handdator

Visa fullständig version : Mezmerize!!!!


Sheogorath
2005-07-07, 07:35
Sitter och laddar inför mitt maxreppande i chins... Fy fan vilken grym skiva. Har bara kommit in på första låten, men vafan :hbang:. System of a Down är ju det bästa som hänt musiken på mycket länge...

Kwon
2005-07-07, 07:38
Kul att du tycker det Sheo!

Andra låtar som ger bra pump som rekommenderas är

Bengt Pegefelt - Köppebävisan

Pierre Isacsson - Då går jag ner i min källare (mkt bra basgång och rytm i denna)

Sheogorath
2005-07-07, 07:42
Kul att du tycker det Sheo!

Andra låtar som ger bra pump som rekommenderas är

Bengt Pegefelt - Köppebävisan

Pierre Isacsson - Då går jag ner i min källare (mkt bra basgång och rytm i denna)

Gott, får ta och ladda ner dem inför böjandet imorgon ;).

Nalfaren
2005-07-07, 07:44
Japp, den är underbar !
Stor anledning till varför jag pallra mig ned till Hultsfred i år.
Såg dem Live, tillsammans med Nine Inch Nails, Slipknot som
också är grymma att lyssna på när man kör hårt å brutalt!

Hmm, nu måste jag ladda skivan å lyssna bara för det :)

:hbang:

hangatyr
2005-07-07, 07:45
Sitter och laddar inför mitt maxreppande i chins... Fy fan vilken grym skiva. Har bara kommit in på första låten, men vafan :hbang:. System of a Down är ju det bästa som hänt musiken på mycket länge...

värre prettoband får man väl leta efter: "Lyssna på oss, vi är emot allt som är häääämskt och vi kan sjunga på trehundra olika sätt, för vi är så jävla alternativa att attac-rörelsen framstår som kristdemokrater jämfört med oss."

fast det är ju bara som jag tycker.

Fultjack
2005-07-07, 07:52
värre prettoband får man väl leta efter: "Lyssna på oss, vi är emot allt som är häääämskt och vi kan sjunga på trehundra olika sätt, för vi är så jävla alternativa att attac-rörelsen framstår som kristdemokrater jämfört med oss."

fast det är ju bara som jag tycker.
'
och jag :thumbup:
seriöst, har lyssnat genom deras nya skiva en gång, förstår inte vad folk tycker är sbra med dom, helt värdelöst :confused:

Honn
2005-07-07, 08:07
Jag tycker skivan är rätt bra. Toxicity är dock bättre.

Herkulez
2005-07-07, 08:54
'
och jag :thumbup:
seriöst, har lyssnat genom deras nya skiva en gång, förstår inte vad folk tycker är sbra med dom, helt värdelöst :confused:
man måste lyssna igenom dom flesta låtar några gånger innan dmo fastnar riktigt bra =)

mezmerise är riktigt bra

adde
2005-07-07, 08:56
Sitter och laddar inför mitt maxreppande i chins... Fy fan vilken grym skiva. Har bara kommit in på första låten, men vafan :hbang:. System of a Down är ju det bästa som hänt musiken på mycket länge...

Lycka till med Chinsen :thumbup:

/adde

goatass
2005-07-07, 09:29
'
och jag :thumbup:
seriöst, har lyssnat genom deras nya skiva en gång, förstår inte vad folk tycker är sbra med dom, helt värdelöst :confused:

Tänk vad bra att alla gillar olika saker, musik, film, mat, övningar...Tycker Mezmerise är en otroligt bra skiva och har alltid gillat System, däremot tål jag inte Lars Winnerbäck som är så bra enligt många..

raZmus
2005-07-07, 09:31
Ja, den är faktiskt riktigt härlig. Roligast är när de byter till baktakt! :D
Seriös inlyssning av denna skiva hemma hos Nalfaren för några veckor sedan!

Sheogorath
2005-07-07, 09:44
Jag gillar både System och Winnerbäck :cool: . Och jepp, baktaktsbytet i B.Y.O.B. fick mig nästan att komma i träningsshortsen :D. Sen gick ju chinsen... sådär. Gjorde 16. 17 hade varit PB *cry*. Har en gång till på mig att slå det, men det blir efter Arvika, så det kommer ju nog gå SÅ bra :thumbup:.

Kwon
2005-07-07, 09:47
Jag gillar både System och Winnerbäck :cool: . Och jepp, baktaktsbytet i B.Y.O.B. fick mig nästan att komma i träningsshortsen :D. Sen gick ju chinsen... sådär. Gjorde 16. 17 hade varit PB *cry*. Har en gång till på mig att slå det, men det blir efter Arvika, så det kommer ju nog gå SÅ bra :thumbup:.

Lyssnade du på mina tips?

Pegefelts Köppebävisan och Då går jag ner i min källare?

Hade du gjort det hade du säkerligen gjort 19-29 chins! :thumbup:

Sheogorath
2005-07-07, 09:48
Lyssnade du på mina tips?

Pegefelts Köppebävisan och Då går jag ner i min källare?

Hade du gjort det hade du säkerligen gjort 19-29 chins! :thumbup:

Som sagt satsar jag på det imorgon. Kan kanske bli en ökning med två reps i böjen imorgon? :naughty:

Officer
2005-07-07, 09:59
Jag säger bara USCH! SOAD måste vara det sämsta som hänt musiken på ett bra tag. Ypperlig beskrivning av hangatyr! :thumbup:

scythe
2005-07-07, 09:59
Jag såg dem också i Hultsfred. Blev lite besviken. Tycker tyvärr inte att de är lika bra live.

sunkan
2005-07-07, 10:07
Jag diggar SOAD som fan, Memerize är nog inte deras bästa album men jävligt bra är det. Längtar som fan tills dom släpper Hypnotize i höst :hbang:

datorjaevel
2005-07-07, 10:22
ÄH lyssna på devildrivers nya istället

Sonny
2005-07-07, 10:29
SOAD är grymma, men jag diggar dom tidigare albumen mer..

christian
2005-07-09, 17:51
FYI:


Dope - American Apathy är ute nu. Rockar också hårt. :hbang:

Sheogorath
2005-07-09, 18:44
Måste nu säga att Mezmerize inte var så bra som tidigare album. Det var väl egentligen bara B.Y.O.B. som jag fastnade för.

Sonny
2005-07-09, 19:19
Det var väl egentligen bara B.Y.O.B. som jag fastnade för.Usch vilken hemsk låt *spy*

Jakelol
2005-07-09, 19:27
Det här visste du säkert redan Kwon men du är KUNGEN!!! :bow:


Kul att du tycker det Sheo!

Andra låtar som ger bra pump som rekommenderas är

Bengt Pegefelt - Köppebävisan

Pierre Isacsson - Då går jag ner i min källare (mkt bra basgång och rytm i denna)