för över ett år. Men jag tror även trätande buksvågrar försonas om/när förhållandet är slut till den gemensamma bruden.

Slartibartfast
2005-07-11, 07:06
Partnerbytet, Prog? Ha ha. Du fick ju inget i utbyte. :D

Jag har märkt att tjejer inte klarar av att vara buksvågrar (vad blir det i deras fall? buksvägerska?) Har sett att tjejer börjar baktala varandra om så är fallet, trots att de varit polare förut.

Brisk Snu Garvo
2005-07-11, 07:08
Jag har varit med om det flrea gånger och är kompis med en vars tjej jag på ett lömskt sätt tog över när dom gjort slut. Vi var rejält osams ett tag men sen stack hon och då vart hennes nya pojkvän vår gemensamme fiende. Jag bor i ett relativt litet samhälle så det har väl hänt 3gånger att jag tagit över men det har aldrig funkat mellan mej och tjejerna. Det var då nu är jag gift och bryr mej inte om andra tjejer längre.

Progzilla
2005-07-11, 07:13
Visst fick jag min del av bytet, jag undvek en alltför sårad, sur och arg ex! Och jag kunde leva singellivet utan att vara konstant försiktig då jag var i närheten av henne. Bytet gick ju klockrent!

christian
2005-07-11, 07:15
Man delar inte slemhinnor med folk man känner.

Generellt, iaf. Tog själv över en dåvarande polares ex, på hennes initiativ. Höll ~1½ år sedan var hon otrogen mot mig med honom. They will not be missed.. :D

Slartibartfast
2005-07-11, 07:20
Visst fick jag min del av bytet, jag undvek en alltför sårad, sur och arg ex! Och jag kunde leva singellivet utan att vara konstant försiktig då jag var i närheten av henne. Bytet gick ju klockrent!

Jovisst, det är sant. Det var en win-win situation. :D