handdator

Visa fullständig version : Va i helvete !


tesalite
2005-07-07, 13:07
Drack några öl för första gången på 2 månader i fredags. Blev ganska dragen men inge överdivet.

Vaknade upp morgonen därpå och var knappt bakful. Bra tänkte jag och vilade hela dagen. Nästa dag drog jag ner till gymet och skulle köra på som vanligt. Men så fort jag körde igång märkte jag något märkligt med min kropp. Jag var helt orkeslös, vikterna som jag hade kört i torsdags var bara att glömma :confused: . Först tänkte jag att jag var lite trögstartad men det blev bara värre. Till slut blev jag så utmattad att jag gick hem, åt och gick la mig mitt på blanka dan !

Ända sen dess har jag varit helt orkeslös, sexlusten har avtagit enormt, och jag känner mig helt tom i både kropp och knopp...har försökt intala mig att det ska bli bättre med lite vila och käk, så jag har inte tränat sen i måndags, bara legat inne och käkat. Men i morse fick jag nog, jag har ingen riktig skäggväxt men jag måste ända raka mig varannandag, men inte i morse..len som en rumpa trots inte rakat mig sen i måndags.

Är 19 år och börjar bli lite smått fundersam om vad som kan ha hänt. Vet att alkohol minskar tesosteronhaltern, men det är väll bara tillfälligt och jag har druckit massor av gånger förr utan några som helst problem...

Känns riktigt surt just nu och jag har tappat all ork...

jwzrd
2005-07-07, 13:13
Det där med skägget verkar som ren inbillning, men du håller säkert på att bli sjuk helt enkelt.

Fatcan
2005-07-07, 13:17
bakful
:D

Som sagt..du kanske håller på att bli sjuk. Tror knappast dina testosteronhalter har sjunkit tillräcklit för att du ska må sådär.

johnnytex
2005-07-07, 13:27
Du har kanske varit överansträngd/stressad och så var ditt festande liksom droppen som fick bägaren att rina över.

Du kan läsa detta, och se om du känner igen dig (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=5641&st=0)

hultman
2005-07-07, 14:23
Du är antagligen sjuk.
Vila ett par dagar så löser det sig ska du se.

Själv brukar jag känna mig starkare, ett par dagar efter fest.

tesalite
2005-07-07, 18:32
sjuk ? önskar att jag kunde tro på det, för det känns inte som ett förstadie till en förskylning. Men ni rekommenderar att jag ska vila alltså ?

StoneHill
2005-07-07, 20:58
Du vet väll själv om du är sjuk eller inte, är du helt frisk så
pumpa på.. du hittar nog tillbax till gammla formen fortare en kvickt.